![]() |
![]() |
![]() |
Воздухопловство (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() Posted: 15-Nov-2011 at 12:52 |
|
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Авион на чешката компанија ЧСА принудно слета на Скопскиот аеродром
Печати ГОЛЕМИНА НА БУКВИТЕ 11.02.2012 Изутрината авион на релација Прага, Скопје, а во кој се наоѓал и министерот за надворешни работи Никола Попоски, како и известувачот за Македонија во европарламентот Ричард Ховит принудно слетал на аеродромот „Александар Велики,,. Откако авионот на чешката компанија ЧСА Боинг 737-700 над скопскиот аеродром кружеше околу 40 минути, капетанот соопшти дека авионот има мал технички проблем, односно дека еден од деловите на крилата кои служат за кочење не работи, па ќе мора принудно да слета. Екипажот потоа ги обучил патниците за принудно слетување. Се наведува дека капетанот го запрел авионот скоро на крајот на пистата која неодамна беше продолжена. Околу пистата беа распоредени противпожарни и возила за брза помош. http://www.time.mk/read/0ce7c6fcc1/5bd6f4fb63/index.html Интересно е што авионот застанал на крајот на неодамна продолжената писта. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Со оглед на тоа што на скопскиот аеродром поради ветрот најчесто се слетува во правец од југ кон север, а продолжетокот на пистата е на јужната страна и не е потполно функционален (објаснување за ова има во цитатот од подолу), во случајов најверојатно продолжетокот на пистата не играл никаква улога.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Точно... на тој дел можат да се движат авиони, и при полетување и при слетување... разликата е што на тој дел не смее да се случи првиот допир со пистата при слетување, бидејќи се ослободува голем притисок и енергија, за што овој дел од пистата не во можност да ја издржи.... а бидејќи авионот не слетал на тој дел, туку тука само застанал тоа значи дека нема никаков проблем или нешто невообичаено, спорно... еве две видеа кои ги најдов на кое е прикажно користењето на продолжениот дел од пистата при полетување...
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Уште поголем број пилоти отколку досега ќе бидат изложени на ризик да заспијат во текот на летот поради умор и истоштеност, како резултатот од новиот обврзувачки законски предлог на ЕУ, предудпреди Шведското пилотско здружение.Законскиот предлог е поднесен и покрај предупредувањата изнесни од страна на синдикатот Шведско пилотско друштво, дека на околу 50 отсто од пилотите им се случило да заспијат во пилотската кабината на авионот и дека 70 отсто од нив реагирале несоодветно поради премореност. Европската агенција за безбедност во воздухополвството (ЕАСА) сепак донесе одлука уште повеќе да го зголеми работното време на пилотите на 16 часови при доцнења. Овој предлог веќе предизвика вознемиреност и кај други пилотски синдикални организации во Европа, кои тврдат дека токму при доцнењата пилотите се веќе во фаза на измореност. - Опасна премореност настапува веќе по 14 часови работа, покажуваат независни медицински студии кои ги нарачала ЕАСА. Тоа што ЕАСА сепак сака да го зголеми работното време на 16 часови заслужува внимание, вели Гунар Мандал, претседател на Шведското пилотско друштво во интервју за весникот „Дагенс нихетер“. Деновиве во шведските медиуми беше актуелизирано уште едно предупредување во врска со нискобуџетната авиокомпанија „Рајанеар“. Повеќемина пилоти на оваа авиокомпанија предупредија дека напорните работни услови на „Рајанеар“ можат да претставуваат опасност за безбедноста на воздушниот сообраќај. Законскиот предлог на ЕАСА ќе биде обврзувачки за сите земји-членки на ЕУ, доколку биде усвоен во Европарламентот. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
http://www.flightradar24.com/
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Македонија потенцијален член на Данубе воздухопловниот блок
Македонија ќе добие покана да стане член на Данубе ФАБ
(Функционален воздушен блок) проектот со што ќе се создаде заеднички
воздушен простор, што е дел од еден поголем проект на Европската Унија.
Романија и Бугарија, земји кои треба да го основаат овој авиоблок,
размислуваат да упатат покани и до Молдавија, Србија, Црна Гора и
Македонија, објавува романскиот интернет портал Романиа-инсајдер.Романија и Бугарија веќе го потпишаа договорот за креирање на заеднички воздушен простор во декември лани. Ова е дел од ЕУ проектот за Единствено европско небо стартуван во 2004-та година. Проектот предвидува создавање на блокови од воздушни простори меѓу соседните држави, со што се предвидува драстично намалување на трошоците од два до три милијарди евра. Данубе ФАБ е петти од планираните девет европски воздушни блокови. http://tocka.com.mk/1/65077/makedonija-potencijalen-clen-na-danube-vozduhoplovniot-blok |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Во прилепската фабрика „Микросам“ за кратко време ќе започнат да се произведуваат делови за нов руски, комерцијален авион, кој што би требало да биде изработен до 2014 година... Досегашниот менаџмент на фабриката објави дека руска фирма ќе ја купи производната технологија на „Микросам“ и со неа ќе ги произведе крилјата на новиот авион. Компанијата исто така е и во преговори да извезува ваква технологија и за други авиокомпании, меѓу кои „ „Наша цел е да влеземе во авионската индустрија. Засега произведуваме автоматски машини за производство на крилата на авионот. Во иднина, наш предизвик ќе биде производство на роботи за креирање на труп на авионот“, изјави Самоил Самак, потпретседател на Управниот одбор на „Микросам“. Во новата зделка склучена од „Микросам“ се вклучени и испораки на машини за производство на резервоари за гас за индискиот пазар. Според изјавата на директорот за продажба на„Микросам“,Димитар Богдановски, во почетокот на идниот месец, за Германија ќе бидат натоварени 24 камиони со машини за производство на плинските боци, кај нивниот тамошен партнер во овој проект и потоа тие ќе патуваат за крајниот потрошувач, Индија. „Наскоро ќе склучиме вакви договори за Русија, Бразил, Кина и Јужна Америка“, рече Богдановски. Менаџментот не сакаше да открие колку чини инвестицијата во новата производна линија, но наведе дека во неа вложиле неколку милиони евра. Според нив, цената на оваа технологија на пазарот чини од 6 до 20 милиони евра. Тие најавуваат дека до крајот на годината ќе биде изградена нова хала за производство и монтажа и за таа цел дополнително ќе бидат вработени 20 нови инженери и работници. Во моментов, во „Микросам“ работат 80 работници.
Врати се на прва страна. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Избегнат судир на патнички авиони на потегот помеѓу Прилеп и Кичево
Петок, 17 Мај 2013 19:10 На 7 ми мај годинава била избегната голема авионска несреќа над македонското небо, јави телевизија Алфа. ![]() Пилотите на два патнички авиона имале наредба да не ја менуваат предвидената рута, а авионите на компаниите Изиџет и Шамрок Ерлајнс избегнале судар само благодарение на авионските уреди кои сигнализираат опасност од приближување на друг авион. Имено, за овој инцидент по барање на двете компании Еуроконтрол започна истрага. Како што соопшти телевизијата, авионите се наоѓале на потегот помеѓу Прилеп и Кичево на 800 метри оддалеченост, што се смета за многу критично. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство за Алфа потврдија дека нивни инспектори го истражуваат случајот. Оттаму само кусо одговорија дека се работи на утврдување на причините, по што ќе се преземат натамошни активности. Паралелно бил формиран тим и во Македонска навигација, каде исто така во тек била интерна истрага околу инцидентот. Според процедурата, комплетниот записник од истрагата ќе треба да биде испратен до националниот комитет надлежен за испитување на инциденти. Статистиката покажува дека по катастрофата од 2002 кога над Швајцарија се судрија руски патнички авион и карго на комапнијата ДХЛ, во светски рамки се регистрирани уште десетина слични инциденти кои за среќа минале без човечки жртви. http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/116124-Izbegnat-sudir-na-patnicki-avioni-na-potegot-pomegu-Prilep-i-Kicevo |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Наидов не некои слики од авионската несреќа со Палер Мацедониан во март 1993 г.
![]() повеќе слики на линкот http://www.flickr.com/photos/runelind/sets/72157633804245653/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
најмалиот авион во светот којшто е во употреба
![]() Edited by Џоле - 04-Oct-2013 at 15:07 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Почетна / Конкурси / Оглас за вработување во Qatar Airways
Лексикон: За да го видите значењето на даден збор во рaмките на веста, позиционирајте го покажувачот врз истиот и кликнете два пати. ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ ВО QATAR AIRWAYS Excel in a world of high standards with Qatar Airways. More than an opportunity to be part of an award-winning team, this an opportunity to follow your dreams, explore the world, expand your horizons and learn about new cultures. Begin your journey towards excellence. Become the member of our Cabin Crew and fly with Qatar Airways to aver 100 destinations worldwide. To join one of the world’s fastest growing 5 star airlines, please apply online at http://careers.qatarairways.com and meet our Recruitment Team. SKOPJE (Male and Female Cabin Crew) Venue: HOLIDAY IN SKOPJE Mosa Pijade 2 1000 Skopje. Date; 23rd November 2013 Time: 0900 a.m. sharp Attire: Female - knee length skirt (no stockings) & short sleeve blouse Male - formal attire Please bring your CV in English personally along with full length and passport size photographs. Shortlisted candidates will be required to attend further processes over the next day. The above position will be based in Doha, State of Qatar . За понатамошни информации ве молиме посетете го qatarairways.com |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Grozni sliki od avionskata nesreka vo 1993. Se sekavam kolku bese tazno. Ete do sto vodi coveckoto nevnimanie. Zatoa mudriot narodec rekol "Dva pati meri Ednas seci".
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Во овој Момент print Scr. од www.Flightradar24.com над Скопје,по се изгледа Александар Велики е затворен поради магла.......
![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Скопјанец ќе управува со џиновскиот ербас на Wizz Air!
Од април авионот на Виз Ер ќе го пилотира 28-годишниот Димитар Илиевски кој потекнува од аероклубот "Скопје". Бизнисменот Предраг Чемерикиќ единствен во Македонија има свој авион Авионот "ербас А 320" на нискотарифниот авиопревозник "Виз ер" кој отвори база на скопскиот аеродром "Александар Велики", од април наредната година ќе го пилотира 28-годишниот скопјанец Димитар Ивановски. Тој ќе биде најмладиот пилот на авион во флотата на унгарскиот авиопревозник. Со Диме не можевме да се слушнеме бидејќи тој во моментов е во Франција каде се обучува на симулатор, но затоа, пак, информацијата за овој млад македонски пилот ни ја даде Предраг Чемерикиќ кој во јавноста е познат како вљубеник во авионите, а до пред три години беше прв човек на интернет-провајдерот "Он.нет". - Диме, исто како и јас, од мали нозе е на спортскиот аеродром "Стенковец" крај Скопје. Можам да речам дека Диме буквално е роден на аеродромот, бидејќи и татко му Ѓорѓи Ивановски, кој е познат параглајдерист, но и мајка му и брат му се позната фамилија авијатичари - ни раскажува Чемерикиќ. Диме првите сознанија за висините ги добива во аероклубот "Скопје" од Скопје чии членови за обука го користат аеродромот Стенковец. Чемерикиќ вели дека тука од најмали нозе, од 5 години се почнува со воздухопловно моделарство, потоа на 15 години со падобранство, на 16 години со едриличарство и на крај со 18 години со моторно летање на авиончиња. - Откако ги помина сите етапи, Диме за пилотскиот занает учеше во Бугарија и Словенија. Нам сите во клубот многу ни е мило што Диме од април ќе го вози ербасот на "Виз ер" - вели Чемерикиќ. Инаку, Чемерикиќ и самиот е пилот, вози мал спортски авион и како што вели, буквално е секој ден на Стенковец и се дружи во височините со своето авионче, но само ако времето е убаво. - Кога има облаци авионот ми стои во хангарите на Стенковец, каде што има уште три-четири други авиончиња на мои колеги од аероклубот кој е расадник на пилоти кои пилотираат со авиони во Индонезија, Сингапур, африканските земји - истакнува Чемерикиќ. http://www.sitel.mk/mk/skopjanec-kje-upravuva-so-dzhinovskiot-erbas-na-wizz-air |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ако А320 е џин, тогаш незнам што е А380...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Баш ми е драго што ќе има македонец пилот. Но новинариве ако не ја направат со сила голема кој друг.
Кога прочитав "со џиновскиот" прво нешто на што помислив беше А380. А кога видов дека се работи за А320...веднаш ми стана јасно колку бил начитан новинарот. Но навикнати сме на работата на новинарите во земјава. Инаку Фосил, мислиш дека знаат што е А380? ![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |