![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 54> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
не се согласувам со тврдењата дека пругата Куманово-бељаковце не треба да се чепка,бидејќи е изградена веќе.
најупотребуваната реченица на овој форум е- `зошто не се прави еднаш како што треба,да после нема потреба од поправање и преправање,и знаеме само фушерајски да закрпиме,без темелно нешто да се направи` поаѓајќи од ова,делницата треба темелно да реконструира,што значи нов тампон од чакал,бетонски наместо дрвени прагови,и нови неоштетени од рѓа шини,како и електрификација. ако имаме некој критериум,дај да го задржиме на сите проекти,не само за некои вака,за други така |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
некако тргнува работата,ама пополека
вторник, 09 октомври 2012, 14:36 Македонија По 20 години пругата Куманово-Бељаковце во сообраќај Железничката линија на потегот од Коридорот 8 помеѓу Куманово- Бељаковце, по 20 години, повторно ќе биде во функција, заради подготвителни работи за реконструкција на железничката линија на делницата. Помеѓу станиците Куманово и Шупљи камен ќе има сообраќај на железнички шински возила ![]() - Со цел да се зголеми безбедноста на пругата се известува месното население, кое гравитира во областа на железничката линија да се запознае со новонастанатата ситуација и да ги почитува прописите за преминување на пругата и движење покрај неа, се вели во соопштението од МЖ Инфраструктура. Изградбата на железницата од Куманово до Бељаковце во должина од 31 километар треба да почне на почетокот на следната година за што веќе е обезбеден кредит од Европската банка за обнова и развој во износ од 46,4 милиони евра. Реконструкцијата на пругата Куманово-Бељаковце е прва од трите планирани фази за целосно завршување на источниот дел од Коридорот 8, од Куманово до граница со Бугарија, во должина од 89 километри. http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=9532 |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Има време дур барем малце вистински тргне работава, ова е само рехабилитација на веќе постоечката делница а до 2015 сеуште ќе се вртиме во круг и нема да мрднеме од место значи нема ни 1 метар нова пруга да се изгради, а можно е и после таа година да нема никаков напредок зашто кај нас се е можно (промена на власт, некоја нова кинеско-индиска економска криза итн.) Катастрофалната инфраструктурна политика изминатите 20 и кусур години не доведе до ова дереџе-во 21 век сеуште да не сме железнички поврзани со дури 2 соседи што не става во ист кош со Зимбабве, Мозамбик, Тунгузија и сл. ![]() |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
20 години независност, секоја година да се изградеше по 10 км, за 20 години ќе имавме 200 км нова пруга.... али тоа е тоа.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
http://www.time.mk/read/a0c6a3249d/300d324e96/index.html |
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
а колку треба за да го поврзат и Охрид со пругата,односно да пуштат крак на К8 кој преку охрид би го заокружил езерото па преку Смрдеш назад до Лин и пак до Охрид,сигурно уште 8 милијарди,но ова европа тешко дека би го финансирала,мислам дека само европските коридори и се од интерес додека нивните краци секоја држава сама си ги финансира?! |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
еве го оригиналниот тендер.како што разбрав се работи за изработка на проект.
без да навлегувам во политика,ова ме потсети на една изјава на сегашниот премиер кога кажа дека за многу работи во македонија се нема изработено ни проект,а се ветувало(и се ветува) се и сешто,а во пракса се нема ни проект. ако се потестиме дека до започнувањето на градбата има околу 17 чекори кои треба да се поминат,доаѓа дека кај нас многу се ветува а малку се прави.некогаш се ветуваат конкретни проекти без да се има и една буква напишано на проектот http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:403217-2012:TEXT:EN:HTML&tabId=0 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Епа арно им текна и на овие по 6 години да почнат со изработување на проект |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Да пошто од нив никаква реализација не видовме. Всушност не им беше никаков проблем исто така да поништат претходни проекти и да лапаат пари за исти такви, само нови (како во случајот со скопскиот трамвај). Така што таквите глупости премиерот на друг да ги продава!
Edited by Andrej_LJ - 22-Dec-2012 at 01:09 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
зборуваме за проекти каде што нема никаква сериозна студија,а да не зборуваме за изведбен проект.бидејќи лично сум заинтересиран за коридорот 89поминува на неколку места низ мој имот во охридско),знам дека освен цртање на некакви произволни линии на карти,друго ништо не е направено.
еден од чекорите е длабинско бушење за да се испита составот на тлото,а за тоа треба прво да се одреди точната траса,што повторно значи дека тука проект на хартија немало никогаш. тогаш премиерот ова го посочи за патот штип-радовиш,за што рече дека за тој пат немало никаков проект,и наведе и други случаеви. несакам да мешам политика,ова се случувало секогаш,се случува и сега и за жал и во иднина ќе се случува без обзир кој е премиер.ова е наша константа,наш карактер |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Датум: 24.12.2012, 18:28
ЖЕЛЕЗНИЧKО ПОВРЗУВАЊЕ СО СОСЕДИТЕ Пругата кон Албанија доби нов импулс Железничката пруга од Kичево, преку Струга, до границата со Албанија е дел од Kоридорот 8, кој ќе претставува врска од Црното до Јадранското Море, а чија изградба е предвидена и со одлука на Европската комисија Марјан Блажевски Идејата за железничко поврзување со Албанија добива нов импулс. Со финансиска поддршка од 8 милиони евра, обезбедени од ИПА-фондовите на Европската унија, е распишан меѓународен тендер со кој се бара фирма што ќе подготви детален проект, но и тендерска документација за изградба на пругата од Kичево до границата со Албанија. Со тоа довршувањето на западниот дел од железничкиот Kоридор 8 од ниво на техничка документација и идеен проект сега доаѓа до фаза кога ќе се дефинира трасата во должина од 62,5 километри. Според тендерската документација, се предвидува изградба на едноколосечна електрифицирана пруга за брзини не помали од 100 километри на час и со притисок на оската до 250 кН. За железничко поврзување со Албанија преку делницата од Kичево до струшкото село Радожда се предвидени две варијанти, првата траса е Kичево-Извор-Ботун-Радожда, а втората Kичево-Другово-Велмевци-Брежани-Ботун-Радожда. Со втората траса се овозможува,со доградба на уште на 11 километри, да се обезбедат и врските Kичево- Радожда-Албанија, Kичево-Битола-Грција, Албанија-Битола-Грција, како и првиот железнички прстен Скопје-Велес-Битола-Kичево-Скопје. На тендерот за деталниот проект право на учество имаат правни лица од земјите-членки на ЕУ, земјите-кандидати за членство во ЕУ, како и земјите што се вклучени во проектот. Од заинтересираните компании или конзорциуми се бара да имале приходи од минимум 4 милиони евра годишно во последните три години. Првите пријави се очекуваат до 25 јануари 2013 година, а прелиминарен датум на кој ќе се испрати поканата за учество на тендерот со детален предлог е 12 март 2013 година. Договорот се очекува да биде склучен во втората половина на идната година со времетраење од 24 месеци. Средствата за тендерот се од претпристапните фондови на ЕУ, а максималниот дозволен буџет изнесува 8 милиони евра. Според тендерските правила, најмногу 30 отсто од активностите може да се доделат на подизведувачи, а бројот на апликанти што ќе добијат покана да поднесат детален предлог ќе биде меѓу 4 и 8 во зависност од вкупниот број на добиените понуди за учество. Прелиминарната студија за овој проект ја чинеше државата 840.000 евра и ја изработи бугарската компанија „Евротранспроект“. Железничката пруга од Kичево, преку Струга, до границата со Република Албанија е дел од Kоридорот 8, кој ќе претставува врска од Црното Море преку Бугарија, Македонија и Албанија до Јадранското Море, а чија изградба е предвидена и со одлука на Европската комисија како еден од 10-те паневропски транспортни коридори. Инаку, за в година е најавен почетокот на неколку инвестициски проекти, со кои до 2020 година ќе се модернизира железничкиот сообраќај во земјава. Во делот на Kоридорот 8 веќе е затворена финансиската конструкција за рехабилитација на источниот дел од железничката пруга со 46,4 милиони евра, обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Со проектот се предвидува рехабилитација на делницата Kуманово-Бељаковце во должина од 31 километар. Работите на делницата се очекува да почнат во првиот квартал од 2013 година, а да завршат за три-четири години. За изградба на втората делница на овој правец од Бељаковце до Kрива Паланка, ЕБОР објави повик за обезбедување консултантски услуги, а потоа ќе се помине на третата фаза, односно изградба на делот до границата со Бугарија. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=0B03A307F4BE4C4490D56A6D510AA0DD |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Објавен ли е тендерот за Куманово-Бељаковце или допрва ќе се објавува, и што се случи со изборот на консултант за Бељаковце-Крива Паланка-избран ли е консултантот?
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Да прашам дечки дали некој од вас го има прочитано целото физибилити студио од Декември 2011 година изработено од ЕПТИСА и ДБ за Источната Делница?
Бидејќи јас ја потрошив целата ноќ на него и сум изненаден од информациите кој може да се најдат за целата траса , фрапантно е дека цената на мостовите кои биле оставени на сред градба ќе не чинат премногу ,исто така и санацијата на тоа што е почнато од тунелите. Исто така Министерство за транспорт и врски го одбило предлогот на компаниите за нова траса (што би користела мал дел од предвиденава) со в=160км/ч поради тоа што се отсекуваат некој населени места и поради што парите кој претходно биле уложени би биле залудни (за мостови,тунели,надвозници,подвозници и откуп на земјиште). Иначе пругата до Бељаковце (прочитав на некоја страна претходно некој ја спомна) е уништена со ревитализацијата не со изградбата на пругата до Бугарија ,проблемот е во тоа што им падна цело брдо во Клечовце врз пругата и набрзо потоа го напуштија проектот. Додека пругата работеше скоро секогаш беше со полни возови, а имаше неколку воза дневно (од Скопје и од Куманово) и таа пруга треба да се отвори повторно бидејќи вака регионот ќе замре, а верувајте ќе биде рентабилна поради фактот дека само до Клечовце/Бељаковце автобуси има на еден или два часа од Куманово и никогаш нема место од Куманово,а во Клечовце стига со најмалку 10 патници, а кај се другите села кој ќе ги поминува оваа линија. Иначе според Физибилити студиото цената на проектот изнесува над 590 милиони евра од кој само 3тата делница 368.77 милиони евра Edited by daci92 - 17-Feb-2013 at 04:22 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
другари мои кои студираа на градежен факултет во тоа време ми кажуваа дека професори на факултеот им кажувале дека делот од пругата што тогаш пробале да го градат за Бугарија се вкрстувал на 8(осум) места со трасата на гасоводот.Како две змии испреплетени меѓу себе.Тотално неводење на грижа што е предвидено да се гради.
А за санацијата е јасно.Ако не се доврши тоа што е започнато,водата,снегот и мразот сето тоа ќе го уништат |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Ова за вркстувањето не сум го знаел но знаев дека се вкрстува на доста места бидејќи гасоводот во Клечовце е во близина на пругата. (знам бидејќи често одев во Клечовце имам таму викендица).
Иначе здравје кога ќе имам време ќе појдам до Клечовце и ќе направам слики во околината кај што поминува пругата да ја видите состојбата на тоа што е останато, а нема многу останато. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Интересни кадри од трасата на К8 низ Македонија, поточно делот кон Бугарија
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
две реченици не состави како што треба јасно и концизно... битно истиот политички коментар го повтори 50 пати ко навиен...
Edited by zabegan - 11-Mar-2013 at 17:19 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Добро што се фаќате за миленко, сиугрно не го ставив клипот ради неговите коментари... |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
не зборам за Миленко, има доволно дискусии за него што не го засегаат форумов, зборам конкретно за неговава „репортажа“... Владимир на пример да го пуштевме, цела студија на теренот ќе направеше и ќе ја преточеше во некакво раскажување, колку за споредба |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Репортажава носи кадри од трасата какви барем јас немам видено... ни помалку ни повеќе. Затоа и ја постирав.
Другото едноставно игнорирајте го |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |