build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 05-Feb-2013 at 11:08
Коридорот 8 е цврсто поврзан со Албанија и општините со доминантно албанско население во земјава. Најпрво треба да погледнеме што досега има Албанија направено од автопати, што во моментов гради и што во иднина се планира. Мене ми изгледа како раштиман оркестар идејата те Струга, те Дебар како можна траса за идниот автопат, но цврсто сум убеден дека ако не автопат, тогаш квалитетен експресен пат би било идеално решение за поврзување на Тетово и Призрен. Каква индустрија во моментов има Охрид, Струга, Кичево? Никаква! Со ваквото решение Тетово и Скопје како главни индустриски центри добиваат идеална, одлична, фантастична врска со Драч. Призрен е веќе поврзан, а и северозападниот дел од државава има квалитетни патишта.


Единствено што останува е проблемот со натамошниот развој на Охрид и Струга како туристички центри и нивното поврзување со албанското крајбрежје, но не смееме да заборавиме дека пругата ќе поминува низ оваа траса, така што мислам дека тоа би било доволно. Покрај развојот на аеродромот во Охрид.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 05-Feb-2013 at 11:25
Воопшто не се сложувам со тебе Бојан!
Прво треба што повеќе транзитен сообраќај да се привлече што подолго да поминува низ Македонија. Не треба при прва можност државата да го поттикнува сообраќајот да ја напушти земјава. Второ Охридско-струшкиот регион е единствениот туристички центар во земјава со потенциал да биде од светски ранг, но не треба да забораваме дека Бугарите и Србите се и ќе бидат понатаму примарни туристи. Затоа нужен е автопат до Охрид, за да се стигнува за исто време од Охрид, колку што е потребно од Белград до Будва или од Софија до Бургас. Ако ги имаме изградено нашите автопати, особено К8, тогаш нема да имаат овие туристи додатна причина да го избегнуваат.

Трето да бидеме реални, Драч не е никакво пристаниште, албанците се пред голем застој заради лошата економија и големиот долг, а железница како да немаат. Така што Драч во следниве 15-20 години не го гледам како никаква алтернатива на Солун и Бургас.

Значи некакво поврзување помеѓу Призрен и Тетово да, но откако ќе го изградиме во целост К8. Па сите се тепаат што повеќе транзит да привлечат, ние би го избркале на овој начин. Србите и Бугарите се во голема битка К4 против К10, ние на албанците ќе им го подаруваме К8 (како што го подаривме на Грците и К10 на Бугарите).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 05-Feb-2013 at 13:30
Originally posted by nenad

Секоја чест за огромните напори што ги прави Бугарија за развој на својата инфраструктура. Но забележително е колку е таа жртва на својата геостратешка положба и колку е зависна од соседите. Доколку Србија и Романија не сакаат (или не можат) да ја развиваат својата патна и железничка мрежа, искористеноста во Бугарија е само делумна. Нејзиното значење како мост помеѓу Турција и Западна Европа со тоа се релативизира (но не потполно, се разбита) доколку Турција ја насочи својата економска размена со Азија и Африка, а не толку со ЕУ.
А колку е пак лоша геостратешката положба на МАкедонија е посебно тажна тема. Се плашам дека К8 никогаш нема да се реализира.


Тоа се разбра наjвеке во време на кризата во бивша Jгославиja,кога природниот пат през Србиja беше затворен,а Бугариja и Романиja беха поврзани само со един мост каj Русе. Тогаваха започнаха и преговорите за Дунав мост 2 каj Види. Тоа беше како цело бугарски проект за коj романците многу се дрпаха и не го сакаха. Баш затоа и Бугариja финансира почти целиот проект, учеството на Романиja е доста поминорно.
И ако през Бугариja преминуват 5 трансевропски коридори, то без стабилност во регионот тиja са за джабе. От сите 5 коридори, 3 се вплеткуват во Софиja.
Както кажа веке Андреj, во моментот се фокосират во коридорот 4 (и ако има навистина многу тежок дел),коj е во трка со коридор 10 каj вас за да можат да се поврзат пристаништата на Грциja преку Бугариja - Романиja-Западна Европа. Големото предимство на този коридор е реалното непостоене на граници и брзата инфраструктура,коja се гради за да конкурира К10,коj во киломентри е поизгоден.
Идеjaта исто е дори транспортот от Турциja да не им е потребно еднаж влезли во ЕУ преку Бугариja, да ja напуштат ЕУ во Србиja и после пак да влегуват во Унгариja.

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 06-Feb-2013 at 11:09
Да, ОК, се согласувам. НО ето Романија не е ангажирана премногу, од за мене непознати причини, така да ја релативизира целата работа. Сепак таа мора да ја заврши мошне захтевната делница на К4 низ Карпатите.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 06-Feb-2013 at 20:36
Originally posted by Andrej_LJ

Прво треба што повеќе транзитен сообраќај да се привлече што подолго да поминува низ Македонија. Не треба при прва можност државата да го поттикнува сообраќајот да ја напушти земјава. Второ Охридско-струшкиот регион е единствениот туристички центар во земјава со потенциал да биде од светски ранг, но не треба да забораваме дека Бугарите и Србите се и ќе бидат понатаму примарни туристи. Затоа нужен е автопат до Охрид, за да се стигнува за исто време од Охрид, колку што е потребно од Белград до Будва или од Софија до Бургас. Ако ги имаме изградено нашите автопати, особено К8, тогаш нема да имаат овие туристи додатна причина да го избегнуваат.


Автопат во Западна Македония ке му даде предност на албанскио елемент во земява. Не е добра идея. Дури и тоа дел шо го има изградено на запад од Скопие, требе да се остави времето да го разтури и да не се реконструира повече.
Тамо кай що има автопат има и подобруванье на економската состойба - повеке вработени и по-малку емиграция. Значи автопатот ке помогне за зголемуванье бройот и процентот на албанците + ке се поврзат со Майка Албания и на север со Косово, а македонците од Изток и Юг ке тонат во сиромашия и ке напущат земята. Тоа е чекор кон Велика Албания. По иста причина Турция сака автопатот Русе-Свиленград да помине преку градови, населени со турци - Разград, Шумен, Ямбол, наместо Велико Търново, Габрово, Стара Загора.

Най-добра и евтина варианта е Скопие-Косово-Драч. Така ке се скрати и должината на Коридор 8, а тоа е важно оти коридоро има конкуренция (Игуменица-Солун-Истанбул) и требе да има предност некаква за да се користи повеке.

А во иднината може да се изгради и еден крак преку Елбасан-Охрид-Битола-Прилеп-Велес-Щип-Благоевград, кой ке помогне за развойот на едни от най-големите градови во Македония, а и за туризмот.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 06-Feb-2013 at 20:50
Originally posted by nenad

Да, ОК, се согласувам. НО ето Романија не е ангажирана премногу, од за мене непознати причини, така да ја релативизира целата работа. Сепак таа мора да ја заврши мошне захтевната делница на К4 низ Карпатите.


Мојот впечаток е дека Романија доста се труди, но сепак треба да се има во предвид дека нивниот административен капацитет е ограничен, а корупцијата доста голема и покрај големиот напредок во сите сфери. Незнам дали разбра, но моментално им се укинати многу европски програми, што значи големи задоцнувања во реализација на сите проекти.

На Романија целта и е да си ги поврзе своите градови пред се на оската Констанца/Букурешт - Тимшоара/Арад, те. од пристаништата кон Западна Европа и ЕУ. Романија во времето на Чаушеску правела минимални напори за градење на автопати, па сега треба да надокнадуваат со декади. Истово важи за сите нас на Балканот, освен Словенија и Хрватска кои 90% ја имаат завршено задачата.

Што се однесува за Бугарија, мислам дека највисок приоритет (како и реална потреба во смисол на искористеност) е делницата од Србија кон Турција бидејќи таму оди огромен поток на товари, особено што заради економскиот подем на Турција, Бугарија може дебело да профитира. Потоа мислам дека се коридорот Солун-Софија-Србија (бидејќи мислам дека без автопат Ботевград-Видин-Тимшоара делницата северно од Софија нема да може да е сериозен конкурент на Србија). Потоа исто така многу важен е коридорот Турција - Русе - Романија (Букурешт) заради краткиот пат помеѓу две огромни држави - РО и ТР. Сите други коридори се исто така значајни, но ја немаат таа меѓународна тежина како овие 3.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 07-Feb-2013 at 17:29
Тоа и јас го кажувам, заради тоа што Романија има други приоритети и малку пари, Бугарија не може во потполност да ја искористи својата добра работа. Тоа е усудот на релативно полошата геостратешка положна.

Но верувам дека во секој случај земјата ќе има корист од своите напори. Летото патував со камион (стопирање) до Нови Сад (ЕГЗИТ), па ги слушнав мислењата на возачите. Сите фрлаат дрвја и камења на Србија и одвај чекаат да се отвори К4. ПОсебно морничава беше делницата “обиколница“ во Белград. Во сабота на Бубањ поток има голем автопазар. кој поминал таму во тоа време ќе знае за што зборувам.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 08-Feb-2013 at 03:55
Originally posted by ink

Originally posted by kiriOK

Cheers
Но како планираат да почнат со изградба пред ЕУ да ги исплати средствата?
Дали ќе се користат пари од државниот буџет односно резервите,и дали е тоа дозволено да користиш други средства па после ЕУ да ти ди исплати парите?
 
Инаку не планираат уште некој мост по Дунав?

Финансискиот систем во Бугариja от 1999 година е структуриран по многу специфичен начин-вика се валутен борд. Владата винаги има минимум 2 милиарда евра во народната банка, пред кризата тиja пари стасаха 6 милиарда евра(тиja се трупат от вишоците от буджетот во краja на годива),но зарад  кризата паднаха на около 2,5 милиарда евра во моментот.Целиот систем ограничува владата да троши многу повеке отколкото има,па целиот систем е конструиран да е разходи ком приходи 0 или да има вишоци(повеке пари се добиват, а помалце да се троши) Тиja пари са различни от девизните резерви и са на преко подчинуване на владата и таа може да ги троши со решение на собранието. Оттамо и се финансират автопатите и големите проекти ,а кога ЕУ изплати транша, парите се вракjaт во фискалниот резерв за наредниот проект.
Како цело ЕУ не ги интересира ти како ке го финансираш во почетокот проектот, нив ги интересира проектот да отговара на нивните критериуми. Реално владата рискува,заштото ако не изплати ЕУ некакви пари и не признае некакви трошоци, веке таа работа е платена и владата реално нема да получи пари за неja. Тоа е ризик со коj управува владата, но до този момент е немало проблем да не се изплатат пари от Брисел.

Относно мостови на Дунав, разгледуват се различни можности со Романиja,но со сигурност ке има уште мостови,просто не е сигурно коj ке е наредниот. 
 
До кога има време да се усвојат парите од ЕУ?
2013,2014 или 2015?
 


Edited by kiriOK - 08-Feb-2013 at 03:55
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 08-Feb-2013 at 15:24
Originally posted by kiriOK

[QUOTE=ink] [QUOTE=kiriOK] Cheers
До кога има време да се усвојат парите од ЕУ?
2013,2014 или 2015?
 

ЕУ работи на програмни периоди от по 7 години. Сега сме во програмниот период 2007-2014 година, а  сега се преговарат правите за 2014-2020.
Мислам договори можат да се прават до 2014, а плакjaне на пари може до 2015 по старите програм,после тоа ке почнеме по новите програми 2014-2020.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 09-Feb-2013 at 11:24

Ево еден текст од српски весник. ПО малку ги фаќа паника од К4


MOST „Dunav 2“ na drumskom Koridoru 4, između Vidina i Kalifata, prema najavama nadležnih, biće otvoren za saobraćaj u aprilu. Zato veliki autoprevoznici prave nove računice, koje ne idu u prilog našem Koridoru 10. Tačnije, prolazak kroz Srbiju, po šleperu, biće skuplji za oko 100 evra u odnosu na trasu kroz Rumuniju i Bugarsku. Iz Ministarstva građevinarstva stižu upozorenja da država hitno mora da ubrza carinske procedure i smanji takse, inače će „teškaši“ uskoro da nas zaobilaze.


Svi šleperi iz Turske za centralnu, severnu i zapadnu Evropu, nakon izgradnje mosta na Dunavu, biće preusmereni na Koridor 4, pravcem koji je duži za stotinak kilometara i nižeg je stepena izgrađenosti od Koridora 10. Ali, transport je jeftiniji i ne gubi se vreme zbog formalnosti na granicama.

Prema kalkulacijama autoprevoznika za polovinu će se smanjiti trošak prelaska Dunava na Koridoru 4. Trenutna cena feribota po kamionu iznosi nešto manje od 100 evra, dok se očekuje da mostarina na „Dunavu 2“ neće prelaziti 50 evra. Računajući putarine kroz Mađarsku i Rumuniju, korišćenje Koridora 4 sigurno će biti jeftinije za 100 evra po kamionu u poređenju sa Koridorom 10. Međunarodni prevoznici tvrde da im put kroz Srbiju, osim gubitka vremena na granicama, odnosi ukupno oko 200 evra po kamionu.

- Problem pojednostavljenja i ubrzanja procedura na graničnim prelazima je multidisciplinarnog karaktera i mora se uspostaviti efikasna koordinacija rada svih pograničnih službi - kaže za „Novosti“ Miodrag Jocić, državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva.


BRZE PRUGE DO NAŠE GRANICE
SRBIJA je „usko grlo“ i na železničkom Koridoru 10, pa zato rekonstrukcija mora da se ubrza. Naime, do 2017. godine izgradiće se pruga za brzine od 250 kilometara na sat, od Konje, preko Ankare, do Istanbula i dalje preko Sofije do Dimitrovgrada, odnosno do srpsko-bugarske granice. Takođe, brza pruga gradiće se i od zapadne Evrope do mađarsko-srpske granice.

- Osim pogranične policije i carine, na granicama su privremeno ili trajno locirane i razne inspekcijske službe. Tranzitne troškove za prolazak kroz Srbiju trebalo bi smanjiti.

Trenutno, terminalna taksa za šlepere u Dimitrovgradu iznosi oko 20 evra, toliko košta i tranzitna propratnica, a naknada za korišćenje puteva za strana motorna vozila je oko 55 evra. Tome treba dodati putarinu, koja od Niša do Subotice za „teškaše“ iznosi oko 70 evra. Sa susednim zemljama trebalo bi organizovati zajedničke granične prelaze. Takođe, valjalo bi ubrzati radove na kompletiranju Koridora 10, a posebno obilaznice oko Beograda.

Mane Koridora 4 su: duži je za 100 kilometara od Koridora 10, što znači oko 45 evra veći trošak za gorivo po kamionu, plaćaće se mostarina, deonice kroz Rumuniju, a posebno kroz severoistočnu Bugarsku, pune su krivina i uspona bez izgleda za skoru rekonstrukciju

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:418911-Prolazak-kroz-Srbiju-skuplji-za-100-evra
Back to Top
JloKyM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote JloKyM Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 10-Feb-2013 at 01:21
Програмният период е 2007 - 2013 година, което означава, че пари могат да се договарят до 31 декември 2013, а проектите да се реализират до 31 декември 2015.
Back to Top
baze1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Feb-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote baze1 Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 12-Feb-2013 at 20:36
"Rruga e arberit" is a road under construction which will connect Tirana, Albania with Debar, Macedonia with a length of about 75 kilometers. The highway that shortens the distance between Tirana and Debar be completed entirely in 2013. This term is located in the Transport Strategy of the Ministry of Public Works, a document approved in early September 2008 by the Council of Ministers. Street, which originated from the Roman period, it will pass in 10 areas and will cut about 70 miles road today from Burrel. This variant avoids significantly heights over 900 meters above sea level and is the version with better conditions geological-hydrological engineering.

Ova e prevedeno so google translate od Albanski na Angliski pa moze da ima povekje pechatni greshki. Inache spored ova avtopatot Tirana Debar kje bide gotov do kraj na ovaa 2013 godina. Ako Makedonija ne napravi napori da izgradi avtopat od Gostivar do Debar togash nemam druga izjava osven deka za nishto ne ne biva...
Back to Top
baze1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Feb-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote baze1 Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 12-Feb-2013 at 20:37
Скопје, 11 јуни - Министерството за транспорт и врски со донесувањето на стратегијата за изградба на патната инфраструктура, најави дека до крајот на 2011 година ќе биде завршен Коридор 8, и ќе започне со изградба на други 7 патни проекти.

"Ние ќе се изгради автопатот Скопје-Блаце, со што значително ќе влијае на циркулацијата и transportierëve. Сега со отворањето на патот Приштина-Кукеш-Драч, македонските граѓани имаа можност да оди побрзо кон албански градови ", вели Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски.

Во меѓувреме, за изградба на "Знај Пат" проект изготвен од страна на Стопанската комора на Северо-Западна Македонија (OEMVP), Владата во моментов не обезбедува средства, со изговор дека тоа чини премногу. Но, претставниците на OEMVP мислат поинаку.

"Албанија троши милиони евра за изградба autorrugave кои ги поврзуваат земјата со соседните земји. Пред изградба е изградба на четири ленти патот од Тирана до македонско-албанската граница во Дебар. Меѓутоа, истиот не се случи со Владата на Република Македонија Иако проектот е подготвена ", вели Шефки Али OEMVP претставник.

Станува збор за изградба на autorruge од 52 километри, во вредност од 180 милиони евра. Според Али, овој проект пред три години беше доставен до премиерот Никола Grujevski.

"Не само овој проект, но ние достави проектот за изградба autorrugës Тетово-Јажинце и Тетово и Призрен, на растојание од 43 километри. За реализација на овие проекти бараат околу 250 милиони евра за да имаат инфраструктурни врски со Албанија преку Косово" ali вели.

Mosfinansimin на овие проекти, тој се однесува како неуспех на оваа влада, бидејќи тие не го знаат економските параметри на балканските држави.

"Со mosrealizmin на овие проекти, Македонија ја губи повеќе и ќе стане Qore обвивка. Сите транспорт ќе ја стартувате од Турција преку Бугарија, Србија, Косово и завршуваат во Драч", вели Али.



Ova e od Koha vesnikot i e prevedeno od Albanski na Makedonski so google translate. Se izvinuvam za greshkite...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 13-Feb-2013 at 00:28
Originally posted by baze1

"Rruga e arberit" is a road under construction which will connect Tirana, Albania with Debar, Macedonia with a length of about 75 kilometers. The highway that shortens the distance between Tirana and Debar be completed entirely in 2013. This term is located in the Transport Strategy of the Ministry of Public Works, a document approved in early September 2008 by the Council of Ministers. Street, which originated from the Roman period, it will pass in 10 areas and will cut about 70 miles road today from Burrel. This variant avoids significantly heights over 900 meters above sea level and is the version with better conditions geological-hydrological engineering.



Ova e prevedeno so google translate od Albanski na Angliski pa moze da ima povekje pechatni greshki. Inache spored ova avtopatot Tirana Debar kje bide gotov do kraj na ovaa 2013 godina. Ako Makedonija ne napravi napori da izgradi avtopat od Gostivar do Debar togash nemam druga izjava osven deka za nishto ne ne biva...

Би можел да се согласам со болдираната изјава ако се однесуваше на Коридорот 8, но никако за некаков си автопат Гостивар - Дебар кој баш напротив не е во интерес на Република Македонија.

Инаку "Rruga e arberit" (Тирана - Дебар) не е автопат, туку обичен пат со две ленти.

Нејсе, нема никаква логика Македонија да се прилагодува на недоследната политика на Албанија во поглед на меѓународните патни коридори. Албанија, која што во планирањето на сообраќајната мрежа уфрла поинакви фактори освен чисто сообраќајните и економските, а кои во случајов се на директна штета на Македонија, во крајна линија нека си тера така ако мислат дека им се исплати, а нам ни останува да си го гледаме нашиот интерес.

И побогу до кога некритички ќе се залетуваме по се што ќе ни биде сервирано? Пред некој ден испадна дека наместо Коридорот 8, требало Тетово да го поврзуваме со Призрен со тунел под Шар планина, денеска испадна дека наместо Коридорот 8 требало да градиме автопат до Дебар за да сме се поврзеле со "Rruga e arberit". И едната и другата наводна алтернатива на Коридорот 8 не е во интерес на Република Македонија и е само терање на водата на туѓа воденица.

Го имаме меѓународно верификуваниот Коридор 8 и треба конечно да му се посветиме нему, наместо на вакви диверзии. Плус тоа Гостивар - Кичево - Охрид/Струга и чисто внатрешно гледано е далеку поважна сообраќајна врска за Македонија отколку Гостивар - Дебар, а вторава опција вклучува и уништување на националниот парк Маврово и изградба по уште потешка траса во споредба со првата.

Патот Гостивар - Дебар треба да биде саниран и модернизиран, евентуално проширен на одредени места. И тоа е тоа... сосема доволно и токму оптимално за тој патен правец.


Edited by Cloverstack - 13-Feb-2013 at 00:33
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 13-Feb-2013 at 08:00
Апсолутно е така. Само би додал дека Албанија паралелно работи и на правилната траса на Коридорот 8 и автопатот Тирана-Елбасан е пред завршување, а голем дел од патот Елбасан - Поградец е модернизиран на многу високо ниво. За жал станавме ние страната од границата во која патиштата се полоши затоа што тие многу инвестираат, а кај нас скоро и да нема патишта во изградба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 04-Mar-2013 at 09:48
Пред неколку дена започна изградбата на најголемата и најскапа делница од сите изградени во Бугарија во последните години. Станува збор за лотот 2 од автопатот А6 Струма помеѓу Дупница-север и Благоевград-југ. Лотот е долг 37 километри и ќе чини 360 милиони лева/185 милиони евра или по точно 5 милиони за еден километар во просек.

АВТОПАТ ДУПНИЦА-БЛАГОЕВГРАД
Должина - 37 километри
Цена - 185 милиони евра
Рок за изведба - 22 месеци (Март 2013-Дек. 2014)
Бр. на клучки: 4
Бр. и должина на тунели: 3, заедно долги над 1000 метри
Бр. и должина на мостови/виадути: 9, заедно долги 4370 метри

Трасата на автопатот во околината на Дупница (обележана со портокалова боја):



Трасата на автопатот во околината на Благоевград (повторно обележана со портокалова боја):



Клучките во насока од север кон југ

Клучка Дупница-југ:



Клучка Бобошево:



Клучка Кочериново:



Клучка Благоевград-север, од каде се дели и патот кон ГП Делчево/Станке Лисичково:




Еве ја обновената мапа на бугарските автопати. Ситуацијата кон Март 2013 е следната:

Изградени: 562 километри
Во изградба: 200 километри
Во тендерски процедури, делниците се започнуваат годинава: 79 километри




Сите овие делници мора да бидат завршени најкасно во рамките на 2015 година, со што бројот на километри автопат во Бугарија би требало да достигне 842 километри.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 15-Mar-2013 at 13:50

Апдејт за активностите кои течат поврзани со изградбата на автопати околу Софија и нејзиниот Ринг



ЛЕГЕНДА:Црвена - а) Западен ринг лот 1 (4 км)              б) А2 Хемус (8 км)Сина - Северен ринг Лила - Западен ринг лот 2 (6 км)Да започнеме од исток кон запад. Делницата од 8 километри, кои ќе бидат нов директен влез кон Софија на автопатот А2 Хемус (Варна/Русе/Видин) е пред својот крај и се очекува да се пуштат во сообраќај уште во Јуни годинава.

Најголемата отсечка некогаш градена на Софијскиот Ринг е т.н. Северна скоростна тангента која е дел од северниот ринг на градот. По нејзината должина од 16,5 км има предвидено 4 големи клучки, од кои 3 во форма на полни детелини. Габаритот на трасата е 2(3+1), т.е. по 3 ленти за движење и една за застанување во секоја насока, што ќе биде најдолга таква делница во Бугарија. Вчера заврши тендерот, се отворија цените и најверојатен победник е италијански конзорциум за цена од 190 милиони лева или околу 100 милиони евра. Индикативната вредност на проектот беше 150 милиони евра, со што остануваат 55 милиони евра резерва, кои ќе одат за изградба на други делници. Рокот за изведба е 18 месеци, при што се очекува да влезе во експолатација кон крајот на 2014 година.







Виолетовата отсечка долга 6 километри е Лот 2 на Западниот ринг на Софија, на кој се предвидени 3 големи клучки. Кон оваа клучка ќе се приклучува и А7 Калотина во насока кон Србија, т.е. неколку километри северно од сегашниот влез крај Лјулин. Тендерот е во тек. Рокот за изведба е 15 месеци, што значи дека треба да се пушти заедно со претходната 16,5 километри долга отсечка кон крајот на 2014 година.






Новиот западен влез на Софија (со црвена боја) и сегашниот (со плава):



Лот 1 на Западниот ринг долг 4 километри од крајот на автопатот А6 Лјулин во насока кон Перник/МК/ГР е во интензивна изградба, при што ќе има две клучки, од кои едната е сложна и на три нива. Изградбата треба да заврши за година дена од сега.

Клучка Софија-запад/Лјулин:



И за крај го оставив автопатот А7 Софија-Калотина (СРБ), односно послединте 32 километри од него (бидејќи првите 20ина се изградени во форма на 4 лентов пат и изградбата на автопат заедно со нов влез на Софија ќе почека). Тендерот е завршен, а денеска се отворени понудите. Значи по околу месец ќе се отворат и ценовните понуди, а изградбата треба да започне за додатни 2 месеци, што во превод значи кон средината на оваа година. Индикативната вредност е 150 милиони евра (за целата 50* км долга делница), а јас лично очекувам цена од околу 170 милиони лева за оваа отсечка.

На овој начин се додаваат нови 66,5 километри нови автопати околу Софија, од кои 26 се директно на рингот на градот, до вкл. 2015 година. Со тоа сите четири автопати (А1, А2, А6 и А7) кои се влеваат во Софија ќе бидат меѓусебно поврзани, при што транзитот треба да се изнесе на север (наместо досегашниот јужен дел на Обиколницата или од самиот град). Еве ја транзитната мапа на градот:



Edited by Andrej_LJ - 15-Mar-2013 at 14:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 22-Mar-2013 at 19:58
Raskidaćemo ugovore za Koridor 10
IZVOR: BETA
Beograd -- Ministar Milutin Mrkonjić najavio je raskidanje ugovora sa izvođačima radova na izgradnji putnog Koridora 10 ukoliko se ne budu poštovali rokovi izgradnje.




Foto: ilustracija (sxc.hu)
Mrkonjić je novinarima u Vladi Srbije kazao da će se to desiti "vrlo brzo, prvom prilikom", ako se ugovori ne budu poštovali, navodeći da sezona radova počinje ovog meseca i da će se stanje na terenu, odnosno ko ne ispunjava obaveze brzo utvrditi.

On je rekao da u izgradnji ne kasni samo Alpina, već i druge firme, ali je i odbacio optužbe da štiti tu austrijsku kompaniju.

Na opasku novinara da se u Srbiji u saobraćajnoj infrastrukturi nije dovoljno uradilo, Mrkonjić je kazao da to nije tačno, s obzirom na situaciju u kojoj se zemlja nalazi.

"U Hrvtaskoj je za 14 godina (u saobraćajnoj infrastrukturi) napravljeno ono što je napravljeno, ali je pet ministara u zatvoru", rekao je on i naglasio važnost tenderskih postupaka.

Mrkonjić je istakao i da dok je on ministar "niko neće dobiti posao bez tendera, jer to garantuje da neće biti korupcije".

Direktor preduzeća Koridori Srbije Dmitar Đurović potvrdio je da može doći do raskidanja ugovora i da najvise problema ima na istočnom kraku Koridora 10, od Niša prema granici sa Bugarskom, gde je glavni izvođač radova austrijska Alpina.

"Ovo je deonica na kojoj postoji najviše problema, jer su nekoliko puta rokovi probijani", rekao je on i dodao da će ugovor biti raskinut "ako Alpina ne bude vodila radove u Srbiji kao svoj prioritet".

On je dodao da su Koridori Srbija formirali radnu grupu koja se bavi slučajem Alpina i traga za najboljim rešenjem.

Govoreći o drugim poslovima na Koridoru 10, Đurović je naveo da je na severnom delu Koridora 10 ostalo da se uradi krak od Kelebije do petlje Subotica jug u dužini od 22,3 kilometra. Za sada je završeno 30 odsto puta, a planirano je da radovi budu gotovi do kraja 2013.

Na južnom delu Koridora 10, ostalo je da se uradi deo od Grabovnice do Levosoja u dužini od 75 kilometara. Na nekoliko deonica radovi su u toku, dok se na preostalim deonicama tenderski procesi privode kraju.

Đurović je istakao da je pojačan nadzor radova, u okviru Koridora Srbije osnovan je tim koji kontroliše projekte, a poslovodstvo je u svakodnevnom kontaktu sa predstavnicima vlasti.

On je izrazio uverenje da će proces eksproprijacije, koja je pored nedostataka sredstava za izgradnju, osnovni problem kašnjenja radova, uspeti da se ubrza ove godine.

"Ukoliko se problemi oko izgradnje Koridora 10 ne reše, Srbija može izgubiti poverenje stranih investitora da ima potencijal da izvede osnovne strateške radove", kazao je Đurović.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=03&dd=22&nav_id=697704
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 11-Apr-2013 at 08:01
Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 14-Apr-2013 at 14:42
Originally posted by Andrej_LJ


Апдејт за активностите кои течат поврзани со изградбата на автопати околу Софија и нејзиниот Ринг





Иградбата на 4 километарскиот дел на Обиколницата на Софија тече со полна сила.
Изградба на два пробива и клучки од Обиколницата кон населбата Лјулин, поточно кон бул. Царица Иоанна и бул. Петар Дертлиев:







Се разбира, како и на јужните сегменти и тука патот ќе има вкупно 10 ленти, односно по три транзитни и две локални во секја насока:














Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2013 at 14:44
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.531 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.