![]() |
![]() |
![]() |
„Барокна“ зграда за МЖ-инфраструктура |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
ако плаќа проватен инвеститор нека става каква сака фасада,ако сака и со живи лавови нека ја прави.но несакам јас да се траскам по стари возови,на сметка на нечии ќефови.
зградите околу центар се друга работа(плус тоа не е барок тоа),јас мислам дека секој центар на метропола мора убаво да изгледа |
|||||
![]() |
|||||
HugoGoulding ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
![]() ![]() |
||||
Сигурно зградата (како и што пишува на веста) ќе ја гради друг инвеститор кој ќе стопанисува со хотелските и комерцијалните простори, а на Македонски Железници ќе им биде отстапен одреден простор кој ќе го користат за сместување на сопсвената администрација во замена за локацијата на која сега се наоѓаат бараките кај што е сместана истата. Каква врска има инфраструктурата со градење на објектот не ми е јасно? Просториите кои ќе ги добие МЖ ќе бидат бесплатни за нив.
Така да, МЖ ништо не гради туку прави замена старо за ново. Edited by HugoGoulding - 04-Mar-2014 at 19:20 |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Не сум автор на текстот, но чуствувам потреба да ти одговорам. Тенденциозен си ти Култузин. Не само по ова прашање, туку во континуитет. Ретко кога успеваш да ги забележиш толку очигледните погубни политики и планините корупција во 90% од темите кои се предмет на дискусија на build.mk, ама еве овде за барокот на МЖ успеа да најдеш влакно во јајце токму во текстот на порталот. Еве баш овој текст бил голем проблем со сериозни последици. ![]() Но ајде да се вратиме на самиот текст и ајде да го разгледаме „спорниот дел“. Со оглед на тоа што наместо да се остават потенцијалните инвеститори да понудат најисплатливи, најефикасни и најфункционални решенија, нив им се наметнува „барок“ и слични глупости, тоа значи дека МЖ не се обидува да ја најде најповолната и најдобрата понуда, туку да задоволи нечии хирови (еве ќе се правиме дека не знаеме чии). Ете толку е просто. А зошто им е поважен барокот од тоа да добијат најповолна понуда, тоа во оваа жална Македонија изгледа не е прашање вредно за анализа нели? Сепак еве уште едно интересно прашање: како воопшто си дозволуваат да изиграваат француска аристократија во време кога железницата е во мизерна ситуација... наместо да ги решаваат проблемите, нив баш барок им влегол во приоритети? Немаат ли други 100000 пати поважни теми каде да си ја насочат енергијата? Плус тоа смешно и жално е во исто време бе култузин, додека железницата гние, овие администрацијата да ја сместуваат во барокни палати, едноставно не иде, не личи... Ете, верувам дека авторот на текстот ги имал на ум овие перверзии кога го пишал тоа демек спорно „Откако ги реши сите проблеми со железничката инфраструктура во земјава, Јавното претпријатие Македонски железници–Инфраструктура се одлучи да гради објект во барокен, класицистички или неокласицистички стил“. Нејсе, во бескрајно долгата низа на бескрајно големи глупости кои ни се случуваат, ова со барокот на МЖ реално е ситна боранија и мене лично воопшто не ме возбуди. Ако остане вака само на барок и не се искорумпира максимално оваа зделка, јас и среќен ќе бидам. Ама за жал не сум преголем оптимист за таков исход. Edited by Cloverstack - 04-Mar-2014 at 20:52 |
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Ау на лето, да на лето, ама 2 иљади и триесето! Ја и даље не можам да верувам дека живеат вакви луѓе во оваа држава, без свое ја, без тронка свест дека оваа држава со ваква економска политика ќе капитулира за најмногу десет години, луѓе кои завиени во својот свет, немаат претстава какви гета се нашите градови, каква очајна инфраструктура иаме, каква мизерна железница иаме, колку аматери се на важни функции... Макар и била пола изградена у приватна сопственост, а нема, зашто инвеститорот ќе е некој што е во блиски односи со власта, која со милион анекси ќе го "инвестира" инвеститорот и после секој ќар од изнајмување и продавање услуги од овој објект ќе си го делат под рака. Ај и тоа нека е така, државата НЕ СМЕЕ ни 1 денар да уложи за зграда на ова претпријатие, ниту пак самото претпријатие, зашто иаме инфраструктура као пред 50 години. Доста гледате Сител и читате Курир дека нешто се прави у железницата, РЕАЛНО НЕ СЕ ПРАВИ НИШТО. Леле колку неам нерви што треба со вакви луѓе секој втор ден да дебатирам дека не се прави ништо у оваа држава освен реклами. Ќе признаам дека се гради нешто асално у државава, а да не се оние 3 автопати, кога Ставревски и Миле ќе искочат и кажат дека од БУЏЕТОТ ќе одвојат 500 милиони евра у наредни две години за купување 20 гарнитури возови, изградба на минимум 100 км пруги и реновирање на барем 200 км пруги на кои нема максимум да биде 120км/ч. Е тек тогаш нешто ќе се гради! Ама и знам дека тоа никад нема да се деси, зашто така ќе нема пари за споменици, за барокни тримфи на кичот, за "изградба" на 153 патишта од по 0,3 км каде сите ќе се сликаат, ќе нема пари за ефтини сали кои ги има на тон у западен свет и на кои никој не им дава внимание и сл. Како и да е, секоја чест на ваквото размислување. |
|||||
23ka.wordpress.com
|
|||||
![]() |
|||||
WhyNot ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
![]() ![]() |
||||
Дечки мислам доста политика... ајде да речеме дека е добро тоа што ќе се заменуваат бараки со претставителен објект, а лошо дека мора да биде во предетерминиран стил и дека е за компанија која што катастрофално работи последниве низа години. Ама ако гледаме реално да останат ли бараки? Ајде сега или подоцна ќе има инвестиции во вагони пруги па се надеваме ќе им тргне
![]() Искрено се надевам и општина Центар што поскоро време (а редно време е) да направи архитектонски впечатлив објект наместо тие бараки. Стварно се субстандардни за времето во кое живееме а на прекрасна локација. |
|||||
![]() |
|||||
Lerin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
||||
Полека етикето,смири се. Ти мене ме обвинуваш дека гледам Сител и читам Курир и велиш дека ништо не се прави,а кој ти кажал тоа 24вести ? Ај ти се молам не ми мешај политика. Заради вакви ликови сакам уште повеќе да се гради,итоа во барок,чисто зошто плачете ама не заради тоа,туку зошто некои други не го градат истото. Тогаш одлично ќе беше. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Доволно сум зрел за да не читам македонски сајтови, а уште помалце да гледам македонски телевизии. Уште повеќе сум љубител на возови па у изминативе години имам толкава километража со македонски возови колку што немаат 95 посто од членовите на овој форум (има исклучоци и секоја чест за нив!). Затоа и знам каква ни е државава, затоа и знам дека одиме назад, зашто сум чест посетител на македонските градови и гледам каква (не)поврзаност има кон и од нив, а да не зборам за тоа колку самите градови се заостанати. И знам дека немаш контра-аргумент, зашто немате попаметен изговор од тоа - тие претходно имаа шанса, па не градеа. Да, не градеа и паднаа, ама не значи дека тој што треба да дојде треба мајката да ја расплаче. Жалам за сите со вакво размислување. |
|||||
23ka.wordpress.com
|
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
кој се возел на првиот степеник од скалилата на вагоните и да се држи со една рака за ракохватот поради гужва нека крени два прсти
![]() |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
И да не заборавиме уште една работа многу веќе беше наведено. Зошто баш токму оваа локација? Токму до неа треба да се подигне и новата „барокна“ зграда на Геолошки завод? Ајде некој да ми одговори зошто, бидејќи ако пишам поради кого е ќе речете дека зборувам премногу политика.
Овие бараки се толку изолирани во центарот на Скопје што никој нема да ги забележи ако останат таму со децении. А дали сте ја забележале „тортана“ на железница што стои спроти „Макпетрол“ и катната гаража, некогашниот магацински простор. Зошто тој објект не се сруши, тоа ругло од центарот на Скопје да се отстрани и да се изгради нешто? Зошто не се сружи она ругло од објект што е во Паркот на новинарите, карши НИП „Нова Македонија“? Или зошто не се гради кај некогашните бараки што беа на железница во Мичурин? Овие атрактивни парцели ги чуваме за некои други инвеститори во иднината? |
|||||
![]() |
|||||
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
||||
Не си единствен ![]() два пати и тоа на релација Прилеп-Скопје ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Еден Дечко ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
![]() ![]() |
||||
Потпис! Подобро ни јас немаше да го склопам. Само на делот за капитулацијата би додал дека 10 години се премногу, таа е тука меѓу нас, присутна веќе долг временски период само никој не сака да ја призане! За идното здание воопшто не би се трудел многу да го коментирам затоа што констатиравме дека не ни е примарно или нужно, тргнувајќи од предвидениот квази класичен стил, но кога подобро ќе размислам и согледам од друга страна самото здание ќе сведочи и ќе соодвестува со инфраструктурата и возните гарнитури на МЖ, па можеби и нема да биде толку голема утка во поглед на стилот. |
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Два прста такоџе ![]() Edited by N23 - 05-Mar-2014 at 01:58 |
|||||
23ka.wordpress.com
|
|||||
![]() |
|||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||
![]() E поради таквите како вас кои се возеле така како што се возеле, приоритет на МЖ ќе ѝ бидат барокни згради и слични глупости, а нови пруги, нови шини и прагови, нови железнички станици и постојки, како и нови возови ќе ѝ бидат последната дупка на кавалот. Ако имавте малку поголема самопочит, железничкиот патнички сообраќај или ќе беше како што треба или немаше повеќе да постои. Единствен воз кој вредеше нешто беше деловниот Битола-Љубљана. Се сеќавам кога ко користев пред 20 години. Не знам сега дали сообраќа и да ли има некој друг макар со приближен квалитет и комфор. Ох, за малку ќе заборавев. Новите возови ги очекуваме на куково лето, нели? Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 11:05 |
|||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
phenomenon такви како нас што се возеле така не се возеле од кејф туку затоа што морале.
Новите возови не ни можеме да разговараме кога ги очекуваме бидејќи сеуште не е отворен тендерот (ако е воопшто завршен). |
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
Ako plaka drug kako Beton hotelot so vl.partija ok,ama i ako dade eden denar za toa ne e vo red. Kako idea ne e loša tie da učestvuvaat so parcelata,a investitorot da im izgradi i dade vo protiv vrednost kvadrat po dogovor. Znaemedeka skoro site stanbeni zgradi vo Skopje se gradat taka.
A ako ne gi donesat novite garnituri i vagoni mislam toa ke im bidi jažeto od besilkata. Drvo ke se najdit vo sekoj slučaj |
|||||
![]() |
|||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||||
Срамота, само толку можам да кажам. Додека отпуштаат работници, железничкиот сообраќај е пред колапс, возовите одвај се движат, одредени пруги не се чепнати од нивното поставување, железничките станици личат на некои во Авганистан, нам ни дошло да правиме нова зграда
![]() |
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
не ја пропуштајте главната поента, а тоа дека некој постојано обожава да прави будали од нас... за проекти како коридор 8, модернизација на пругите и возниот парк, реновација и модернизација на станиците и т.н, веќе 23 години зборат дека се квантна физика, скапа и тешко изводлива... ама затоа од друга страна, за задоволување на барокни фетиши со еднакво мрсна цена, се може да биде средено во рок од 5 минути
без разлика, кој и да плаќа, како и да е извршено се, битно е дека некој се потрудил да се оствари проект тотално небитен и неприоритетен за државата или за МЖ, додека има толку нерешени проблеми пред себе... |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||||
ПРИСТИГНА ЕДНА ПОНУДА
ЗА ПЕТ ДЕНА ДОГОВОР ЗА ИЗГРАДБА НА НОВА ЗГРАДА НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ ![]() Македонски железници после повеќе од 30 години ќе добие нова зградата. На третион јавен повик за изградба на деловните простории на Јавното претпријатие Македонски железници-Инфраструктура пристигна една понуда за која во рок од 5 дена ќе се направи извештај, по кој ќе следи потпишување на договор. Фирмата која се пријавила на јавниот повик доставила банкарска гаранција за сериозност на понудата во висина од 50.000 евра и банкарска гаранција за изградба на објектот во износ од 100.000 евра. Приватниот инвеститор пред почетокот на изградбата ќе треба да изработи идејно решение во стил на барокот, класицизмот или неокласицизмот, што ќе треба да биде одобрено од комисија на МЖ – Инфраструктура. Од предвидените простории со површина од 9.003 метри квадратни, јавното претпријатие треба да добие минимум 23% од бруто развиената површина, додека компанијата понудувач понудила 23.2%. или најмалку 2.701 метри квадратни. Најповолниот понудувач треба да обезбеди одобрение за градење на предвидениот објект во согласност со Деталниот урбанистички план „Градска четврт Капиштец локалитет Геолошки завод“, за ГП број 1.2, во рок од 9 месеци од денот на солемнизација на договорот за пренесување на правото на градење, објектот да го изгради во рок не подолг од 24 месеци од денот на правосилност на одобрението за градба. Истотака обврските околу трошоците за степенот на уредување на градежно земјиште се на сметка на најповолниот понудувач, на негов трошок треба да обезбеди 500 м2 деловен простор во општина Центар – Скопје за цело времетраење на градбата, со претходна согласност на ЈП МЖ Инфраструктура за местоположбата на објектот во кој се наоѓа деловниот простор, нотарските трошоци за солемнизација на договорот се обврска на најповолниот понудувач. Покрај деловни простории, приватниот партнер во зданието ќе може да смести и хотел, трговски центар или угостителски локал, и тоа до 40% од неговата целокупна површина. Објектот ќе се гради на парцела со големина од 3.179 метри квадратни, ќе има приземје и шест ката и висина до 25 метри. http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=0ACE691462EE9E49A633D99B609D49FB |
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Се најде инвеститор и за „барокната“ зграда на Македонски железници
Владиниот проект „Скопје 2014“ се повеќе излегува од границите на урбанистичкиите планови „Мал Ринг“ и „Голем Ринг“ и се проширува кон периферијата на централното градско подрачје. МЖ – Инфраструктура обелодени дека на третиот повик за изградба на деловна зграда за ова јавно претпријатие пристигнала една понуда од заинтересиран приватен инвеститор, потег по кој би следело потпишувањето на договорот за јавно – приватно партнерство. Од МЖ – Инфраструктура се подготвени да ја препуштат сопственоста на градежната парцела на која се наоѓаат сегашните бараки на претпријатието на улицата „Јордан Мијалков“ и поголем дел од идниот објект, при што за возврат би добиле сопствени простории со површина од 2.701 метри квадратни. ![]() Бараките на чие место треба да се гради „барокниот“ објект на МЖ-Инфраструктура „Фирмата која се пријавила на јавниот повик доставила банкарска гаранција за сериозност на понудата во висина од 50.000 евра и банкарска гаранција за изградба на објектот во износ од 100.000 евра. Приватниот инвеститор пред почетокот на изградбата ќе треба да изработи идејно решение во стил на барокот, класицизмот или неокласицизмот, што ќе треба да биде одобрено од комисија на МЖ – Инфраструктура“, се наведува во денешното соопштение на ова јавно претпријатие. Оттаму не објаснуваат од каде произлегува нивната стручност во избор на архитектонски трудови, ниту пак ги обелоденуваат членовите на комисијата што ќе го избере финалниот надворешен изглед на деловната зграда. Градежната парцела на која ќе се гради планираната деловна зграда е со површина 3.179 метри квадратни, на која е зацртано да се подигне здание со максимална висина од 25 метри, со приземје и шест ката. Покрај деловни простории, идниот сопственик во зградата ќе може да смести и хотел, трговски центар или угостителски објект, и тоа до 40% од нејзината вкупна површина. Во текот на изведбата на деловниот објект, инвеститорот ќе биде должен да обезбеди 500 метри квадратни деловни простории на сопствен трошок во некој објект на територијата на општина Центар. МЖ – Инфраструктура има расфрлано објекти во нејзина сопственост на неколку ударни локации во централното градско подрачје, кои го нагрдуваат ликот на македонската метропола. На локацијата спроти седиштето на „Макпетрол“ се сместени магацинските простории на некогашната железничка станица, кои заедно со непосредната околина претставуваат целосно неурбанизиран простор. Во идентична состојба се наоѓа трошната зграда на ова претпријатие во Паркот на новинарите во населбата Капиштец, а урнатини на земјиштето на ова претпријатие има и во населбата Мичурин, покрај Транспортниот центар. Бојан Блажевски http://www.build.mk/?p=40008 |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |