build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 12-Jan-2014 at 00:34
Originally posted by Џоле

Штипскиот регион важи за еден од бастионите на ДПМНЕ, односно за провмровски регион, така што изградбата на автопатот би донела големи политички поени за владејачката партија. Освен тоа, упорно се вршат обиди за заживување на овој регион, а изградбата на автопат до Штип би значело и економско заживување, посебно ако се земе предвид дека струмичкиот регион, кој е земјоделски, се наоѓа во близина на Штип. Плус, мислам дека се обидуваат да го направат Штип центар на источна Македонија, што не е лошо со оглед на неговата големина, важност и значење за тој дел од земјава.
Toj sastion na DPMNE e za zalenje. Stanuva zbor za eden od najsiromasnite gradovi, ako ne i najsiromasen i eden avtopat ne moze drasticno da ja promeni slikata, barem jas taka mislam.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 12-Jan-2014 at 00:43
Јас мислам дека добро треба да се размисли пред да се бутнат пари во некој автопат, затоа што кај нас народот обично ги избегнува автопатиштата да не плаќа патарина а пример еве коридорот 10 го градиме да си се шетаат туристите од Евопа во Грција.
И ако Штип е замислен како центар на источна Македонија кој треба да го влече развојот на овој крај, тогаш во ред.

Куманово-Скопје-Тетово-Гостивар-Кичево-Струга, сите големи албански градови се поврзани со автопат, онака, само забележувам.

Редно е да се воведе забрана за движење на шлеперите по автопатите во летен период. Ама што ќе прават после нашиве "бизнисмени" кои освен шљепер друг бизнис не признаваат и не познаваат.
И редно е да се воведе кога се регистрира колата да се наплати некоја сума за движење по патиштата и да не ме малтретираат со разни рампи.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 12-Jan-2014 at 02:54
Originally posted by daci92

Источната делница воопшто не е спомната ,а според моите информации не постои никаков проект. На времето нешто се правело но тоа е како идеа. Така да ако нешто се најави ќе се изначекаме неколку години само за тие проекти.



Претпоставував дека нема ни проект за оваа делница, убаво е тоа што ќе се гради автопат до Штип ама сметам дека мора најбрзо што може да се мрдне од мртва точка за оваа делница која го претставува коридорот 8 затоа што пред се врвен приоритет мора да ни бидат коридорите 8 и 10-целосно автопатско решение(коридорот 8 исто така мора да биде и целосно железнички изграден)а после се останато што следува.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 12-Jan-2014 at 03:18
Тоа сакав и да кажам ,дека колку што јас знам нема никаков проект за оваа делница.
Абе мора да се мрдне ,но кога ќе биде тоа не се знае. Работата е што нашиве сакаат да го финансираат тој коридор со подршка од ЕУ или пак да се изгради по пат на концесија што е тешко бидејќи искористеноста на патниот правец не ги исполнува условите за исплатливост (за разлика од делницата Кичево- Струга-Охрид). А издвојувањето на сопствени средства за оваа делница мислам дека во наредниве 5-6 години нема на никому да му биде приоритет (зборувам за автопатот).
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 12-Jan-2014 at 12:11
Според мене мислам дека автопатот кон Штип е многу по потребен и по издржан отколку автопат кон Софија. Со автопатот кон Штип не се поврзува само Штип со Скопје и пред се со Коридорот 10, туку еден цел регион кој ги опфаќа градовите Св. Николе, Штип, Радовиш,Струмица , Берово,Пехчево , Македонска Каменица, Делчево, Виница и Кочани што представува еден регион од околу 350 илјади жители. Патем овој дел на Македонија е еден од најнеразвиените и е во најголем дел земјоделски регион. Со оглед на фактот што овој дел во последните години е екстремно подложен на миграција на населението и опасно слаб наталитет, логично е дека на овој крај му е потребна витаминска инекција за раздвижување. Сигурен сум дека овој пат ќе го направи овој регион многу поконкурентен за инвеститорите а ќе ја направи и поконкурентна постоечката индустрија и земјоделството. За ова што го зборувам говори и фактот дека оваа делница т.е. делницата Штип Велес Скопје е многу пооптоварена отколку делницата Куманово Крива Паланка која опфаќа многу малку градови и население. Освен тоа овој патен правец и не е во толку лоша состојба и според мене краткорочно му треба една добра санација и проширување на во некој делови.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 12-Jan-2014 at 17:06
Originally posted by kultuzin

Според мене мислам дека автопатот кон Штип е многу по потребен и по издржан отколку автопат кон Софија. Со автопатот кон Штип не се поврзува само Штип со Скопје и пред се со Коридорот 10, туку еден цел регион кој ги опфаќа градовите Св. Николе, Штип, Радовиш,Струмица , Берово,Пехчево , Македонска Каменица, Делчево, Виница и Кочани што представува еден регион од околу 350 илјади жители. Патем овој дел на Македонија е еден од најнеразвиените и е во најголем дел земјоделски регион. Со оглед на фактот што овој дел во последните години е екстремно подложен на миграција на населението и опасно слаб наталитет, логично е дека на овој крај му е потребна витаминска инекција за раздвижување. Сигурен сум дека овој пат ќе го направи овој регион многу поконкурентен за инвеститорите а ќе ја направи и поконкурентна постоечката индустрија и земјоделството. За ова што го зборувам говори и фактот дека оваа делница т.е. делницата Штип Велес Скопје е многу пооптоварена отколку делницата Куманово Крива Паланка која опфаќа многу малку градови и население. Освен тоа овој патен правец и не е во толку лоша состојба и според мене краткорочно му треба една добра санација и проширување на во некој делови.
Ova ispadna deka ovoj avtopat ja povrzuva jugoistocna Makedonija so Skopje!? Za Berovo, Delcevo, Pehcevo, Vinica i slicnite gradcinja, mnogu povazno e povrzuvanjeto so regionalniot centar (Stip, Strumica), odkolku so Skopje. I ne gledam kakva vitaminska inekcija e ovoj avtopat, koga stanuva zbor za avtopatsko povrzuvanje na Stip i Sv. Nikole so Skopje!? Da potrebna e kvalitetna patna infrastruktura za privlekuvanje investicii, no potrebni e i mnogu drugi raboti, koi nie ednostavno gi nemame.

Ete npr. Strumica kako najbogat grad (kraj) vo jugoistocna Makedonija e na samo 20 km vozdusna linija oddalecen od avtopatot E75, a dodeka da stignes do nego treba da odis po "kozji pateki". Magistralata kon Bugarija 45 godini ne e cepnata! Magidtralata Stip-Radovis-Strumica kako edna od najvaznite vo jugoistocna Makedonija se gradi veke 22 godini i nikako da se dogradi. Za patniot pravec Stip-Veles i da ne zboruvam, katastrofa... No najvazno e Stip da se povrze so Skopje i se ke bide ok.

da ne bidam pogresno sfaten, sekoj avtopat e korisen, no mislam deka treba povlaboko razmisluvanje pred da se donese odluka za nekoj pogolem proekt vo patnata infrastruktura.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 12-Jan-2014 at 17:35
Јас пак ќе напоменам најбитен пат моментално е Прилеп-Велес. Го врзува југот со северот и истокот со западот на државата. Градови како Прилеп и Битола кои се и поголеми од Штип, Кичево, Струга, Гостивар, Тетово, Куманово немаат никакво автопатско поврзување нити со Скопје нити меѓусебно. Пелагонискиот регион кој има некои ~250 илјади жители е единствениот кој е некако автопатски заобиколен. Патот кај Росоман е невиден срам за 21 век, а и трите ленти на Плетвар не се соодветно решение. За жал ваков пат не е нити во програмата на владеечката ни партија, а има план за автопат Штип-КОчани
Инаку не би се сложил дека патот Куманово-Крива Паланка треба да е приоритет, железничката врска да. А постоечкиот треба да се надогради до ниво на експресен.
И секако не ми е јасно што се чека за патот до Косово. Мала е километражата.

Edited by stratus - 12-Jan-2014 at 17:37
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 12-Jan-2014 at 20:02
Да ве потсетам која беше програмата најавена за 2011-2015
1. Табановце - Куманово
2. Демир Капија - Смоквица
3. Куманово - Крива Паланка
4. Гостивар - Охрид (со крак кон Албанија)
5. Скопје - Штип - Кочани
6. Скопје - Блаце
7. Реконструкција Скопје - Велес
Dump


Edited by Danielbtmk - 12-Jan-2014 at 22:24
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 12-Jan-2014 at 22:07
Originally posted by Danielbtmk


Да ве потсетам која беше програмата најавена за 2011-20151. Табановце - Куманово2. Демир Капија - Смоквица3. Гостивар - Охрид (со крак кон Албанија)4. Скопје - Штип - Кочани5. Скопје - Блаце6. Реконструкција Скопје - ВелесDump


И на тараба пишува сешто, па не верувам дека ќе се залеташ!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 13-Jan-2014 at 02:34
Originally posted by Danielbtmk

Да ве потсетам која беше програмата најавена за 2011-2015
1. Табановце - Куманово
2. Демир Капија - Смоквица
3. Куманово - Крива Паланка
4. Гостивар - Охрид (со крак кон Албанија)
5. Скопје - Штип - Кочани
6. Скопје - Блаце
7. Реконструкција Скопје - Велес
Dump

 
Сеуште не нашле задоволително неокласицистичко решение или доволно коцки за било кое од конкретните решенија, затоа доцнат со реализацијата. Bash 
 
Засега само имињата на патиштата ги имаат дефинирано и дефинитивно имаат остварено напредок на тоа поле - имињата на патиштата нема да започнуваат со Виа.
 
Па можеби за едно 100 години ќе остварат уште поголем напредок, па ќе го измислат асфалтот.


Edited by Dexter26 - 13-Jan-2014 at 02:37
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 13-Jan-2014 at 11:20
Originally posted by Dexter26




Originally posted by Danielbtmk

Да ве потсетам која беше програмата најавена за 2011-20151. Табановце - Куманово2. Демир Капија - Смоквица3. Куманово - Крива Паланка4. Гостивар - Охрид (со крак кон Албанија)5. Скопје - Штип - Кочани6. Скопје - Блаце7. Реконструкција Скопје - ВелесDump
 Сеуште не нашле задоволително неокласицистичко решение или доволно коцки за било кое од конкретните решенија, затоа доцнат со реализацијата. Bash   Засега само имињата на патиштата ги имаат дефинирано и дефинитивно имаат остварено напредок на тоа поле - имињата на патиштата нема да започнуваат со Виа.  Па можеби за едно 100 години ќе остварат уште поголем напредок, па ќе го измислат асфалтот.



aaa ama cekaj gi prekrstija koridorite vo aleksandar veliki i majka tereza, malku rabota li e toa za samo 4 godini
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 13-Jan-2014 at 20:26
Како тоа ништо не направиле?
Па нели ги крстија!?



Цинизам на страна, автопатско поврзување Скопје-Штип па и понатаму накај Кочани е нешто што мора да се направи, не е Македонија само Скопје треба брз пат и во тој регион како и правец Прилеп/Битола кој никој не го ни спомнал во програми. Една педа држава сме срамота е, до Берово и Битола да возам по два часа.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 13-Jan-2014 at 23:12
Originally posted by alexsend

Како тоа ништо не направиле?
Па нели ги крстија!?



Цинизам на страна, автопатско поврзување Скопје-Штип па и понатаму накај Кочани е нешто што мора да се направи, не е Македонија само Скопје треба брз пат и во тој регион како и правец Прилеп/Битола кој никој не го ни спомнал во програми. Една педа држава сме срамота е, до Берово и Битола да возам по два часа.
Ti vozis od Skopje do Berovo ili Bitola pa se zalis. Skopje e gore-dolu povrzano so site kraevi, a zamisli ja linijata Berovo-Ohrid ili Radovis-Kicevo.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 13-Jan-2014 at 23:28
А линиите Маврово-Дебар, Скопје-Македонски Брод (директна), Росоман-Прилеп итн.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 14-Jan-2014 at 00:55
Незнам кога сте биле последно во Дебар,незнам дали знаете колку вкупно луѓе дневно живеат таму?
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 14-Jan-2014 at 01:36
Добро е да се има автопати но приоритетите ни се некако изместени чинам.
Мое мислење е дека добра и брза железница е каде-каде подобра (а веројатно и поевтина) инвестиција од автопатишта.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 14-Jan-2014 at 04:04

Мое мислење е дека е одлично да имаме и автопати и железница ама ти биди пресреќен ако се изгради нешто од автопатиштата зашто железницата е нешто во што најмалце се инвестира и не верувам дека ќе се инвестира којзнае колку освен можеби за коридорот 8, а за брза железница тоа може само да сонуваме и ништо друго.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 14-Jan-2014 at 19:17
Да ни биде на сите јасно, Македонија како држава со нејзината географска структура и предиспозиции, а исто така и средства неможе да си ги дозволи автопатиштата освен на многу важни дестинации ,но за експресни патишта до некаде можеме да си дозволиме и тоа кон повеќето важни локации. За „една педа“ држава како што некој погоре спомна и не се потребни автопатишта во голем број ,експресните патишта можат да ги задоволат потребите. Но нашите приоритети во последниве 20тина и повеќе години не се сменети ,а уште помалку знаеме што е потребно за развој (или пак знаеме но не им одговара на политичарите) и затоа нема да ги добиеме потребните автопати/експресни патишта во скоро време.
Коридорот 8 иако не е искористен доволно мислам дека под итно треба да се почне со изградба/ довршување за постепено да биде многу повеќе искористен (тука зборувам и за автопат и за железница).
Македонските М делници или сега веќе А делници треба да почнат да се градат уште утре па макар и да се задожиме уште 2 милијарди евра само за нив и макар и да бидат само експресни патишта. Приоритети секако дека треба да ни бидат Велес - Битола - граница со Грција, Охрид- Ресен - Битола- Кавадарци (па до Струмица или каде и да треба да завршува), спој на Струмица со Е75 и со Штип, а исто така и со Бугарија, Скопје со Блаце(граница со Косово), Куманово - Кратово (во близина не мора баш до градот да поминува) - Крива Паланка - граница со Бугарија, Штип- Кочани - Мак.Каменица - Делчево - граница со Бугарија.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 14-Jan-2014 at 22:09
И тоа што викаш Денко:
Охрид/Дебар - Берово ти треба 4 часа возење со кола
Охрид - Гевгелија исто 4 часа
Последнава рута за жал еднаш требаше да ја возам враќајки се од Солун, 100 пати се покајав што не заминав дома за Скопје.


Еве еден графикон кој се однесува на Полска, целта не ми е да се споредуваме туку да видиме дека има држави кои градат сериозни километри секоја година
Приказ
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 15-Jan-2014 at 01:44
Па да не звучам како некој од Владата, но со Полска ем економски ем географски никако не можеме да се споредуваме. Во Полска единствената планина е брдо од 200 метри, кај нас не можеш да најдеш рамнина со 200 метри, плус Полска е најголемиот нето-корисник на буџетот на Европската Унија и годишно повлекува десетици милијарди евра.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.730 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.