build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
markoboj View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 20-Mar-2011
Location: Praha
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote markoboj Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 30-Oct-2013 at 15:48
Што точно значи ова? Ако некој се разбира во димензии на автопати, зошто автопатот Кичево - Охрид е потесен од Миладиновци - Штип. Да не ги кратат или намалуваат лентите за застанување?

Читат:
Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци.
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 30-Oct-2013 at 16:11
затоа што на местото каде проаѓа трасата,засега можат да `возат` само диви кози.претерано стрмен карпест дел,каде нема место за поширок пат,па камоли за автопат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 30-Oct-2013 at 18:20
Originally posted by markoboj

Што точно значи ова? Ако некој се разбира во димензии на автопати, зошто автопатот Кичево - Охрид е потесен од Миладиновци - Штип. Да не ги кратат или намалуваат лентите за застанување?

Читат:
Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци.


Габарит на класичен авотпат е А29, тоа значи напречен профил 29 метри:

- ленти за движење 2x3,75m
- ленти за застанување 2,5 m
- разделителна ивица 3,5 m
- ивици кон разделителната ивица (центар) 0,75 m
- ивици кон периферијата (банкет) 1, 25 m

http://img194.imageshack.us/img194/341/resizedstroitelstvo0120.jpg

Од што и како ќе кратат неможам да проценам, но претпоставка е дека ќе биде дел од разделителната ивица и дел од лентите за застанување. Ова се прави за да се поефтини изградбата и со оглед на сообраќајот нема ништо страшно. Вистинското прашање кое навистина може да доведе до проблем е дали автопатов ќе ги има другите карактеристики на автопат и тука најмногу мислам на радиус на кривини и наклони. Тие се поважни за планински автопат отколку +/- 2 метри од целиот напречен габарит.


Edited by Andrej_LJ - 30-Oct-2013 at 18:22
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 30-Oct-2013 at 19:17
Еве од темата за патиштата во регионот, слика од бугарските автопати, тука убаво се гледа дека нема 3,5 метри разделителна ивица Question и сега сакаш да кажаш дека овој автопат нема стандард за автопат, затоа што и на Запад, посебно во Германија имам гледано автопати со минимален или никаков средишен простор.

еве уште еден




Edited by 46&2 - 30-Oct-2013 at 19:21
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 30-Oct-2013 at 19:47
Овде негде треба да поминува автопатот-под селото Лавчани.каде да се најде ширина за голем профил?Баш за тоа село сите знаат дека ги задеваат со вицови,како ја врзувале карпата со синџири да не им падни врз селото.теренот е ужас,и тоа без крај

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 30-Oct-2013 at 19:54
Со оглед на теренот Кичево-Охрид, не би се изненадил ако го направат автопатот 2х2, без ленти за застанување, но со паркиралишта и места за застанување на секои 2-3 или 3-4 км, или како и да е прописот за нив.

Edited by Џоле - 30-Oct-2013 at 19:54
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 30-Oct-2013 at 22:24
Originally posted by 46&2

Еве од темата за патиштата во регионот, слика од бугарските автопати, тука убаво се гледа дека нема 3,5 метри разделителна ивица Question и сега сакаш да кажаш дека овој автопат нема стандард за автопат, затоа што и на Запад, посебно во Германија имам гледано автопати со минимален или никаков средишен простор.еве уште еден



Првата слика категорично не е слика на автопат. Не секој пат со одделени коловози е автопат, како што не е автопат патот од Охрид кон Св. Стефан да речеме. Посочи ми која е оваа делница бидејќи на прв поглед ми е непозната.
Втората слика е АМ Хемус и тоа си е полн автопат.

Жалам што не си го отворил линкот кој го посочив каде се напишани и категоризирани варијантите за габаритите на различните патишта. Габаритот А29 го споменав бидејќи во неколку медиума излезе инфо дека таков ќе биде автопатот Скопје-Штип и просто сакав да кажам што тоа конкретно значи. Еве ја веста:

Кинеската компанија ќе треба да работи на изградба на ново автопатско поврзување на Скопје и Штип, поточно на делница од Миладиновци, преку Свети Николе до Штип со должина од 53 километри. Новиот автопат ќе има ширина од 29 метри, односно по две коловозни ленти од двете страни и една дополнителна лента за застанување. Рокот за изградба на таа делница е три години. Автопатот од Кичево до Охрид, е со должина од 56,7 километри и вкупна ширина на коловозните ленти од 27,5 метри. Рокот за изградба е 45 месеци.


А27,5 (Кичево-Охрид) исто така си е автопат но сеуште не разбирам од што ќе се скрати заради тешкиот терен. Како што кажав во тоа нема ништо страшно. Инаку ајс сум против градење на експресен пат баш таму бидејќи мене лично не ми се удобни такви тесни патишта во планински терени заради претркувањето на тешки товарни возила долж непрестајни кривини. Штом си го напишале габаритот А27,5 белким и ќе го направат така. Инаку Ѓоко мислам дека стандардот е на секој 1 км да има паркинг.

@ Ѓоко: Има ли некаде да се види проектот за овој автопат и да се дознаат базичните податоци? На пример мене најмногу ме интересира каде се предивдени исклучувањата, каде започнува од Кичево и каде завршува во Охрид.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 30-Oct-2013 at 23:40
Previous
http://www.moepp.gov.mk/WBStorage/Files/2013.04.04_Izvestuvanje%20za%20namera,%20avtopat%20Kicevo-Ohrid.pdf

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 31-Oct-2013 at 00:17
Во документот стои дека максимален радиус на кривина за Кичево-Охрид е 450 м, зошто мислам дека на големите автопати овој радиус е поголем. И веќе кога сме кај тоа кои се стандардите за тој радиус?
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 31-Oct-2013 at 00:37
@Andrej_LJ првата слика е од автопат Марица, а не видов ниакков линк :/
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 31-Oct-2013 at 00:51
Автопат ама друг пат! Проектираната брзина на 2.2 делница е 100 км на час. Сега читам, кога ќе дочитам ќе сумирам се. Освен ова засега најголеми откритија ми се дека автопатов почнува всушност северно од Кичево и целосно го заобиколува (до сега мислев дека ќе почне јужно од Кичево). Тоа е одлично. И второ дела тунелите Пресека ќе бидат по 2000 метри.
Многу благодарам за инфото.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 31-Oct-2013 at 01:09
Предвидено беше клучката за автопатот од Кичево да започни на оваа локација,од каде би започнала приклучницата.Проблемот настана кога беше изграден верски објект на самата ивица до приклучниот пат,и сега целата работа се закомпликува.Или приклучниот пат ќе биди потесен него што треба или треба наново да се проектира клучка
41°31'13.10"N
20°57'5.63"E

Како што знам автопатот треба да поминува над градот отпрлика кај овие координати,а према нив можи да се одреди по изохипси отприлика каде све ќе поминува патот до Пресека(логика -крајно место каде ќе влегуваат цевките од тунелот под пресека,некаде над село попоец во правец кон Пресека)
41°30'39.41"N
20°56'25.90"E

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 31-Oct-2013 at 11:42
Originally posted by Andrej_LJ

Автопат ама друг пат! Проектираната брзина на 2.2 делница е 100 км на час. Сега читам, кога ќе дочитам ќе сумирам се. Освен ова засега најголеми откритија ми се дека автопатов почнува всушност северно од Кичево и целосно го заобиколува (до сега мислев дека ќе почне јужно од Кичево). Тоа е одлично. И второ дела тунелите Пресека ќе бидат по 2000 метри.
Многу благодарам за инфото.


Неверјоатно. Ова е втора делница (после Демир Капија-Смоквица) за која се најавува ваква глупост од 100км/ч Wallbash
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 31-Oct-2013 at 12:13
Originally posted by pbanks

Originally posted by Andrej_LJ

Автопат ама друг пат! Проектираната брзина на 2.2 делница е 100 км на час. Сега читам, кога ќе дочитам ќе сумирам се. Освен ова засега најголеми откритија ми се дека автопатов почнува всушност северно од Кичево и целосно го заобиколува (до сега мислев дека ќе почне јужно од Кичево). Тоа е одлично. И второ дела тунелите Пресека ќе бидат по 2000 метри.
Многу благодарам за инфото.


Неверјоатно. Ова е втора делница (после Демир Капија-Смоквица) за која се најавува ваква глупост од 100км/ч Wallbash


Навистина е неверојатно! Откако го прочитав целиот текст излезе дека на сите делници проектираната брзина е 100км/час! Дури и на целосно рамничарската делница Требеништа-Подмоље-Охрид. Зошто ова се прави мене не ми е нималку јасно. Треба да се води сметка дека еден ден ќе треба да ја подигнеме дозволената брзина од 120 на 130 или 140 км/час, а со 10% дозволена отстапка, тоа значи дека по автопатите ќе може да се вози со 150 км на час. Ова ќе биде сосема невозможно ако е патот проектиран за 100 км. И ако тоа е делумно разбирливо за тежок релјеф, тогаш е целосно неразбирливо за рамничарска делница.

Имам многу прашања, кои се надевам заедно ќе можеме да ги разјасниме, оти нашите институции се со мизерен административен и транспарентен капацитет:

* Дали некој има карта на автопатов? Описи, описи и никаде една карта.
* Не се споменува каде и како започнува и завршува автопатов! Како ќе бидат изведени клучките пред Кичево и пред Охрид?
* Како онаа за Струга, која никаде не се споменува? Дали тоа значи дека автопатов всушност не оди баш до Охрид туку завршува пред крстосницата за Струга?
* Најважно: ова мене ми изгледа како идеен проект! Дали има технички, финален и одобрен проект? Дали имало воопшто отуѓување на земјиштето по трасата?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 31-Oct-2013 at 12:56
Previous
 
Треба да се заштедат пари... за кичерај и за ред други глупости.  Bash
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 31-Oct-2013 at 16:17
Јас имам ниви кај Врбјани каде ќе поминува автопатот,и пошто досега никој не ме ни прашал,вероватно ќе одат со присилна експропријација правена по нивни критериуми,цени и рангирања по квалитет,па вероватно само ќе не известат да си побараме по некој ситниш за надокнада
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 31-Oct-2013 at 16:41
Експропријацијата иде автоматски бидејќи се работи за капитален проект од државна важност.Ова е предвидено според законот за експропријација, на истото се жалеа жителите од Лопате и други места каде што треба да поминува трасата на железницата до Бељаковце. Цената на земјиштето ќе биде автоматски донесена од некое тело (не ми текнува како се викаше) и вие ќе добиете само известување. Тоа го изјави и министерот за транспорт и врски пред некој ден.
Е сега цената ,според тоа какво земјиште е во прашање ќе биде помеѓу 30 и 120 денари за квадратен метар. (жителите од Кумановските места за своите ниви и дворни места и домови ја добија оваа цена иако се наоѓа во целосно рамничарски предел и земјиште од 1ва или 2ра класа за одгледување на овошје и зеленчук).
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 02-Nov-2013 at 11:01
Наскоро ќе започне експропријацијата на теренот за автопатот Кичево-Охрид

Во 2014 година се предвидува да почне изградбата на двете долгонајавувани и уште подолго очекувани автопатски делници Скопје - Штип и Кичево - Охрид, кои треба да дадат значителен импулс врз идниот развој на источниот и западниот дел на Македонија.

Патот за нивна реализација го отворија пратениците во Собранието минатата недела, кога го изгласаа законот за реализација на овие инфраструктурни проекти и за гаранциите за кредитното задолжување кај кинеската Ексим банка од околу 580 милиони евра.

Кредитот од половина милијарда евра е поделен така што 374 милиони евра ќе бидат наменети за поврзување на Кичево со Охрид, додека 206 милиони евра ќе се искористат за новиот автопат Скопје - Штип. Според бројот на километри за секоја од делниците, првата има просечна цена од околу десет милиони евра по километар, а втората околу четири милиони евра.

Не почнала експропријацијата накај Охрид

Според информации од јавното претпријатие за државни патишта, кое заедно со Министерството за транспорт и врски е носител на активностите за реализација на двата нови автопатишта, обезбедувањето на парите за овие проекти ги забрза подготвителните активности на самите траси на идните автопатски делници, за веќе напролет идната година да можат да почнат и градежните работи. За таа цел, како што истакнува Стојанов, веќе се врши експропријација на имотот, како и проектантски активности.

- Во делот на експропријацијата, кај новата автопатска делница Кичево - Охрид оваа активност, со која практично се врши правно расчистување на теренот, на кој потоа ќе се изведуваат градежните работи, сѐ уште не е почната и очекуваме тоа да се случи наскоро. Веќе до крајот на годината треба да се потпише договорот со банката за кредитот, како и со изведувачот на градежните работи, по што може да почне и изградбата на двете нови автопатски делници, вели Стојанов.

повеќе на http://ohridpress.com/ohrid/11281-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B8%D0%B4
За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 07-Nov-2013 at 12:50

Македонија добива нови 132 километри автопат


Со двете нови делници од Скопје до Штип и од Кичево до Охрид ќе бидат изградени нови 104 километри автопат. Заедно со делницата Демир Капија – Смоквица, чија изградба е во тек, автопатската мрежа во Македонија ќе биде зголемена за 132 километри што е за околу 64 проценти повеќе во однос на сегашната вкупна должина од 262 километри, вели во интервју за МИА, директорот на Агенцијата за државни патишта Љупчо Георгиевски.

лјупцо-к

Во интервјуто кое во целост ќе биде објавено утре, Георгиевски појаснува дека е планирано автопатот од Скопје до Штип да биде со должина од 47 километри, а делницата од Кичево до Охрид долга 57 километри. Двата автопата се со два коловоза со по две возни ленти од 3,75 м и една лента за запирање од 2,5 м.

- На делницата Скопје (Миладиновци) – Свети Николе – Штип се предвидени 7 клучки, севкупно 13 надвозници и подвозници и 10 мостови и вијадукти. Делницата Кичево – Охрид заради потешкиот терен има повеќе објекти на траса, односно 1 клучка, 19 надвозници и подвозници, вкупно 29 мостови и вијадукти, како и тунел кај Пресека кој со должина од 2 км ќе биде најдолгиот во Република Македонија, истакнува Георгиевски.

Во однос на наплатата на патарините, Георгивски вели дека има подобрување во работата и позитивни промени.

- Минатата 2012 година Јавното претпријатие за државни патишта ја заврши со поголем приход од наплата на патарината за 8,3 проценти или за 89.286.000 денари повеќе во однос на 2011 година. Во првите девет месеци од годинава приходите од наплатата на патарината се зголемени за 22,1 проценти или повеќе за 189.500.000 денари во однос на првите девет месеци од 2012 година, нагласува Георгиевски.

Во интервјуто директорот на Агенцијата за државни патишта говори и за изградбата и плановите за регионалните и локалните патишта, како и за активностите што ги преземаат околу сигнализацијата и осветлувањето на патиштата.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 07-Nov-2013 at 17:08
Стискам палци да почнат со работа на терен уште на пролет.
Редно време беше.
И не само 500 милиони, нека се задолжат уште толку и цела заслуга нека си ја препише владеачката партија. Само ние како граѓани на оваа држава да добиеме нешто што веќе одамна требаше да го имаме.
Ова е еден од малкуте сектори каде задолжувањето е оправдано.

Edited by alexsend - 07-Nov-2013 at 17:11
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.426 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.