Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 6667686970 243> |
Author | ||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1341 Posted: 06-Aug-2013 at 14:49 | |
Ti se molma so komentarot... - nikoj nisto ne prodava, jasno si pisuva na stranata na wizz do koi aerodromi letaat, vprocem low coast kompanija, ako sakas u paris na ajfelova da te sleta ?! |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1342 Posted: 06-Aug-2013 at 16:08 | |
|
||
Danndy
Senior Member Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply #1343 Posted: 06-Aug-2013 at 18:20 | |
Па со 1500 денари наблизу до нешто што има било каква поврзаност со Франција би ти било Бордел (Bord de L'eau) Цената на авиобилет во еден правец зависи од повеќе фактори, како од: колку денови/месеци пред самиот лет е купен билетот, дали за периодот кој се купен билетот на крајната дестинација се одржува значаен ивент, национален празник итн, дали е во High season/Low Season, колку седишта се продадени до денот кога билетот се купува, итн. За 1500 денари, дефинитивно не можеш до Париз. Цената од 1500 денари e цена во еден правец, без чекиран багаж (кој се доплаќа 1560 по парче) и дополнителни 620 денари (доколку е некој луд) за чекирање на билетот на самиот аеродром, онлајн чекирањето е бесплатно. Околу 3000 денари би било во 1 правец, со чекиран багаж до 20кг. А Денко, иако постои голема километражна разлика помеѓу аеродромите и градот кој примарно го осплужуваат, не мислам дека новинарите би можеле на било кој друг начин да ја пренесат вестта. Има многу причини зошто лоукост авиопревозниците не летаат до примарните аеродроми, колку што се сеќавам имаше и репортажа од БиБиСи, некои од причините се дискримирачки... п.с-Кога веќе сме кај Париз и Бовез, воошто не е лошо аеродромче! |
||
Traveling.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1344 Posted: 06-Aug-2013 at 18:50 | |
Danndy, novinarite mozat precizno da informiraat, no toa ne go pravat od poveke pricini, koi ne sakam ovde da gi komentiram. I ne velam deka e loso ako nekoj vovede aviolinija Skopje-Hahn ili Skopje-Memmingen, no toa na javnosta treba da 'i se prezentira taka kako sto pisuva na samata web-stranica na wizzair. Inaku koga sme veke kaj liniite na wizzair, stanuva zbor isklucivo za gastarbajterski linii i nisto poveke.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1345 Posted: 08-Aug-2013 at 13:26 | |
Летав пред некој ден за прв пат со Виз и во глобала ми даваат впечаток на сосема солидна компанија, иако има милион критики за неа, кои барем првиов пат не можев да ги воочам.
Со оглед дека планирам пак да летам со нив, а некако сајтот ми изгледа конфузен за некои ствари, која е цената за багаж до некои максимум 15-тина кила, или сето тоа зависи од авио-линијата и траењето на летот? |
||
23ka.wordpress.com
|
||
Danndy
Senior Member Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply #1346 Posted: 08-Aug-2013 at 16:32 | |
На самата веб страна на ВизАир стои, Скопје - Парид (БВА, код за аеродромот Бовез), Скопје - Франкфурт Хан (ХХН), Скопје - Меминген (ФММ). Никогаш не сум бил ЗА новинарштината во Мк, ама околу оваа вест не гледам ништо спорно, баш напротив. Почетокот на Виз во МК беше центриран кон оние кои живеат/работат надвор од мк, но со самото време мислам дека има огромна промена и дека голем дел од авиобилетите се уствари продадени за туристички цели. Во Македонија има огромна потреба од авиопревозници како ВизАир, за да се створи една култура во патувањето - притоа да одговара на конкретната економска слика. Јас сум за EK, QR, AF etc. да летаат од Скопје, но засега мислам дека е рано и не исплатливо за истите со тоа колку просечен Македонец би инвестирал во едно патување (од аспект туризам). |
||
Traveling.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1347 Posted: 08-Aug-2013 at 18:08 | |
Kompaniite kako wizzair sekade se potrebni, tuka nema nikakva dilema. No da bideme iskreni deka stanuva zbor za poinakov sistem na prodavanje aviobileti, koi nekoi priviligiraat, dodeka drugi gi diskriminiraat. Se znae kolku cini eden let, i minimalnata cena za istiot mora da se kasira. Eve npr. barav bilet Dortmund-Skopje-Dortmund i najevtinata kombinacija koja datumski donekade mi odvovarase bese 180 evra bez dodatnite troskovi (bagaz i sl.). Za slicen let easyjet mi bara 230 evra plus 40 evra za bagaz. Pred 6-7 godini letav so Germanwings za 1 cent (plativ samo aerodromski taksi 40-50 evra), no sovrseno mi e jasno, deka nekoj drug patnik, koj mozebi i sedel do mene, go doplatil moeto letanje. Realnata cena na eden evropski let od 2-3 casa e minimum 100 evra za eden pravec. Niskobudjetnite aviokompanii doagaat do toj prosek no na poinakov nacin. Koga sme kaj kulturata na patuvanje, taa ja pravi djebot. Onie koi sto imaat malku podlabok djeb odamna letaat i setaat. Drugite, pak, koi imaat prosecen makedonski djeb mozaat da sonuvaat za evropsko turisticko patuvanje. Edinstveno da posetat nekoj blizok rodnina, ako se razbirat nacekat evtin aviobilet. |
||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1348 Posted: 09-Aug-2013 at 00:18 | |
Цената на багажот е секогаш иста.За 15 кила како што ти викаш или до максимум 32 кила колку што е дозволено цената е појаснето тука само прочитај и се пишува. http://wizzair.com/mk-MK/useful_information/service_fees Инаку во врска со коментарите од типот на гастрајбатерски лини ии дрн дрн.Овој муабет свртете го на некој од владата во времето кога Скопје требаше да стане регионален конект центар за балканот но бидејќи сме ние посебни во секој поглед тоа никогаш не се деси. Ние немаме наш национален превозник а не друго. Како и да е линиите се во ред дали се гастрајбајтерски да, сепак мора да има некој да патува неможе да се воведе линија само за 10 луѓе мора да има фреквенција. Друга работа што би појаснил е има јасна дистинкција меѓу "нискобуџетна" и "стандардна" авикомпанија. Очигледно многу луѓе не ја сваќаат разликата па коментираат без потреба. Што се однесува до услугата Визер е една од посаглам нискобуџетни компании во поглед на сигурност услуга и се.Има многу други кои се катастрофа.Ryanair што многу ја зборат иако е екстра богата и популарна има милон пропусти, кој чита авијација знае. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1349 Posted: 09-Aug-2013 at 03:41 | |
toa e toa, the end poveke na komentarite od toj tip |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1350 Posted: 09-Aug-2013 at 13:41 | |
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #1351 Posted: 29-Aug-2013 at 08:52 | |
CAPA: Wizz Air expansion will accelerate Macedonia’s aviation market growth in 2014 http://centreforaviation.com/analysis/wizz-air-expansion-will-accelerate-macedonias-aviation-market-growth-in-2014-125646 |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1352 Posted: 04-Sep-2013 at 20:48 | |
Wizzair ekspanzijata, vo rok od 1 mesec objaven e uste eden otvoren javen povik za da se prijavat stujardesi/stujardi za rabota vo bazata na wizzair vo Makedonija
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1353 Posted: 11-Sep-2013 at 18:32 | |
Во вестите на МТВ имаше интервју со директорот на ТАВ Македонија каде впрочем Зоран Крстевски посочи дека моментално се водат прегооври со Ал Италија за воведување на нова рута Скопје - Рим(фиумичино)
Edited by Obedineta Makedonija - 11-Sep-2013 at 18:33 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1354 Posted: 11-Sep-2013 at 19:00 | |
Ама скапа ќе е... не ни треба таква... ни треба Визер лет до таму...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1355 Posted: 11-Sep-2013 at 19:34 | |
Edited by Obedineta Makedonija - 11-Sep-2013 at 19:35 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1356 Posted: 11-Sep-2013 at 19:41 | |
А што се однесува на воведување на линија на Визаир до Рим тоа е ок муѓутоа тоа завршува само со рим а не како индиректна конекција со остатокот од светот како што би било со АЛ Италија, нискобуџетните имаат и предност меѓутоа и лоши страни, неможеме цело време ние да се потпираме само на нискобуџетни конекции, мора и Силни национални Авио Превозници да привлекуваме, а според мене по повлекувањето на ЦСА и МАЛЕВ - скопје има капацитет за влез на уште 2-3 силни Национални Авио Превозници кои би понудиле одлична конекција на МКД со остатоткот од светот (како пример : КЛМ, Луфтханза, Ал Италија или пак Аир Франција) Тоа е моето размислување во однос на бенефитот кој би го добиле со доагањето на Високо буџетните авиокомпании. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1357 Posted: 11-Sep-2013 at 19:42 | |
Ако повратна е над 100 евра... ништо не правиме... Нема екскурзии до Рим... само по потреба или само навистина спремни...
Да, не викам за трансфер не е добро... Ама мислам дека тој пазар главно и примарно може да се опслужува за дијаспора и туризам (натаму и наваму) отколку за трансфер... Нешто за што сигурно најповолни се нискобуџетните... во случајот Виз... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1358 Posted: 11-Sep-2013 at 19:45 | |
А од друга страна пак... Виз летаат и до Фиумичино, не само до Чиампино... Па може подобро е да се преговара за Скопје - Рим (Фиумичино) со Виз... и така и вака ќе се користи главниот аеродром на Рим, со што ќе може нели трансфер до други светски дестинации... Е сега, може со распоред нема да биде најповолен, ама со цена... мислам дека Виз би бил поуспешна приказна од Ал Италија...
Само незнам зошто сеуште не се вовела таква линија... зар нема ли доволно интерес... ? |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1359 Posted: 11-Sep-2013 at 19:46 | |
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1360 Posted: 11-Sep-2013 at 19:49 | |
Да, меѓутоа Ал италија ги има усогласено летовите од не Еу земјите како од типот на МК со конкции кои патуваат подалеку преку код-шерови со авиокомпаниите кои соработуваат и одржуваат линиии заеднички баш поради таа логика за транзит на патници од трети земји преку Италија (рим) ..... |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Post Reply | Page <1 6667686970 243> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |