build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 21-Dec-2012 at 15:40


Tunelite od videoto "Klisura" kako vo "Indiana Jones"
Back to Top
batjoro View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Oct-2012
Location: Плевен
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote batjoro Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 29-Dec-2012 at 02:27
Back to Top
batjoro View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Oct-2012
Location: Плевен
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote batjoro Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 01-Jan-2013 at 23:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 17-Jan-2013 at 11:46
Романските државни железници во новиот возен ред за 2013 година ќе сообраќаат со 1.378 пара возови дневно низ целокупната нејзина територија или за 60 возови повеќе во споредба со 2012 година. Со новиот возен ред се предвидени и два нови меѓународни воза на релација Букурешт-Будимпешта и Букурешт-Сигети. Домашните линии се сконцентрирани воглавно на главните правци: Букурешт Норд-Росиори, Росиори-Крајова, Констанца-Мангалија, Букурешт Норд-Плоешти, Плоешти Суд-Урзицени, Бузау-Марасести, Јаши-Унхени Прут.

Единствена нејасна работа во објавената вест е дали се работи за возови кои ги одржува само државната железница или пак тука е вклучен и возниот ред на приватните компании кои сообраќаат на околу 20% од релациите во земјата.

Во секој случај, добра споредба Македонија-21 пара возови дневно, Романија-1.378-пара возови дневноBig%20smile!


Edited by BOJAN - 17-Jan-2013 at 11:47
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 15-Feb-2013 at 23:37
Покрај веќе набавените дизел моторни гарнитури, српските железници деновиве одлучија да ја изберат швајцарската компанија „Стадлер“ за набавка на 21 електромоторни гарнитури за внатрешниот сообраќај.Вредноста на договорот е 99 милиони евра, а средствата се обезбедени преку кредит од ЕБРД. Како конкуренција на швајцарците беа „Сименс“ и „Алстом“. Нека им е честито, за година и пол ќе имаат нови возови.

Бај д веј, 100 милиони евра од рускиот кредит ќе одат за купување на нови руски дизел моторни гарнитури.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 15-Feb-2013 at 23:52
Демек си работат луѓето да се движат напред, па дури и по цена на задолжување, кое во ваков случај целосно го оправдувам и поддржувам. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 15-Feb-2013 at 23:57
Луѓето работат ,но сепак не сваќам зашто најпрво не си ја средат пругата од коридорот 10 ???
Јас лично ја поздравувам одлуката да се купат возови од задолжување иако Србија се повеќе тоне во долгови (не дека ние сме поарни) но кај нив пругите се во поочајно ниво него кај нас ,особено делниците помеѓу Нови Сад и Суботица (граничен премин) и Ниш - Табановце. Ги поминав неколку пати овие пруги во изминатата година и навистина несакам уште еднаш да го имам тоа искуство.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 16-Feb-2013 at 00:00
Браво, секоја чест за србите...е ова ти се вика права набавка а не онаа нашата од мизерни 6 гарнитури што ќе ги чекаме 100 години и ќе се подлажуваме со некое репарирање на шпанци а и за тоа се чека 100 години...јаооо каква сме ние мизерија..неопишиваWallbashDump

Уште еднаш нека им е честито на нашите северни соседи, со убаво нека си се возатApplause
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 16-Feb-2013 at 00:02
Се сложувам дека србите имаат катастрофална железничка инфраструктура, но не треба да ги заборавиме кредите што србите ги добија од Русија, ЕИБ, ЕУРОФИМА, ЕБРД, Чешка. Порано или подоцна на Србија ќе и се случи идентичната ренесансна состојба низ која минува Бугарија во моментов.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 16-Feb-2013 at 00:05
Не сум знаел дека добиле кредити за обнова на пругата ,јас лично на терен не видов обнова на пруга кога поминував.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 16-Feb-2013 at 00:17
Абе точно со чешкиот кредит (кој е земен некаде околу 2007) за да се реконструира една од најважните пруги која е во очајна состојба, т.е. пругата Ниш-Пирот-Калотина и е единствена неелектрифицирана, единечна пруга на К10... тапка во место од тогаш и нема никаков напредок. Факт е дека за сега не им оди добро во железницата иако испоземаа кредити од различни страни. Особено видно е на жел. инфраструктура. Но, се согласувам дека одат во позитивна насока и дека еден ден ќе ги средат пругите како и се друго.

Кај нас бре што се случи со неколкуте гарнитури? Објавен ли е тендер со рокови?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 16-Feb-2013 at 11:17
Originally posted by Andrej_LJ

Абе точно со чешкиот кредит (кој е земен некаде околу 2007) за да се реконструира една од најважните пруги која е во очајна состојба, т.е. пругата Ниш-Пирот-Калотина и е единствена неелектрифицирана, единечна пруга на К10... тапка во место од тогаш и нема никаков напредок. Факт е дека за сега не им оди добро во железницата иако испоземаа кредити од различни страни. Особено видно е на жел. инфраструктура. Но, се согласувам дека одат во позитивна насока и дека еден ден ќе ги средат пругите како и се друго. Кај нас бре што се случи со неколкуте гарнитури? Објавен ли е тендер со рокови?


Не знам до каде е постапката со гарнитурите. Н23 го нема да даде поконкретни информации, но периодов планирам да ги исконтактирам од МЖ-Транспорт па можеби ќе добијам некакви информации.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 02-Apr-2013 at 14:34

Naše Železnice voziće od luke Pirej

Izvor: Tanjug

Beograd -- Železnice Srbije pregovaraju s grčkim, makedonskim, mađarskim i češkim železnicama da se Srbija od maja uključi u prevoz robe od luke Pirej u Grčkoj do Češke.

Foto:%20%28sxc.hu%29
Foto: (sxc.hu)

Polovinom maja biti potpisan ugovor o tom poslu, koji je veoma značajan za srpske železnice, kaže direktor Direkcije za prevoz Negoslav Teofilović.

On nije želeo da precizira kolike prihode će posao doneti, ali je rekao da će biti prevožena elektrotehnika.

Od luke Pirej do Češke će dnevno saobraćati od 20 do 30 vozova, kazao je Teofilović prilikom potpisivanja ugovora za remont 385 vagona u vrednosti milijardu dinara.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=04&dd=02&nav_id=701156
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 07-Apr-2013 at 11:31
Официјалното отворање на мостот Видин-Калафат е на 9 мај 2013 година. Железничкиот сегмент од истиот е целосно завршен и во моментов се вршат неопходните проверки пред неговото пуштање.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 07-Apr-2013 at 17:10
А где је печат?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 07-Apr-2013 at 18:17
Originally posted by BOJAN

Официјалното отворање на мостот Видин-Калафат е на 9 мај 2013 година. Железничкиот сегмент од истиот е целосно завршен и во моментов се вршат неопходните проверки пред неговото пуштање.




Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 11-Apr-2013 at 13:28
Денеска БДЖ пушти во употреба на домашни експресни линии 30 нови спални вагони, кои беа доставени уште минатата година, но поминуваа тестови и сертификации. Ќе сообраќаат на домашни, ноќни експресни линии кон Бургас, Варна, Русе, Дуранкулак... и одлично ќе дојдат пред новта туристичка сезона:
















Некој знае ли зошто се овие кујни, фрижидери и др. работи? Како апартманче може да се најми во воз? Или пак се делат овие простори за целиот вагон?





Edited by Andrej_LJ - 11-Apr-2013 at 13:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 11-Apr-2013 at 16:15
Андреј, се работи за најлуксузните купеа во спалните вагони-сингл и дубл. Македонски железници во моментов нема вакви и затоа можеби не ги знаеме, но овие услуги се вообичаени за железниците. Тоа значи дека во овие купеа може да се смести еден или две лица и тие ги имаат сите комоции што ги нуди една соба. На пример, низ Романија едно ноќевање во вакво купе чинеше околу 30-40 евра.Последниот дел со фрижидер кафемат и сл. е за домаќинот на вагонот, правило е секој вагон да има придружник кој истовремено им нуди вода, кафе, чај, пијалоци на патниците во вагонот.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 26-Apr-2013 at 08:15
Приятели на железниците, на 07-ми май (вторник) в България по маршрута Радомир - Гюешево ще се проведе атракционно пътуване с чужда група туристи. Макар и достъпът до влака да е ограничен, възможностите за външно присъствие са неограничени и в тази връзка бих искал да ви поканя, ако ви е възможно и имате желание да се полюбувате на действащ парен локомотив, да дойдете, ако не по целия маршрут, поне в Гюешево да посрещнем заедно влака.
Разписанието на пътуването е следното:
 
КПВ 60291 БДЖ-П 76% лок.01  (07.05.)
----------------------------------------------------------------
    РАДОМИР          -   : -   - 08:30 6620
 60 прибой           7 08:37   3   :40
    АЛ.ДИМИТРОВ РП   7   :47   3   :50
    дебели лак       4   :54   3   :57
    егълница         4 09:01   3 09:04
    калища           3   :07   3   :10
 50 жабляно          7   :17   3   :20
    ЗЕМЕН            7   :27  53 10:20 60214
 40 кар.скакавица   14 10:34  15   :49
    скакавица        3   :52  15 11:07
    РАЖДАВИЦА        9 11:16  31   :47 60216
    шишковци         6   :53   3   :56
    КОПИЛОВЦИ РП     5 12:01   3 12:04
    кюстендил изт    9   :13   3   :16
    КЮСТЕНДИЛ        4 12:20   -   : -

================================================================
КПВ 60293 БДЖ-П 76% лок.01  (07.05.)
----------------------------------------------------------------
    КЮСТЕНДИЛ        -   : -   - 14:30
 25 соволяно        21 14:51   5   :56
    мазарачево       9 15:05   5 15:10
    кършалево       12   :22   5   :27
    дождевица        7   :34   5   :39
    церовица         6   :45   5   :50
    леска            6   :56   5 16:01
    кутугерци        6 16:07   5   :12
    долно село       9   :21   5   :26
    преколница       9   :35   5   :40
    ГЮЕШЕВО         15 16:55   -   : -

Композицията ще се обслужва от действащия ни парен локомотив 01.23.
 
В личен план смятам, заедно със семейството си, да посрещна влака в Гюешево в посочения по-горе час (16,55ч.). После планирам да се разходим до портала на тунела под Деве баир за щракване на някоя и друга снимка.
Ако някой от вас изяви желание да дойде, това ще е подходяща възможност и да се запознаем на живо.
 
Очаквам вашите коментари! :-)
 
С искрен приятелски поздрав,
Владо


Edited by katani - 26-Apr-2013 at 08:16
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 29-Apr-2013 at 11:50

Снимка на лока, който, ако дойдете, ще имате удоволствието да видите:

 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.