Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1234 52> |
Author | ||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #21 Posted: 26-Oct-2012 at 22:05 | |
Мислам дека за делницата Битола-Прилеп се многу 120 милиони имајки во предвид дека постоечкиот пат може да се користи во едната насока. Наполно задоволува целата делница денес е 100-120км/ч. Исто така би напоменал дека задолжително е патно решение помеѓу Ресен-Охрид со обиколница на Ресен во поблиска иднина. Тој пат го користат Ресен, Битола, Прилеп, Велес, голем дел од источна Македонија. Сите овие се и почести посетители на Охрид од скопјани, Така што овој пат треба да е поголем приоритет. Експресен пат или дури и пат со три ленти но по нова траса би ја завршила работата.
Edited by stratus - 26-Oct-2012 at 22:06 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #22 Posted: 26-Oct-2012 at 23:15 | |
Andrej, se ubavo si prezentiral, samo ne kazuvas od kade pari za ovie avtopatista
Mislam deka Makedonija ja nema taa ekonomska sila za tolku kilometri avtopatista. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #23 Posted: 27-Oct-2012 at 03:12 | |
опцијата преку Осломеј е невозмжна, зошто ќе нашишам набргу
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1145 |
Quote Reply #24 Posted: 27-Oct-2012 at 08:47 | |
2,6 милијарди евра за 2011 според CIA. Тенденцијата на зголемување прекина некаде кон средината на економскава криза и само со ребаланси се држиме на дефицит од 2,5%. За да се размрда економијава во 2013 дефицитот е проектиран на 3,5%, што значи зголемување на долгот. Во време кога оптимизам е да се очекува максимум 2-3% раст годишно во следниве 2-3 години, твојот план иако е одличен, може да има повеќе негативни ефекти отколку придобивки. Не се само патиштата, веќе се задолживме за железницата и Демир Капија - Смоквица, отплаќаме големи набавки од типот на автобусите и опрема за здравството, така што треба доста внимателно во тој поглед.
Грешка, 2013-та. Имаше пред некој ден најава дека на пролет ќе имало тендер за Скопје - Блаце. А пред месец дена Груевски најави дека во 2013 ќе почнат со изградба Скопје - Блаце и Гостивар - Кичево. Тешко веројатно, но сепак, очигледно овие два ќе бидат најскоро почнати. Инаку да, Демир Капија се гради, но плаќањето допрва почнува. |
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #25 Posted: 27-Oct-2012 at 10:41 | |
Мора да се размислува во оваа насока со самофинансирање, Буџетот да речеме е стациониран на 2,5Милијарди, 300 Милиони да се за инфраструктура и точка тука мислам на главните делници автопатски и експресни патишта и железница, другите локални патишта од друго нека ги финансират кредити од светска бака европа и слично
и најдокрај ние сме тука да дискутираме и да даваме предлози за пред нас факти и цифри треба да се изнаесат за да држе муабетов еднаш кажав и некој друг рече за Струмица и Кавадарци неможеш да ги исклучиш од тековите еконосми се силни може и најсилни после Скопјето приоритетите за секого се различни......идеите секој си ги презентира како мисле и тоа е добро јас погоре напишав некои замисли и тука пак ке ги преточам -За да се намали трошокот тешките рути можат да се изведуват со Експресни патишта вклучително мислам и за делот Гостивар-Другово -Секаде каде е рамница на коридорот 8 треба со Автопат да се поврземе -Некој спомна и важна работа обиколница Ресен, товарните камиони низ него губат 30Минути, а може да се одмини за 6минути -Источна Македонија приоритети знаеме кои се Миладиновци-Штип со тоа делот Велес-Штип не би морал да се осовремени со автопат туку со Експресен пат, Продолжуваме со Штип-Струмица Експресен Пат, Штип-Кочани па и до Виница Експресен Пат и да не се заборави Струмица-Валандово _удово Експресен Велес Прилеп е тежок пат до Богомила може да е Автопат од таму продолжува Експесен, Прилеп Битола Ресен Охрид Експресен, Битола- Меџитлија Експресен Прилеп-Дреново-Кавадарци_неготино Експресен, делот кон градско нека остане само за реконструкција... Куманово-Паланка Автопат од паланка до граница Експресен накарај ке останат Виница-делчево граница Експресен и Неготино-лакавица Експресен, или само трета лента но со тоа малку само ке се убрза возењето...со Експресен и со нагорнини максиму 7% е друга прикаска...тоа се главните а Приоритите за секого се посебни....... километар Експресен версус Километар автопат, километар автопат во рамно и во ридски терен не е исто...и така натаму |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #26 Posted: 27-Oct-2012 at 10:49 | |
Според меѓународните и регионалните искуства километар експресен пат е поефтин за околу 20% од километар автопат во рамнински предели и околу 25% во планински. Ова мислам дека е жртва што не треба да ја направиме, освен за делници каде навистина нема доволно сообраќај. Иначе не сметам дека треба секој регионален пат да се претвори во автопат, дури и овие 842 километри се оптимистичка варијанта за Македонија. Толку автопати има во моментов Словенија (иста површина и популација со далеку пораспрснато население низ државата), а ако тоа ниво го достигнеме до 2025 треба да бидеме многу задоволни.
Втор проблем е што кај нас законски не е дефиниран терминот експресен пат и со него може да се манипулира, нешто што гледаме ни се случува со патот Градско-Прилеп. Инаку баш според ЦИА, расходната страна на буџетот е 3,36 милјарди евра. revenues: $3.103 billion
expenditures:
$3.361 billion (2011 est.) |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #27 Posted: 27-Oct-2012 at 11:28 | |
Андреј секоја чест за трудот. Но не сум сигурен дека е приоритет толкава енергија и средства да се вложи во изградба на патна инфраструктура. Секако убаво е да се има убави , брзи и безбедни патишта но Македонија има и други според мене многу поприоритетни прашања за решавање. Како приоритет број едене во Македонија според мене е водоводната и канализациската инфраструктура, како и менаџирањето со отпадот. Ова се приоритети кои директно влијаат врз здравјето на луѓето, а во иднина ситуацијата ќе биде уште полоша. Незнам колку ви е познато но огромни општини сеуште немат канализациски системи а да не зборувам за колектори и пречистителни станици. Целиот отпад се фрла во реки и на диви депонии или директно во почвата. Сето ова допринесува за контаминација на почвата што со тек на времето се одразува и на здравјето на луѓето. Денес е веќе лошо а во иднина ќе биде уште полошо. Друг приоритет на Македонија е инвестирање во енергетиката и овозможување на енергетска независнот, како и и нвестирање во обновливите извори на енергија и подобра енергетска ефикасност како на општествените така и на приватните објекти. Дури на трето место како приоритет би ја ставил железничката и патната инфраструктура најмногу затоа што реално гледано во Македонија нема толку интензивен сообраќај кој со себе би донел потреба од толку развиена пред се автопатска мрежа. Според мене сосема доволни се експресните патишта, а во планиските предели патиштата со 3 ленти. Она на кое можеби најмногу треба да се работи е концепирање на нови траси со што би се избегнало важни меѓународни патишта да поминуват низ населени места. Ова конкретно можам да го кажам за патот Струмица, Новосело , Граничен премин кој е меѓународен пат а поминува низ населените места Дабиле, Босилово, Турново, Секирник, Новосело,Ново Коњарини, Граничен премин. Е тука има реална потреба од обиколница и проширување на овој пат зошто е преоптеретен со товарни возила , патнички возила, трактори, запрежни коли, велосипеди и што ли уште не. Згора на сето ова поминува низ села каде што има огромен број на пешаци, кучиња,мачиња, и што ли уште не , и најлошо од се овие селе немат по цела своја должина тротоари со што безбедноста на пешаците е сведена на 0. А верувам дека ваква ситуација не е само на делницата Струмица , Ново Село. Од друга страна фактот дека 8 патни правци беа понудени за концесија и не се јави ниту еден заинтересиран многу убаво говори дека сега за сега исплатливоста на автопатиштата во Македонија е рамна на 0. Да не зборувам дека не е само да ги изградиш треба и да ги одржуваш. Затоа треба многу добро да се размили и да се дефинират приоритетите пред да почнат да се проектират и реализират ваквите капитални инвестиции. За да не ни се случи она што се случи во Источна Германија автопатишта од А1 категорија а празни.
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1145 |
Quote Reply #28 Posted: 27-Oct-2012 at 11:56 | |
3 361 000 000 US dollars = 2 599 178 935 euros
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #29 Posted: 27-Oct-2012 at 12:18 | |
Па било најдобро кога законски би се оделувале 5% од државниот буџет годишно, за изградба на нова, реконструкција на стара и одржување на постојната патна инфраструктура... Па така без разлика кој е на власт би морал да инвестира во патната инфраструктура бидејќи тоа е законска обрвска... Истото би важеле и за железницата... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #30 Posted: 28-Oct-2012 at 16:46 | |
Ете отприлика добивме некоа средна цена за КМ експресен пат дека е 25% поефтина варијанта и точно е тоа дека не треба секаде да се откажем од автопат освен ако бројот на возилата е помал
фактот дека немаме законски дефинирано што е експресен пат, пример би го земал тетово гостивар, со по две ленти од 3,5метри би го зел како основа така експресен пат со две ленти за возење во еден правец и на секои 2км паркиралиште би бил експресен пат од втора категорија (во рамници) додека истотака експресен пат но со паркиралишта на секој километар во ридски терени и максимален наклон од 8% прва категорија експресен |
||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #31 Posted: 29-Oct-2012 at 04:18 | |
Нема потрба државата да се заборчува за патна инфракструтура.
Под итно да се стават електроски патарини на Коридор 10 и на изградениот дел од Кор 8. Да се добие прецизна бројка на проток на возила. Да се даде на концисионер постечките автопати за возврат концисионер да го доизгради во целост на ниво на автопат Кор 8 Буг до АЛБ и А10 Велес до Грција и да воведи патарини. А сите други патни правци спомнати погоре влада да ги самофинасира од будџет на ниво од ехспресен пат соема доволно. Ако би ставил прериотет на државно задолжувајне на сектор Енергетика и Железница. По мое ова е приоритет пред автопати сепак без енергија неможиш ништо а најевти начин на превоз е железница а во исто време си отварме две опции за пристаништа за де не бидеме зависни само од Грците.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #32 Posted: 29-Oct-2012 at 23:22 | |
Goran, koncesioner ne mozea da najdat, imalo malku avtomobili pomakedonskite avtopatista, pa na koncesionerot ne mu se isplatelo da vlozuva tolku mnogu milioni. |
||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #33 Posted: 30-Oct-2012 at 00:09 | |
Знам за тоа дека пропаднаа тендерите за концесии затоа што ги даваа два посебни правци Кор 8 и Кор 10 и плус немаат веродостојна анализа за број на возила. Затоа треба да се воведат електронски патарини за да се добие точна престава на собраќај по коридорите а исто условите за концинерство да се подобрат тогаш ке биди поинаква слика . Еден оператор да ги добие двата правци под концесија Кор 10 е во целост изграден а Коридор 8 е делумично ке има задача само да догради коридорт 8 во целост. Под ваков услов и спрема и со точна статистика на проток на возила може да се продолжи векот на концесирајне ке се подобрат условите и ке стане атрактивен за инвестирајне. А останите патишта спомнати во постовите државата да си ги гради со средства од буѓет и поволни кредити. А под итнно да се вложува во сектор енергетика и железница ако за нешто треба државата да се забочи е во овие гранки да имаме капацитет да не увезваме ел енергија а исто да отвориме алтернатива за стопаството излези на две нови пристаништа до му воведеме конкуренција на Грците да не можат да не условуваат а железница е наекомичен и најеколошки вид на транспорт.
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #34 Posted: 18-Nov-2012 at 22:32 | |
Недела, 18 Ноември 2012 18:13
Владата планира да гради три нови автопати во следнте пет до шест години. Како што дознава ekonomski.mk, инвестицијата e вредна од 600 до 800 милиони евра. Изградбата на автопатиштата планирано е да се реализира преку јавно приватно партнерство со кинески компании. Еден од автопатиштата треба да се гради на потегот Миладиновци-Свети Николе- Штип. За него според првичните анализи потребни се околу 250 милиони евра и се разгледува опцијата автопатот да биде со две или четири ленти. Вториот автопат се планира да се гради од Гостивар до Кичево и да биде во две насоки. За третиот се уште се размислува но веројатно ќе биде во источниот дел на Македонија за да се поврзе со Коридорот 8. Средства за најавените инфраструктурни проекти ако се реализраат ќе се обезбедат преку ЕКСИМ кинеската банка за поддршка. Извор: ekonomski.mk |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #35 Posted: 18-Nov-2012 at 22:47 | |
Ништо не ми е јасно од статијава! Едно нешто е јасно од друга страна, а тоа е целосното отсуство на политичка волја, знаење и далекувидност кога станува збор за изградбата на автопатската мрежа во Македонија. Видоа дека Србија склучува матни зделки со кинески компании за изградба на автопати и тие одма се наместија. Наместо да се оди со задолжување кај меѓународните финансиски институции и потоа на меѓународен тендер за изведувач, се форсира зделка во 4 очи и гарантирана работа за кинеските компании. Се разбира во двата случаја ќе се работи за кредит кој ќе треба да го враќаме. Сега за секој сегмент посебно:
1) Миладиновци-Штип: дали ова значи дека се размислува за изградба на еден коловоз кон Штип наместо автопат со полн профил? 2) Гостивар - Кичево: дали ова значи дека само еден коловоз би се градел по новата траса со автопатски карактеристики, а еден коловоз ќе се задржи постоечкиот пат преку Стража? Ова би значело слична ситуација како на делницата Катланово-Велес, но тука стариот коловоз ниту од даелку не ги задоволува автопатските стандарди (остри кривини, големи наклони, голем дел од патот има одрони во зима и две ленти...). 3) Која би можела да е оваа делница која би се надоврзувала на К8? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #36 Posted: 18-Nov-2012 at 23:29 | |
3. Блаце де...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #37 Posted: 20-Nov-2012 at 11:49 | |
Тројката може да е од Куманово накај Крива Паланка --> Бугарија
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #38 Posted: 20-Jan-2013 at 15:22 | |
Од крстосница на Балканот, станавме дупка на патот!ejan.azeski@kapital.mk">Дејан АзескиДодека Македонија две децении инфраструктурно стагнира, соседите вложуваат милијарди евра во автопатишта. Сега земјата е заобиколена од алтернативните коридори на соседите, што драстично ја менуваат и нашата геостратешка позиција. Од земја со централна и стратешки важна позиција, станува дупка на мапата кој секој возач се обидува да ја заобиколи! .......................................................Иако Македонија ја има природно дадената привилегија да биде на локација во која се сечат два меѓународни патни и железнички коридори, нејзе денес сe почесто ја заобиколуваат и патниците и транспортерите. Повеќедецениското неинвестирање и незавршување на Коридорите 8 (Бургас-Драч) и 10 (Будимпешта–Пиреја) во комбинација со силните инфраструктурни инвестиции на соседите на алтернативни коридори кои ја заобиколуваат земјата, ја направи Македонија, 20 години по независноста, инфраструктурно слепо црево. Нашата патна инфраструктура, споредено со сите соседни земји, е најлоша! Македонија во моментов располага со 259 километри автопатишта, од кои само 38 километри се изградени во последниве пет години. Од вкупно 911 километри магистрални патишта, дури 85 километри сe уште се земјени, што е незамисливо за 21 век. Состојбата со регионалните патишта е уште полоша. Од вкупно 3.772 километри, земјени или покриени само со макадам се 928 километри.Во меѓувреме, сите соседи на Македонија засилено, со десетици милијарди евра, вложуваат во инфраструктурата.... Реалната опасност Вардарско-моравската Долина |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #39 Posted: 16-Feb-2013 at 22:08 | |
После вечерашнава средба помеѓу Борисов и Груевски, ми изгледа како Бугарија да пробува да постигне изградба на автопатот Скопје - Софија побрзо, како знак за подобрување на односите и интензивирање на комуникацијата. Во сите соопштенија се наведува автопатската врска (и жел.) дека се голем приоритет, но од друга страна вакви изјави служаме децении по ред.
Навистина се надевам дека оваа автопатска делница ќе се задвижи поскоро и ќе се искачи на листата на приоритетите на двете држави. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #40 Posted: 17-Feb-2013 at 11:32 | |
за балкански прилики според мене експресен пат е оваа делница што се гради во јужна Албанија.Овојпат треба да се спои најјужно со автопатот во Грција Егнација Одос
|
||
Post Reply | Page <1234 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |