![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 26> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ајде да ја реактивирам темава, не без причина.
Ако се сеќавата, а може и погоре во интервјуто да прочитате "крајниот рок за доставување на понудите е 10 јуни 2013-та". Не ми текнува дека слушнав на вести изминативе 15 дена кој го добил тендерот иако треба да е јавно, нормално нели. ВО ПРИЛОГ ви ја оставам тендерската документација во која покрај сите детали е наведено дека избор на фирма која ќе изведува ќе се случи на 10 јуни, а период на важност на понудата е 3 месеци (ИАКО на сајтот од каде се подигаше тендерската документација стоеше рок на важност на понуда 150 дена!). Значи, дали знаеме кој го добил тендерот? Градот има рок од 90 ИЛИ 150 дена да одлучи дали ќе гради, ако се реши очекувајте старт на работите за истиот период. Edited by alexsend - 25-Jun-2013 at 19:42 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТА ЌЕ ПОЧНЕ ИЗГРАДБАТА НА ПОДЗЕМНАТА СООБРАЌАЈНИЦА
Наскоро плоштадот ќе стане градилиште Ако јавниот повик за изведувач на подземната сообраќајница под плоштадот Македонија и кејот „13 Ноември“ заврши во август и притоа не се појават непредвидени работи, изградбата ќе почне до крајот на годинава, најави градоначалникот Kоце Трајановски на последната седница на Советот на Град Скопје. Улицата, која ќе има четири коловозни ленти (по две во една насока), ќе почнува кај мостот „Гоце Делчев“, а ќе излегува кај Народна банка. На советничко прашање во која фаза од подготовките е капиталниот градски зафат, Трајановски информира дека го продолжиле рокот за прибирање понуди поради обемната техничка документација, која е потребна за аплицирање. Јавниот повик ќе трае до 12 август, а потоа ќе се избира градежната компанија, која ја дала најповолната понуда за изградба. - Оваа подземна улица е најкапитален објект во метрополата во последните неколку децении. Со подземната улица кај „Рамстор“, која ќе ја изведе турската компанија „Лимак“, многу ќе придонесат за растоварување на сообраќајот во центарот на Скопје, но и за помало загадување во градот - потенцира Трајановски. Тој рече дека изведбениот проект, кој го изработи шпанската компанија ИДОМ, покажал оти првично планираните 32 милиона евра можеби нема да бидат доволни за целосна реализација на подземниот тунел, односно ќе бидат потребни 40 милиони евра. Причина за поскапувањето се сложените градежни работи на терен, но и изградбата на двете надземни кружни раскрсници на две нивоа на влезот и излезот од улицата - едната кај мостот „Гоце Делчев“, а другата кај Народна банка. Тука се и големите трошоци за хидроизолација, имајќи ја предвид близината на реката Вардар. Проектот е заедничка инвестиција на Владата и на Градот Скопје. Две третини од сумата ќе ги обезбеди централната власт, од државниот буџет и од кредит, а една третина ќе плати Градот, кој парите ќе ги обезбеди од издавање обврзници и од својата каса. Должината на сообраќајницата е 1,7 километар, од кои 900 метри се под земја. Рокот за изградба е зацртан на две години. Ќе се дислоцираат „Гемиџиите“ и „Јустинијан“ По почетокот на изградбата на подземната улица, чија траса е планирана од мостот „Гоце Делчев“ до Народна банка, веднаш до реката Вардар, ќе биде потребно да се дислоцираат два споменика од кејот - „Гемиџиите“ и „Јустинијан“. На последната седница на Советот на Град Скопје, претседателот на комисијата за финансии, Предраг Трпески, упати критика до надлежните од Градот за трошоците што ќе мора да ги издвојат за преместување на обележјата. Според него, градската власт не требало воопшто да дозволи да се постават овие споменици, кога веќе ги имале плановите за подземната улица. Јорданка Ивановска # http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=2C6AA307E0874B4297C415F9107E13B6 Edited by Andrej_LJ - 30-Jun-2013 at 01:02 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Покрај постојаните критики за почетокот на тунелот и начинот на неговиот влез и излез, како и фактот што дефинитивно отпаѓа трамвајската траса (сами си газат врз своите планови), следниве работи ми се многу критични:
- како тоа ќе има два кружни тека на влез и излез? Зарем ќе има кружен и кај НБМ? Според мене преку тоа би можело да се пројде, но само доколу директното движение продолжува подземно во насока Центар-Аеродром под кружниот тек и понира непосредно после него. - Горната моја замисла веројатно е невозможна заради тоа што само 900 од вкупно 1700м ќе бидат подземни! Зошто? Зарем помеѓу Холидеј ин и кружниот кај НБМ ќе биде надземен? Зарем ќе ни се уништи кејот? - Никаде не се споменува каква ќе биде длабочината на тунелот и како ќе се копа? Дали по Милански, Нов-австриски или отворен метод? Ова не е маргинално прашање бидејќи се работи за самиот центар, главниот плоштад и кејот (кои успеавме да ги затвориме и уништиме за приватна криминална инвестиција, пак зар нема да го направиме тоа за јавен проект)?! Како и да е продолжува тоталната некомпетентност и штетна политика на Градот и Владата и тоа обвиена со информативен мрак и молк. Како може во ова доба на информацијата на само неколку месеци пред почетокот на работата да не се знае ништо за цитирам "најголемиот проект во Скопје во последниве неколку децении"? Edited by Andrej_LJ - 30-Jun-2013 at 01:04 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Максималната длабочина на тунелот се спомнуваше дека ќе биде 10 метри, но кружеше и податок дека длабочината ќе биде 6 метри (без попрецизно да биде дефинирано). Дали се работи за измени, збрка, или променлива длабочина на различни сегменти, не знам, но веројатно е последното...
![]() И после ќе правеле центар за контрола на сообраќајот и ќе координирале зелени бранови... |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не, само го погледнав проектот на првата страница. Сега гледам на втората има повеќе инфо. Како што можам да видам барем на втората страница кружниот тек кај НБМ ќе биде само распределувач на другите насоки, додека главниот транзит Центар-Аеродром останува под кружниот тек и понира после помеѓу НБМ и Железничката. Или се лажам и заблудувам?
Никаде не се споменува барем бариера од еден метар помеѓу двата коловоза, незнам што ги чини еден метар?! Освен очигледно поголемата безбедност има и експлоатациони плусеви: на пример ако се слупа кола во ѕид, барем едната насока може да остане отворена за сообраќај. Инаку размислував што значи ова за ЛРТ коридорот. Иако би било супер да го вметнеа во овој тунел (иако јас сум изрично против ова решени), сепак доколку се изгради вака како што е, крие поволности за шинскиот коридор. Пред се неговото преплетување нема да биде додатно оптоварено од автомобилски тунел, така што може комотно да си понира пред раскрсницата кај Соборна црква. Станиците нема да бидат заградени од автомобилските тунели (ако профатиме дека таков шински коридор би се градел помеѓу двата коловоза), така што нивната изградба (заедно со пешачките излези) се поедноставува и потенцијално можеме да добиеме одлични решенија. Трето трасата може да се измести на југ и од плоштадот да оди кон Жена борец/директ под ГТЦ/до ГТЦ каде што сега е автобускиот коридор и потоа повторно под паркингот кај Синдикатите да се вклучува кај НБМ многу поелегантно отколку комбинирано со авто-тунели. Исто така станицата под Плоштадот (која јас сеуште тврдам дека мора да биде трансферна со некоја идна подземна линија север-југ) може многу полесно и пофункционално да се изведе на три нивоа: -1 (до 5 метри) за касова сала и можеби некаков трговски околу споменикот на Александар, -2 (до 10-12 метри) да е линијата еден, а -3 (17-20 метри) да е линијата два се разбира со директна меѓу-платформна врска помеѓу двете. Со ова се добива систем низ центарот налик на метро (т.е. возилата и должината на платформите би биле помали, но самата станична инфраструктура ќе ги има поволностите и карактеристиките на трансферна метро станица). |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Мене најчудно во сите ови бројки ми е каде ги најдоа 1,7км, го гледав на Google earth и отидов го мерев и со точак од средишниот триаголник кај владата до билбордите кај НБМ точно 1141 метар.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Андреј... забораваш дека трамвајот го планираат да го пуштат по Рекорд... каков тунел под плоштад...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
1) Нели се бориме против тоа решение и целиот проект?
2) И да го пуштат, нема пречки во иднина да се подобри овој сегмент со изградба на ваков подземен коридор и Рекорд да отпадне. 3) СО изградба на автономен висококапацитетен коридор под Центарот се создаваат можности за периферно разгранување на трамвајската мрежа низ градот. Тој би имал капацитет да прими и 5 линии од различни насоки, што не е случај со отворен, неавтономен коридор кој се меша со сите други учесници во движението. Edited by Andrej_LJ - 30-Jun-2013 at 17:07 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Со заем од 5 милиони евра Трајановски ќе гради подземна улица пред Влада
Вкупно 4,8 милиони евра ќе се задолжи Градот Скопје преку издавање обврзници со цел да се обезбедат пари за изградба на подземната сообраќајница во централното градско подрачје, која ќе го поврзува булеварот Кузман Јосифовски – Питу со булеварите Илинден и Партизански одреди. На денешната седница советниците на Град Скопје со 24 гласа „за“ одлучија да го одобрат задолжувањето на Град Скопје, додека советничката група на СДСМ гласаше против со образложение дека финансии за изградба на оваа сообраќајница можело да се обезбедат преку пренамена на средствата од неекономични проекти, а не преку задолжување на градската каса. - „Сојузот за иднината“ ниту во еден момент не го стави под прашање овој проект, напротив го поддржуваме проектот, но не го поддржуваме начинот на кој се финансира истиот. Во ниту еден момент не можеме сега да поддржиме дополнително задолжување на градот Скопје имајќи предвид дека многу средства се трошат непродуктивно. Отворивме дебата и наведовме неколку проекти за кои непродуктивно се трошат средства, дел од тие средства можеле да се пренаменат за овој капитален проект. Таков пример е зградата на „Водовод и канализација“ за која се задолжило јавното претпријатие. Целиот проект чини преку 500 милиони денари, еден дел можеле да се пренаменат и искористат за овој проект – изјави Предраг Трпески, советник од СДСМ. Градоначалникот Коце Трајановски во одбрана рече дека овој проект е од голема важност за градот и дека сообраќајницата е еден од приоритетите. http://www.plusinfo.mk/vest/100271/So-zaem-od-5-milioni-evra-Trajanovski-kje-gradi-podzemna-ulica-pred-Vlada- |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
конечно и нашите општини ги `открија` и обврзниците како начин на финансирање.досега знаеја само за комерцијален кредит од банка
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
сеуште се надевам и молам дека никогаш нема ни да се сликаат за темели за проектов
![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Денес разговарав со главниот инженер на една од компаниите кои се пријавија на тендерот. Рече дека имало 3 опции кои ги понудиле. Една од нив, според него најдобра е следната, покрај тоа што има кружен тек кај мостот Гоце Делчев, возилата кои се движат кон Илинденска и обратно од Илинденска кон Комплекс банки воопшто нема да се вклучуваат на кружниот туку ќе поминуваат под него. И истата таа точка (кружниот кај Гоце Делчев) нема да биде на 2 туку на 3 нивоа. 1.кружен тек, 2.премин под кружен за илинденска-аеродром и 3.вклучување кон партизанска.
Експерт кој го ангажирале од една западно европска земја деновиве треба да дојде и да помогне во изборот и деталите за изведба. При зафатот ќе се дислоцираат минимум 3 споменици. Има уште многу работа околу избор на фирма како и тоа која точно опција да се прифати, ќе треба малку да почекаме. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Кои 3 споменици? 2та лава од јужната страна на Вардар и?
Edited by UrbanFreak - 24-Jul-2013 at 14:28 |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Samoil i gemigjiite mozebi?
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Аха, ама тогаш веројатно на Јустинијан мислиш не на Самоил? И така се 4 споменика? Освен ако едниот лав од страната накај Владата не го остават
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
zdravozivo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
![]() ![]() |
Секогаш кога ќе прочитам "кружен тек на 3 нивоа" се потсетува на оваа слика од кружен тек некаден во Украина.Песимизмот ми кажува дека изгледа е сеуште надреализам за наши услови
![]() ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Гемиџиите, Јустинијан и Лавот од десната страна на мостот. Edited by alexsend - 24-Jul-2013 at 15:42 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Јас мислам дека не се работи за ниеден лав ,туку најверојатно за тој што е одма после Јустинијан кога одиш по кеј накај парк.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
исто така, останува непроменет фактот што масивно прометен булевар е сведен на две ленти, без никаков простор за ништо друго Edited by zabegan - 25-Jul-2013 at 01:11 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
да бе,последно време слабо ми работат бубрезите(мозокот) ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |