|
![]() |
|
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
|
Post Reply
|
Page <1 1718192021 26> |
| Author | ||
sdusko2
Newbiе
Joined: 11-Jan-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#361 Posted: 11-Jan-2013 at 10:25 |
|
|
Многу информации за, како ќе се гради, зашто и дискусија која по мене е непотребна. Прво не сретнав ниту една размисла што со постоечкиот колектор? Или не знаете или го игнорирате ама тој постои и што со него. Последните обиди кога се прошируваше профилот на инасталацијата за фекална канализација е лоша и последиците се намирисуваат секогаш кога сте на улица Македонија. Второ власта, ВМРО напишале во книгата со ветувања дека ќе градат подземна сообраќајница и Тие ќе ја градат со сила и кредити не затоа што треба. Спомна некој ако баш мора нека направат траса за трамвај и не мора да биде под земја. Многу поефтино и покорисно за граѓаните и градот.
|
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#362 Posted: 10-Feb-2013 at 15:59 |
|
Компанија од Билбао ќе прави проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“10/02/2013 // Пред 37 минути // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај
Шпанската компанија “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ во следните 10 месеци ќе треба да изработи инвестиционо техничка документација на ниво на Основен проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“, заедно со потребните сообраќајници за влез и излез со вклучена ревизија. Интересно е што Градост Скопје го додели тендерот на оваа компанија од Билбао, Шпанија без објавување на оглас. Исто така интересен е и податотокот што проценетата вредност на Градот Скопје за изработката на овој документ е 48.780 евра, идентична сума со онаа за која “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ се нафати да го изработи основниот проект за оваа подземна сообраќајница. “Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. „Кочо Рацин“ и бул. „Кузман Јосифовски Питу“ наместо кружен тек со семафори, подземен пешачки премин (електрика и лифт за хендикепирани лица) на бул. „Кочо Рацин“ и скали под мостот „Република“ а со тоа и проектирање на електриката како и промена на предлогот за времени решенија“, вака од Градот Скопје ја објаснуваат причината зошто за овој проект не објавиле оглас, туку во непосредна спогодба ја ангажираа шпанската компанијa http://faktor.mk/archives/28224 |
||
![]() |
||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#363 Posted: 10-Feb-2013 at 23:19 |
|
|
Ako tunelit go napravat vo dva smera, ke napravat golema utka. Vakov proekt ne se pravi sekoj den, taka sto ako veke se nafakat na vakvo resenie neka go napravat kako sto treba. Znaci ednosveren tunel so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci.
|
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#364 Posted: 10-Feb-2013 at 23:40 |
|
|
?????? |
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#365 Posted: 11-Feb-2013 at 00:13 |
|
|
сакаше да каже профил на автопат со два одделни тунели по насока... |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#366 Posted: 11-Feb-2013 at 00:26 |
|
|
Toa sto sakav da go kazam go kazav.
Sepak "Fossil" fala za dopolnitelnoto objasnuvanje. |
||
![]() |
||
Teglarot
Senior Member
Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply
#367 Posted: 11-Feb-2013 at 16:18 |
|
2км автопат над земја не се способни да изградат и немаат изградено , а не па уште под земја да биде . . . Научна фантастика ми е улицава, со години чекам да се направи, ваљда ќе дочекам пред да остарам . . .
|
||
![]() |
||
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#368 Posted: 11-Feb-2013 at 16:27 |
|
|
daleku pobitna ulica e taa pod kale od sekoj aspekt. zatoa i se sozdava nepodnosliva guzva od mostot goce delcev do krivicniot sud
zosto go forsiraat tunelov, koga centarot e ubavo definiran so vnatresen i nadvoresen ring? baska sto ovoj tunel gi spojuva vnatresniot i nadvoresniot? ![]() Edited by xnx - 11-Feb-2013 at 16:45 |
||
![]() |
||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#369 Posted: 11-Feb-2013 at 16:36 |
|
|
Ако ја направат ќе биде некој тежок фушерај според досегашното искуство. А доколку ја прават со по една лента во правец колку само да ја направат воопшто и нека не почнуваат. Ќе направи хаос, а и не е безбедно.
|
||
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#370 Posted: 11-Feb-2013 at 23:14 |
|
|
Mislam na nesto vakvo:
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/pix/home/verkehr/tunnel_tiergarten_krebs_kiefer_600.jpg Iako izgleda kako avtopat, sepak stanuva zbor za pomali dimenzii na lentite. ![]() Edited by Cloverstack - 11-Feb-2013 at 23:39 |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#371 Posted: 12-Feb-2013 at 00:29 |
|
|
ИЗМЕНИ ВО ПРОЕКТОТ ЗА ПОДЗЕМНАТА СООБРАЌАЈНИЦА ПОД КЕЈОТ НА ВАРДАР
Турбо кружен тек и подземен пешачки кај Комплекс банки За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра
За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра Се менува изгледот на подземната сообраќајница што ќе се гради од мостот Гоце Делчев кај владината зграда до Народната банка под кејот на реката Вардар. Наместо кружен тек со семафори кај Комплексот банки на раскрсницата каде што се вкрстуваат булеварот Кочо Рацин и булевар Кузман Јосифовски-Питу се предвидува изградба на турбо ротонда. Освен суперкружен тек, на булеварот Кочо Рацин се предвидува и подземен пешачки премин, електрика, лифт за хендикепираните лица и скали под мостот Република. За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идом" која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра. Рокот на овој договор е десет месеци, а Градот го има склучено директно како дополнителна услуга за доработка на основниот градежен проект. "Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. Кочо Рацин" и бул. Кузман Јосифовски-Питу", подземен пешачки премин и скали под мостот Република", стои во образложението на Градот. Инаку, договорот за изработка на основниот градежен и сообраќаен проект за сообраќајницата под кејот на Вардар, Градот со шпанската консултантска куќа го потпиша во март лани. За изработка на градежниот проект Градот на Шпанците се обврза да им плати 500 илјади евра и уште 70 илјади евра за изработка на сообраќајниот проект. Изградбата на подземната сообраќајница е проценето дека ќе чини 32 милиони евра, во кои Владата ќе учествува со 22,4 милиони, а Градот со 9,6 милиони евра, за што двете страни имаат потпишано Меморандум за соработка. Проектот предвидува сообраќајницата да биде долга вкупно 1.300 метри, од кои 900 метри ќе понира под земја, а 400 метри се над земја. Ќе започне со кружен тек над земја кај мостот Гоце Делчев, потоа ќе се движи под земја и ќе излегува кај Комплекс банки. Спуштањето е околу 10 метри под земја, при што 6,5 метри е просторот за циркулација на сообраќајот. Оваа сообраќајница е од клучно значење за функционирање на главниот град. Ќе го растовари сообраќајот во централното градско подрачје, ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот и ќе придонесе за подобрување на екологијата во главниот град. Град Скопје веќе распиша оглас за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница. Откако ќе се избере најповолната понуда, изградбата треба да трае најмногу три години, или се очекува да заврши околу 2016 г. вечер |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#372 Posted: 12-Feb-2013 at 23:23 |
|
|
за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановите
не ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не треба офтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто? |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#373 Posted: 13-Feb-2013 at 00:20 |
|
|
Постои...
|
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Sylvester
Newbiе
Joined: 09-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#374 Posted: 13-Feb-2013 at 17:07 |
|
Какво било решението кое стоело во плановите за раскрсницата? И зошто до сега фирмата која што го изработила проектот нема објавено како ќе изгледа ова што сега сакаат да го прават? |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#375 Posted: 13-Feb-2013 at 17:35 |
|
![]() ова треба да е тоа... можеби му требаат уште некои дополнувања, но е несомнено подобро решение од кружен тек |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#376 Posted: 13-Feb-2013 at 23:13 |
|
http://www.pressestelle.tu-berlin.de/fileadmin/a70100710/Fotos/TU_intern/2012/Januar/11_Roundabout_Bildende_Kunst.jpg |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#377 Posted: 14-Feb-2013 at 01:42 |
|
![]() само сепак не ми е јасно зошто ваков, или турбо кружен тек, би одговарал на раскрсницата кај банките ![]() |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#378 Posted: 14-Feb-2013 at 11:34 |
|
|
offtopic: kako se stiga do centralniov plostad na slikava
? nema ni zebra, ni pozemen izlez(kolku sto gledam)
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#379 Posted: 14-Feb-2013 at 12:19 |
|
|
Тоа не е плоштад, туку обичен парк кој не е предназначен за шетање туку декорација.
Чекајте сега не ми е јасно: Кај Поштата ќе се гради кружен тек. Кај НБМ што ќе се гради? Кружен тек или оваа полу-недоквакана клучка, која пак е милион пати подобра од кружен тек. Аман бе најважен проект за градот го усраа и го водат во најголема тајност како и се друго. Преку глава ми е веќе! Значи наместо 4 ленти добиваме две, наместо две клучки добиваме два кружни тека и никаде не се споменуваат трамвајските шини! Тотална катастрофа, криминал и незнаење! |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#380 Posted: 14-Feb-2013 at 12:52 |
|
abe ima luge na nego setaat
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 1718192021 26> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |