![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 53> |
Author | ||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
ја веќе реков дека многу верувам во она чоечено на горната слика.сакам да сум во право
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
i jas ke mu veruvam otsega natamu, se etablira vo dvete pretprijatija
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Луѓе има ли некој информации за трасата на новиот автопат Скопје-Штип?
Дали ќе започнува од клучката Миладиновци или некаде источно од Аеродромот Петровец? Ако е од Миладиновци, тогаш не чека сериозна работа по преправање на клучката. Еве една набрзо скалупена 2Д варијанта: ![]() Тука се прикажани сите насоки (ако не сум пропуштил некоја) и клучката е на 3 нива (од кое едно подземно и тоа Штип-Петровец). Но баш заради тешката изведливост мислам дека пак ќе имаме некакво компромисно решение со отпаѓање барем на оваа насока. Верувам дека новиот автопат кон Штип ќе почне или во двострански засек или со долг мост, како што започнува Обиколницата кај Сарај. Edited by Andrej_LJ - 12-Nov-2013 at 01:12 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
|
Мене не ми е јасна должината од 47 км, од мерењата на GE никако не можев да ја добијам, излегува минимално 52км со тунел кај Миладиновци или над 55км со голема кривина на истотот место (на некои планови имаше таква опција)
![]() |
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
![]() |
||
Sashko ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
Па ваљда не се до толку дудуци оваа клучка да ја остават ваква...се надевам дека ќе ја преправат во детелина...
![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Детелината е најлошото можно решение за клучки, на кои свртувањата се доста важни. Тука да речеме важно свртување е Ск-Ку и обратно. Детелината не овозможува брз проток, бидејќи има остри кривини често има огранучување 40 или 60. За разлика од неа помеките и заоблени лакови имаат поголема проточност и на нив може да се вози побрзо. Мене ми е страв нашиве стручњаци да не пропуштат цели свтрувања како кај Хиподром.
И не ми е јасен овој однос - зимаат кредит астроносмко висок за можностите на Македонија (го оправдувам) и после плановите се чуваат како државна тајна. Само едни базични податоци се кажуваат веќе неколку месеци по медиумите и толку. Нема ли некаков барем идеен проект како мизеријата за Кичево-Охрид? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Грешка си, детелината е најдобро решение од денивелирани патни јазли |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно не е точно ова тврдење и еве ти чиста логика. Ако се изгради на ова место детелина (полна), приоритетни насоки би биле Скопје-Штип (и обратно) и Куманово-Велес (и обратно). Значи двата најоптоварени потока (Скопје-Куманово и Куманово-Скопје) ќе треба да се опслужуваат преку рампи, односно без директна траса. И ако тоа не е голем проблем за насоката Куманово-Скопје затоа што рампата е надворешна, со поголем лак од 90 степени и ограничување на брзината од 80-100 км/час, тогаш ќе биде огромен проблем за насоката Скопје-Куманово. Имено при полна детелина овој сообраќај ќе треба да се опслужи од внатрешната рампа, која освен што најчесто има една лента, има и многу мал лак а треба да заврти цели 270 степени. Затоа овие најчесто имаат ограничувања од 40-60 км/час. Ете зошто за вакви големи транспортни јазли каде што главните насоки не се преку директните траси не се најпогодни за изведба на полна детелина. Впрочем ако вртење на главната насока за 270 степени беше подобро решение, тогаш и сегашнава клучка ќе беше направена како труба/тромпет, а не со директна траса Ск-Ку.Тоа решение е далеку поевтино и поедноставно отколку сегашната ситуација на теренот. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Вторник, 12 Ноември 2013 15:53
Владата на Република Македонија и кинеската компанија „Sinohydro Corporation Limited“ денеска ги потпиша договорите за изградба на автопатските делници од Миладиновци до Штип и од Кичево до Охрид.Договорите од име на Владата ги потпишаа вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски, а од кинеска страна овластениот претставник на компанијата Yu Shichun. Вкупната вредност на инвестицијата изнесува 580 милиони евра со можност од максимум 10 проценти за дополнителни работи. Најголем дел од средствата, односно 90 проценти се обезбедени преку кредит од кинеската ЕКСИМ банка, а останатите 10 проценти од буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта. Согласно договорот, изведувачот е должен да ангажира македонски подизведувачи за најмалку 49 проценти од предвидените работи, а исто така и да набави најмалку 49 проценти градежни материјали од Македонија. Изведувачот и подизведувачот во тек на изградбата се обврзани да ангажираат за работа минимум 51 процент македонски државјани. Градежните активности се очекува да започнат во првиот квартал на идната година. Изведувачот, како што информира Министерството за транспорт и врски, е должен да ги обезбеди сите потребни дозволи и сертификати согласно прописите за градење, просторно планирање, безбедност, животна средина, заштита на културно наследство и други прописи кои ќе имаат влијание за започнување на градежните активности. Исто така треба да обезбеди и соодветни обуки за македонските работници кои би биле ангажирани. Автопатот Миладиновци – Штип ќе биде со должина од 53 километри и ширина од 29 метри, со по две коловозни ленти во двата правци и една дополнителна лента за застанување. Автопатот од Кичево до Охрид е во должина од 56,7 километри со широчина од 25,5 метри, со две автопатски ленти, дополнителна линија за запирање и зелен појас. Со изградбата на двете нови автопатски делници се очекува интензивирање на економскиот развој во сите региони од државата, развој на туризмот и намалување на времето за патување и зголемување на безбедноста во сообраќајот. |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Па ќе биде 53 километри, токму така пишува во новиот напис во Дневник по повод потпишување на договор со изведувачот од Кина.
ПОТПИШАН ДОГОВОРОТ ЗА ИЗГРАДБА НА ДВАТА АВТОПАТИ ВЛАДАТА И КИНЕСКАТА КОМПАНИЈА СТАВИЈА ПАРАФ Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, заедно со Заменик Претседателот на Владата на Република Македонија Владимир Пешевски и Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски и овластениот претставник на Кинеската компанија, изведувач, Sinohydro Corporation Limited, Yu Shichun ги потпишаа договорите за изградба нa патната делница Миладиновци-Штип и патната делница Кичево-Охрид. Согласно договорите, предвидено е изградба на автопатот Миладиновци – Штип во должина од 53 километри и ширина од 29 метри, со по две коловозни ленти во двата правци и една дополнителна лента за застанување. Автопатот од Кичево до Охрид е во должина од 56.7 километри со широчина од 25.5 метри, со две автопатски ленти, дополнителна линија за запирање и зелен појас. Вкупната вредност на инвестицијата согласно Договорите изнесува 580 милиони евра со можност од максимум 10% за дополнителни работи. Финансирањето во вредност од 90% преку е преку поволниот кредит од ЕХИМ банката и 10% од средства на Република Македонија обезбедени преку Јавното претпријатие за државни патишта. Изведувачот ќе биде должен да ангажира подизведувачи со седиште во Република Македонија кои се регистрирани во Централниот регистар на Република Македонија пред 01.01.2012 година. Вредноста на работите кои ќе ги изведуваат подизведувачите е најмалку 49% од вкупната цена на договорите при што изведувачот ќе биде должен да користи подизведувачи, набавка на градежни материјали и други стоки и услуги кои се потребни за спроведување на договорите за изградба произведени и изработени во Република Македонија во износ од најмалку 49% од вкупната цена на договорите. Вкупниот број на вработени македонски граѓани што во било кој момент треба да бидат ангажирани од страна на изведувачите и подизведувачите треба да изнесува најмалку 51% од вкупниот број на ангажирани работници. Градежните активности се очекува да започнат во првиот квартал на 2014 година. Изведувачот ќе биде задолжен да ги обезбеди сите потребни дозволи и сертификати согласно прописите за градење, просторно планирање, безбедност, животна средина, заштита на културно наследство и други прописи кои ќе имаат влијание за започнување на градежните активности. Изведувачот ќе обезбеди и соодветни обуки на македонските работници кои би биле ангажирани на проектот. Со овој проект се очекува да се постигне интензивирање и воедначување на економскиот развој на сите региони во Република Македонија, да се овозможат подобри услови за функционирање на деловните субјекти во регионите кои гравитираат кон автопатиштата, развој на туризмот и други директни придобивки за граѓаните кои ќе произлезат од намалување на времето за патување, зголемување на безбедноста во сообраќајот, намалување на трошоците за одржување на возилата. http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=A88589291E84DD4AB06EC7555794671C |
||
![]() |
||
XRVOL ![]() Newbiе ![]() Joined: 31-Aug-2009 Location: Melbourne Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Автопат и на Стража – нов проект на Владата
Владата планира изгрaдба на автопат на потегот Гостивар – Кичево. Во интервју за романската државна агенција АГЕРПРЕС, премиерот Груевски вели дека веќе се почнати преговорите со кинеските партнери. Кинезите се заинтересирани за проектот. „Во моментов разговараме за други можности. Разговараме за финансирање на хидроелектрани како таа во Галиште, потоа за изградба на друг автопат помеѓу Кичево и Гостивар кој е исто така дел од патниот правец Скопје-Охрид“, изјави Грувески за романската агенција. Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески синоќа во интервју за Сител рече дека Меѓународната финансиска корпорација, IFC веќе ја завршиле анализата за исплатливоста на проектот. „Сега сме во фаза на анимирање на компании и очекувам дека во 2014 ќе имаме меѓународен повик за концесија за изгрдба на автопатска делница од Гостивар до Кичево“, рече Јанакиески за Сител. Изгрaдбата на автопатите – златна шанса за домашните компании Со изградба на автопат од Гостивар до Кичево, но и со изградбата на двата автопати кои ќе почнат да се градат напролет, земјава ќе добие автопатско поврзување од Штип преку Скопје, потоа преку Стража до Кичево и Охрид. Со довршувањето на делницата Демир Капија – Смоквица, пак автопатски ќе бидат поврзани северната и јужната граница. Приоритет на Владата за наредната година се токму автопатите за кои веќе се обезбедни над половина милијарда евра, а тоа претставува исполнување на барањето на бизнис заедницата. Освен што ќе добијат одлична инфраструктура, компаниите добиваат и работа во наредниот период затоа што договорот што го склучи Владата со кинескиот партнер подразбира ангажирање на домашни компании и работници што директно ќе влијае на повеќе сектори – градежништвото, рударството, металната и хемиската индустрија. Што ќе се гради во наредниот период? Во наредните пет години планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта во вкупна должина од 300 километри и уште 200 километри локални патишта. Ќе се градат двата автопати – од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид, потоа предвидена е изградба и реконструкција на магистралите Штип – Радовиш, Смоквица – Гевгелија, Неготино – Демир Капија, Градско – Прилеп, Стенковец – Блаце, Миладиновци – Куманово и Велес – Кадрифаково. Проектот за автопатот од Миладиновце до Штип предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Коловозните ленти ќе бидат со вкупна ширина од 27 метри, а ќе има и 8 натпатници и 5 потпатници. На автопатот се предвидени клучки кај Миладиновци, Средно Коњаре, Преод, Свети Николе-Север, Свети Николе-Југоисток, Кадрифаково и Три Чешми Новиот автопат пак, од Кичево до Охрид според проектното решение ќе биде долг 56,7 километри. Почнува од Кичево, па преку Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука преку Подмолје се поврзува со Охрид. Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел Пресека” со две цевки. По двата автопати ќе се вози по 120 километри на час, наместо 60 како сега. Економски.мк http://ekonomski.mk/2013/12/21/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%BB%D0%B0/ |
||
![]() |
||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|
Овие двата автопати ќе се градат исто времено или еден по еден...
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
колку што јас знам паралелно треба да се градат ,е сега кога точно ќе започнат и кога ќе завршат е тешко да се каже.
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Пошто сега е актуелна темата за изградбата на двата автопати, чисто онака ме интересира дали некој некогаш има спомнато за изградба на источната делница од коридорот 8, постои ли воопшто некаков проект за тој дел од земјава?
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Источната делница воопшто не е спомната ,а според моите информации не постои никаков проект. На времето нешто се правело но тоа е како идеа. Така да ако нешто се најави ќе се изначекаме неколку години само за тие проекти.
|
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
mene ne mi e jasna potrebata, t.e. prioritetot da se gradi avtopat do stip. kolku sto znam, prioriteti treba da bidat koridor 10 i 8, kako i avtopatot nakaj pristina.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Штипскиот регион важи за еден од бастионите на ДПМНЕ, односно за провмровски регион, така што изградбата на автопатот би донела големи политички поени за владејачката партија. Освен тоа, упорно се вршат обиди за заживување на овој регион, а изградбата на автопат до Штип би значело и економско заживување, посебно ако се земе предвид дека струмичкиот регион, кој е земјоделски, се наоѓа во близина на Штип. Плус, мислам дека се обидуваат да го направат Штип центар на источна Македонија, што не е лошо со оглед на неговата големина, важност и значење за тој дел од земјава.
Edited by Џоле - 11-Jan-2014 at 19:00 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Се е тоа убаво но некако се заборава патот Велес-Прилеп кој е многу поважен
|
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
nemam nisto protiv avtopat do shtip, daj boze da imame avtopati niz cela drzava, no koridor 8, t.e. kumanovo-kriva palanka e mnogu mnogu pobiten spored mene bidejki e smeshno da se patuva 6 saata do edna sofija sto e na 250 km od skopje. istoto vazi i za gostivar-struga, bidejki toa e vrskata so tirana, i so skopje-pristina. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |