build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 13-Feb-2014 at 12:23
xnam, ama so prst da mrdnese be, nisto poveke... bar onaka nesto da napravese...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 13-Feb-2014 at 14:16
Мрдна, само што не тргна да ги подобрува работите, туку почна и да ги влошува. Сигурно се сеќавате на бројните нови билборди или новите дигитални сообраќајни знаци на самите велосипедски патеки
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 24-Feb-2014 at 20:57
Велосипедската патека во Аеродром, или поточно - паркиралиштето на велосипедската патека...



Фотографија на Игор Илиевски
За сè има вторпат
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 24-Feb-2014 at 21:32
grozno
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 24-Feb-2014 at 21:40
И на нкиој ама уво не го боли за ваквата анархија со паркираните автомобили. 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 24-Feb-2014 at 22:49
Originally posted by Џоле

Велосипедската патека во Аеродром, или поточно - паркиралиштето на велосипедската патека...



Фотографија на Игор Илиевски

 
Па за кој к_р им е тоа зонско паркирање, нели целта на таквиот идиотизам беше да се воведе ред во сообраќајот и просторот за паркирање ?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 24-Feb-2014 at 23:22
Previous
целта на зонското беше да се собираат пари, без нешто воопшто да се промени... едноставно го легализираа она паркирање кое што претходно беше нелегално и неетичко (зборам за централнотои подрачје)
во Аеродром, зонското беше оправдано затоа што и онака се работи за паркинзи, ама нема ефект... паркираните возила само се префрлаат од едно место на друго, во овој случај на патекава и на дивите паркинзи


инаку, идиотизмот на паркирање на велосипедски патеки нема врска со зонското... тек другата страна на булеваров да ја видите, имаш ташаци кои мора својата прекрасна скапа кола да ја паркираат точно пред терасата на кафулето кај што седат, и покрај тоа што имаат совршено бесплатен паркинг позади зградите (што исто така е проблематичен, но сега збориме стриктно за патеката)
се случувало многу пати на таа патека да се шиба со над 60 км/ч од крај до крај, чисто ради разонода


Edited by zabegan - 24-Feb-2014 at 23:23
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 25-Feb-2014 at 00:20
Патекиве на влезот на општината не успеаа никако да ги заштитат ,највеќе поради барањето на сопствениците на бизнисите кој функционираат во овој дел поради дотур на роба. Точно е тоа што кажува забеган ,овде во ноќни часови ако се движите немојте слушалки да имате на уши, а и за секој случај вртете го погледот позади вас да не ве згази некоја будала бидејќи мал им е булеварот па тука тестираат возила.
Слично на ова е и во Ново Лисиче бидејќи просторот кај прокредит го направија паркинг.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 25-Feb-2014 at 01:16
Toa e taka zatoa sto nema personal, odnosno institucija za javen red, koja ke se grizi tokmu za ovie raboti. Se raboti za mnogu vazna opstinska sluzba koja mnogu brgu ke gi rascisti ovie natrapnici.


Edited by Denko - 25-Feb-2014 at 01:20
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 25-Feb-2014 at 10:36
Како тоа нема институција? МВР што е?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 25-Feb-2014 at 20:11
Originally posted by fichot

Како тоа нема институција? МВР што е?
MVR nema nitu dovolno personal, nitu, pak, primarno se zanimava so parking, odnosno pogresno parkiranje. Za toa postoi posebna sluzba koja e vo nadleznost na opstinata.   
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 27-Feb-2014 at 17:12
За сè има вторпат
Back to Top
vedran1982 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Jan-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote vedran1982 Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 09-Mar-2014 at 18:43
Ниту градот ниту општините немаат реална и искрена желба да ги подобрат условите за возење велосипед. Возењето на велосипед еднаш во годината на Коце Трајановски е тажно и навредливо. Затоа и состојбата е таква каква што е.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 06-Apr-2014 at 20:03
Ги забранија лентите и лопатите, ама има и други трикови. Очајно лошо потрошени пари за фарбање, особено ако се знае дека на добар дел од "патекава" може "глава да се искрши".


23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 23-Apr-2014 at 00:09

Дрвјата и оградите сѐ уште се места за заклучување на велосипедите

Од групата скопски велосипедисти „На точак“ велат дека местата каде што може да се заклучат велосипедите привремено, без опасност од оштетување или крадење, се дел од таканаречениот статичен сообраќај за велосипеди

 
 
%20  

Скопјани се соочуваат со проблемот да немаат каде безбедно да го паркираат велосипедот

Ни недостига урбана опрема за паркирање велосипеди

Неколкуте топли недели ги натераа скопјани да ги извадат велосипедите од своите гаражи или подруми и сѐ почесто да ги користат како превозно средство. Дали до работа, на пазар или до факултет, граѓаните велат дека овој начин на превоз сѐ повеќе им одговара за извршување на дневните обврски и за рекреација во исто време. Она што недостига е паркинг-простор, односно урбана опрема да ги заклучат велосипедите, па граѓаните се снаоѓаат на тој начин што ги заклучуваат за огради, дрва, сообраќајни знаци...

- Работам во Капиштец и најмногу ми се исплати да одам со велосипед, кога временските услови се добри. Пречка е што нема многу велосипедски патеки и паркинзи за велосипеди, па морам да го заклучувам велосипедот во влез или на некоја ограда - вели Елисавета Б. од Тафталиџе.

Од групата скопски велосипедисти „На точак“ велат дека местата каде што може да се заклучат велосипедите привремено, без опасност од оштетување или крадење, се дел од таканаречениот статичен сообраќај за велосипеди и се веројатно втори по важност по велосипедските патеки. Низ општините ретко може да се најдат соодветни паркинзи за велосипеди, односно држачи. Општинските власти велат дека поставуваат вакви држачи и посебна урбана опрема за заклучување на велосипедот, но сепак скопјани се жалат дека дури и низ центарот на градот, каде што има најголема фреквенција на луѓе, тешко се наоѓа соодветно место за да се остави привремено велосипедот.

Фалат места за подолго паркирање

Од групата „На точак“ велат дека во многу училишта, факултети, фирми, јавни институции каде што граѓаните одат да завршат некоја работа, а особено на пазарите, пред банките, кафулињата, најчесто нема паркинг-места за велосипеди, а и кога има не се соодветни, односно се во мал број, со мали димензии или на лоша локација.

- Луѓето се соочуваат со проблемот да немаат каде безбедно да го паркираат велосипедот кога одат до некоја дестинација. Држачите за велосипеди за привремено паркирање треба да бидат поставени на видно место, покрај влез, на осветлено и пристапно место. Држачите треба да се високи за да не мора да се наведнуваме при заклучување и да може велосипедот да се заклучи за рамот, не само за тркалото, кое може лесно да се извади. Профилот на металната прачка треба да биде доволно цврст за да се потпре на неа велосипедот и да не може лесно да се совлада од крадци - велат од групата „На точак“.
Оттаму дополнуваат дека проблем во градот не е само привременото оставање на велосипедите за неколку минути или часа.

- За подолго паркирање (складирање) во период од повеќе часа, во текот на ноќта или повеќе дена, само држачи не се соодветни. Потребно е или место со надзор или затворен простор за складирање, како на пример, посебна просторија или дел од подрум. Најчесто не се предвидени такви решенија, па луѓето се принудени да ги носат велосипедите по скали, во лифт и да ги заклучуваат за оградите во влезовите или да ги носат во стан, со што се демотивира секојдневното користење на велосипедот. Местата за паркирање и складирање на велосипедите мора да станат задолжителен дел од планот на една зграда за да добие воопшто дозвола за градба - велат од групата скопски велосипедисти.

Помала опасност од кражба

Од групата „На точак“ велат дека поголемиот број паркинг-места за велосипеди ќе има влијание и за намалување на кражбата на велосипеди.

- Недостигот од паркинг-места не е единствениот фактор за кражбите, но има влијание. Убедени сме дека поголемиот број соодветни паркинзи на соодветни локации и места за складирање ќе влијаат позитивно и на безбедноста од кражба и на помала штета врз велосипедите и околината со импровизираното паркирање врз тревници, зад дрвја итн. Тоа исто ќе ги охрабри и граѓаните почесто да го користат велосипедот за секојдневно превозно средство - велат од групата „На точак“.

Од општината Карпош велат дека имаат поставено најсовремен вид држачи за велосипеди на плоштадот кај Млечниот ресторан, на плоштадот кај Педагошката академија, плоштадот кај маркетот „Тинекс“ во Карпош 3 и пред истиот супермаркет, во Порта Влае, во Лептокарија, кај пазарчето во Тафталиџе.

- Секаде каде што имало потреба и пред сѐ каде што побарале граѓаните се поставени држачи, како на пример, пред неколку станбени блока на улицата Јуриј Гагарин во населбата Козле. Исто така држачи ќе бидат поставени на плоштадот во Влае кога ќе се изгради - велат одговорните од општината Карпош.
Урбана опрема за заклучување на велосипедите е поставена на неколку локации низ општината Кисела Вода што важат за најфреквентни.

- Велосипедите може да се остават и пред објектот на општината, со што се поттикнуваат и вработените во општината, но и сите други граѓани што почесто да го користат велосипедот како евтино и еколошко превозно средство. Ваква урбана опрема е поставена и пред неколку поголеми маркети на територијата на Кисела Вода - велат од општината.

Во општината Аеродром нема паркинг-места за велосипеди, но оттаму велат дека доколку постои поголем интерес кај граѓаните, овој проект може да се предвиди во програмата на активности на општината.

 
   
Автор: Марта Таневска / marta.t@novamakedonija.com.mk 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=42214814538&id=14&prilog=0&setIzdanie=23156
  Фотографија: Maja Јаневска-Илиева


Back to Top
daegu View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jun-2014
Location: Lukovica
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote daegu Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 15-Jun-2014 at 16:48
Бројач на велосипеди во Љубљана:

brez podpisa
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 15-Jun-2014 at 17:28
На конкурсот што го организираше Пелистерка за дизајн на вело-паркинг победија следниве решенија, што значи дека набрзо ќе ги видиме низ земјава...

Предлогот на Елена Петровска



Предлогот на Филип Конески



Предлозите на Драган Тренчевски









И еден предлог што не влезе меѓу победничките решенија, а кој според мене е мошне креативен, интересен и урбан (автор: Никола Кунгуловски).

За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 16-Jun-2014 at 08:24
убави решенија ,а ова последново ми остави некаков посебен впечаток и мислам дека е можно вакво нешто да се направи на многу места, а и донекаде добро би било да има вакви паркинзи, на пример во парк.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 16-Jun-2014 at 21:30
Ги видов овие негде на ФБ.

Имаше некои симпатични, мада ниедно не ми остави некој посебен впечаток.. на страна то што не обезбедуваат некоја сигурност за велосипедите..

Овој последниов, не велам дека е краден, меѓутоа би се заколнал дека имам видено слично решение некаде реализирано (треба да се прочепка по dezeen и сл.)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 11-Jul-2014 at 00:21
ИНТЕРНЕТ-ДЕБАТА ЗА ВЕЛОСИПЕДСКИТЕ ПАТЕКИ ВО СКОПЈЕ



Градската власт отвори дебата за состојбите со велосипедските патеки во градот, како дел од проектот „Интелигентни алатки за креирање политики“ - ФУПОЛ, финансиран од Европската Унија. Граѓаните што имаат намера да се вклучат, може да го направат тоа на веб-страницата на градската власт, како и на нејзините блогови и страници на социјалните мрежи. Може да оставаат коментари за состојбата со велосипедските патеки на булеварите и на магистралните улици што се надлежност на градската власт, да кажат дали и колку се задоволни од нивната состојба, да проговорат за препреките (паркирани автомобили, лошо поставени билборди и инсталации...), како и да дадат идеи и предлози на оваа тема.

Дебатата може да се одвива и во насока на мислења и предлози за процесот на изнајмување велосипеди, кој е организиран од Јавното претпријатие „Градски паркинг“.

Добиените коментари, мислења и ставови ќе бидат систематизирани и обработени со специјалниот софтвер и ќе бидат вклучени во процесот на креирањето политики на Градот Скопје.

Проектот има цел да овозможи целосно нов пристап кон водење на традиционалните политики.
http://dnevnik.mk/?ItemID=9DBC657E09C9DB459E411E2BDDD49D23
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.