build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 24-Jan-2012 at 21:39
Originally posted by Spiridon

Nema pari  vo budzetot za edinstveniot normalen proekt sto e napraven.Vazno ima za smizli.
...и за врби од 250 000 евра во Вардар.
Добро е кога човек си ги знае приоритетите. []
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 27-Sep-2012 at 22:15
И жичарницата Милениумски Крст стана средство за рекламирање.
 

 

 

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 27-Sep-2012 at 22:56
паметно
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 28-Sep-2012 at 08:44
Одвратно...

според мене, единствена реклама што треба да се закачи на жичарницата е реклама за туристичка промоција на Скопје (или други туристички локации во Македонија).
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 28-Sep-2012 at 14:12
ако сакаме да одиме кон запад,ова е ликот на западот
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 28-Sep-2012 at 16:46
повеќе би рекол дека е доказ за неисплатливоста на жичарата моментално
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 28-Sep-2012 at 18:08
Previous
 
Е па кој би се рекламирал на жичарница која нема посетеност, забеган ?
 
Настрана пензионерите кои се возат бесплатно секој вторник, петок и сабота, сепак има организирани групи кои ја користат жичарницата, можеби не се толку масовни секој ден, освен понеделник кога жичарницата не работи, но има значителна посетеност, не гледам како тоа е неисплатливо.
 
А што се однесува до тоа дека жичарницата почнува на средно Водно, наместо подолу, тоа е веќе друга приказна.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 28-Sep-2012 at 18:09
државни фирми мора да градат објекти и кога не се финансиски исплатливи,едноставно е тоа општо добро.не се тоа приватни фирми па да вложуваат ако има корист од тоа.еден поголем град(да не речам метропола) мора да има театар(во Кичево нема),повеќе кина,зоолошка,жичара,големи трговски,музеј,опера и балет,убав аеродром,голема жел.станица итн,да не набројувам понатака


ПС.патниот железнички сообраќај никогаш не бил исплатлив,дури ни сега во САД,ама мора да го има
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 19-Jan-2013 at 17:41
Жичарница на Водно























Превземено од МАКЕДОНЦИ
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 16-May-2013 at 10:10
Лоша вест

Жичницата нема да се доградува до Kозле



Лани со жичницата се возеле 350.000 патници, но засега ниту во Градот ниту во Министерството за транспорт немаат планови за доградба на преостанатите две секции

Жичницата на Водно е атрактивна и користена и од скопјани и од туристи, но нема да се доградува до населбата Kозле како што беше планирано затоа што не е приоритет, ниту се предвидени пари за нешто такво. Kога почна изградбата на првата секција од средно Водно до врвот, инвеститорот, Министерството за транспорт и врски, најави дека изградбата на останатите две секции ќе зависи од посетеноста на жичницата и нејзините финансиски резултати. Втората секција е планирана од Институтот за белодробни заболувања до средно Водно, а третата е од црквата „Свети Јован Kрстител“ во Kозле до Институтот.

Две години по изградбата на првиот дел надлежните не размислуваат за реализација на целиот проект, ниту во Министерството за транспорт и врски, ниту во Град Скопје.

- По изградбата и пуштањето во употреба на жичницата од средно Водно до Милениумски крст, Владата на Република Македонија донесе одлука за пренесување на правото на сопственост на жичницата на Градот Скопје - кусо одговорија од Министерството за тоа што планираат со доизградбата на жичницата.

Велат дека договорот со австриската фирма „Допелмаер“, која ја изгради жичницата, се однесувал на проектирање на трите секции и изградба на постојната, но не и за изградба на останатите секции.

Од Градот објаснуваат дека ним им е пренесена сопственоста на објектот, но не и обврската за градење.

- Во програмата за работа за оваа година немаме предвидени пари за изградба на втората секција на жичницата - велат во Градот.

Жичницата ја стопанисува ЈСП „Скопје“, од каде што велат дека имаат позитивен извештај за нејзината работа. Во 2012 година имала 350.000 патници, од кои 220.000 биле возрасни, 60.000 деца, а 70.000 се возеле со бесплатните билети за постарите лица и децата.

Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите.

- Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.

Жичницата е владин проект што свечено профункционира на 2 јуни 2011 година. Изградбата чинеше 6,7 милиони евра. Првата секција е долга 1.750 метри, а вкупната должина на сите три секции е 3.000 метри. Има капацитет да превезе 1.200 патници на час.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AFC77A6156A88B45BC312347F0932676
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 16-May-2013 at 10:12
Originally posted by Џоле

Лоша вест

Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите.

- Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.


Да, нека се потрошат за ограда на мост, уште неколку споменици на плоштад, можеби уште една вртелешка и уште еден пајтон.

Останувам без зборови секојпат кога ќе се соочам со вакво безумие
За сè има вторпат
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 16-May-2013 at 10:41
edno od retkite proketi koi se potrebni i toj e prekinat. bravos
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 16-May-2013 at 14:40
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.

Економската криза ја користат како им текне, од една страна било добро да се градело, од друга гледаме треба да се штеди

Таква е оваа моја чудесна Македонија хахаха
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 16-May-2013 at 14:45
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се трошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго, некој споменик, некоја врба, нешто...

Бај д веј, Жичарницава испадба попрофитабилна и исплатлива капитална инвестиција, од оние ‚‚капиталнине‚‚ глупости во Центар... сите... заедно...

Edited by FoSsiL - 16-May-2013 at 14:48
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 16-May-2013 at 19:38
Се надевам дека ќе ја продолжат барем до Матка =)
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 17-May-2013 at 14:17
Не е некоја новост, и онака од реформаториве научивме дека увек е економска криза кога треба да се вложи во капитални проекти кои реално носат пари, ама економска криза нема за споменици кои носат туристи само у главата на креаторите...
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 17-Aug-2013 at 19:12
Mишо Николов: Скопската жичница ги надмина очекувањата


На наше огромно задоволство, жичницата ,,Милениумски Крст” постигнува одлични резултати за што говорат и бројките на посетители од околу 700.000 патници во овие 2 години од нејзиното отварање. - oва во интервју за Скопјеинфо го открива Мишо Николов, директор на градското јавно сообраќајнот претпријатие.
"Денес жичницата претставува гордост на нашиот главен град, а тоа што особено ме прави среќен е што секој странски турист кој го посетува Скопје во неговата агенда најчесто е присутна и жичницата. Сите овие податоци и информации ги побиваат скептиците на проектот кои верувајте ги имаше во голем број пред да се реализира проектот." - додава тој во интервјуото.
Во oпширното интервју зборува за проектите на кои работи ЈСП, соработката со централната и локалната власт како и за новините кои следуваат во иднина.
Целосното интервју може да го прочитатетука

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1196698659/miso-nikolov-skopskata-zicnica-gi-nadmina-ocekuvanjata

Edited by gjoko - 17-Aug-2013 at 19:13
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 17-Aug-2013 at 21:59
Јас да бев новинар на изјавата на Mишо Николов "Скопската жичница ги надмина очекувањата" ќе го поставев прашањето "Штом е толку популарна кога ќе ја продолжите?"

Но нели ние имаме курири, не новинари...

Инаку дефинитивно ова зо жичарата е полн погодок. Само да им текне да посадат нискостеблеста шума долж трасата лошо изгледа вака исечено зеленилото гледано од Скопје.

Edited by alexsend - 17-Aug-2013 at 22:00
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 27-Nov-2013 at 11:16
Тоа е тоа, има 12 милиони евра за панорамско тркало, нема пари за жичницата...

МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ ГО БАТАЛИ ПРО­ДОЛ­ЖУ­ВА­ЊЕ­ТО НА ПРОЕКТОТ

Нема пари за жичница до Средно Водно

Министерството за транспорт и врски, во соработка со Ми­нис­терс­тво­то за финансии, ќе ја разгледа можноста да се предвидат финансиски сред­ства за оваа намена во буџетот за 2015 година

Вод­но ќе си остане парк-шума низ која е дозволено да се возат и коли и ав­то­бу­си. Планот жичницата од Средно Водно да се продолжи до под­нож­је­то на планината, сите го баталија.

"Во буџетот за 2014 година не се предвидени средства за изградба на дру­ги секции на жичарницата на Водно. Дополнително, од Министерството за тран­спорт и врски, во соработка со Министерството за финансии, ќе биде раз­гле­да­на можноста да се предвидат финансиски средства за оваа на­ме­на во буџетот за 2015 година", велат од Министерството за транспорт и вр­ски.

Спо­ред првичните замисли, жичницата требаше да се гради од ТЦ "Рам­стор" до Милениумскиот крст. Потоа се размислуваше почетната станица да биде во близина на црквата "Св. Јован" во Капиштец, но на крајот поч­на да се гради само еден дел од жичарницата, односно делот од Средно Вод­но до врвот. За да им се доближи жичницата на посетителите, но и да не се загадува парк-шумата со возила, беше воведена автобуска линија до Сред­но Водно. Но таа не помогна да се намали бројот на возила. Се­кој­днев­но, а посебно за викендите, Водно е преполно со возила.

"За време на викенди паркинзите на Средно Водно се преполни со пар­ки­ра­ни возила. Кога ќе се наполнат паркинг-местата, посетителите поч­ну­ва­ат да се паркираат по патот, и тоа од двете страни, па кога ќе наиде ав­то­бу­сот се случува и по половина час да не може да ги помине последните 200 мет­ри до последната станица. За пешаци таму нема место. Така е од пред две години, откако е изградена жичницата. Жално е тоа што $ се слу­чу­ва на парк-шумата каде што одевме за да се надишеме чист воздух", се жалат планинарите што се постојано на Водно.

Од Министерството за транспорт и врски потсетија дека во текот на из­ра­бот­ка на проектот за жичницата, изработена е и студија за влијание врз жи­вот­на­та средина. Таа е одобрена од Министерството за животна сре­ди­на, а освен тоа, од Министерството за транспорт велат дека бројот на ин­ди­ви­ду­ал­ни возила треба да го намали автобуската линија која нуди ор­га­ни­зи­ран превоз.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=323CD58BFACCA146A34EEF2DBAAFBE21

Edited by Џоле - 27-Nov-2013 at 11:16
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 27-Nov-2013 at 12:51
Ејјј која беда сме ние МАКЕДОНЦИТЕ, пред да почне да се гради жичницата Средно водно - Милениумски Крс, плачевме кукавме плукавме дека не треба да се гради глупост било, дека само пари ќе се трошеле, се уништувала шумата, кој ќе ја користел, пари се переле и ред други коментари и изјави, ЗА ДА ДОЈДЕ РЕД ДЕНЕС ДА КУКАМЕ И ПЛУКА ЗОШТО НЕ СЕ ГРАДИ ДРУГИОТ ПРЕДВИДЕН КРАК?????? Е АЈ СЕГА РАЗБЕРЕТЕ ШТО САКАМЕ?????? ОФ МОРИ МАЈКООО - ГОСПОД НЕКА НИ Е ПОМОШ СО ТИЕ ЛУДИ ГЛАВИ !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.516 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.