build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 54>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 13-Mar-2014 at 09:51
Originally posted by daci92

На нероден петко капа му искроивме него нема врска, како и да е мислам дека МЖ ќе пушти повеќе од еден воз до Кр.Паланка, а верувај ќе има и воз од Скопје до Софија кој ќе застанува на некој од селата ,можеби не на сите но на доста од нив ќе застанува.


Ќе пушти, зошто да не пушти. Сигурно паланчани нема да одберат климатизиран автобус кој поаѓа навреме и до Скопје стига за 2 часа, туку ќе одберат воз кому до Скопје ќе му требаат преку 3 часа, во кој зимоска ќе се мрзнат и кој речиси секогаш ќе доцни.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 13-Mar-2014 at 12:07
Ako za 7 godini od sega bide gotov Z.Koridor 8, bidete presrekni. Toa e nekoj minimum.
Prvava delnica sto udrija temel e veke izgradena, ama delumno ukradena i zapustena, samo ja rekonstruiraat so pari kako odnovo da ke ja gradat.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 13-Mar-2014 at 12:33
Дано този път нещата бъдат различни! Пожелавам ви го!
Back to Top
I.M. View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 60
  Quote I.M. Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 13-Mar-2014 at 13:50
Originally posted by phenomenon

Originally posted by daci92

На нероден петко капа му искроивме него нема врска, како и да е мислам дека МЖ ќе пушти повеќе од еден воз до Кр.Паланка, а верувај ќе има и воз од Скопје до Софија кој ќе застанува на некој од селата ,можеби не на сите но на доста од нив ќе застанува.


Ќе пушти, зошто да не пушти. Сигурно паланчани нема да одберат климатизиран автобус кој поаѓа навреме и до Скопје стига за 2 часа, туку ќе одберат воз кому до Скопје ќе му требаат преку 3 часа, во кој зимоска ќе се мрзнат и кој речиси секогаш ќе доцни.


Кој климатизиран автобус хах.Пролетер сигурно.Многу побрзо со воз ќе стигнат него со тие автобуси.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 13-Mar-2014 at 17:03
Previous
Сакаш ли да кажеш дека  ОВИЕ автобуси немаат клима и конкуренција ќе им биде некој искршен воз?

http://img853.imageshack.us/img853/2561/proleterkpbova.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh132/sanos_a/busevi/turistucki/DSC00861.jpg



http://img42.imageshack.us/img42/7927/kpsk1.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh132/sanos_a/busevi/DSC00631.jpg

http://i.imgur.com/fPU2f.jpg


Edited by phenomenon - 13-Mar-2014 at 17:13
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 13-Mar-2014 at 18:31
недржи тезата која често ја среќавам на овој топик дека на делот од пругата што сега се реконстуира немало потреба од толку вложувања и слични тези.

ако се повратиме наназад колку пати е критикувано зошто не се превземи нешто за да се обезбеди поголема сигурност на железничката инфраструктура, како и да се зголеми брзината од сегашнаите фантастични 50 км/ч

кога тоа се прави,нечинело туку требало од тука па натаму да се гради.

двојни аршини
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 13-Mar-2014 at 18:47
Во посебна прилика, вчера слушав Македонец и Бугарин како зборуваа за Коридор 8.
 
Бугаринот зборуваше со оптимизам каков што не сум слушнал досега, изгледа Бугарите повеќе сакаат овој коридор да стане реалност отколку ние Македонците.
 
Но морам да потенцирам меѓу другото, дека Бугаринот се однесуваше како воопшто да не е запознаен со реалната слика на македонската политичка сцена, па претпоставувам дека од тука и потекнува неговиот оптимизам.
 
Говореше за тоа дека и тие секции од железничката пруга кои биле изградени во 1990-те години ќе мораат да бидат срушени и одново да се градат од темел бидејќи низ нив воопшто не поминал воз и не се одржувани, говореше за тоа дека Македонија посебно се задолжила за Коридор 8 и дека за 2 до 3 години коридорот ќе биде целосно изграден.
 
Лично го жалам и него и неговите сонародници, очигледно појма немаат како функционираат работите во Македонија.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 14-Mar-2014 at 00:51
Originally posted by phenomenon

Originally posted by daci92

На нероден петко капа му искроивме него нема врска, како и да е мислам дека МЖ ќе пушти повеќе од еден воз до Кр.Паланка, а верувај ќе има и воз од Скопје до Софија кој ќе застанува на некој од селата ,можеби не на сите но на доста од нив ќе застанува.


Ќе пушти, зошто да не пушти. Сигурно паланчани нема да одберат климатизиран автобус кој поаѓа навреме и до Скопје стига за 2 часа, туку ќе одберат воз кому до Скопје ќе му требаат преку 3 часа, во кој зимоска ќе се мрзнат и кој речиси секогаш ќе доцни.

Дали е тоа така ? Па до Кр.Паланка додека да изградат јас мислам дека и Македонија или неам да ја има или ќе иде многу напред ,а тоа значи дека возовите ќе бидат нови и ќе имаат клима и греење (па нели пуштивме тендер за нови) . А да напоменам дека не верувам дека за тоа време превознициве со автобуси ќе ги променат значајно нивните автобуси за толку време.
Возот ќе биде многу побрз од автобусот ,особено ако во меѓувреме не го направат автопатот до Кр.Паланка.

Originally posted by Bojan10

Ako za 7 godini od sega bide gotov Z.Koridor 8, bidete presrekni. Toa e nekoj minimum.
Prvava delnica sto udrija temel e veke izgradena, ama delumno ukradena i zapustena, samo ja rekonstruiraat so pari kako odnovo da ke ja gradat.


Може да биде и многу побрзо но нема бидејќи нема пари и проекти.
Инаку првата делница што и удрија темел е далеку од изградена, незнам дали некогаш си бил но пруга нема на 90% од трасата, долниот строј е во далеку од завидна ситуација, а станиците и стојалиштата скоро и да не постојат. Пругата се гради однови ,местото каде што удрија камен темелник ќе се гради комплетно нов мост кој ќе ја поминува реката и регионалниот пат. А попатните надпатници и подпатници и реконструкции на мостови да не ги споменуваме ,ниту поместувањето на трасата.

Штета што не се договоривме да ја направиме таа репортажа за која се договаравме на неколку средби, токму за да нема вакви муабети дека таму има пруга.

Originally posted by Dexter26

Во посебна прилика, вчера слушав Македонец и Бугарин како зборуваа за Коридор 8.
 
Бугаринот зборуваше со оптимизам каков што не сум слушнал досега, изгледа Бугарите повеќе сакаат овој коридор да стане реалност отколку ние Македонците.
 
Но морам да потенцирам меѓу другото, дека Бугаринот се однесуваше како воопшто да не е запознаен со реалната слика на македонската политичка сцена, па претпоставувам дека од тука и потекнува неговиот оптимизам.
 
Говореше за тоа дека и тие секции од железничката пруга кои биле изградени во 1990-те години ќе мораат да бидат срушени и одново да се градат од темел бидејќи низ нив воопшто не поминал воз и не се одржувани, говореше за тоа дека Македонија посебно се задолжила за Коридор 8 и дека за 2 до 3 години коридорот ќе биде целосно изграден.
 
Лично го жалам и него и неговите сонародници, очигледно појма немаат како функционираат работите во Македонија.


Хаха мислам добро познато е ,во Бугарија се известува она што ќе го каже нашиот министер на нивниот министер па тој на своите колеги па тие на весниците и вестите ,но играта се вика расипан телефон.
Македонија се задолжи за првата делница (од 30+ км) и таа ќе ја гради 3 години, за втората делница се водат некакви преговори за пари (нели неколку пати беше напоменувано дека парите се обезбедени ама тоа  пу пу неважи) ,а за третата и најскапата (приближно 360 милиони евра) нема ни абер ,а тешко дека парите ќе ги обезбедиме освен ако кинезине не се смилуваат.

Инаку кутрите тие ако им веруваат на нивните и на нашите медиуми, него да бидеме реални ,да гледавме низ розеви наочари и да верувавме на нашиве политичари и медиуми ние веќе со години се возиме Тирана - Скопје - Софија со воз, а богами и по автопати.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 14-Mar-2014 at 03:43
Даци незнам која траса си ја гледал, ама јас како што гледам на мапата трасата поминува низ Кетеново а тоа не ми изгледа дека е баш блиску до Кратово, што значи во проектот не мислеле многу на овој град така да кратовчани ќе треба да се изнаодат ако сакаат да фатат некој воз што ќе иде накај Скопје или накај Бугарија Big%20smile
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 14-Mar-2014 at 04:39
Јас се извинувам ,сега баш и ја следев трасата каде што е градено и поминува на излез на Кетеново ,а тоа е одалечено околу 9 км од Кратово, но ќе побарам каде е проектот за трасата ,ако го најдам ќе го постирам.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 14-Mar-2014 at 10:18
Eве го проектот за трасата:

http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/3407/Plan%20za%20vklucuvanje%20na%20zasegnatite%20strani%20MKD.pdf

Погледнете ги мапите на страница 6 и страница 7 и ќе видите дека станицата во Кетеново е ПРЕТСТАВЕНА како станица Кратово, што значи дека причините за намалување на брзината не е свртување на трасата кон Кратово како што овде некои наивни членови поверуваа.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 14-Mar-2014 at 10:31
Видете луѓе, реално треба да си признаеме дека 9 километри не никаква километража за една европска пруга. Во западните земји постојат селца и градови кои на доста поголемо растојание од главната железничка мрежа, но ги користат услугите на железницата. Треба да го земеме во предвид фактот дека Кратово досега беше и ќе остане далеку од било кој друг позначаен коридор, освен оваа пруга.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 14-Mar-2014 at 10:44
9 километри не е никаква километража за една европса пруга, но 9 километри одење покрај коловозот на непрегледен планински пат е ризикување на животот. Замисли уште да носиш и багаж со себе.

Јас повеќето скопјани што ги знам проблем им е одење 3 километри по права улица по тротоар, а не пак релација каква што е Кетеново-Кратово.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 14-Mar-2014 at 12:30
Originally posted by phenomenon

Eве го проектот за трасата:

http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/3407/Plan%20za%20vklucuvanje%20na%20zasegnatite%20strani%20MKD.pdf

Погледнете ги мапите на страница 6 и страница 7 и ќе видите дека станицата во Кетеново е ПРЕТСТАВЕНА како станица Кратово, што значи дека причините за намалување на брзината не е свртување на трасата кон Кратово како што овде некои наивни членови поверуваа.


Фала за линкот.
На страна 6 на сликата пишува дека е Кетеново.
Инаку на истата таа слика можеш да ја воочиш разликата помеѓу сегашната траса и таа другата предложена па види колку локално население се губи ,бидејќи другата страна каде што е прегледувана се работи за земјиште кое е ретко населено ( не дека ова е густо населено).
И незнам колку ти си се запнал дека ние сме наивни и глупави и дека не е поради тоа ,ако не е те молам кажи ми зашто е ,јас лично имам изнесено зашто не е одбрана една од новите 2 предложени траси едно 10тина страни наназад кога се покажа во јавност физибилити студијата.


Edited by daci92 - 14-Mar-2014 at 12:35
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 09-Apr-2014 at 13:31
Куманово-Бељаковце (фото: faktor.mk)

За сè има вторпат
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 09-Apr-2014 at 15:37
само мал дел од делницата е таков без шини иако целата пруга е во лоша состојбаама не како на сликава а од реконструкцијата нема абер се си стои како порано и нема знаци дека брзо ке се почне со реконструкција
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 09-Apr-2014 at 16:00
Axel  мал дел нема шини? Кажи ми кога последен пат си бил накај Клечовце или Бељаковце ? Меѓу Клечовце (па пред Клечовскиот мост) и Бељаковце нема ниту толчник а не пак прагови и шини. А помеѓу Шупљи Камен и Клечовце голем дел стојат само прагови и точник, без шини.
Инаку не се работи ниту на мостот кај Клечовце, нема никакви активности по трасата колку што јас сум запознат.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 09-Apr-2014 at 18:14
даци остај ти јас кога сум бил ти ако имас одено 2-3 пати мислиш дека знаеш се.над 70 % од трасава има шини кази ми сеа кое е повеке 30 или 70 ја последен пат накај бељаковце бев завчера А КОГА БЕШЕ ТИ?Трасава за последниве 3 години ја имам поминато некаде 250-300 пати и знам што зборувам ја не реков дека состојбата со пругава е идеална или добра ама не е толку лоша како на сликава зборувам за целата делница 5 км не се цела делница
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 09-Apr-2014 at 20:37
сегашната состојба нема врска со тоа што ќе се прави(ако веќе се прави???).значи ќе се вади чакалот,ќе се тампонира,се ставаат некои фолии,па крупен чакал,....бетонски прагови и шини со повисок напречен пресек.значи било што да има ,тоа ќе се вади
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 09-Apr-2014 at 20:43
токму така гоко а има ставано колци обележано па едно 8-10 м од постојана линија дали само ке ја исправаат пругата или ке има 2 колосека?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.