build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1401 Posted: 27-Oct-2013 at 14:49
Originally posted by Denko

Za JAT mozam da posvedocam deka se neseriozna aviokompanija. Imam dve losi iskustva so niv i veke JAT go preskoknuvam vo izborot na aviokompanija. I vo dvata slucai se rabotese za otkazuvanje na letot Belgrad-Skopje-Belgrad. Pred 2 meseci na moj blizok rodnina mu se sluci istoto (mislam deka veke pisuvav za ova). Stignale vo Belgrad i koga sto ke vidat na info-tablata. Belgrad-Skopje otkazan. Ke letate utre rano sabajle. Pricina: nepoznato. Spekulacii pomegu patnicite: mal broj na patnici, samo 6. Patnicite dobija samo hotelsko svestuvanje na smetka na JAT, bez prevoz i hrana. Za nekoja otsteta i da ne zboruvam!


втор пат го постираш истото Денко, ова како антиреклама/спам да не сакаш да го рачунаме?
Јас не мислам така, немам такво искуство... А ваљда и Etihad знаат што прават со нивното купување и ребрендирање.


Супер дека Air Serbia ќе има А319 за летовите од и до СК.
Traveling.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1402 Posted: 27-Oct-2013 at 15:01
Racunaj go kako sakas, ja sekogas ke go postiram koga nekoj ke go spomne JAT kako dobra aviokompanija. Rekov i pak ke recam, JAT e neseriozna, poluamaterska aviokompanija i zatoa ne letam poveke so niv. Istiot slucaj bese i so nasiot MAT.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1403 Posted: 27-Oct-2013 at 23:15

СТАРТУВАШЕ ЗИМСКИОТ РЕД НА ЛЕТАЊЕ


Повеќе летови за милион патници


Агенцијата за цивилно воздухопловство одобри неделно по 13 летови повеќе и заедно со очекуваната фреквенција на патници за божиќните и новогодишните празници, реално до крајот на годинава да се достигне очекуваната бројка од еден милион превезени патници


Ниските цени на авиобилетите што ги нудат нискотарифните авиокомпании од скопскиот аеродром ги стимулираат деловните односи со странските пазари, поради што побарувачката на летови расте. За да излезе во пресрет на зголемената побарувачка, но и на барање на авиокомпаниите кои оперираат во Македонија, Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) одобри 13 летови повеќе со зимскиот ред на летање, кој стапи на сила на полноќ меѓу сабота и недела. Зимскиот ред на летање ќе биде на сила до крајот на април 2014 година.

Според АЦВ одобрени се 97 неделни фреквенции на летови, наспроти 84 колку што беа со претходниот зимски ред на летање. Најмногу нови авиофреквенции му се одобрени на нискотарифниот "Виз ер" кој доби 26 неделни летови (претходната зима имаше само 18), од кои по три нови летови доби на дестинациите што ги опслужува, а пет неделни летови доби и за новите дестинации - Стокхолм и Гетеборг.

Повеќе летови се одобрени и за Истанбул. Турскиот авиопревозник "Туркиш ерлајнс" доби 14 летови неделно (досега имаше 10) на релацијата Скопје-Истанбул и обратно. За третата најфреквентна дестинација - Цирих, на швајцарската авиокомпанија "Хелветик" и се одобрени шест летови неделно од Скопје и еден лет од Охрид.

По Истанбул и Цирих, топ-дестинација е Виена, но се почесто македонските патници летаат и до Лондон и Малеме, како и до Љубљана која е традиционална трансфер дестинација. Најмногу патници патувале со "Виз ер", "Туркиш ерлајнс", "Аустриан ерлајнс", "Адриа ервејс" и "Пегасус ерлајнс".

Од АЦВ очекуваат со зголемениот број на летови што е одобрен, но и со чартер-летовите што се очекуваат за време на божиќните и новогодишните патници, оваа година да се достигне бројката од еден милион патници, која македонските аеродроми ја немале од 2001 година. Во АЕК нагласуваат дека постои можност бројот на авиофреквенции да се зголеми, ако постои интерес од некои авиокомпании за дестинациите Брисел и Франкфурт.

Достигнувањето на еден милион патници е реално остварливо ако се погледнат 9-месечните резултати. Заклучно со 30 септември преку двата македонски аеродроми поминале 839.000 патници што е за 18,4% повеќе од ланскиот период кога биле превезени 708.611 лица. Притоа, за деветте месеци од годинава биле реализирани 9.675 летови на воздухоплови, а лани за истиот период имало речиси за илјада помалку.

Со порастот на авиосообраќајот има простор цените на авиобилетите дополнително да се намалуваат, за што ќе придонесе и евентуалното намалување на цените на аеродромските услуги. Од АЦВ велат дека иако најава за такво нешто засега нема, но сепак е можно спуштање на цените на услугите на Контролата на летање која им наплатува на авиокомпаниите за слетување и полетување, но и за прелети над македонското небо.

АЦВ очекува со потпишаните спогодби со Италија, Белгија, Унгарија и Луксембург, а наскоро и со Бразил, Азербејџан и Чиле, да се воспостават нови летови и отворат нови дестинации.


http://vecer.com.mk/?ItemID=A12C614F1550EE4DAFBFC8940AA42187
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1404 Posted: 27-Oct-2013 at 23:19
Исто и јас како денко ќе напоменам по којзнае кој пат, овој моронот што е на чело на АЦВ нема веза од животот и работата, две години ја замајува обичната јавност со тоа колку билатерални договори потпишал и со кои земји, овој е најморон што сум го видел и слушнал на ТВ !!!!! Многу несериозни и невистините искази даде во изминатиот период незнам зошто не го сменат - ќе ви цитирам само една изјава од многуте која ја даде во Мај во која вели : Очекуваме до крајот на Јули или почетокот на Август да се воведат прекуокеански летови за северна америка ???!?!??!?! МОРОООН !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1405 Posted: 28-Oct-2013 at 19:06
Најмногу нови авиофреквенции му се одобрени на нискотарифниот "Виз ер" кој доби 26 неделни летови (претходната зима имаше само 18), од кои по три нови летови доби на дестинациите што ги опслужува, a пет неделни летови доби и за новите дестинации - Стокхолм и Гетеборг.

Според WizzAir од Скопје за Стокхолм и Гетеборг во зимскиот период ќе се лета 2 пати неделно.


Од немање конкретна причина за фалење, а при тоа му дошол ред да се пофали на ТВ, дотичниот господин едино што може да направи е да потпишува документи. За тоа комотно може да си остане во канцеларија (сепак разбирам дека не е негова одлука).
Може да додели на Wizz и 200 летови неделно, не е тоа поентата.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1406 Posted: 06-Nov-2013 at 21:11
Wizzair направија поместување на додавањето на вториот воздухоплов А320 во базата на СКП и наместо од првично планираното и договорено започнување на сообраќање на 2риот водухоплов од СКП на 16 Април (како и старт на летовите кон Париз, Брисел и Франкфурт) водухопловот во Скопје ќе пристигне на 01.04.2014 а летовите кон наведените дестинации ќе почнат 2 недели порано од планираното за кој што веќе е направена и измена во booking системот на Wizzair и истите летови можат да се резервираат уште од 2 април кон Брисел од 3 април кон Париз и 4 април кон Франкфурт, наговестува ли тоа нешто повеќе знаејки дека wizzair во србија стагнира односно опаѓа (ако знаеме дека Осло од оваа година повеќе го нема а од минатата и Рим а уте не е извесно дали ќе се задржат Крф и Родос) така да полека но сигурно Wizzair експанзијата во МАКЕДОНЈА   зема се поголем и поголем замаф .....

http://wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizen206

Edited by Obedineta Makedonija - 06-Nov-2013 at 21:13
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1407 Posted: 06-Nov-2013 at 23:04


Pa normalno deka Wizzair vo Makedonija zema zamav, koga vo Makedonija nema nacionalna aviokompanija. Vo Srbija situacijata e malku poinakva. Tamu JAT (ili kako se vika sega) seuste go drzi glavniot zbor, taka sto konkurekcijata si go pravi svoeto.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1408 Posted: 06-Nov-2013 at 23:34
И освен тоа од Скопје не летаат многу европски национални превозници. Мене тоа многу повеќе ми смета отколку што ме радува растот на УизЕр кој за жал и мој бес лета кон гастарбајтерски дестинации, од кои просечниот македонец нема некаква голема полза. Ретко кој ќе тргне на туризам во Малмо или да направи трансферен лет таму.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1409 Posted: 07-Nov-2013 at 07:46
Originally posted by Andrej_LJ

И освен тоа од Скопје не летаат многу европски национални превозници. Мене тоа многу повеќе ми смета отколку што ме радува растот на УизЕр кој за жал и мој бес лета кон гастарбајтерски дестинации, од кои просечниот македонец нема некаква голема полза. Ретко кој ќе тргне на туризам во Малмо или да направи трансферен лет таму.


Не ми јасен бесот кон гастербајтерски дестинации. Ова е бизнис на прво место, па после е се друго и нормално дека линии ќе се воспоставуваат онаму каде има јасна економска логика.

Исто така не ми е јасно зошто тезата се поставува на начин дека кога има гастербајтерски линии не може да има „негастербајтерски“? Како тие се исклучуваат едни со други?

За мене секој патник е битен и сметам дека е добро да им се овозможи на нашите гастербајтери подобар пристап до дома преку кој ќе може почесто да патуваат, што е битно и за авиосообраќајот а да не зборувам и за други работи.

Многу побитни ми се стабилни линии кои знам дека добро ќе функционираат во перспектива, него силувана линија до Barcelona која и да се воведе, прашање ќе биде колку ќе трае. А верувам дека со растот на авиобизнисот, тие линии природно ќе дојдат.

Инаку, неколку пати ги користам услугите на flyDubai и можам да „рапортирам“ одлична исполнетост на летовите. Последниот пат летот беше пеколен, не паметам дека сум се возел во толку исполнет авион. Очигледно се работи за одлична врска за австралијците кои вака можат со еден трансфер да стигнат во Скопје. Но иако се доста застапени, австралиците не доминираат на летовите.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1410 Posted: 07-Nov-2013 at 11:01
Spored mene nekoj ovde leci frustracii sprema nekogo i nesto, isto i jas ne gledam potreba od podelba na patnicite i liniiite na gasterbajteri i opravdani....... Sekoja nova vovedena destinacija od i kon makedonija vo ovie uslovi e poveke od dobredojdena kako i sekoj patnik bezz razlika dali e biznismen turist i gasterbajter a vprocem jas ne gledam na koj nacin ti pozdnavas deka se kasterbajterski letovite ????
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1411 Posted: 07-Nov-2013 at 11:40
Просечниот Македонец има корист од секоја нововодедена линија од Скопје. Уште и подобро кога се работи за нискобуџетна компанија па може и почесто да си ги посети роднините (ако има роднина гастербајтери) но и доколку нема да се прошета на викенд во Стокхолм, Дизелдорф, Венеција, Милано...

Раст си е раст, и нема причини за било какви бесови и фрустрации од наша страна.

Јас се радувам и на растот на Пегасус кај нас, со кој неколку пати досега сум летал и е одлична нискобуџетна компанија.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1412 Posted: 07-Nov-2013 at 12:10
Правев некои пресметки моментално според тоа сто го имам достапно и наидов на следното, од 1 Април (значи летниот ред на летање) Од овогодинешните 108 лена на Визаир ќе имаме 168 (месечно), на Пегасус од 16 ќе имаме 24, на Аир Србија од 28 ќе имаме 56, (уште кај германците го нема за букирање меѓутоа на аирпристина ставиле и распоред на летови од скопје до берлин и за периодот од 30 Март до 30 Октомври што знаци се очекува и преку лето да се продолжи со берлин). Тоа е сега за сега што можев да присоберам ако имате некоја информација + додајте ја да направиме една предвремена сумација имако мислам дека уште е рано и се надевам дека ќе имаме барем уште 3-4 нови линии со летниот ред на летање..... Поздрав

Edited by Obedineta Makedonija - 07-Nov-2013 at 12:11
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1413 Posted: 07-Nov-2013 at 12:38
Тоа е завиден раст на број на летови, значи би требало да не очекува возбудлива 2014 во оваа нишката за статистика.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1414 Posted: 07-Nov-2013 at 12:46
Originally posted by pbanks


Originally posted by Andrej_LJ

И освен тоа од Скопје не летаат многу европски национални превозници. Мене тоа многу повеќе ми смета отколку што ме радува растот на УизЕр кој за жал и мој бес лета кон гастарбајтерски дестинации, од кои просечниот македонец нема некаква голема полза. Ретко кој ќе тргне на туризам во Малмо или да направи трансферен лет таму.
Не ми јасен бесот кон гастербајтерски дестинации. Ова е бизнис на прво место, па после е се друго и нормално дека линии ќе се воспоставуваат онаму каде има јасна економска логика. Исто така не ми е јасно зошто тезата се поставува на начин дека кога има гастербајтерски линии не може да има „негастербајтерски“? Како тие се исклучуваат едни со други? За мене секој патник е битен и сметам дека е добро да им се овозможи на нашите гастербајтери подобар пристап до дома преку кој ќе може почесто да патуваат, што е битно и за авиосообраќајот а да не зборувам и за други работи. Многу побитни ми се стабилни линии кои знам дека добро ќе функционираат во перспектива, него силувана линија до Barcelona која и да се воведе, прашање ќе биде колку ќе трае. А верувам дека со растот на авиобизнисот, тие линии природно ќе дојдат. Инаку, неколку пати ги користам услугите на flyDubai и можам да „рапортирам“ одлична исполнетост на летовите. Последниот пат летот беше пеколен, не паметам дека сум се возел во толку исполнет авион. Очигледно се работи за одлична врска за австралијците кои вака можат со еден трансфер да стигнат во Скопје. Но иако се доста застапени, австралиците не доминираат на летовите.


Глупаво се изразив, кај мене има разочарување и незадоволство што се отвораат само нови гастарбајтерски линии и ниту една трансферна или што би не поврзала со некои од големите градови на Европа (тука го исклучувам Лондон-Лутон кој пак не е трансферна точка, но барем со Лондон сме поврзани).

Не ми е јасна канонадава врз мене, како да не ми е мило што имаме повеќе линии, но сепак треба да се мисли и на привлекување на национални авиопревозници кои би не поврзале со бизнис центрите на Европа! Малку хистерична ми се гледа целава реакција.

За каква чиста и јасна економска логика можеме да зборуваме ако летовите се дебело субвенционирани?

И да едните со другите линии се канибализираат. Да речеме ако имаш летови до Хаан потешко ќе ја привлечеш Луфтханса да отвори лет од Франкфурт. Истото важи за многу други дестинации кои имаат по неколку аеродрома. Не ги исклучувам поволностите на нискотарифните компании, напротив летам со нив секогаш кога има варијанта, но не треба да забораваме и на поволностите кои ги нудат и стандардните компании. Особено за бизнисот, тие се одраз за тоа колку интересна е една земја за правење на бизнис. И тука е моментот на разочарување што кај нас не успеваме да привлечеме скоро ниту една голема европска компанија (Бритиш, ЕрФранс, Аерофлот, Луфтханса, КЛМ, САС, ЛОТ, Ибериа, ТАП..).

Се согласувам дека секој патник е важен, баш точно се изразив дека се радувам за новите летови, но повеќе ме нервира што не сме добро поврзани со големите трансферни центри и градови. Не ја исклучувам поволноста за оние кои имаат роднини во странство, но ако ја погледнам ситуацијата во мојот дом, каде моите летаат пред се за работа, состојбата е многу лоша. Мајка ми беше пред некој месец во Талин и требаше да фати 3 лета и 20 саати да потроши за да стигне до таму. И тоа важи за многу други дестинации.

ObedinetaMakedonija: Прво поздрави и восхит за завидните јазични практики кои ги делиш со нас. И да, имам тешки фрустрации заради тоа што во Скопје нема традиционални авиокомпании, просто неизлечиви. И да, ме силуваше еден гастарбајтер кога имав 4 години и затоа и кон гастерите имам фрустрации исто така. Мислам WTF?! Ајде да пробаме да ги користиме зборовите заради нивното правилно значење, а?

Edited by Andrej_LJ - 07-Nov-2013 at 12:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1415 Posted: 07-Nov-2013 at 13:17
Не е канонада, само неколку пати сум ја приметил таа теза (не само од тебе мислам) и еве прв пат давам мој осврт.

Мора да се гледа ова како процес. Постоењето на завиден број на директни летови (ако не се лажам споредливо е само времето на Палер Македонија), особено по достапна цена се во моментов побитни. Фактот дека не сме особено интересна бизнис дестинација и дека немаме особена висока култура на патување со авион оди токму во прилог на нискобуџетните компании бидејќи така на лесен начин ќе се овозможи ем да се создаде таа култура, но и некој од надвор да дојде во Скопје чисто да „испита ситуација“ што е битно со оглед на тоа колку малку знае за МК просечниот европеец.

Фактот дека линиите се субвенционирани мене не ми пречи бидејќи мислам дека целта се постигнува ако го гледаме сето ова како процес а не само како фактичка состојба.

Развој на соорбаќај со стандардни компании сметам дека ќе биде реален само кога економските околности ќе се подобрат. Значи повеќе гринфилд инвестиции, повеќе аутсорсинг во услужни дејоности (мислам дека на нас ни е дојден редот) и сето тоа ќе дојде природно.

Што се однесува до трансферни дестинации, мислам дека Истанбул, Дубаи, Виена се добри варијанти за сега.

Јас моментално се наоѓам на едно многу чудно место и конекцијата преку Дубаи ми овозможи комодитет идентичен на оној кој го имаат колегите од западна европа.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1416 Posted: 07-Nov-2013 at 14:09
Da, liniite na Wizzair se "gastArbajterski", i tuka nema nisto cudno ili sporno. Se e vo red. No da ni se prodava prikazna deka Wizzair poleka ke sosdade kultura na letanje, toa malu morgen. Ednostavno prosecniot makedonski raganin ne moze da si dozvoli da odi na vikend vo London, duri aviokartata i na podarok da ja dobie. Onie, koi imaat podlabok djeb go setaat svetot veke so decenii. Inaku koga sve kaj temata turizam i setanje, da kazam deka najposetuvani evropski gradovi se: 1. London, 2. Paris, 3. Berlin. Kakva ni e direktnata konekcija so ovie gradovi, od koga i zosto?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1417 Posted: 07-Nov-2013 at 14:28
Пред некој месец најдов карти за Милано, ако не се лажам околу 30ЕУР повратана. Има многу луѓе кои тоа може да си го дозволат и кои си го довзолуваат а сето тоа ти резултира со поголема „култура на летање“. 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1418 Posted: 07-Nov-2013 at 14:34


I vo Milano nekolku denovi ke spijat vo Hotel so 5 zvezdicki ili kaj nekoj blizok rodnina
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1419 Posted: 07-Nov-2013 at 14:44
Не ми е јасна тезата Денко.

Ок сиромашни сме ајде да ги укинеме авиолиниите.

30ЕУР повратна карта, престој во некој хостел и буџет за пиво и по некој сендвич е се што му треба на млад човек да прошета.

30ЕУР повратна карта за 4члено семејство не е особено различно од бензинот од Халкидики... или до Охрид.

Авиосообраќајот е и те како достапен за голем дел од македонското население, се што е потребнмо е добро планирање и продирање низ менталната бариера дека викенд во Милано може да е финансискки еквивалентен на викенд на Халкидики. Или со други зборови, градење на култура на летање.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1420 Posted: 07-Nov-2013 at 15:14
Еве ги и Germania Flug кои ќе воведат лет еднаш неделно до Берлин некаде во декември.Ја има и цената на нивниот сајт.

http://www.flygermania.de/

Edited by jyvation - 07-Nov-2013 at 15:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.732 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.