![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 53> |
Author | ||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
плус, ти напрај го основниот коридор, после лесно е да се пресмета потребата од додавање на некој крак од коридорот кон други градови, и тоа е се фокусот на Владата треба да е кон тоа да развива на државно ниво, а тоа најдобро се прави преку совршена интернационална поврзаност, а Скопје е важен како сообраќаен јазол, затоа што е главен центар на земјата, така е со секој главен град во било која земја... плус, Македонија има многу лош распоред на градовите за да се направи некоја ефикасна, заедничка и брза внатрешна мрежна поврзаност меѓу нив, за сега зависиме само од европските коридори |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
И денес е административен центар на Источниот Регион (погледни регионална поделба на Македонија). Штип е дефакто Административен ,Едукативен и Транспортен центар за Источниот регион ,а последното и за Источна Македонија. Штип е централен град кој е доста населен па со тоа и еден од најголемите градови во Источна Македонија, како што кажав има добра географска позиција која го прави лесно достапен и раскрсница па оттаму потребата тој да стане центар. Не зборувам да стане главен економски фактор, туку зборувам да стане поголем економски фактор и на некој начин да започне нова ера во Источна Македонија во однос на развојот на тој дел од државата.Не треба и неможе Скопје да биде за се ,мора да се направи некаква распределба ,а со развојот на инфраструктурата во тој дел на Македонија мислам дека многу побрзо и подобро ќе се развива економијата. Јас кажав и јас сум подржувач да се градат меѓународните коридори, но исто така сум подржувач да се градат и внатрешни автопати кој го олеснат функционирањето во самата држава и ќе потикнат ивестиции во региони кој сега ги сметаме за периферни и некомпетентни, затоа и младите се почесто се селат во странство (за Скопје е веќе познато и нормално па како на никој да не му смета). Џабе ни е на нас Коридор 10 ако од град како Струмица до него имаме само козја патека. Џабе ни е Коридор 8 ако немаме што да превезуваме по него а воедно и немаме патници на него. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
"daci92", ajde neka bide taka kako sto velis, iako sum totalno skepticen vo razvojot na Stip, bidejki znam kako stojat rabotite tamu. Znaci, sosema nakratko. Izgradbata na ovoj avtopat e povrzuvanje na Stip so Skopje, a ne na istocna Makedonija so "regionalniot centar". Ne razbiram kako ovoj avtopat ja povrzuva istocna makedonija so Stip?
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Ако ние не се стремиме за градовите како Штип да се развиваат тогаш тие нема да се развиваат. Се додека нашава влада се стреми Скопје да го развива и сообраќајниците околу и низ Скопје да се развиваат ние нема да видиме развој на другите градови ,бар не во толкаво темпо какво што треба.
Да овој автопат е поврзување на Свети Николе и Штип со Скопје ,но ако добро ја погледнеме картата на Македонија ,особено на источна Македонија ќе видиме дека сите главни регионални и магистрални патишта во тој дел се поврзуваат во Штип и неговата непосредна близина. Е сега ,знаеме дека источниот дел на државата е најмалку посетен од цела Македонија ,дури и ние самите го одбегнуваме тој дел на државата иако крие прекрасна природа и култура. Патиштата кој сега водат до централната раскрсница во тој дел на државата (односно Штип) се во катастрофална состојба ,не задоволуваат ниеден стандард, а од друга страна потребни се маневри за да се стигне до тој дел.Со овој автопат поврзувањето е директно и така тој дел станува по пристапен. Јас мислам и сакам да верувам дека кога ќе се направи овој автопат (ако не и во меѓувреме) ќе се средат и останатите патишта што го поврзуваат Штип со останатите градови ,така ќе добиеме многу подобро поврзување на источна Македонија со него, а со тоа и побрз и зголемен развој.Моментално и тие инвеститори (претежно домашни) кој ги имаме во тој дел на државата се жалат на патното и железничкото поврзување со Скопје и останатиот дел на Македонија па поради тоа никој не се одлучува да инвестира или реинвестира во тој дел. |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
СО 29 КАНДЕЛАБРИ Осветлена клучката меѓу Тетово и Гостивар Клучката кај патарината Тетово југ на автопатот Мајка Тереза" на влезот од правец на Гостивар е осветлена. Со 29 канделабри осветлена е должина од 850 метри на автопатот и краци на клучката. Вкупната вредност на работите изнесува околу 4,5 милиони денари. Според податоците, одговорните на ЈП "Државни патишта" намалувањето на потрошувачката на електрична енергија за осветлувањето во услови кога фреквенцијата на сообраќајот е намалена ќе се врши на класичен начин со исклучување на секоја втора односно трета светилка во одреден временски период. Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, истакна дека продолжуваат со активностите за зголемување на безбедноста во сообраќајот преку осветлување на влезовите од градовите со што се зголемува и прегледноста на патот. - Минатата година осветливме девет клучки со вкупна должина на автопати, магистрални и регионални патишта од 20,5 километри со инвестиција на 106,5 милиони денари. Оваа година веќе ја осветливме клучката на влезот во Прилеп од делницата Прилеп-Битола во должина од 1.200 метри и инвестиција од 5,7 милиони денари. Во периодот што следи ќе се осветли клучката Штип на релацијата Штип-Кочани-Радовиш, рече Георгиевски. Тој најави дека како критична точка на автопатот Мајка Тереза" во план е и осветлување на клучката на влезот од Гостивар непосредно по патарината на автопатот. извор |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Ќе се бараат концесионери за автопатите Скопје – Блаце и Гостивар - КичевоВо завршна фаза се консултациите со Меѓународната финансиска корпорација (IFC) која ги подготвува потребните студии и анализи. Доколку се најдат заинтересирани инвеститори изградбата ќе почне во 2015-та.Скопје – Блаце и Гостивар – Кичево. Ова се приоритетните
автопатски делници за кои ќе се бараат концесионери. Во завршна фаза се
консултациите со Меѓународната финансиска корпорација (IFC) која ги
подготвува потребните студии и анализи. Доколку се најдат заинтересирани
инвеститори изградбата ќе почне во 2015-та.
„Очекуваме
некаде крајот на мај, почетокот на јуни да распишеме повик за
пронаоѓање концесионер... Таму стои изградба и реконструкција на
делниците што ќе се превземат на управување“ изјави Миле Јанакиески,
министер за транспорт и врски. Патиштата ќе се
нудат во два пакети. Првиот е управување на целата должина од Скопје до
Охрид заедно со новиот автопат кој ќе се гради со кинески кредит.
Концесионерот ќе има обврска да ја направи делницата од Гостивар до
Кичево и да ја реконструира од Скопје до Гостивар. Вториот помал пакет е
Скопје – Блаце кој најверојатно ќе оди со превземање и на делницата
Скопје – Миладиновци и на скопската обиколница. Избраните
инвеститори ќе управуваат со автопатите и ќе наплаќаат патарини 35
години. Потоа патиштата ќе и се вратат на Република Македонија. Лани државата инкасирала 22.5 милиони евра од патарините Ќе
се модернизираат и прошируваат и патарините на оската Север – Југ
односно на Коридорот 10. Тендерот ќе се распише во мај, а градежните
работи ќе траат 18 месеци. Потоа наплатата ќе биде целосно
автоматизирана. „Куманово ќе биде прва за
реконструкција. Во проектот се предвидуваат десет такви куќички и десет
кај Стоби бидејќи тие се покажаа како тесни грла“ рече Љупчо
Георгиевски, директор на ЈП за државни патишта. Надлежните
не очекуваат оваа туристичка сезона да се повтори ланската слика кога
на патарините се чекаше со часови. Вработените биле на обуки за
поефикасно работење.Во 2013-та државата инкасирала 22.5 милиони евра од
патарините. Наплатата е зголемена за 20% откако со нив управува ЈП за
државни патишта. roads.org.mk - нов сајт за планирање на патувањата Посетителите
на новиот веб портал кој го промовираше претпријатието, roads.org.mk во
реално време може да го следат сообраќајот на сите патарини и на пет
гранични премини на кои се поставени камери. Сајтот нуди и постојано
обновувани информации за состојбата на патиштата како и други опции за
планирање на патувањaта. извор |
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
da, da, 10 godini ni kilometar avtopat ne se napravi sega odednas im tekna.. kakva "slucajnost"
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
![]() Не биди толку бесчувствителен. Мора нешто и да напишат во предизборната програма. Не може да остават бели листови. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Демеска низ Кичево проструи информација дека кинезите дошле и се стационирале со контејнери.Дали е точно или е само `шушкање` низ народот-ќе знам за кратко време.
Иначе ова им е одредената локација за кампот што ќе го постават: 41.478932,20.81556 |
||
![]() |
||
Skopjanecot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
![]() ![]() |
|
![]() Можно е, пошто ја случајно сретнав еден од инжењерите и кратко напраивме муабет (уствари испушивме по една цигара). Со него имаше уште седум/осум Кинези... |
||
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Prašav od kolegite od Izvor i rekoa deka kinezite doagjale nekolku pati, a is to i od Granit lugje go razgleduvale terenot
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Може некој да појасни каков експресен пат ќе биде Романовце-Кр. Паланка.
Дали експресен пат не смее да има вкрстувања со споредни патишта на исто ниво? Дали двете коловозни ленти ќе бидат одделени со зелена површина, или ќе бидат одделени со двојна бела линија како кај булеварите? Што од следновo е експресен пат? ![]() ![]() ![]() Edited by phenomenon - 25-Apr-2014 at 22:50 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Експресен пат ти е исто што и автопат само кај него има неколку измени. Сите слики погоре се од експресни патишта бар колку јас што разбирам освен можеби последната.
Експресен пат е секој пат кој во секој правец има барем по две ленти со ширина од најмалку 3м и нема лента за застанување и споро возење (како кај автопатите). Може да биде одвоен со зеленило ,може да биде и целосно одвоен (Велес - Катланово и Скопје - Куманово), а може да биде и споен (како што мислам дека ќе го прават Ранковце - Кр.Паланка) , успоните треба да бидат исти како кај автопатите и мислам дека радиусот на кривините е сличен ,но бидејќи владата вели дека ќе се остави можност да биде проширен со трета лента во иднина и да прерасне во автопат тогаш очекувам дека голем дел од патот ќе ги исполнува сите услови за автопат (што значи дека можно е лентите од старт да бидат 3.25-3.5 м како би го исполниле тој услов). |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Напротив, само последната слика е експресен пат, другите се просто патишта со поголем капацитет (dual carriageways, 2+2, 4x1...).
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
патот од последната слика за нас е `автопат од највисока класа`
![]() |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Не постои универзална дефиниција за поимот „експресен пат“. Значењето зависи од државата во која поимот се употребува. Во Македонија тоа е регулирано во Законот за јавни патишта според кој „Експресен пат” е јавен пат кој е специјално изграден и наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила, означен со пропишан сообраќаен знак, со најмалку по една лента за секоја насока и лента за застанување, на кој сообраќајот може да се вклучи, односно исклучи само на одредени и посебно изградени приклучоци и кој е заштитен од пристап надвор од овие површини; За разлика од „Автопат” е јавен пат специјално проектиран и изграден за сообраќај на моторни возила, означен со пропишан сообраќаен знак, со физички раздвоени коловози по насоки, кој има најмалку две сообраќајни ленти и по една лента за принудно застанување во секоја насока, со раскрсници вон ниво, без вкрстување со друг пат, железничка пруга или со пешачка патека, на кој сообраќајот може да се вклучи, односно исклучи само на одредени места и посебно изградени приклучоци на јавните патишта на соодветна коловозна лента на автопат и кој е заштитен од пристап надвор од овие површини и има места за одмор на патници и сервиси за возила; http://goo.gl/IGQyr3 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Според оваа дефиниција, делниците Тетово-Гостивар, Куманово-Велес и Демир Капија-Гевгелија не се автопати (немаат лента за принудно застанување барем во едната насока). http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/PatnaKarta_01.pdf |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Као демек за делницата Смоквица-Гевгелија има проект само се чека од ИПА средствата да се одобрат и да се распише тендерот. Рехабилитација и надградба на автопатната делница Смоквица-Гевгелија, како дел од Коридорот 10 Со реализација на овој проект ќе се изврши рехабилитација и надградба на 10,15 км од автопатната делница од Смоквица до Гевгелија. Реконструкцијата и надградбата од автопатната делница ќе опфати обнова на асфалтот по целата должина од делница, како и проширување на 3-та лента на подделниците Смоквица-Прдејци 6,72 км и Негорци-Гевгелија 3,43 км, понатаму поставување на нови банкини и заштитници, поставена нова, современа хоризонтална и вертикална сигнализација, со што ќе се овозможи пред се зголемување на безбедноста при патување, намалување на бројот на сообрајќајни незгоди, скратување на времето на патување, како и намалување на трошоците за одржување на возилата кои поминуваат по таа делница. По спроведувањето на тендерската постапка се очекува градежните работи да започнат до крајот на 2014 година и проектот да се реализира во рок од 18 месеци. |
||
![]() |
||
Dragan1987 ![]() Newbiе ![]() Joined: 14-Aug-2014 Location: Detroit Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
A zosto ne se postavi tema za avtopat ili Ekspresen Pat Tetovo-Jazince kako sto e Tetovo Gostivar da se produzi Avtopat do Granicen Premin Jazince
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |