![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Благодарам на сите за одговорите! Во тој случај подобро е Шпанците да не се впрегнуваат заедно (затоа што очигедно моќноста не се собира и не помага во совладувањето на наклоните), туку да се пушти уште еден воз кон Битола, зошто да не е и втор Пелагонија експрес во денот (утрински од Скопје кон Битола и попладневен за назад)? Демек со овие ново репарирани гарнитури се цели заштеда на средства, а не згуснување на возниот ред. Малку сум разочаран искрено, затоа што возниот ред би требало минимум да се дуплира, што значи за тоа ќе почекаме додека не стигнат новите порачки, што се разбира сигурно ќе се завлече. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Да се надеваме дека набавкана на нови возни гарнитури нема да трае уште еден мандат...
Да се надеваме дека нарачаните модели нема да бидат (уште една) грешка... Да се надеваме дека изборот на нови гарнитури, ќе биде извршен со стручна а не политичка одлука... |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Какви гарнитури и да одберат, сепак, како што беше спомнато претходно, проблемот е повеќе во железничките пруги, отколку што е во самите возни гарнитури. Нашинците можат да нарачаат возни гарнитури кои ќе сообраќаат со брзини и до 200 километри на час, но сепак на некои места низ Македонија, истите тие возни гарнитури нема да можат да сообраќаат со брзина поголема од 90 километри на час, бидејќи железничките пруги таму се од античко време, самите тие пруги претставуваат споменици, нема потреба дополнително да им се подигнуваат споменици на тие пруги. Дури и по целосното завршување на обновувањето на железничките пруги долж целиот Коридор 10, сепак проектираната брзина ќе остане 120 километри на час, а по обновата на железничката пруга долга 31 километар, која ги поврзува Куманово и Бељаковце, чијашто обнова допрва треба да започне во 2013 и да заврши дури во 2017 година, ако добро помнам, беше спомнато дека проектираната брзина ќе биде 150 километри на час, што не е нешто ново, бидејќи истите тие железнички пруги и кога биле првично изградени, биле проектирани за истите тие брзини, но нередовното одржување на пругите ги довело до денешното дереџе. Додека во Европа и во светот се рушат рекорди во железнички брзини, ние кај нас во Македонија рушиме рекорди во временски период потребен за обновување на железнички пруги, без притоа истите да ги оспособиме за максималните брзини на најновите и најсовремените возни гарнитури во Европа и во светот. Edited by Dexter26 - 18-Sep-2012 at 13:49 |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Сметам дека треба малку да се смириме и приземјиме и да ги погледнеме нашите реални потреби и можности за и околу железницата.
Македонија, грубо земено, е територија со 200х200 км, со изразит ридско-планински и делумно рамнински терен, кој не дозволува градење пруги за развивање големи брзини. Лично, немам потреба од воз кој „лета„ со 150 или 200 км/ч и кој растојанието од една до друга точка го „скока„ само физички, а притоа од прозорецот од возот да не можам да видам што има во околината. Брзите возови се развивани не толку од реалната потреба по високобрзински возови, туку пред се‘ како конкуренција на брзоразвивачкиот авионски превоз, но и како начин за „чаталење„ со брзинските домети, кои одредени држави сакаат да ги нагласат пред другите. Имајќи ја во предвид нашата големина и економска и политичка моќ, не ја гледам потребата од ТГВ возови во Македонија. Плус, градењето пруги за брзи и супер-брзи во возови низ Македонија, би значело градење пруги со речиси целосно прави делници, заради развивање големи брзини, што би значело градење на комбинации од тунели и мостови, со оглед на нашиот релјеф, а што можат да си го допуштат само јаки екомономии, а ние, очигледно, не сме ниту Швајцарија ниту Германија, кои економски, можат да си подуштат такви градежни зафат. Пробивањето на така прави пруги, би значело и незибежно зафаќање на нови терени, кои, многу веројатно, ќе ги зафата и постојните населени места низ Македонија па така, ќе испадне дека цела Македонија ќе треба да подлежи на потребите од брзи возови. А ние ја немаме кинеската територија... Затоа, покорисно е да се изврши набавка на саглам возни гарнитури, согласно нашите колективни/граѓански релани потреби, а кои ќе бидат проверено квалитетни. За мене е побитно да се превезам од еден град во друг со коритење железница, во квалитетен воз, на квалитетна пруга, и да не ни‘се повторат грешките при изборот на возни гарнитури. И конечно, шо ќе ми е брз воз, кој за пола саат ќе ме префрли од Скопје до Гевгелија, а по пат не ќе можам да видам ништо од околината? ![]() Таква можност веќе постои со авио-сообраќајот. Edited by MIKI1 - 19-Sep-2012 at 09:45 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
нажалост за тие патници кои сакаат само од а до б да отидеат а се далеку помногубројни од тие ако тебе патници не постои авио сообраќај до гевгелија, велес битола или прилеп. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Шпанецот 712-105/106 денеска не сообраќаше на експресниот кон Битола, на неговото место беше 712-101/102. На утринскиот патнички воз од Скопје редовно сообраќа 712-107/108, додека на возот кон Кочани оди дизел маневарка со 2 патнички вагони.
Вечерниот воз од Битола за Скопје денеска тргна дури во 20:00 часот, 661-219 изгледа имал проблеми на пристигнување, во Скопје дојдовме дури на полноќ, единствена среќа е што немаше голема гужва каква што знае да биде во недела. Денешнава дешавка е поука дека во Велес треба да има дизел локомотива во резерва. |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
712-105/106 има мал проблем со едниот мотор и деновиве ќе се оправи и ќе сообраќа повторно на Пелагонија Експрес така да 712-101/102 повторно ќе биде на воз 641/642. Вчера возот 643 тргна со закаснување од околу 1 час од Скопје па затоа каснел и 644 за враќање... |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Кога сме кај гарнитурата 712-103/104, објавен е договорот за климатизација на истата од страна на Бале електроник од Скопје во вредност од 2.950.000 денари со вклучен ДДВ. Договорот е склучен пред еден месец, па да се надеваме дека во брзо време ќе бидне инсталацијата.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() А колкави се зафатнината и бројот на патници во комбето или минибусот, а колкави се зафатнината и бројот на патници во возот ? Особено во македонските возови, за кои знаеме дека нема ред и продажба на билети според бројот на слободни места, туку им се продаваат билети на сите кои ќе побараат ? Edited by Dexter26 - 25-Sep-2012 at 19:36 |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Отстранет е дефектот на 712-105/106 и од денеска повторно е во сообраќај за Битола... |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Има ли на нет да се најде нешто од тоа? Линк, договорот? |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Зоокиск, на следниов линк можеш да разгледаш детали од договорот: https://www.e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/Dossie/dosieNotificationForACPP.aspx?Id=7d827f88-9f53-44d5-98ba-37361caaf0fb&Level=3
Генерално земено, на страницата на Бирото за јавни набавки мора да се објават сите договори што ги склучуваат министерствата, агенциите и јавните претпријатие, вклучувајќи го и МЖ-Транспорт. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Должина на автобус од 12 (49/51 седиште) до 15 метри (67/69), висина од 3350 до 3850 мм во зависност од модел (2,1-2,3 внатрешна висина). Макосата е 52,5 метри должина и околу 3,85 метри висина е поделена на три единици (41+58+47 седишта) просек значи по 17,5 метри, отприлика колку зглобен автобус.А седиштата се доста помалку. Најскапите автобуски клими (со монтажа) одат до макс. 5000 евра.Значи реална цена максимум би одела до 15.000 евра, под претпоставка сите 3 единици да се со посебна клима. Добро, можда мислат на климатизирање на три гарнитури ![]() Edited by Тркало - 26-Sep-2012 at 01:18 |
|
![]() |
|
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
Возот од Кочани
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Zalno
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ова е станицата во Кочани? Права мизерија и штала! Како бре не им е срам да прават златни статуи и огради, мајку им нивна!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Стои така и не мрда со денови, недели, месеци, можеби дури и години ?
![]() Се согласувам со Андреј.
|
|
![]() |
|
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
neeee toa beloto sto se gelda ne e stanicata stanicata e od drugata strana no isto taka i ona e vo occajna sostojba
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Има ли некој информација зошто не сообраќа 412-055/056, се јавил некаков дефект или пак се планира некаква реконструкција на него?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |