| 
  ![]()  | 
     | 
 
Од соседството | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 3132333435 45> | 
| Author | |
   
   
   +Protagorist  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #641 Posted: 01-Sep-2013 at 17:19 | 
 
| 
   
   
    ама словенците се без конкуренцијаскоро сите локални им се тагирани од глава до петици  | 
 |
| 
   
     
     HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co  НaдeжВepaЉубoв
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   +Protagorist  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #642 Posted: 07-Sep-2013 at 16:01 | 
 
| 
   
   
    | 
 |
| 
   
     
     HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co  НaдeжВepaЉубoв
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #643 Posted: 16-Nov-2013 at 13:05 | 
 
| 
   
   
    
   ПРУГА ПЛОВДИВ-ДИМИТРОВГРАД-СВИЛЕНГРАД 
   
   
  Реконструирана, електрифицирана и удвоена пруга Пловдив-Димитровград на која возовите можат да возат 160 км/час, со целосно денивелирани вкрстувања и подземни патички премини на станиците: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() На подсегментот Димитровград-Симеоновград-Харманли се работи во моментов со истите параметри како горе избројаните. Жел. ст. Димитровград: ![]() ![]() ![]()  
    | 
 |
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #644 Posted: 16-Nov-2013 at 13:11 | 
 
| 
   
   
    
   Во јужна Тракија, освен на автопатот Марица се работи на уште еден многу важен проект, а тоа е новата пруга помеѓу Пловдив и границата со Турција. Според сликите изгледа како да се пробива автопат, но се работи на новата двоколосечна ел. пруга која треба да ги поврзе Европа и Азија преку Мармареј. Повторно сегментот Димитровград-Симеоновград-Харманли: 
   
   
  ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  | 
 |
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   BOJAN  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #645 Posted: 18-Nov-2013 at 12:35 | 
 
| 
   
   
    
   Каква е идејата за железничко поврзување на Бугарија и Турција по целосното завршување на реконструкцијата и надградбата на оваа пруга? Нови возови помеѓу Софија и Истанбул или пак преку Букурешт и до други европски градови?
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #646 Posted: 18-Nov-2013 at 18:30 | 
 
   
   
   
 Како цело електрификациja от Пловдив до турска граница. Целата идеja винаги е била стоките от Азиja ком Европа и обратно. После отваране на тунелот за возови под Босфора, се засилва битноста на пругата Истамбул-Софиja,коja мора да е до 2020 целата за 160/200 км/ч,а оттамо Софиja-Видин-Романиja-Западна Европа или ако Србиja реконстроира пругите си Софиja-Белград-Западна Европа. Зборува се и за качуване на сите камиони,кои одат транзит през Бугариja на воз,за да не рушат автопатната инфраструктура, но тоа се уште не е наполно решено наполно. Да не зборуваме,дека чисто икономически Турциja е сериозен пазар за бугарските стоки и брз и безбеден транспорт е доста битен. Edited by ink - 18-Nov-2013 at 18:34  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #647 Posted: 14-Mar-2014 at 21:32 | 
 
| 
   
   
    
   Почна реконструкциjaта на уште един дел от коридор 8 во Бугариja - тоа е Пловдив - Септември.  
   
   
  Пругата е предвидена за 160/200 км/ч Цена - 322 милиона евра. Проектот е разделен на 2 фази - прва от Пловдив до Пазарджик и втора от Пазарджик до Септември Еве и малко слики Гарата во Пазарджик е избушена целостно и почнува неjната целостна реконструкциja. Како цело старите релси ке се подменат со 125 метрови нови со нови траверси. Изполнител - австриjската Porr Bau ![]() ![]() Почнува демонтажата на едната пруга со столбовите. ![]() ![]() ![]()  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #648 Posted: 15-Mar-2014 at 21:27 | 
 
| 
   
   
    
   
Еве и малце слики от реконструкцията на пругата во другата насока Пловдив-Бургас,коj тече во моментот 
   
   
  ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ink - 15-Mar-2014 at 21:28  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   bagercho  
   
   Newbiе  
   Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #649 Posted: 13-Apr-2014 at 19:54 | 
 
| 
   
   
    
   Ето как трябва да изглежда софийската централна гара към края на 2015, когато ще бъде завършен ремонтът и:
 
   
   
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
А ето как изглежда към този момент, в началото на реконструкцията:  
Повече информация, както и още снимки от прогреса можете да намерите тук Edited by bagercho - 13-Apr-2014 at 19:58  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #650 Posted: 13-Apr-2014 at 20:56 | 
 
| 
   
   
    
   браво ако испадни вака.многу модерно барем по мој вкус
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Џоле  
   
   Moderator Group  
    
   Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #651 Posted: 22-Apr-2014 at 19:43 | 
 
| 
   
   
    
   Хрватските железници ги повикале студентите да им осмислат креативен и краток слоган - но целата работа тргнала во сосем спротивна насока на Твитер. Патем, сите хумористични твитови слободно можат да важат и за МЖ.
 
   
   
  http://www.6yka.com/novost/54733/hrvatske-zeljeznice-pozvale-studente-da-smisle-slogan-ali-ovo-nisu-ocekivali  | 
 |
| 
   
     
     За сè има вторпат
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Danielbtmk  
   
   Senior Member  
   Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #652 Posted: 26-Apr-2014 at 17:16 | 
 
| 
   
   
    
   Фотографии од Србија ... 
   
   
  ![]() ![]()  
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   BOJAN  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #653 Posted: 26-Apr-2014 at 17:47 | 
 
| 
   
   
    
   Од фабриката Застава кон пристаништето Бар. Имаат многу вакви возови, всушност сите автомобили на Фиат се превезуваат со воз до крајните одредишта.
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #654 Posted: 27-Apr-2014 at 00:10 | 
 
| 
   
   
    
   ФИАТ(Застава) има договор со пристаништето во Бар за испорака на возилата на фабриката до европските пазари.Цело производство на Застава оди преку бар 
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Тркало  
   
   Senior Member  
   Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #655 Posted: 27-Apr-2014 at 13:41 | 
 
| 
   
   
    
   Огромна композиција ... и влечена од 661   
   
   
    
Тешко е за броење на сликава, ама барем 25 вагони по 6 возила.Дали некој од железничарите на форумов би знаел отприлика колкава тежина е?  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #656 Posted: 27-Apr-2014 at 15:34 | 
 
| 
   
   
    
   од утре да се ослободам од обврските,ќе побарам повеќе слики на српските форуму за железници за овие композиции.има прекрасни слики
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #657 Posted: 27-Apr-2014 at 21:13 | 
 
   
   
    
 
railserbia.net/forum Edited by gjoko - 27-Apr-2014 at 21:15  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #658 Posted: 27-Apr-2014 at 21:18 | 
 
   
   
   ![]()  
 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #659 Posted: 08-May-2014 at 21:53 | 
 
| 
   
   
    
   Еве и една слика от ремонтот на централната железничка станица во Софиja от страна на колосеците.
 
   
   
   
 
 | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #660 Posted: 03-Jun-2014 at 19:55 | 
 
| 
   
   
    
   Првиот товарен воз премина през новиот мост Видин-Калафат. 
 
   
   
  http://novinite.bg/articles/71370/Parviyat-tovaren-vlak-premina-po-mosta-Nova-Evropa  | 
 |
![]()  | 
 |
    Post Reply   
   | 
  Page <1 3132333435 45> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |