build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 15-Jan-2014 at 02:06
и доби 1/3 од нафтата од Ирак и нормално реконструирањето на све што беше таму разурнато .тоа се многу пари
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 15-Jan-2014 at 10:01
Originally posted by alexsend

И тоа што викаш Денко:
Охрид/Дебар - Берово ти треба 4 часа возење со кола
Охрид - Гевгелија исто 4 часа
Последнава рута за жал еднаш требаше да ја возам враќајки се од Солун, 100 пати се покајав што не заминав дома за Скопје.


Ако треба од Солун до Охрид да одиш веројатно побрзо би било по Виа Егнација до Кажани и од таму накај Битола?

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 15-Jan-2014 at 10:46
Како што реков не ми беше целта да споредувам бројки туку начин на размислување, свест за што треба да се прави во една држава.
Верувам да беше некоја ДРУГА држава со поголеми средства само ќе го проширеше проектот за шминкање.
Дали имаме ние графикон за изградени нови автопати во период 2003/13 ? Да видиме дали и кај нас постоела таа свест па макар и со десетина км годишно што не треба да биде никаков проблем за држава со буџет од 2,5-3 милијарди евра во дадениот период.


Додека за муабетот Солун-Охрид...попрво од Скопје до Будва ќе стигнам притоа возејки низ Косово и Албанија (држави кои имаат поголема свест од нашата во контекст на муабетот за Романија)
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 15-Jan-2014 at 16:13
Споредбата е многу излишна бидејќи Полска и Македонија се комплетно различни држави. Различни географски и геополитички позиции, различни политики, различни менталитети, различна индустрија и на крај сосема различна финансиска позиција.
Некој погоре спомна дека Полска немала планини, а тоа не е баш точно но точно е дека нивниот терен за градење е полесен и поефтин, а од друга страна каде што им се планините (на југот ги делат со Словачка) нема ниту еден автопат . Односно почнале еден да градат пред 20тина години и дури сега тегнат од петни жили пари за да го изградат и никако да се доврши (односно да се започне), а се работи за не многу тежок терен (во наши услови) со средно високи планини до 2000 метри и на еден дел високи планини над 2500 метри (Високите Татри) што таму е прилично тежок и непристапен терен со Сибирски зимски услови.

Верувам дека Македонија нема таков графикон бидејќи за тој перид нема повеќе од 2-3 км годишно (иако верувам дека ни толку нема) што е засрамувачка бројка.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 15-Jan-2014 at 16:21
Настрана споредби, но да се остави автопат со земјен приклучок кај Агино Село и притоа целиот исполнет со дупки, крпеници и колотрази е невиден срам.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 15-Jan-2014 at 16:53
Бенефит од автопатот Скопје Штип во груби бројки:
- ќе се намали должината за 15 километра. Со тоа би станал самооддржлив, бидејќи истите пари што сега се даваат за гориво ќе се заменат за патарини, па наместо да завршуваат во Катар се надеваме ќе стигнат до фонд за патишта.
- ќе се намали просечно време за 20 минути во насока (прашајте некој што работи како дистрибутер колку тоа му значи).
- многу Штипјани и граѓани од Свети Николе ќе се вратат да живеат во куќи по родните места, наместо 50 квадрати во загадено Скопје (слично како Велес и Куманово).
- развој на цел Источен регион. Да, тоа е тој сив регион што пола граѓани од Западна Македонија го немаат никогаш посетено.
- на среден рок можност со изградба на аеродром во Штип да се пренасочуваат летовите од Скопскиот аеродром при услови на магла.
- на долг рок можност за доизградба на автопат до Делчево и експресен пат до Струмица.

Реално, земајќи ја и во предвид цената за изградба што пред 6 години беше ако не се лажам околу 80 милиони евра се чекаше премногу време за почеток на градба.

Back to Top
anti-modernista1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 01-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote anti-modernista1 Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 15-Jan-2014 at 16:58
edno prasanje neka mi odgovori nekoj. sto e problemot da se napravi avtopato ili ekspresen pat izmegju bitola prilep. sto vazi za eden od naj vaznite regioni vo makedonija.
trasata e mnogu lesna i otvorena za da se napravi avtopat, mislam deka se vo prasanje 45 kilometri sto ne bi znacilo ogromna investicija
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 15-Jan-2014 at 17:38
Originally posted by anti-modernista1

edno prasanje neka mi odgovori nekoj. sto e problemot da se napravi avtopato ili ekspresen pat izmegju bitola prilep. sto vazi za eden od naj vaznite regioni vo makedonija.
trasata e mnogu lesna i otvorena za da se napravi avtopat, mislam deka se vo prasanje 45 kilometri sto ne bi znacilo ogromna investicija


Back to Top
anti-modernista1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 01-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote anti-modernista1 Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 15-Jan-2014 at 17:53
Originally posted by Danielbtmk


Originally posted by anti-modernista1

edno prasanje neka mi odgovori nekoj. sto e problemot da se napravi avtopato ili ekspresen pat izmegju bitola prilep. sto vazi za eden od naj vaznite regioni vo makedonija.
trasata e mnogu lesna i otvorena za da se napravi avtopat, mislam deka se vo prasanje 45 kilometri sto ne bi znacilo ogromna investicija
fala za postavenata slika. bez problem ovoj pat bi mozel da preraste vo avtopat.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 15-Jan-2014 at 18:13
Или да се доизгради уште една лента иста на оваа за спротивна насока, или да се прошири на експресен пат 2+2 ленти (што е полошо решение). Инаку потребата од проширување на овој пат е се понеопходна. Моја проценка 50М би забршиле работа
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 15-Jan-2014 at 18:31
Originally posted by anti-modernista1

edno prasanje neka mi odgovori nekoj. sto e problemot da se napravi avtopato ili ekspresen pat izmegju bitola prilep. sto vazi za eden od naj vaznite regioni vo makedonija.
trasata e mnogu lesna i otvorena za da se napravi avtopat, mislam deka se vo prasanje 45 kilometri sto ne bi znacilo ogromna investicija


На тој процес се работи колку јас што сум запознат ,истото го спомнав и на средбата ако не се лажам.
Во тој дел ништо не е проблем освен огромната сума на пари која ќе треба да се потроши за експроприација како и голема сума на пари за носење на земја и тампон со кое патот би се подигнал од основната висина на земјиштето (како што всушност е и сегашниот пат).
За тој пат би требало да биде предвиден автопат иако засега нема потреба ,но сепак мислам дека и квалитетен експресен пат би вршел одлична работа во наредните 20-30 години.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 15-Jan-2014 at 19:00
Јас мислам дека нема потреба да расправаме веќе за тоа кој пат е важен за да биде автопат или не. Секој за своето место ќе си каже дека е важно.

Штип е барем подеднакво важен ако не и поважен од сите што ги наведовте.

Источна Македонија, Штип, Кочани, Виница, се многу неразвиени области цели семејства се исселуваат во Италија и Германија, мора на некој начин да пробаме да ги задржиме луѓето таму. Штип е универзитетски град, се планира и карго аеродром, заедно со автопатот Штип ќе добие на цена и треба да го влече целиот регион.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 15-Jan-2014 at 20:00
Со што планирате/планираме да ги задржите/задржиме? Со градење споменици во Скопје за да имаат кај да се сликаат?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 15-Jan-2014 at 20:16
Мора да се сложиме дека автопатот Скопје-Штип е вистински погодок, малку доцна но сепак погодок.
Штип мора да стане централен град за источна Македонија (не дека на некој начин и не е во моментов).
Како што имаше проект СК2014 нека изготват проект пр.Штип2017 само што наместо споменици би се изградиле сите оние неопходни објекти кои ќе придонесат граѓаните од помалите градови во источна Македонија да се селат во Штип наместо во Скопје. Во исто време би се изградил и автопатот.
Визионерска Влада (каква што посакуваме) мора да најде решение за проблемот во кој се наоѓа Скопје (пренаселеност, хаос, загадување...), а еден од тој е и спречување на понатамошно ширење на градот, секако со подобра понуда во некој друг, пр.Штип
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 15-Jan-2014 at 20:43
Originally posted by Danielbtmk




сега брзо го возев овој пат, и ме изненади малиот број на возила што ги сретнав.без проблем можи да се одржува постојана брзина од 110-120.проблем е што почнал коловозот да пропаѓа на некои места,и патот е скоро во средно-лоша состојба

а зошто нема толку фрекфенција на возила за мене е енигма
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 15-Jan-2014 at 21:15
ви ги разбирам размислувањава, ама реален приоритет на Македонија се меѓународните коридори... ние не можеме еден асален патен и железнички коридор 8 да го направиме со години, коридор 10 дури сега го развиваме колку толку (после 20 години), а вие размислувате за развој на инфраструктура на локално ниво... и јас сакам од град до град на земјава да стигам за саат време, ама тоа засега е неприоритетно
можеби очекувањето би било пореално доколку постојат политички интереси за такви проекти, ама такви интереси засега нема, барем колку што гледам...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 15-Jan-2014 at 23:15
Ovde navistina se srekavaat isprevrzeni tezi. demek Stip bil vazen i Moral da stane centralen grad na istocna Makedonijs. Samo ne mi e jasno kakov centar treba da stane? Insitucionalen, ekonomski, kulturen...? I koi se tie neophodni objekti koi treba da se izgradat i koi bi pridonele za doseluvanje vo Stip!? Sto nudi Stip? Rabotni mesta? Dobra plata? Dal ve molam ne bidete smesni...
Imam cuvstvo deka ova go pisuvaat luge koi nikogas ne bile vo Stip ili luge koi ziveat vo Stip a najdaleku otisle do Skopje. Stip e najsiromasniot golem makedonski grad, i se dodeka ne se razvie nekoja "teska industrija" toj epitet ke go drzi cvrsto so dvete race.

Nekoj spomna deka od istocna Makedonija masovno se selele vo Italija i Germanija. Pa se selat i od strumickiot region, koj vazi za bogat, t.e. region koj ima indina. No mladite ne sakaat da si gi izvalkat racete, pa neinformirani za zivotot vo stranstvo zaminuvaat najcesto vo Italija, kade si gi valkaat racete so rabotejki gi istite ovie raboti koi nesakaat da gi rabotat vo Makedonija.

Ke povtoram pak. Ne sum protiv gradenje na bilo koj pat, no argumentite koi ni se plasiraat ne drzat voda. Tuka se raboti samo za licen pristap na prvite luge vo drzavata, koi poteknuvaat od Stip i vo sila sakaat da go napravat nekoj centar.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 15-Jan-2014 at 23:53
За еден град да почне да се развива економски најпрви предиспозиции кој треба да ги поседува се добра поврзаност со останати економски центри, добро едуцирано население и да биде регионален центар а воедно да има и добра гео-стратешка поставеност.Воедно работни места во еден град се отвараат со инвестирање на домашни и странски компании но и со малите и средни бизниси на локалното население, а за сите тие да инвестираат во тој град тој треба да ги поседува горенаведените предиспозиции.
Штип делумно ги поседува предиспозициите и сега му фали само одлично поврзување со главниот град и со светот (две работи - автопат и аеродром, за вторава и не сум баш сигурен кога веќе ќе има автопат дали воопшто ќе биде потребна). Штип е и онака централна крстосница за источна Македонија (освен за Северо Источна).
Тоа што се обидуваат Штип да го направат регионален центар јас го подржувам бидејќи смешно е Струмица да биде центар на Источна Македонија кога се наоѓа најдалеку од Скопје (најпрво и најважно), дури и да се изгради автопат до Струмица и исто така се поврзе со Е75/К10 ,таа повторно ќе биде еден од најодалечените градови од Скопје во Македонија. Струмица може да биде економски центар на (Југо-)Источна Македонија што и всушност претставува.
Но всушност мислам дека владата сака да го направи административен и економски центар само на Источниот регион , а не на Источна Македонија.

П.С: доколку модераторите/администраторите мислат дека мислењево треба да се префли слободно префлете го и онака е ОТ.



Edited by daci92 - 15-Jan-2014 at 23:56
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 16-Jan-2014 at 01:30
Ova e dolga prikazna i zatoa ke se vozdrzsm od poopsiren komentar. (mozebi vo nekoja druga niska)... pak ke te prasam, kakov centar treba da stane Stip i od kade taa potreba da centar na istocna Makedonija?

Stip pred mnooogu godini bese administrativen cebtar na Istocna Makedonija. Od toa vreme ostanato e samo povisokata sudska instanca, a od novoto vreme iniverzitetot. Postojat glavni gradovi koi se posiromasni od ostatokot na zemjata i Seto toa e sosema normalno. Vo vakvite opstestva pazarnata ekonomija go diktira tempoto, a Stip nema nekoi posebni predispozicii da stane glaven ekonomski Faktor vo zemjata!?

A avtopat neka gradat, sekogas e dobredojden...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 16-Jan-2014 at 01:30
дискусијава е иста ко онаа за аеродром во Битола или Штип... 
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.826 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.