|
![]() |
|
Возен ред |
|
Post Reply
|
Page <1 2627282930 36> |
| Author | ||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#541 Posted: 24-Apr-2013 at 14:42 |
|
|
Зоокиск, мислам дека треба овие вредни предмети да си најдат свое место во некој музеј. Во иднина кога би имала пари државава оваа траса би требало да се обнови и по неа повторно да минува Ќиро, овој пат нешто побрзо, тоа би била туристичка атракција.
Дотогаш би било добро да се почне пругата кон Албанија, а новоизградената пруга кон Кичево е апсолутно конкурентна на патниот превоз, и денеска кога возот стигнува побрзо од автобусот измеѓу Скопје и Кичево, тоа треба да се искористи. |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#542 Posted: 15-May-2013 at 17:26 |
|
|
Нови кастрења на возниот ред на МЖ: Укинат е еден пар возови Скопје-Табановце-Скопје, возот 2020 од Скопје за Табановце од 11:00 часот и возот 2021 од Табановце за Скопје од 13:05 часот.
Кон Кичево останува само еден воз дневно, возот од Скопје до Кичево од 8:05 часот ќе сообраќа само до Гостивар и возот од Кичево до Скопје од 12:18 часот ќе сообраќа само од Гостивар до Скопје. Возовите нема да сообраќаат само во работните денови до 5 јули. Може ли некој да објасни што се случува со пругата Гостивар-Кичево? Санација на Србиновски мост? |
||
![]() |
||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#543 Posted: 15-May-2013 at 20:08 |
|
|
Според кажувањата на татко ми се работело за менување на прагови на мост кон Кичево. Веројатно тој кој го спомнуваш, не го прашав подетално што се прави и за кој мост се работи.
|
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#544 Posted: 15-May-2013 at 20:42 |
|
|
на големиот мост кај Србиново пред 2-3 години имапе мал пожар и изгореа неколку прагови,и одтогаш возовите возат со минимална брзина на мостот.се надева, дека таму се менуваат прагови
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#545 Posted: 11-Jun-2013 at 17:31 |
|
|
Од 16 јуни се враќаат во сообраќај возовите Табановце-Гевгелија и Гевгелија-Скопје. Возот од Скопје кон Гевгелија поаѓа во 9 часот, а возот од Гевгелија за Скопје поаѓа во 9:58 часот.
|
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#546 Posted: 12-Jun-2013 at 12:20 |
|
gjoko, за што служат (служеа) оние буриња на Србиновскиот мост? Некаков прост систем за „ладење„ или?... |
||
![]() |
||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#547 Posted: 17-Jun-2013 at 22:53 |
|
|
Mislam deka toa se burinja so pesok za protivpozarna zastita.
|
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#548 Posted: 17-Jun-2013 at 23:02 |
|
|
Мики сега го видов прашањето-обично буриња се поставуваат на места каде нема пристап до средства за почетно гасење на пожари.Обично се полни со песка но можи да се полнат и со вода,но во тој случај треба почесто долевање на делот кој испарил.
на бензиските сеуште можат да се видат сандачина кои се со црвена боја офарбани,во кои има песок |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#549 Posted: 22-Jun-2013 at 09:49 |
|
|
ПОДОБРИТЕ ЖЕЛЕЗНИЧKИ ВРСKИ ОСТАНУВААТ САМО СОН
Нема патување на море со воз Откако пред две години беше укината железничката линија од Скопје до Бар годинава престана да функционира и врската со Бургас Македонските граѓани летово не можат директно да патуваат со воз до ниту една туристичка дестинација во земјите од соседството. Откако пред две години беше укината железничката линија од Скопје до Бар, со која граѓаните преку Ниш директно стасуваа до црногорското приморје, оваа година престана да функционира и врската со Бургас. Грчките транспортни власти пред две години еднострано ја укинаа редовната железничката линија од Скопје до Солун, па сега до летувалиштата на Егејското Море може да се стигне само ако се фати меѓународниот воз, кој оди до Атина. До Албанија воопшто нема железничка пруга, а нема ни директна врска од македонската метропола до некој град на хрватското приморје. Од „Македонски железници-Транспорт“ објаснуваат дека линијата од Скопје до Бургас ја укинале бугарските транспортни власти. Таа функционираше еднаш неделно, со еден вагон за спиење. - Бугарските колеги ја откажаа линијата со образложение дека немало интерес. Ние побаравме да функционира со претходна најава, односно по потреба да се пушта кога ќе има резервација од патници, но не прифатија. Пред две години српските железници ја укинаа линијата до Бар бидејќи немале локомотиви. Сега нема ниту една директна линија до приморските градови во соседството - вели Оливер Деркоски од „Македонски железници-Транспорт“. Единствен начин да се стаса до море со воз е да се патува до Ниш, Белград или Загреб и оттаму патниците да се качат на нов воз, кој ќе ги однесе до јадранското или црноморското приморје. Железничката линија до Бар беше сезонска, функционираше само во текот на летото и неа најмногу ја користеа македонските граѓани што летуваа во Црна Гора. За голем дел од македонските семејства тоа беше економичен и едноставен начин да се стаса до црногорските плажи. Повратен билет до Бар чинеше околу 50 евра, а дополнително се плаќаше за вагон за спиење. - Тој воз беше идеален за одење на одмор. Се качуваш во воз навечер, спиеш цела ноќ и кога ќе станеш наутро, веќе си во Бар. Интересот за оваа линија беше голем, едно време требаше да се резервира билет многу однапред. Возот секогаш беше полн. Штета што ја укинаа линијата бидејќи секое лето ја користев за да одам кај роднините што живеат во околината на Бар. Секаде во светот постојано се вложува во железничката инфраструктура, с` повеќе луѓе патуваат со воз бидејќи е најпрактично и најбрзо, само кај нас процесот оди во обратна насока. Затоа и пропаѓа нашата железница - вели скопјанецот Раде Васојевиќ. Укинат возот Белград-Сплит Сепак, летово не извисија само македонските туристи. Деновиве Србија реши поради неисплатливост да го укине популарниот „Јадран експрес“, кој возеше од Белград до Сплит. Според објаснувањето на српските железничари, преголемиот надоместок што им го барале од „Хрватските железници“ за користењето на пругата е главната причина по осум години да се укине оваа линија. Со тоа и српските граѓани ја изгубија можноста со воз да патуваат до хрватското приморје. Сепак, хрватските железнички власти на соседните земји им дадоа можност самите да ја финансираат линијата преку плаќање надомест за користење на нивната инфраструктура. И покрај интересот на српските туристи, железничките власти сметаа дека надоместокот е многу висок и решија целосно да ја укинат линијата. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=6BCA1166787E734CB690A48C6DE7D83B |
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#550 Posted: 22-Jun-2013 at 10:22 |
|
|
Знае ли некој дали за време на пиво фестот во Прилеп има вонредни линии. Потечно ме интересира
Прилеп
Битола
. Гледав на Македонски Железници страната последниот регуларен е некаде во 22 и 30 има ли и подоцна на 18 Јули?
|
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#551 Posted: 22-Jun-2013 at 13:31 |
|
|
секоја година има вонредни возови
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#552 Posted: 23-Jun-2013 at 09:55 |
|
Ми се чини дека лани имаше еден вонреден воз Прилеп-Битола, ама не сум сигурен. Знам дека ќе има на релација Скопје-Прилеп-Скопје. Очекувај известување за ова неколку дена пред почетокот на Пивофест. |
||
![]() |
||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#553 Posted: 23-Jun-2013 at 10:18 |
|
Благодарам Бојан |
||
![]() |
||
DamnedSensation
Newbiе
Joined: 29-Jun-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#554 Posted: 29-Jun-2013 at 12:27 |
|
|
Да ве прашам да не знае некој нешто повеќе за тоа дали може да се оди со воз од Скопје до Гевгелија, па од таму со грчки воз до Лептокарија (на 10 дена со повратна ми треба). Цена, нешто?
|
||
![]() |
||
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#555 Posted: 29-Jun-2013 at 15:45 |
|
|
Takva vrska nema, vozovite ne odat samo do Gevgelija tuku se do Solun (ili Atina, zavisi kako koj voz/vagon).
Moja preporaka ti e da zemes karta i da se simnes vo Solun pa tamo da se rasprasas kakvi se alternativi kon Leptokarija nudat Grcite. |
||
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#556 Posted: 29-Jun-2013 at 16:47 |
|
|
ne vozat za Solun
od Solun za Leptokarja imas 8 voza dnevno, po 9-10 evra vo pravec, a do Solun avtobus sekoj den vo 6 nautro 1500 den povratna |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#557 Posted: 30-Jun-2013 at 09:38 |
|
|
Возови од Скопје за Солун нема веќе неколку години. Има три возови од Скопје за Гевгелија, два утрински и еден попладневен, трбе да се симнете во Гевгелија, па да фатите автобус или такси за Солун, па од таму воз за Лептокарија. За кратка релација и за одење на одмор, мислам дека ова е вистинско мачење.
|
||
![]() |
||
zookisk
Senior Member
Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply
#558 Posted: 11-Jul-2013 at 14:18 |
|
|
ВОЗЕН РЕД ЗА ПИВО ФЕСТ 2013 (РЕДОВНИ И ВОНРЕДНИ ВОЗОВИ)
Uploaded with ImageShack.us Edited by zookisk - 11-Jul-2013 at 14:18 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#559 Posted: 11-Jul-2013 at 15:32 |
|
|
На RailSerbia се шпекулира дека би можел да се врати ноќниот воз на релација од Будимпешта до Солун преку Белград и Скопје од новиот возен ред за 2014 година. Иако има многу скептицизам за ова помеѓу тамошните форумаши, сепак една ваква врска би ни била добредојдена.
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#560 Posted: 11-Sep-2013 at 00:23 |
|
|
Се подготвува враќање на возот Солун - Скопје
На Меѓународниот саем во Солун од Грчката железница најавија дека од следната година ќе бидат вратени трите меѓународни линии од Солун кон Македонија и Србија и кон Бугарија и Турција Од нашиот дописник Миркица Поповиќ Атина - Грчката железница ОСЕ планира одново да ја воспостави меѓународната патничка линија Солун - Скопје. Првиот човек на железницата, Атанасиос Зилиаскопулос, за време на прес-конференцијата на ОСЕ во рамки на меѓународниот саем во Солун најави дека се работи на тоа во текот на следната година да бидат вратени трите меѓународни линии од Солун кон Македонија и Србија и кон Бугарија и Турција. ОСЕ ги укина Меѓународните возови од Грција во почетокот на 2011 поради големи финансиски проблеми и неодржливост на линиите. Целта на враќањето на линиите Солун - Скопје - Белград, но и оние кон Софија и Истанбул е да се услужи големиот број на туристи од Македонија, Бугарија и Турција кои доаѓаат во Грција. „Летото 2014 сакаме да ја имаме можноста да пренесуваме туристи од Бугарија, Србија, Скопје на нашите плажи“, потенцира Зилиаскопулос претставувајќи ги плановите и приоритетите на железницата. Според процените на ОСЕ, враќањето на линијата Солун - Скопје, која потоа продолжува кон Белград, може да почне уште утре. За Зилиаскопулос ова е најлесната меѓународна железничка линија, за чие повторно воспоставување нема никакви ниту економски ниту технички проблеми. За разлика од оваа линија, ОСЕ треба да надмине одредени пречки за поврзувањето со Софија и Истанбул. Една од пречките се финансиските проблеми со кои се соочуваат Бугарските железници, што предизвикува одолжување и доцнење на проектот за враќање на линијата Солун - Софија. Проблемите за линијата кон Турција се повеќе технички бидејќи на пругата периодов се изведуваат технички работи, кои се очекува дека ќе траат со сигурност до првите месеци на следната година. Со цел да им се излезе во пресрет на туристите кои би патувале со воз до Солун, од ОСЕ планираат и подобро поврзување со меѓуградските автобуси кои возат од Солун до туристичките места на Халкидики, до чија главна појдовна станица, која се наоѓа во близина на маркетот „Карфур“ во насока кон ИКЕА, во моментов нема директна автобуска линија од железничката станица. Зилиасопулос нагласи дека е запознат со ситуацијата оти македонските туристи плаќаат поскапи цени за да дојдат со автобус до Солун или Халкидики отколку што би ги чинело да патуваат со воз. Токму поради тоа најави дека ОСЕ преговора со државната компанија за меѓуградски сообраќај од Солун за Халкидики, да се постави линија од железничката станица до главната автобуска станица за Халкидики. Според процената на Зилиасопулос, постои позитивно расположение да биде воспоставена ваква линија со која ќе се олесни превозот до Халкидики. Ваквиот чекор на ОСЕ ќе помогне повторно да заживее железничкиот транспорт меѓу Македонија и Грција, кои во моментов немаат ни авионски, ни железнички директен патнички транспорт. Грчките и македонските железници успеаја да склучат договор за привремена употреба на патничката линија Солун - Скопје летото 2012 за време на викендите за да им излезат во пресрет на туристите од Македонија. Пред да биде прекината линијата во 2011 поради финансиски проблеми на грчката страна, возот Солун - Скопје, кој сообраќаше два пати дневно беше популарен и меѓу македонските студенти во Солун и граѓаните кои патуваа за работа или прошетка, но и меѓу граѓаните кои од Скопје патуваа до Велес, Неготино, Демир Капија и Гевгелија поради неговата брзина во споредба со брзината на обичните локални возови. Цената на повратен билет до Солун беше 1.500 денари, а за студентите и младите до 26 години имаше попуст и изнесуваше 1.200 денари за студенти и млади до 26 години. Единствениот начин во моментов да стигнете до Солун, доколку немате или не сакате да патувате со сопствено возило, се автобуските линии на две македонски компании кои сообраќаат секојдневно кон Солун или, пак, со автобуските шопинг-тури кои одат во Солун само во сабота. Цената на повратните билети се движи од 1.600 до 1.800 денари, со тоа што само една од компаниите дозволува датумот на повратниот билет да биде отворен за датум кога ви одговара, додека пак доколку патувате со другата и сакате да се вратите друг ден од оној кога патувате, цената на билетот ќе биде 3.600 денари. Од Солун потоа може со воз да се продолжи кон туристичките места Катерини, Лептокарија, Платамона и Неи Пори, а со воз до речиси сите туристички места на Халкидики. Грчките железници се дел од државните компании кои се на листата за приватизирање, но иако има интерес од повеќе инвеститори, како Кина, засега нема најави кога би почнал процесот на нивна продажба. http://www.utrinski.mk/?ItemID=042B96D11E3FCA41B8804B674676D980 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2627282930 36> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |