![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 53> |
Author | ||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Јас мислам дека добро треба да се размисли пред да се бутнат пари во некој автопат, затоа што кај нас народот обично ги избегнува автопатиштата да не плаќа патарина а пример еве коридорот 10 го градиме да си се шетаат туристите од Евопа во Грција.
И ако Штип е замислен како центар на источна Македонија кој треба да го влече развојот на овој крај, тогаш во ред. Куманово-Скопје-Тетово-Гостивар-Кичево-Струга, сите големи албански градови се поврзани со автопат, онака, само забележувам. Редно е да се воведе забрана за движење на шлеперите по автопатите во летен период. Ама што ќе прават после нашиве "бизнисмени" кои освен шљепер друг бизнис не признаваат и не познаваат. И редно е да се воведе кога се регистрира колата да се наплати некоја сума за движење по патиштата и да не ме малтретираат со разни рампи. |
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Претпоставував дека нема ни проект за оваа делница, убаво е тоа што ќе се гради автопат до Штип ама сметам дека мора најбрзо што може да се мрдне од мртва точка за оваа делница која го претставува коридорот 8 затоа што пред се врвен приоритет мора да ни бидат коридорите 8 и 10-целосно автопатско решение(коридорот 8 исто така мора да биде и целосно железнички изграден)а после се останато што следува. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Тоа сакав и да кажам ,дека колку што јас знам нема никаков проект за оваа делница.
Абе мора да се мрдне ,но кога ќе биде тоа не се знае. Работата е што нашиве сакаат да го финансираат тој коридор со подршка од ЕУ или пак да се изгради по пат на концесија што е тешко бидејќи искористеноста на патниот правец не ги исполнува условите за исплатливост (за разлика од делницата Кичево- Струга-Охрид). А издвојувањето на сопствени средства за оваа делница мислам дека во наредниве 5-6 години нема на никому да му биде приоритет (зборувам за автопатот). |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Според мене мислам дека автопатот кон Штип е многу по потребен и по издржан отколку автопат кон Софија. Со автопатот кон Штип не се поврзува само Штип со Скопје и пред се со Коридорот 10, туку еден цел регион кој ги опфаќа градовите Св. Николе, Штип, Радовиш,Струмица , Берово,Пехчево , Македонска Каменица, Делчево, Виница и Кочани што представува еден регион од околу 350 илјади жители. Патем овој дел на Македонија е еден од најнеразвиените и е во најголем дел земјоделски регион. Со оглед на фактот што овој дел во последните години е екстремно подложен на миграција на населението и опасно слаб наталитет, логично е дека на овој крај му е потребна витаминска инекција за раздвижување. Сигурен сум дека овој пат ќе го направи овој регион многу поконкурентен за инвеститорите а ќе ја направи и поконкурентна постоечката индустрија и земјоделството. За ова што го зборувам говори и фактот дека оваа делница т.е. делницата Штип Велес Скопје е многу пооптоварена отколку делницата Куманово Крива Паланка која опфаќа многу малку градови и население. Освен тоа овој патен правец и не е во толку лоша состојба и според мене краткорочно му треба една добра санација и проширување на во некој делови.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Ete npr. Strumica kako najbogat grad (kraj) vo jugoistocna Makedonija e na samo 20 km vozdusna linija oddalecen od avtopatot E75, a dodeka da stignes do nego treba da odis po "kozji pateki". Magistralata kon Bugarija 45 godini ne e cepnata! Magidtralata Stip-Radovis-Strumica kako edna od najvaznite vo jugoistocna Makedonija se gradi veke 22 godini i nikako da se dogradi. Za patniot pravec Stip-Veles i da ne zboruvam, katastrofa... No najvazno e Stip da se povrze so Skopje i se ke bide ok. da ne bidam pogresno sfaten, sekoj avtopat e korisen, no mislam deka treba povlaboko razmisluvanje pred da se donese odluka za nekoj pogolem proekt vo patnata infrastruktura. |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Јас пак ќе напоменам најбитен пат моментално е Прилеп-Велес. Го врзува југот со северот и истокот со западот на државата. Градови како Прилеп и Битола кои се и поголеми од Штип, Кичево, Струга, Гостивар, Тетово, Куманово немаат никакво автопатско поврзување нити со Скопје нити меѓусебно. Пелагонискиот регион кој има некои ~250 илјади жители е единствениот кој е некако автопатски заобиколен. Патот кај Росоман е невиден срам за 21 век, а и трите ленти на Плетвар не се соодветно решение. За жал ваков пат не е нити во програмата на владеечката ни партија, а има план за автопат Штип-КОчани
![]() Инаку не би се сложил дека патот Куманово-Крива Паланка треба да е приоритет, железничката врска да. А постоечкиот треба да се надогради до ниво на експресен. И секако не ми е јасно што се чека за патот до Косово. Мала е километражата. Edited by stratus - 12-Jan-2014 at 17:37 |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Да ве потсетам која беше програмата најавена за 2011-2015
1. Табановце - Куманово 2. Демир Капија - Смоквица 3. Куманово - Крива Паланка 4. Гостивар - Охрид (со крак кон Албанија) 5. Скопје - Штип - Кочани 6. Скопје - Блаце 7. Реконструкција Скопје - Велес ![]() Edited by Danielbtmk - 12-Jan-2014 at 22:24 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
И на тараба пишува сешто, па не верувам дека ќе се залеташ! ![]() |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Сеуште не нашле задоволително неокласицистичко решение или доволно коцки за било кое од конкретните решенија, затоа доцнат со реализацијата. ![]() Засега само имињата на патиштата ги имаат дефинирано и дефинитивно имаат остварено напредок на тоа поле - имињата на патиштата нема да започнуваат со Виа. Па можеби за едно 100 години ќе остварат уште поголем напредок, па ќе го измислат асфалтот. Edited by Dexter26 - 13-Jan-2014 at 02:37 |
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
aaa ama cekaj gi prekrstija koridorite vo aleksandar veliki i majka tereza, malku rabota li e toa za samo 4 godini ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Како тоа ништо не направиле?
Па нели ги крстија!? ![]() Цинизам на страна, автопатско поврзување Скопје-Штип па и понатаму накај Кочани е нешто што мора да се направи, не е Македонија само Скопје треба брз пат и во тој регион како и правец Прилеп/Битола кој никој не го ни спомнал во програми. Една педа држава сме срамота е, до Берово и Битола да возам по два часа. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
А линиите Маврово-Дебар, Скопје-Македонски Брод (директна), Росоман-Прилеп итн.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Незнам кога сте биле последно во Дебар,незнам дали знаете колку вкупно луѓе дневно живеат таму?
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Добро е да се има автопати но приоритетите ни се некако изместени чинам.
Мое мислење е дека добра и брза железница е каде-каде подобра (а веројатно и поевтина) инвестиција од автопатишта. |
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
![]() Мое мислење е дека е одлично да имаме и автопати и железница ама ти биди пресреќен ако се изгради нешто од автопатиштата зашто железницата е нешто во што најмалце се инвестира и не верувам дека ќе се инвестира којзнае колку освен можеби за коридорот 8, а за брза железница тоа може само да сонуваме и ништо друго. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Да ни биде на сите јасно, Македонија како држава со нејзината географска структура и предиспозиции, а исто така и средства неможе да си ги дозволи автопатиштата освен на многу важни дестинации ,но за експресни патишта до некаде можеме да си дозволиме и тоа кон повеќето важни локации. За „една педа“ држава како што некој погоре спомна и не се потребни автопатишта во голем број ,експресните патишта можат да ги задоволат потребите. Но нашите приоритети во последниве 20тина и повеќе години не се сменети ,а уште помалку знаеме што е потребно за развој (или пак знаеме но не им одговара на политичарите) и затоа нема да ги добиеме потребните автопати/експресни патишта во скоро време.
Коридорот 8 иако не е искористен доволно мислам дека под итно треба да се почне со изградба/ довршување за постепено да биде многу повеќе искористен (тука зборувам и за автопат и за железница). Македонските М делници или сега веќе А делници треба да почнат да се градат уште утре па макар и да се задожиме уште 2 милијарди евра само за нив и макар и да бидат само експресни патишта. Приоритети секако дека треба да ни бидат Велес - Битола - граница со Грција, Охрид- Ресен - Битола- Кавадарци (па до Струмица или каде и да треба да завршува), спој на Струмица со Е75 и со Штип, а исто така и со Бугарија, Скопје со Блаце(граница со Косово), Куманово - Кратово (во близина не мора баш до градот да поминува) - Крива Паланка - граница со Бугарија, Штип- Кочани - Мак.Каменица - Делчево - граница со Бугарија. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
И тоа што викаш Денко:
Охрид/Дебар - Берово ти треба 4 часа возење со кола Охрид - Гевгелија исто 4 часа Последнава рута за жал еднаш требаше да ја возам враќајки се од Солун, 100 пати се покајав што не заминав дома за Скопје. Еве еден графикон кој се однесува на Полска, целта не ми е да се споредуваме туку да видиме дека има држави кои градат сериозни километри секоја година Приказ |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Па да не звучам како некој од Владата, но со Полска ем економски ем географски никако не можеме да се споредуваме. Во Полска единствената планина е брдо од 200 метри, кај нас не можеш да најдеш рамнина со 200 метри, плус Полска е најголемиот нето-корисник на буџетот на Европската Унија и годишно повлекува десетици милијарди евра.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |