build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sdusko2 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sdusko2 Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 11-Jan-2013 at 10:25
Многу информации за, како ќе се гради, зашто и дискусија која по мене е непотребна. Прво не сретнав ниту една размисла што со постоечкиот колектор? Или не знаете или го игнорирате ама тој постои и што со него. Последните обиди кога се прошируваше профилот на инасталацијата за фекална канализација е лоша и последиците се намирисуваат секогаш кога сте на улица Македонија. Второ власта, ВМРО напишале во книгата со ветувања  дека ќе градат подземна сообраќајница и Тие ќе ја градат со сила и кредити не затоа што треба. Спомна некој ако баш мора нека направат траса за трамвај и не мора да биде под земја. Многу поефтино и покорисно за граѓаните и градот.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 10-Feb-2013 at 15:59

Компанија од Билбао ќе прави проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“

10/02/2013  //  Пред 37 минути  //  ИНФРАСТРУКТУРА  //  Коментирај

underground%20road%20way2

Шпанската компанија “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ во следните 10 месеци ќе треба да изработи инвестиционо техничка документација на ниво на Основен проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“, заедно со потребните сообраќајници за влез и излез со вклучена ревизија. Интересно е што Градост Скопје го додели тендерот на оваа компанија од Билбао, Шпанија без објавување на оглас. 

Исто така интересен е и податотокот што проценетата вредност на Градот Скопје за изработката на овој документ е 48.780 евра, идентична сума со онаа за која “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ се нафати да го изработи основниот проект за оваа подземна сообраќајница.

“Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. „Кочо Рацин“ и бул. „Кузман Јосифовски Питу“ наместо кружен тек со семафори, подземен пешачки премин (електрика и лифт за хендикепирани лица) на бул. „Кочо Рацин“ и скали под мостот „Република“ а со тоа и проектирање на електриката како и промена на предлогот за времени решенија“, вака од Градот Скопје ја објаснуваат причината зошто за овој проект не објавиле оглас, туку во непосредна спогодба ја ангажираа шпанската компанијa

http://faktor.mk/archives/28224

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 10-Feb-2013 at 23:19
Ako tunelit go napravat vo dva smera, ke napravat golema utka. Vakov proekt ne se pravi sekoj den, taka sto ako veke se nafakat na vakvo resenie neka go napravat kako sto treba. Znaci ednosveren tunel so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 10-Feb-2013 at 23:40

 

Originally posted by Denko

Ako tunelit go napravat vo dva smera, ke napravat golema utka. Vakov proekt ne se pravi sekoj den, taka sto ako veke se nafakat na vakvo resenie neka go napravat kako sto treba. Znaci ednosveren tunel so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci


??????



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 11-Feb-2013 at 00:13

сакаше да каже

профил на автопат со два одделни тунели по насока...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 11-Feb-2013 at 00:26
Toa sto sakav da go kazam go kazav.
Sepak "Fossil" fala za dopolnitelnoto objasnuvanje.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 11-Feb-2013 at 16:18
Originally posted by Denko

Ako tunelit go napravat vo dva smera, ke napravat golema utka. Vakov proekt ne se pravi sekoj den, taka sto ako veke se nafakat na vakvo resenie neka go napravat kako sto treba. Znaci ednosveren tunel so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci.


2км автопат над земја не се способни да изградат и немаат изградено , а не па уште под земја да биде . . .


Научна фантастика ми е улицава, со години чекам да се направи, ваљда ќе дочекам пред да остарам . . .   
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 11-Feb-2013 at 16:27
daleku pobitna ulica e taa pod kale od sekoj aspekt. zatoa i se sozdava nepodnosliva guzva od mostot goce delcev do krivicniot sud

zosto go forsiraat tunelov, koga centarot e ubavo definiran so vnatresen i nadvoresen ring? baska sto ovoj tunel gi spojuva vnatresniot i nadvoresniot?



Edited by xnx - 11-Feb-2013 at 16:45
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 11-Feb-2013 at 16:36
Ако ја направат ќе биде некој тежок фушерај според досегашното искуство. А доколку ја прават со по една лента во правец колку само да ја направат воопшто и нека не почнуваат. Ќе направи хаос, а и не е безбедно.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 11-Feb-2013 at 23:14
Mislam na nesto vakvo:

http://www.stadtentwicklung.berlin.de/pix/home/verkehr/tunnel_tiergarten_krebs_kiefer_600.jpg

Iako izgleda kako avtopat, sepak stanuva zbor za pomali dimenzii na lentite.






Edited by Cloverstack - 11-Feb-2013 at 23:39
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 12-Feb-2013 at 00:29
ИЗМЕНИ ВО ПРОЕКТОТ ЗА ПОДЗЕМНАТА СООБРАЌАЈНИЦА ПОД КЕЈОТ НА ВАРДАР


Турбо кружен тек и подземен пешачки кај Комплекс банки


За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра

За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра


Се менува изгледот на подземната сообраќајница што ќе се гради од мостот Гоце Делчев кај владината зграда до Народната банка под кејот на реката Вардар. Наместо кружен тек со семафори кај Комплексот банки на раскрсницата каде што се вкрстуваат булеварот Кочо Рацин и булевар Кузман Јосифовски-Питу се предвидува изградба на турбо ротонда. Освен суперкружен тек, на булеварот Кочо Рацин се предвидува и подземен пешачки премин, електрика, лифт за хендикепираните лица и скали под мостот Република. За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идом" која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра. Рокот на овој договор е десет месеци, а Градот го има склучено директно како дополнителна услуга за доработка на основниот градежен проект. "Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. Кочо Рацин" и бул. Кузман Јосифовски-Питу", подземен пешачки премин и скали под мостот Република", стои во образложението на Градот. Инаку, договорот за изработка на основниот градежен и сообраќаен проект за сообраќајницата под кејот на Вардар, Градот со шпанската консултантска куќа го потпиша во март лани. За изработка на градежниот проект Градот на Шпанците се обврза да им плати 500 илјади евра и уште 70 илјади евра за изработка на сообраќајниот проект. Изградбата на подземната сообраќајница е проценето дека ќе чини 32 милиони евра, во кои Владата ќе учествува со 22,4 милиони, а Градот со 9,6 милиони евра, за што двете страни имаат потпишано Меморандум за соработка. Проектот предвидува сообраќајницата да биде долга вкупно 1.300 метри, од кои 900 метри ќе понира под земја, а 400 метри се над земја. Ќе започне со кружен тек над земја кај мостот Гоце Делчев, потоа ќе се движи под земја и ќе излегува кај Комплекс банки. Спуштањето е околу 10 метри под земја, при што 6,5 метри е просторот за циркулација на сообраќајот. Оваа сообраќајница е од клучно значење за функционирање на главниот град. Ќе го растовари сообраќајот во централното градско подрачје, ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот и ќе придонесе за подобрување на екологијата во главниот град. Град Скопје веќе распиша оглас за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница. Откако ќе се избере најповолната понуда, изградбата треба да трае најмногу три години, или се очекува да заврши околу 2016 г.
вечер
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 12-Feb-2013 at 23:23
за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановите
не ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не треба

офтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 13-Feb-2013 at 00:20
Постои... 
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Sylvester View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sylvester Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 13-Feb-2013 at 17:07
Originally posted by zabegan

за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановитене ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не требаофтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?

Какво било решението кое стоело во плановите за раскрсницата?
И зошто до сега фирмата која што го изработила проектот нема објавено како ќе изгледа ова што сега сакаат да го прават?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 13-Feb-2013 at 17:35
Originally posted by Sylvester

Originally posted by zabegan

за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановитене ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не требаофтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?

Какво било решението кое стоело во плановите за раскрсницата?
И зошто до сега фирмата која што го изработила проектот нема објавено како ќе изгледа ова што сега сакаат да го прават?

ова треба да е тоа... можеби му требаат уште некои дополнувања, но е несомнено подобро решение од кружен тек
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 13-Feb-2013 at 23:13
Originally posted by zabegan

кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?
Postoi...

http://www.pressestelle.tu-berlin.de/fileadmin/a70100710/Fotos/TU_intern/2012/Januar/11_Roundabout_Bildende_Kunst.jpg
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 14-Feb-2013 at 01:42
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?
Postoi...

http://www.pressestelle.tu-berlin.de/fileadmin/a70100710/Fotos/TU_intern/2012/Januar/11_Roundabout_Bildende_Kunst.jpg
ок, ми звучеше чудна комбинацијата, ама сега многу работи ми се јасни откако разгледав за што се работи Doh

само сепак не ми е јасно зошто ваков, или турбо кружен тек, би одговарал на раскрсницата кај банките Dunno
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 14-Feb-2013 at 11:34
offtopic: kako se stiga do centralniov plostad na slikava ? nema ni zebra, ni pozemen izlez(kolku sto gledam)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 14-Feb-2013 at 12:19
Тоа не е плоштад, туку обичен парк кој не е предназначен за шетање туку декорација.

Чекајте сега не ми е јасно:

Кај Поштата ќе се гради кружен тек.
Кај НБМ што ќе се гради? Кружен тек или оваа полу-недоквакана клучка, која пак е милион пати подобра од кружен тек.

Аман бе најважен проект за градот го усраа и го водат во најголема тајност како и се друго. Преку глава ми е веќе! Значи наместо 4 ленти добиваме две, наместо две клучки добиваме два кружни тека и никаде не се споменуваат трамвајските шини! Тотална катастрофа, криминал и незнаење!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 14-Feb-2013 at 12:52
Originally posted by Andrej_LJ

Тоа не е плоштад, туку обичен парк кој не е предназначен за шетање туку декорација.


abe ima luge na nego setaat
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.430 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.