build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 13-Jul-2008 at 17:03
Добро со бул. Словенија ќе треба изгледа детелина. Само да не направи повторно половично како оваа стенковец. Како и да е мора да бидат дел од концесијата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 13-Jul-2008 at 17:08


Не детелина туку "parclo" (парцијална детелина), со петелките од иста страна, како што е и предвиено со ГУП-от.

Разликата помеѓу вкрстувањето кај Стенковец и вкрстувањето со бул. Словенија е суштинска. Кај Стенковец се вкрстуваат два магистрални правци, кои во блиска иднина двата треба да се автопатишта. Тука едноставно не може да има било какво друго решение освен комплетно денивелирана клучка. А бул. Словенија е градска сообраќајница на која што крстосници се стандард, па таа клучка треба да обезбеди денивелирано вкрстување само за автопатот, а не и за булеварот.


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 17:08
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 13-Jul-2008 at 17:12
Дааа бе, знам дека тука беше планирано паркло. Ми текнува у ГУП-от. Ок. Само изгледа сега обратно ќе биде парклото. Пошто нели поместен е бул. словенија кон југ, така да парклото треба да биде од северно на словенија, а не како во гуп-от од јужна страна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 13-Jul-2008 at 17:25
Па не мора да значи. Уствари да се исправам и себеси, не мора да значи дека воопшто петелките треба да бидат од иста страна. Нека направат добри проекции на сообраќајот, па ќе видиме каква точно клучка ни треба таму...

Но ова е муабет за нишката „Булевар Словенија“, а не за овде...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 13-Jul-2008 at 17:30
Еве уште една глупост у планирање. Зашто мора да се комплицира и да се прават вакви кривини, кога има терен за пушка право.


Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 13-Jul-2008 at 18:38
nekoj izgleda ne e daval kukataBig%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 13-Jul-2008 at 18:52
нее, таков проблем сеуште не се јавил пошто оваа делница од булаварот не е ни почната. А не се сомневам дека ќе се најде некој таков.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 14-Jul-2008 at 21:15
Им пишав на фондот за патишта околу грешките кај патоказите на клучката Стенковец.
Ај да видиме што ќе излезе од оваа работа...
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 21-Jul-2008 at 06:12
Roll%20eyes  Што е со статијава?
 
 „Гранит“ е подготвен до крајот на јуни да го комплетира објектот,
 
И друга работа, сеуште не знаеме за конечната цена??? "повеќе од 85 милиони евра" Nuts  нели едно време се збореше 120-130 милиони Dunno
 
 

Привршува изградбата на обиколницата на Скопје

Доколку се' се одвива според зацртаната динамика, автопатот треба да биде завршен до јули годинава

Билјана Ангеловска

Се наѕира крајот на изградбата на обиколницата на Скопје. Автопатот речиси комплетно ја има финализирано својата траса, која веќе е асфалтирана во над 90 проценти. Низ Скопската Котлина змијулесто се протегаат 26,5 километри сообраќајница со вкупна широчина од 22 метра, со девет приклучувања кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села.

Ако се' се одвива според планот и не се појават некои непредвидени проблеми, има реални шанси обиколницата да биде комплетно завршена уште во јули годинава. Оперативите на двете градежни компании кои работат на изградбата, скопски „Гранит“ и грчка „Терна“, се подготвени да финишираат секој во својот дел од автопатот. Нашата компанија работи на првата фаза од обиколницата, на делницата од Хиподром до Оризари, во вкупна должина од 14,7 километри, додека „Терна“ ја гради втората фаза, 11,8 километри долга делница од Оризари до Сарај.

Засега, единствено мали проблеми се' уште има на одредени делови од првата фаза каде што работи „Гранит“. Поради нерешена експропријација и натаму не се работи на околу 500 метри кај земјоделското стопанство „Сингелиќ“. На дел кај селото Стајковци, исто така, има неколку помали неекспроприрани парцели каде што оперативата не може да влезе во работа, како и кај Инџиково. Не може да се работи и кај Кучевишка Бара, поради високонапонскиот далновод Скопје - Вруток, бидејќи се чека тој да биде исклучен од страна на МЕПСО. Но, поради имотноправни проблеми, неговата дислокација и натаму се пролонгира.

Во „Гранит“ велат дека последниве денови е направен чекор напред во преговорите, во надминување на проблемите се вклучило и Министерството за транспорт и врски, па се очекува сите пречки конечно да бидат надминати. Доколку Фондот за магистрални и регионални патишта на Македонија го исполни својот дел од обврските и конечно ја заврши експропријацијата, „Гранит“ е подготвен до крајот на јуни да го комплетира објектот, што значи првата фаза од обиколницата да биде целосно завршена.

На оваа делница има вкупно пет клучки: Хиподром, Сингелиќ, Бутел, Оризари и Стајковци. На клучката Сингелиќ моментално се монтираат носачите, по што ќе се бетонира коловозната плоча. Клучките Бутел, Оризари и Хиподром веќе се готови, преостанува уште да се бојосаат и да се постават сообраќајните знаци. Другиот дел од трасата е комплетно завршен, електрифициран и треба само да се обележи, да се постави сигнализацијата и да се пушти во сообраќај.

Втората фаза од обиколницата, од Оризари до Сарај, е изградена повеќе од 90 проценти. Тука преостанува да се постави последниот, завршен слој асфалт, и да се изведат завршните работи, како што е поставување огради, хоризонтална и вертикална сигнализација, да се доврши оградата во средина и да се посипе хумус. Деновиве почна да се затревува средишниот дел.

На оваа делница има три вијадукти што ги градеше оперативата на „Бетон“ од Скопје, која учествуваше како подизведувач на „Терна“. Најголем е вијадуктот кај селото Орман, кој е долг 630 метри со најголема височина на столбовите од 19 метри. Вијадуктот Кондово е со должина од 435 метри, а оној кај Волково 368 метри. И двата објекта имаат висина од 12 метри. Во овој дел автопатот со градот ќе биде поврзан преку четири клучки: Стенковец, Волково, Стопански Двор и Сарај.

Главниот надзор на изведбата на втората фаза од обиколницата, Бранко Стефановски, од Градежниот институт „Македонија“ потенцира дека изградбата на оваа делница се одвивала без проблеми и на задоволство на главниот изведувач - грчка „Терна“, која нема никакви забелешки ниту на работата на подизведувачот - скопски „Бетон“, ниту пак на Фондот за патишта.

Обиколницата на Скопје ќе биде долга вкупно 26,5 километри. Има автопатско решение со широчина од 10,75 метри во секој правец, со по две возни ленти и плус една за застанување. Ќе има вкупно девет клучки и нема да се плаќа патарина. Ќе го заобиколува Скопје од Хиподром до Сарај и е составен дел од паневропскиот Коридор 8. Се гради со кредит од Европска инвестициона банка и ќе чини повеќе од 85 милиони евра.

utrinski
 


Edited by vardar - 21-Jul-2008 at 06:13
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 22-Jul-2008 at 13:58
По обавест од Џуро дека осветлението е вклучено, отидов да направам неколку ноќни фотки.
За жал испаднаа прилично темни, а подолга експозиција без статив не можев да се дозволам...
Инаку во живо изгледа навистина убаво Thumbs%20Up


Инаку да ве известам дека одговор за погрешните патокази од фондот не добив.  Bash Bash Bash

Како што ќе видите и кај клучката Кондово (иако грешка во права смисла на зборот нема) си направиле патокази според моменталното расположение. Прво страшно ми иде на нерви овој филм во кој влегоја со францускиот јазик... На кого му е потребно тоа побогу??? Поготово кај нас каде што веќе владее „гужва“ на патоказите, само уште француски ни требаше.
Nuts Nuts Nuts
Второ, од каде го ископаа сега ова transit/peripherique??? Зошто ваков тип на одбележување нема на клучката Стенковец, туку таму е одено со одбележување врз база на дестинацијата и нумерацијата на патот (макар и погрешно)...
Трето, термините обиколница(македонски), transit(англиски) и peripherique(француски) не се еквивалентни.
Нека не се прават премногу паметни, туку прво нека го баталат францускиот (што само по себе ќе реши многу проблеми, а е тотално непотребен), а после конечно нека направат стандардизација по урнек на некоја подобра од европските земји и нека се држат доследно до нејзе. Па до кога бе ќе ги прават патоказите и воопшто патната сигнализација толку шаренолико и некохерентно?!? Каков дилетантизам!
Wallbash Wallbash Wallbash


1 Клучка Стенковец


2


3


4 Клучка Кондово


5 Еден од спомнатите патокази Bash



Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 22-Jul-2008 at 14:06
На англиски обиколница за се вика ringroad или beltway, а на француски е точен преводот, иако не гледам потреба од француски, односно овде повеќе потреба се наметнува од албански. А ова со англискиов значи стварно има некој таму што преведува што нема завршено еден курс англиски. Ако не знат нека проверат на интернет.

Инаку вака убаво изглда на сликиве!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 22-Jul-2008 at 14:12
Originally posted by lslcrew

На англиски обиколница за се вика ringroad или beltway, а на француски е точен преводот, иако не гледам потреба од француски, односно овде повеќе потреба се наметнува од албански. А ова со англискиов значи стварно има некој таму што преведува што нема завршено еден курс англиски. Ако не знат нека проверат на интернет.

Инаку вака убаво изглда на сликиве!


ringroad или beltway се прстени, а ова е обиколница, то ест bypass

ама не сакам да навлегувам премногу во ова, бидејќи обиколницата е автопат како и другите во државата и таа си има патна нумерација и дестинации, па да и даваме специјално име според мене е погрешно и прави дополнителни проблеми особено затоа што некој многу „паметен“ инсистира на толку јазици
дури и да не сум во право, тогаш нека биде вака изведено на сите клучки, а не на некои да биде вака, а на некои да биде друкшие. нормално и тоа да се обмисли, стандардизира и спроведе доследно,  а не за секој знак да се импровизира со чудни концепти и преводи...
Bash


Edited by Cloverstack - 22-Jul-2008 at 14:20
Back to Top
MKballer View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Nov-2007
Location: Detroit
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote MKballer Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 22-Jul-2008 at 17:47
обиколница po angliski se vika "Loop."  nekoj ga vika ringroad, ama pravilno se vika loop.  nikogash ne sum cul beltway.  idi vidite na google earth tie golemite gradoj kako dallas vo texas i ke go najdete loop road.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 23-Jul-2008 at 00:35
Да, и loop се користи, зависи каде, на разни места во светот е различно...

Но сепак loop е прстен, а тука станува збор за делумен прстен, то ест обиколница, така да терминот пак би бил погрешен.
Во секој случај мојата поента не се однесуваше на тоа, туку дека обиколница-transit-peripherique се прилично некомпатибилни преводи и кога веќе решиле патот да го означуваат по патокази на тој начин (наместо чисто со наведување на бројот на патот и дестинациите), барем требале тоа добро да го стандардизираат и унифицираат.

Проблемот е што патната сигнализација кај нас е предмет на импровизаторски пристап и премногу „уметничка“ слобода...


Edited by Cloverstack - 23-Jul-2008 at 00:37
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 23-Jul-2008 at 01:39
Видете оваа обиколница се градеше како дел од коридорот 8, што и практично е. Не се градеше дека Скопје има потреба. Случајно се погоди дел од автопатот да биде скопска обиколница. Така да нема што уопште да размислуваме за како ќе ја викаме. едноставно полошбата на градот ја налагаше трасата на автопатот. Ова е обичен автопат како и сите други низ земјава. Но ако веќе и бараме име, тогаш најкомпатибилно е bypass.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 23-Jul-2008 at 02:01
Скопје дефинитивно има потреба од нејзе (иако е прашање дали не ќе беше попаметно со овие пари прво да ги реализиравме урбаните автопати).
Ама во врска со патоказите сепак тоа не е битно дали му требала или не на Скопје или дали била дел или не од коридор 8. Нека ја стандардизираат сигнализацијата више! Нормално квалитетно и доследно. Тоа е целата поента.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 23-Jul-2008 at 02:05
Можеби Скопје имаше потреба од нејзе, еве се слагам дека имаше, но тоа не е битно сега. Но не се направи како потреба на Скопје, него како потреба она коридорот 8. Ај да го оставиме муабетов настрана. За сигнализација, веќе е стандардизирана на европско ниво со виенските конвенции уште пред 40 години, ама не се почитува.
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 24-Jul-2008 at 08:26

Во употреба втората делница од скопската обиколница

Скопје /24/07/ 08:13

Свечено ќе биде пуштена во употреба денеска втората делница од скопската обиколница, на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 12 километри.
· комплетирање до есен
· проект вреден 80 милиони евра

Извор: Макфакс

И по толку чекање, не успеаа да ја пуштат цела...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 24-Jul-2008 at 08:55


Добредојде на форумов


Инаку ова со обиколницата сепак не треба да ни е никакво изненадување и покрај сите најави за навремено па дури и предвремено пуштање. Тоа треба да ни е само лекција колку може да се ослониме на роковите и дополнително на официјалните најави и уверувања од надлежните, дури и кога се даваат со таква голема сигурност.

Пуштањето на само овој сегмент ќе нема некој голем импакт. Ваљда ќе треба да бидеме среќни доколку навистина профункционира целата до есен како што е најновата најава Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 24-Jul-2008 at 08:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 24-Jul-2008 at 09:28
Еве подетално:

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95605

Во употреба втората делница од скопската обиколница


Коментари (0)   
24.07.2008 09:24

Втората делница од скопската обиколница, на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 11,8 километри, денеска свечено ќе биде пуштена во употреба.

На пуштањето на делницата ќе присуствува и премиерот Никола Груевски, соопшти неговиот Кабинет.

Обиколницата е 25 километри автопат со четири ленти, со широчина од 27,5 метри, која поминува под јужните падини на Скопска Црна Гора, покрај селата Стајковци, Смилковци, Брњанци, Кучевишка Бара.

Обиколницата, која се состои од две делници, почнува кај клучката Хиподром од каде што се разгранува од автопатот Велес-Скопје, а нејзината северна делница завршува кај Оризари.

Западната делница Оризари-Сарај (Кондово), која денеска се пушта во употреба, претставува континуиран дел на делницата Хиподром-Оризари. Почнува северно од Шуто Оризари, поминува покрај Коњски Рид, кој лежи на југ, и продолжува во близина на гробиштата Бутел, западно поминувајќи покрај клучката Стенковец (која води кон Приштина).

Делницата поминува покрај реката Лепенец, благо свртува северно, минувајќи преку нивите во атарот Горнопал, од каде што понатаму врти кон југ. Минува низ населбата Вучидол, продолжува јужно низ ридовите и излегува кај Кондово, каде што се поврзува со автопатот Скопје-Тетово.

Максимална дозволена брзина на обиколницата ќе биде 120 километри на час.

Откако втората делница ќе се пушти за сообраќај, скопската обиколница ќе стане дел од Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и Албанија.

Кај клучката Хиподром ќе се спојуваат двата коридора 8 и 10. Инвеститор на овој проект е Фондот за регионални и за магистрални патишта, а парите ги обезбеди Инвестициската банка за обнова и развој, која и додели кредит на Македонија со грејс-период од седум, а рок за враќање од 18 години.

Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.




Edited by Cloverstack - 24-Jul-2008 at 09:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.