Мост Сарај |
Post Reply | Page <1234> |
Author | |
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #41 Posted: 07-Sep-2011 at 11:59 |
Веќе три месеци се работи на изградбата на новиот мост кај Сарај, кој
се изведува паралелно и во непосредна близина на стариот железен мост,
кој со години не ги исполнува безбедносните стандарди, а експерти од
Градежниот факултет постојано предупредуваа дека треба итно да се
санира, бидејќи постои реална можност да се урне. - Во рамки на земјените работи се поставува и арматура за потпорни
еллементи. По завршувањето на земјените работи ќе почне градежниот дел
за изведба на овој инфраструктурен објект. Со проектот се предвидени и
сообраќајни решенија за пристапување и исклучување од мостот и тоа со
нови улици кои ќе бидат приклучени кон постојната сообраќајна мрежа која
води кон и од мостот – велат од Градот. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #42 Posted: 16-Sep-2011 at 10:48 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #43 Posted: 03-Oct-2011 at 17:41 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #44 Posted: 25-Oct-2011 at 20:19 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #45 Posted: 01-Dec-2011 at 19:58 |
|
|
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #46 Posted: 20-Jun-2012 at 14:49 |
Pred nekoj den koga izlagav od Skopje zaprimetiv deka noviot most sto vodi nakaj Saraj se realizira vo brzo tempo, koj e od toj del na Skopje neka napravi nekolku sliki
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #47 Posted: 02-Jul-2012 at 21:23 |
http://www.build.mk/?p=16231 |
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #48 Posted: 03-Jul-2012 at 12:37 |
Мислам дека ќе биде порационално новиот мост да се искористи исклучиво за сообраќај 2х2, додека стариот мост да се користи за пешаци и велосипеди. Така барем ќе се добие поголема проточност...
|
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #49 Posted: 03-Jul-2012 at 13:57 |
Одлична идеја, која би допринела и за поголема безбедност. Единствен проблем би бил доколку некој веќе испланирал да го продаде железниот мост во отпад за старо железо.. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #50 Posted: 03-Jul-2012 at 16:01 |
не ја пратам оваа тема баш добро,ама како да се сеќавам дека имаше најави дека железничкиот мост ќе остани како пешаки мост.барем така ми се чини ако не се лажам
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #51 Posted: 10-Jul-2012 at 22:22 |
ПРИВРШУВААТ РАБОТИТЕ СО ИЗГРАДБАТА НА НОВИОТ МОСТ Мостот кај Сарај добива финален изглед Новиот армирано-бетонски мост е со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри Новиот мост кај Сарај ќе биде готов до крајот на септември. Неговата изградба е во завршна фаза и се очекува конечно да биде пуштен во употреба за околу три месеци. Последните градежни активности кои се комплетирани е поставената целосна конструкција на мостот како и плочата на коловозот. Оваа вест посебно ќе ги израдува жителите на Сарај како и возачите што минуваат низ овој реон, кои повеќе нема да возат по 3 до 6 километри по обиколниот пат, односно автопатот кон Тетово за да стигнат до Сарај и Матка. Стручната експертиза на сообраќајните инженери, покажала дека стариот железен мост е исклучително фреквентен, но е во сериозна состојба, а оштетувањата не можат да се отстранат само со повремено санирање. Токму поради оваа причина, на стотина метри од местото на стариот, градските власти одлучија да изградат нов модерен мост со бетонска конструкција. Надлежните од град Скопје најавуваат дека мостот ќе биде готов до крајот на месец септември, за кога се очекува да финишираат градежните активности и да биде ставен во функција. - Завршена е и поставена целосната конструкција, како и плочата на коловозот. Следно на кое што ќе се работи се пешачко - велосипедските патеки на мостот и поставување на оградата и осветлувањето. По комплетирањето на овие работи, ќе се започне со асфалтирање на коловозот на мостот со два слоја на асфалт. Паралелно со ова ќе се работи на изградба на пристапните улици кон и од мостот во двете насоки, со чие спојување ќе се заврши изградбата на овој капитален објект, информираат од Град Скопје. Новиот армирано-бетонски мост кој се гради на западниот излез од градот ќе биде со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри. Како заштитна ограда предвидено е да се постават челични столбови. За решавање на сообраќајниот метеж, ќе се реализира пристапна сообраќајница од двете страни на мостот во должина од 650 метри. Вкупната инвестиција за овој проект изнесува 96,8 милиони денари, средствата обезбедени од Град Скопје, општина Сарај и Владата на Р.М. Изведувач на градежните работи е компанијата Гранитт од Скопје, додека изведбениот проект за новиот мост го изработи фирмата Прима инженерингг, а по изградбата на новиот мост, стариот железен ќе се користи како пешачки. (Гр.З) вечер |
|
Faciste
Newbiе Joined: 27-Jun-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #52 Posted: 10-Jul-2012 at 22:56 |
Зарем ќе го собере двокатнион автобус да помине на тој мост на сликава?!
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #53 Posted: 10-Jul-2012 at 22:57 |
ама многу побитно е тоа што требааше да го сопрат прометот на тешки возила на мостот и очигледно не го направија тоа |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #54 Posted: 12-Jul-2012 at 05:03 |
Интересно е што цел нов мост од нула изграден чини 1,6 милиони евра додека реконструкција (ограда) на друг мост на истата река ама на друго место чини 1,3 милиони |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #55 Posted: 24-Oct-2012 at 13:15 |
ФОТО) Пуштен новиот мост на Вардар кај Сарај ФОТО: Киро Попов Новиот мост на реката Вардар што ги поврзува населбите Ѓорче Петров и Сарај кој ќе овозможи безбедно одвивање на сообраќајот, поголем проток на возила и одлична врска со омилените рекреативни места на скопјани - езерото Треска и кањонот Матка, денеска официјално е пуштен во употреба. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #56 Posted: 24-Oct-2012 at 14:30 |
Ихааа викате 96,8 милиони евра за мостов а? Пу бре мајку му, како Бугарија и Романија го премостија Дунав за 270 милиони не ми е јасно, според нашава сметка требаше да им излезе минимум по 100 милиона за 50 метри мост!
Аман бре новинариве, толку ли да немаат грам памет во главите, да се замислат малку а не да шлапаат се што им лиферувале!? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #57 Posted: 24-Oct-2012 at 15:04 |
Според мене се направи голема глупост што не ја искористија ширината на новиот мост за да го направат 2х2, наместо по една лента во секој правец. Мислам дека ќе беше многу порационално и сугурно за пешаците/велосипедистите стариот мост да се оспособеше за нив, а новиот само за моторен сообраќај. Вака имаме два моста, од кои само едниот е за моторен сообраќај и само по една лента по правец!
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #58 Posted: 24-Oct-2012 at 15:09 |
96,8 milioni evra... hahahaaa... ova samo vo mak. mediumi mozes da go procitas ili slusnes
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #59 Posted: 24-Oct-2012 at 15:23 |
Kako sto mislev taka ispadna. Se raboti za 96,8 miloni DENARI.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821 |
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #60 Posted: 24-Oct-2012 at 16:07 |
|
|
Post Reply | Page <1234> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |