![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 69> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Направено од мене клипче за развојот на инфраструктурата во Бугарија во 2013. Bulgarian Infrastructure 2013 во рамките на 5 минути ќе ви даде широк поглед над размерот и широчината на развој на на државата во минатава година.
Enjoy! ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
steevo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2013 Location: BG Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Браво Андреj. Мн добро си го средил.
Да се надеваме дека и наредните години ке има поводи за такви спотови. |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Конзорциумот „Бехтел-Енка“ ќе го гради автопатот од Приштина до Блаце
![]() Косовската владина комисија задолжена за реализација на проектот, по предлог на Комисијата за реализација на тендерот одлучи за изградба на автопатот Приштина-Блаце да го избере Американско-турскиот конзорциум „Бехтел-Енка“. „Бехтел-Енка“ за реализација на проектот понуди сума од 599.944.263 евра, додека вториот понудувач Италијанско-турскиот конзорциум „ЦМС- Доугс“ за изграба на автопатот понудил цена од 756.060.580 евра. Автопатот од Приштина до преминот Блаце, на границата со Македонија е во должина од 55 километри и треба да биде изграден во рок од 42 месеца по потпишувањето на договорот. Ќе има три тунели, најголемиот ќе биде кај Качаник, со должина од 2,2 километра и десеттина мостови. Конзорциумот „Бехтел-Енка“ го градеше автопатот Драч-Кукс-граничен премин Морина, кого Албанците го нарекуваат „Патот на нацијата“, како и делницата Морина-Врмица до Мердаре, познат како автопат „Ибрахим Ругова“. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ете цена и поскапа од нашата, 10 милиони по километар.
Кога ќе започнат со изградба? |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве рендерот на клучката мегу западната обиколница на Софиja, автопатот Калотина и влезот ком Софиja.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
И на пропагандата брзо и се гледа крајот. Како што веќе беше објавено во Кина, веќе стигнува и преку медиумите од другите земји. Кинеската Ексим банка инвестира во автопатот Бар-Бољаре: http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2014&mm=02&dd=26&nav_id=816946. Вакви инвестиции се најавени и за другите балкански земји, меѓу кои и Србија. Така што не е дека нашиве нешто се потрудиле да направат, туку кинезите доаѓаат со проекти и полни куфери пари.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
За нас позитивното е што од 10.5 милијарди евра наменети за цела југоисточна Европа,ни доделија околу 500 милиони што ако се земи во предвид големината на територијата и бројот на население..излегува сме значаен партнер на Кина
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Па уште од почетокот се знаеше дека оваа банка дава пари скоро на сите балкански земји и тоа пакетот од 10 милијарди долари за регионот беше најавен од самиот премиер на Кина. Навистина не ти ја разбирам реацијава, кога сите известуваат за ова. Е сега друго е прашањето, ако луѓето разберат дека само на нас ни даваат пари. Чисто надвор од темата, Црногорциве земале толку пари за да изградат само дел од овој нивен автопат, ептен забегани. Веројатно уште толку ќе им треба за да го доизградат, со тие пари ќе ја препородеа државата, а не да ги лупнат сите пари на еден автопат. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Тоа што Кина дава најмногу за нас е вероватно геостратешка цел,а не успех на нашата влада. Има нешто што само можи да се наслути,ама ветоватно никој сеуште не е сигурен каде и зошто кинезите ќе ги вложуваат натрупаните милијарди во овие изминато години на интензивен раст
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Романија, патот Пјатра Њамц-Будимпешта (Piatra Neamt - Budapesta). Голема земја е тоа, не можат да ги одржуваат сите патишта.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Патна карта на Романија
![]() за поголема слика, кликнете на линкот http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=110033246&postcount=1980 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Друже, за Романија можам да кажам интересни работи за инфраструктурата бидејќи и лично со свои очи ја видов. Ама да сведеме накратко зошто патиштата се во ваква состојба, татко му на Чаушеску потекнувал од железничарско семејство.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Малку офтопик за Романија
Романија има интересен начин на привлекување на странски инвестиции.малку е нефер ама има ефект. Гледа од страна како мршојадец што прават соседите и кога ќе насетат дека некоја фирма е пред конечна одлука за инвестирање,одат кај таа фирма и им даваат понуда која неможи да се одбие-им ги даваат сите поволности како државата која им нуди,плу им даваат пари во вид на субвенции или слично нешто ,енкогаш и во висина на милиони евра. така нас ни зедоа 2-3 фирми буквално пред нос ПС.затоа кај нас власите се на лош глас ![]() |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
За 65км автопат проекцијата е некаде околу 850 милјони евра, од кој 550 милјони се за изградба на тунелот и годишно одржување од околу 10 милјони. Доста солено ми изгледа сето тоа.
http://www.mediapool.bg/nai-dalgiyat-shoseen-tunel-v-evropa-kresnenskiyat---shte-galta-20-mln-lv-godishno-za-poddrazhka-news217788.html |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
От тези 65 км, 15 км + 2 км тунелите ке са со две цевки со по две ленти,затоа цената е ваква. Отприлика нешто вакво ке биде. ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Многу скап проект кој мислам дека никогаш нема да се исплати самиот од себе ,особено со пресметките дека 10 милиони евра годишно за одржување ќе му требаат, а толку е моменталниот буџет на Агенцијата за патишта за одржување на патиштата низ целата држава. Инаку алал да им е за визијата и за напредноста во размислувањето за разлика од на нашиве.
Инаку инк мислам дека сите знаеме дека е со две цевки по две ленти ,ако не е така тогаш би рекол имате одлични крадци во вашата влада. |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
То крадци има многу,како секаде на Балкан,но го споменувам,заштото имаше можност за да намалат цената да направат една цевка со две ленти,но маj таа опциja беше отбиена. Другото което покачува цената е фатот дека бугарска фирма нема искуство со вакво нешто и ке се бара западен консорциум,заштото проектот ке биде многу тежок поради различни причини - екологиja,сеизмологиja(Кресненското дефиле силно сеизмичен регион) и така натаму. Како цело напанот на целиот този коридор е поврзуването на Софиja со Солун, заштото природно Солун е портот на Софиja,а от Софиja да се продолжи ком Дунав мост 2 преку Романиja за централна Европа. Другата тежка делница преку Стара планина от този целиот коридор 4 - Петрич-Видин е веке пробиен уште во социализма. Еве и за наредниот програмен период(2014-2020) проектите,които ке се пробат да финансират ![]() И ако тоа е преамбициозна програма,заштото двете програми по които можат да градат тези скоростни пати и автопати са - ОП транспорт и транспортна инфраструктура со буджет - 1,612 милиарда евра (овде влегува и железопатна инфраструктура и метро во Софиja) - ОП региони во растеж - 1,351 милиарда евра Edited by ink - 12-Mar-2014 at 22:44 |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
До толку ли не постои алтернатива за тунелов? Сигурно ќе биде страшен потфат да се направи и би сакал да го видам да се направи, меѓутоа ми делува како ужасно скапа идеја!
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Е ова е преамбициозно навистина ,тука се работи за многу многу километри автопати и премногу пари. Него, можеш да ми објасниш точно што значи Скоростен п‘т ? Гледам Софија - Ѓуешево е со таков пат.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |