![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 53> |
Author | ||
markoboj ![]() Newbie ![]() Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 33 |
![]() ![]() |
|
Што точно значи ова? Ако некој се разбира во димензии на автопати, зошто автопатот Кичево - Охрид е потесен од Миладиновци - Штип. Да не ги кратат или намалуваат лентите за застанување?
Читат: Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци. |
||
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
затоа што на местото каде проаѓа трасата,засега можат да `возат` само диви кози.претерано стрмен карпест дел,каде нема место за поширок пат,па камоли за автопат
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Габарит на класичен авотпат е А29, тоа значи напречен профил 29 метри: - ленти за движење 2x3,75m - ленти за застанување 2,5 m - разделителна ивица 3,5 m - ивици кон разделителната ивица (центар) 0,75 m - ивици кон периферијата (банкет) 1, 25 m http://img194.imageshack.us/img194/341/resizedstroitelstvo0120.jpg Од што и како ќе кратат неможам да проценам, но претпоставка е дека ќе биде дел од разделителната ивица и дел од лентите за застанување. Ова се прави за да се поефтини изградбата и со оглед на сообраќајот нема ништо страшно. Вистинското прашање кое навистина може да доведе до проблем е дали автопатов ќе ги има другите карактеристики на автопат и тука најмногу мислам на радиус на кривини и наклони. Тие се поважни за планински автопат отколку +/- 2 метри од целиот напречен габарит. Edited by Andrej_LJ - 30-Oct-2013 at 18:22 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
|
Еве од темата за патиштата во регионот, слика од бугарските автопати, тука убаво се гледа дека нема 3,5 метри разделителна ивица
![]() ![]() еве уште еден ![]() Edited by 46&2 - 30-Oct-2013 at 19:21 |
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Со оглед на теренот Кичево-Охрид, не би се изненадил ако го направат автопатот 2х2, без ленти за застанување, но со паркиралишта и места за застанување на секои 2-3 или 3-4 км, или како и да е прописот за нив.
Edited by Џоле - 30-Oct-2013 at 19:54 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Првата слика категорично не е слика на автопат. Не секој пат со одделени коловози е автопат, како што не е автопат патот од Охрид кон Св. Стефан да речеме. Посочи ми која е оваа делница бидејќи на прв поглед ми е непозната. Втората слика е АМ Хемус и тоа си е полн автопат. Жалам што не си го отворил линкот кој го посочив каде се напишани и категоризирани варијантите за габаритите на различните патишта. Габаритот А29 го споменав бидејќи во неколку медиума излезе инфо дека таков ќе биде автопатот Скопје-Штип и просто сакав да кажам што тоа конкретно значи. Еве ја веста: Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци. А27,5 (Кичево-Охрид) исто така си е автопат но сеуште не разбирам од што ќе се скрати заради тешкиот терен. Како што кажав во тоа нема ништо страшно. Инаку ајс сум против градење на експресен пат баш таму бидејќи мене лично не ми се удобни такви тесни патишта во планински терени заради претркувањето на тешки товарни возила долж непрестајни кривини. Штом си го напишале габаритот А27,5 белким и ќе го направат така. Инаку Ѓоко мислам дека стандардот е на секој 1 км да има паркинг. @ Ѓоко: Има ли некаде да се види проектот за овој автопат и да се дознаат базичните податоци? На пример мене најмногу ме интересира каде се предивдени исклучувањата, каде започнува од Кичево и каде завршува во Охрид. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
![]() http://www.moepp.gov.mk/WBStorage/Files/2013.04.04_Izvestuvanje%20za%20namera,%20avtopat%20Kicevo-Ohrid.pdf |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Во документот стои дека максимален радиус на кривина за Кичево-Охрид е 450 м, зошто мислам дека на големите автопати овој радиус е поголем. И веќе кога сме кај тоа кои се стандардите за тој радиус?
|
||
![]() |
||
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
|
@Andrej_LJ првата слика е од автопат Марица, а не видов ниакков линк :/
|
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Автопат ама друг пат! Проектираната брзина на 2.2 делница е 100 км на час. Сега читам, кога ќе дочитам ќе сумирам се. Освен ова засега најголеми откритија ми се дека автопатов почнува всушност северно од Кичево и целосно го заобиколува (до сега мислев дека ќе почне јужно од Кичево). Тоа е одлично. И второ дела тунелите Пресека ќе бидат по 2000 метри.
Многу благодарам за инфото. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Предвидено беше клучката за автопатот од Кичево да започни на оваа локација,од каде би започнала приклучницата.Проблемот настана кога беше изграден верски објект на самата ивица до приклучниот пат,и сега целата работа се закомпликува.Или приклучниот пат ќе биди потесен него што треба или треба наново да се проектира клучка
41°31'13.10"N 20°57'5.63"E Како што знам автопатот треба да поминува над градот отпрлика кај овие координати,а према нив можи да се одреди по изохипси отприлика каде све ќе поминува патот до Пресека(логика -крајно место каде ќе влегуваат цевките од тунелот под пресека,некаде над село попоец во правец кон Пресека) 41°30'39.41"N 20°56'25.90"E |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Неверјоатно. Ова е втора делница (после Демир Капија-Смоквица) за која се најавува ваква глупост од 100км/ч ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Навистина е неверојатно! Откако го прочитав целиот текст излезе дека на сите делници проектираната брзина е 100км/час! Дури и на целосно рамничарската делница Требеништа-Подмоље-Охрид. Зошто ова се прави мене не ми е нималку јасно. Треба да се води сметка дека еден ден ќе треба да ја подигнеме дозволената брзина од 120 на 130 или 140 км/час, а со 10% дозволена отстапка, тоа значи дека по автопатите ќе може да се вози со 150 км на час. Ова ќе биде сосема невозможно ако е патот проектиран за 100 км. И ако тоа е делумно разбирливо за тежок релјеф, тогаш е целосно неразбирливо за рамничарска делница. Имам многу прашања, кои се надевам заедно ќе можеме да ги разјасниме, оти нашите институции се со мизерен административен и транспарентен капацитет: * Дали некој има карта на автопатов? Описи, описи и никаде една карта. * Не се споменува каде и како започнува и завршува автопатов! Како ќе бидат изведени клучките пред Кичево и пред Охрид? * Како онаа за Струга, која никаде не се споменува? Дали тоа значи дека автопатов всушност не оди баш до Охрид туку завршува пред крстосницата за Струга? * Најважно: ова мене ми изгледа како идеен проект! Дали има технички, финален и одобрен проект? Дали имало воопшто отуѓување на земјиштето по трасата? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Треба да се заштедат пари... за кичерај и за ред други глупости. ![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Јас имам ниви кај Врбјани каде ќе поминува автопатот,и пошто досега никој не ме ни прашал,вероватно ќе одат со присилна експропријација правена по нивни критериуми,цени и рангирања по квалитет,па вероватно само ќе не известат да си побараме по некој ситниш за надокнада
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Експропријацијата иде автоматски бидејќи се работи за капитален проект од државна важност.Ова е предвидено според законот за експропријација, на истото се жалеа жителите од Лопате и други места каде што треба да поминува трасата на железницата до Бељаковце. Цената на земјиштето ќе биде автоматски донесена од некое тело (не ми текнува како се викаше) и вие ќе добиете само известување. Тоа го изјави и министерот за транспорт и врски пред некој ден.
Е сега цената ,според тоа какво земјиште е во прашање ќе биде помеѓу 30 и 120 денари за квадратен метар. (жителите од Кумановските места за своите ниви и дворни места и домови ја добија оваа цена иако се наоѓа во целосно рамничарски предел и земјиште од 1ва или 2ра класа за одгледување на овошје и зеленчук). |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Наскоро ќе започне експропријацијата на теренот за автопатот Кичево-Охрид
Во 2014 година се предвидува да почне изградбата на двете долгонајавувани и уште подолго очекувани автопатски делници Скопје - Штип и Кичево - Охрид, кои треба да дадат значителен импулс врз идниот развој на источниот и западниот дел на Македонија. Патот за нивна реализација го отворија пратениците во Собранието минатата недела, кога го изгласаа законот за реализација на овие инфраструктурни проекти и за гаранциите за кредитното задолжување кај кинеската Ексим банка од околу 580 милиони евра. Кредитот од половина милијарда евра е поделен така што 374 милиони евра ќе бидат наменети за поврзување на Кичево со Охрид, додека 206 милиони евра ќе се искористат за новиот автопат Скопје - Штип. Според бројот на километри за секоја од делниците, првата има просечна цена од околу десет милиони евра по километар, а втората околу четири милиони евра. Не почнала експропријацијата накај Охрид Според информации од јавното претпријатие за државни патишта, кое заедно со Министерството за транспорт и врски е носител на активностите за реализација на двата нови автопатишта, обезбедувањето на парите за овие проекти ги забрза подготвителните активности на самите траси на идните автопатски делници, за веќе напролет идната година да можат да почнат и градежните работи. За таа цел, како што истакнува Стојанов, веќе се врши експропријација на имотот, како и проектантски активности. - Во делот на експропријацијата, кај новата автопатска делница Кичево - Охрид оваа активност, со која практично се врши правно расчистување на теренот, на кој потоа ќе се изведуваат градежните работи, сѐ уште не е почната и очекуваме тоа да се случи наскоро. Веќе до крајот на годината треба да се потпише договорот со банката за кредитот, како и со изведувачот на градежните работи, по што може да почне и изградбата на двете нови автопатски делници, вели Стојанов. повеќе на http://ohridpress.com/ohrid/11281-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B8%D0%B4 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Со двете нови делници од Скопје до Штип и од Кичево до Охрид ќе бидат изградени нови 104 километри автопат. Заедно со делницата Демир Капија – Смоквица, чија изградба е во тек, автопатската мрежа во Македонија ќе биде зголемена за 132 километри што е за околу 64 проценти повеќе во однос на сегашната вкупна должина од 262 километри, вели во интервју за МИА, директорот на Агенцијата за државни патишта Љупчо Георгиевски. Во интервјуто кое во целост ќе биде објавено утре, Георгиевски појаснува дека е планирано автопатот од Скопје до Штип да биде со должина од 47 километри, а делницата од Кичево до Охрид долга 57 километри. Двата автопата се со два коловоза со по две возни ленти од 3,75 м и една лента за запирање од 2,5 м. - На делницата Скопје (Миладиновци) – Свети Николе – Штип се предвидени 7 клучки, севкупно 13 надвозници и подвозници и 10 мостови и вијадукти. Делницата Кичево – Охрид заради потешкиот терен има повеќе објекти на траса, односно 1 клучка, 19 надвозници и подвозници, вкупно 29 мостови и вијадукти, како и тунел кај Пресека кој со должина од 2 км ќе биде најдолгиот во Република Македонија, истакнува Георгиевски. Во однос на наплатата на патарините, Георгивски вели дека има подобрување во работата и позитивни промени. - Минатата 2012 година Јавното претпријатие за државни патишта ја заврши со поголем приход од наплата на патарината за 8,3 проценти или за 89.286.000 денари повеќе во однос на 2011 година. Во првите девет месеци од годинава приходите од наплатата на патарината се зголемени за 22,1 проценти или повеќе за 189.500.000 денари во однос на првите девет месеци од 2012 година, нагласува Георгиевски. Во интервјуто директорот на Агенцијата за државни патишта говори и за изградбата и плановите за регионалните и локалните патишта, како и за активностите што ги преземаат околу сигнализацијата и осветлувањето на патиштата. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Стискам палци да почнат со работа на терен уште на пролет.
Редно време беше. И не само 500 милиони, нека се задолжат уште толку и цела заслуга нека си ја препише владеачката партија. Само ние како граѓани на оваа држава да добиеме нешто што веќе одамна требаше да го имаме. Ова е еден од малкуте сектори каде задолжувањето е оправдано. Edited by alexsend - 07-Nov-2013 at 17:11 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |