Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1819202122 30> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #381 Posted: 11-Sep-2013 at 09:55 |
Тајмерите од семафорите се отстрануваат http://zase.mk/tajmerite-od-semaforite-se-otstranuvaat/ |
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #382 Posted: 11-Sep-2013 at 11:10 |
Работава е зошто едноставно кога може комплицирано... и пак не верувам дека ќе биде ефективно тоа сензорско надгледување знаејќи какви неспособни луѓе вработуваат.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #383 Posted: 11-Sep-2013 at 11:13 |
Мене не ми е целосно јасно како ќе функционира овој систем и колку ќе биде тој ефикасен и најпред се' безбеден, но одбројувачите не само што беа корисни за паузи, туку пред се' многу допринесува за безбедноста во сообраќајот поради одличната индикација дали треба да ја намалиш брзината, да се спремиш за целосно застанување или пак да продолжиш на и пред семафорот и раскрсницата.
Edited by HugoGoulding - 11-Sep-2013 at 11:16 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #384 Posted: 11-Sep-2013 at 12:21 |
Не само што се многу корисни, но тврдам дека систем за контрола и управување на сообраќајот може да функционира паралелно заедно со одбројувачите, кои само треба да се интегрираат и да се синхронизираат со ЦУКС. Срамота е што тоа очигледно немаат намера да го направат и лажат дека двете компоненти си пречат и не одат заедно! Не само што одат туку и се надополнуваат.
Тука можете да видите какви се поволности нуди ЦУКС во Софија (кој освен контрола на сообраќајот е надлежен и за сите градски паркинзи и за целиот јавен транспорт, а претстои и интеграција на 20 раскрсници кои предносно по потреба ќе даваат предност на возилата за јавен транспорт). http://www.sofiatraffic.bg/bg/ Центарот за градска мобилност на Софија нуди многу интересни информации од секаков тип (ќе ги најдете на десната лента на страницата под Електронни улуги). Помеѓу најкорисните би ги издвоил: * Планерот за патување со градски транспорт. На картата кликате појдовна и дојдовна точка во Софија и центарот ви ги дава сите варијанти за транспорт помеѓу нив: http://www.sofiatraffic.bg/routes * Информација во реално време за сообраќајните гужви во Софија, конкретно време за чекање на најголемите дваесетина раскрсници претставено за секоја насока посебно, заедно со сите ремонтни дејности или затворени улици по различни поводи (протести, концерти, настани...): http://www.sofiatraffic.bg/map * Целосен возен ред на сите линии на ГТ, не само од појдовните станици, туку и на секоја станица посебно: http://www.sofiatraffic.bg/bg/transport/schedules итн... Сега се прашувам дали некој воопшто во Град Скопје знае што нуди денешнава технологија и дали мислат барем малку за воведување на тие решенија кај нас? Мислам дека мораме да го следиме примерот на Софија и полека да се интегрираат сите актери под една капа и надзор. Тоа значи следново: укинување на општинските и воведување на едно единствено градско претпријатие за паркинг. Поетапно целосно исклучување на приватните превозници од ГТ на Скопје или нивна интеграција под ЈСП! И за крај воведување на единствен центар за управување со сите овие компоненти, но кој за разлика од сега би нудел јавно достапна и корисна информација во реално време на своите граѓани! Edited by Andrej_LJ - 11-Sep-2013 at 12:31 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #385 Posted: 25-Sep-2013 at 15:07 |
е ова е нешто многу паметно, наместо она камионине да прскаат секоја вечер. извор: http://kicevo.mk/i-kaj-nas-eden-den/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #386 Posted: 25-Sep-2013 at 16:08 |
Ха-ха-ха, да видам па да поверувам!
|
|
За сè има вторпат
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #387 Posted: 25-Sep-2013 at 17:25 |
За 100тина години . . . |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #388 Posted: 26-Sep-2013 at 15:03 |
Тоа е тоа, некои приоритети не се приоритети...
Изрешетан мостот Обединети нации Пешачката патека на мостот е целата со дупки, низ кои се гледа реката Вардар, но од Градот не планираат реновирање, бидејќи не била нарушена стабилноста на мостот Огромни дупки зјаат на мостот Обединети нации. Пешачката патека на мостот, буквално на секој метар е изрешетана со дупки, низ кои се гледа реката Вардар. Освен тротоарите, крш е и коловозот на мостот, кој е со крпеници, а пак, оградата е 'рѓосана, излупена и искршена. Последна интервенција на мостот е направена пред 4 години, и оттогаш ништо не е пипнато, а секој ден се отвораат нови дупки. "Ваквата слика на мостот е со години. Дупки низ патеката по која го минуваме мостот, има на секој чекор. Ги реновираат само мостовите во центарот на градот, кои се дел од проектот 'Скопје 2014', а на овој мост не им текнува, го заборавија", велат жителите на населбите Влае и Карпош. Од Град Скопје не планираат да го реновираат мостот, бидејќи не била нарушена статичката стабилност. "Надлежните служби од Градот Скопје редовно ја следат состојбата на мостовите, кои се под надлежност на Градот, и се дејствува во зависност од проценките. Во конкретниов случај, утврдено е дека не е нарушена статичката стабилност, а посочените проблеми ќе бидат санирани во рамките на редовните годишни активности за одржување на сообраќајниците под надлежност на Градот. Во рамките на овие активности, во текот на 2009 година екипи на Град Скопје целосно ја обновија пешачката патека од едната страна на мостот, што опфати промена на поклопните армиранобетонски капаци со нови, санација на гредите, поставување заштитни столпчиња и бојосување на оградата", велат од Град Скопје. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=F610A5DA2C12D14E85A00206E56F52E0 |
|
За сè има вторпат
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #389 Posted: 26-Sep-2013 at 16:14 |
За волја на вистината, ова сепак е некаков напредок, ако може така да се нарече. Одлично помнам дека додека Трифун Костовски беше градоначалник на Скопје во периодот од 2005 до 2009 година, се случи инцидент, кој подобро може да се нарече несреќа, бидејќи жена загина во автобус на ЈСП Скопје во кој пукнало некое црево кое ја изгорило жената до тој степен што истата загинала поради високата температура, а мислам дека беше спомнато дека и некое момче завршило во болница со изгореници. Патник во возило на ЈСП Скопје загина, но градот Скопје додека Трифун Костовски беше градоначалник, не превзеде апсолутно ништо за обновување и за модернизирање на возниот парк на ЈСП Скопје. Напредокот е во тоа што сега градот отворено и јавно тврди дека доколку граѓаните кои поминуваат низ мостот Обединети Нации се во животна опасност додека поминуваат низ истиот тој мост, тогаш ќе превземе конкретни чекори за реновирање на мостот. Со други зборови кажано, треба да чекаме некој да се повреди или, не дај Боже, да загине на мостот Обединети Нации, за да градот Скопје одлучи да го реновира овој мост. Ова ме потсетува на изјавата на Зигмунд Фројд кога нацистите ги палеле неговите книги на јавни места во Германија: " Каков прогрес постигнуваме. Во Средниот Век мене би ме запалиле на клада. Сега тие (нацистите) ги палат моите книги " . Edited by Dexter26 - 26-Sep-2013 at 16:16 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #390 Posted: 26-Sep-2013 at 20:43 |
Градоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски заедно со министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, денеска, 26.9.2013 година, официјално го пушти во употреба проширениот и реконструиран пат Горно – Долно Лисиче.
„Овој проект има исклучително значење за жителите на Горно и Долно Лисиче, бидејќи изградбата на овој со години оштетен и тесен пат, им овозможи побрза сообраќајна комуникација со другите делови од општината и центарот на градот“, изјави градоначалникот Коневски. Должината на патот од Горно до Долно Лисиче изнесува 3,5 километри, а широчината 6 метри. Реконструкцијата на патот Горно - Долно Лисиче што се изведе во рамки на Програмата за рехабилитација и подобрување на локалната патна мрежа во Република Македонија, чини 24 милиони денари обезбедени од Европската банка за обнова и развој. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.652906404743466.1073741883.215229678511143&type=3 |
|
За сè има вторпат
|
|
antigona
Groupie Joined: 16-Jan-2012 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #391 Posted: 26-Sep-2013 at 21:42 |
ne mi e jasno zosto vo Makedonija skoro kaj site novo-renovirani/izgradeni lokalni pa i regionalni patista voopsto ne se postavuva horizontalna signalizacija? Nema ni centralna bela lenta, a kamoli stranicno granicenje na asfaltot...duri koga se raboti za tesen pat koj e sirok 3 do 4 lenti mora da ima belezenje so stranicni beli lenti...
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #392 Posted: 27-Sep-2013 at 08:46 |
Затоа што кај нас, се се работи фушерски во најголема мера за жал, нели ? |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #393 Posted: 04-Oct-2013 at 16:54 |
Асфалтирана новата економска улица во Општина Илинден
Оваа улица е од големо значење за локалниот економски развој, со оглед на тоа што ги поврзува стопанските објекти со локалниот пат Марино-Кадино, а ќе биде од големо значење и за другите стопански капацитети што се градат или, почнуваат да се градат во оваа економска зона. Со изградбата на оваа улица за потребите на стопанските субјекти Општина Илинден ги крева нормите, вредностите и стандардите на работење во оваа област. http://ilinden.gov.mk/nastani/asfaltirana-novata-ekonomska-ulica-vo-opshtina-ilinden |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #394 Posted: 04-Oct-2013 at 16:55 |
Реконструкција на улицата „7“ во локалната економска зона „Ограѓа“
Реализирајќи ја зацртаната програма за брз локален економски развој, Општина Илинден интензивно работи на изградба на инфраструктурата во локалните економски зони. Градежната оператива деновиве е ангажирана на комплетна реконструкција и санација на улицата „7“ што води кон локалната економска зона Ограѓа во населба Илинден. Со реконструкцијата на оваа улица во должина од 220 метри, која што сега ќе биде широка 5 метри значително ќе се олесни приодот кон локалната економска зона, што ќе биде од голема корист за постоечките стопански субјекти во зоната, но и за оние што допрва ќе почнат да се градат. Значењето на оваа улица е уште поголемо ако се знае дека наскоро на оваа локација треба да никне Поликлинички центар, Дом за стари лица, ново основно училиште, како и спортско стрелиште. http://ilinden.gov.mk/nastani/rekonstrukcija-na-ulicata-%E2%80%9E7%E2%80%9C-vo-lokalnata-ekonomska-zona-%E2%80%9Eogragja%E2%80%9C |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #395 Posted: 04-Oct-2013 at 16:57 |
СЕ РЕКОНСТРУИРААТ 4 ПАРКИРАЛИШТА ВО НАСЕЛБАТА ОСТРОВО
„Реконструкцијата на четирите нови паркиралишта во населбата Острово претставува уште еден доказ дека продолжуваме да го решаваме најгорливиот проблем, со кој се соочуваат жителите од урбаниот дел на Општина Аеродром - недостигот од паркинг-простор“, изјави градоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски, на денешната (3.10.2013 година) прес-конференција, додавајќи дека во Општина Аеродром до сега се изградени вкупно 17 нови паркиралишта со над 2.000 нови паркинг-места. Станува збор за обнова на 4 постојни паркиралишта меѓу зградите по должината на улицата „Владимир Комаров“ со вкупна површина од околу 5.000 квадратни метри и со вкупен капацитет од 135 паркинг-места. Обновата ќе опфати замена на асфалтниот слој со нов. Реконструкцијата на четирите паркиралишта во оваа населба се очекува да заврши до крајот на годинава, а средствата во висина од околу 6 милиони денари се обезбедени во Буџетот на Општината. Паркирањето на паркиралиштата ќе биде бесплатно за жителите на оваа локација. |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #396 Posted: 10-Oct-2013 at 09:18 |
Започна поплочувањето на дел од ул. Саревска и ул. Костадин Бодин
Денес (08.10.2013) започнаа активностите за поплочување на дел од улицата Сараевска и дел од улицата Костадин Бодин во должина од околу 200 метри. Со овој градежен зафат трајно им се излегува во пресрет на потребите на жителите од овие улици, а ќе се подобрат и условите за живеење во овој дел од градот. Средствата за овој градежен зафат ќе бидат обезбедени од Буџетот на Општина Велес. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.449083818542584.1073742063.371536522963981&type=1 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #397 Posted: 12-Oct-2013 at 17:20 |
Улицата што ќе се проширува во булевар во Аеродром
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #398 Posted: 29-Oct-2013 at 16:51 |
Во Велес
Започнаа активностите за уредување на улицата Киро Чауле Овие денови започнаа градежните активности за уредување на улицата Киро Чауле во населбата „Керамидна". Градоначалникот на Општина Велес, Славчо Чадиев денес од лице место заедно со жителите од овој дел на градот ги следеше работните активности. Целата предвидена траса од 150 метри се пробива и подготвува за тампонирање и вградување на арматурната мрежа. Во наредните денови ќе се изврши комплетно бетонирање на предвидената делница од трасата. Инаку за оваа цел вкупно 16 корисници на земјиште кои живеат на улица Киро Чауле во населбата „Керамидна” во присуство на нотар неодамна дадоа изјави дека се согласуваат да отстапат дел од нивните земјишта за уредување на улицата. За остапувањето на делот од нивните површини тие не бараат никаков надоместок. Општина Велес до жителите од улицата Киро Чауле уште еднаш изразува благодарност за иницијативата и соработката која ја покажаа во изминатиов период. |
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #399 Posted: 29-Oct-2013 at 17:45 |
Ova li spaga vo gradska infrastuktura?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15094 |
Quote Reply #400 Posted: 04-Nov-2013 at 14:11 |
ПОЧНА ИЗГРАДБАТА НА ФЕКАЛНАТА КАНАЛИЗАЦИЈА ЗА ЈУРУМЛЕРИ
Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општината Гази Баба, Тони Трајковски, денеска /03.11.2013 година/ во Јурумлери го означија почетокот на изградбата на примарната фекална канализација за населените места Јурумлери, Гоце Делчев и Трубарево. |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 1819202122 30> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |