Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 4647484950 69> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #941 Posted: 03-Feb-2014 at 20:02 |
Мој роднина секојдневно патува за Скопје и назад, и како што кажува после Јегуновце нема плаќање на карта.Истото важи и за назад.
Е сега дали е ова мотивација за тие граѓани да почнат да плаќаат карти или е `награда`. Прашање за милион долари |
|
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Online Posts: 195 |
Quote Reply #942 Posted: 03-Feb-2014 at 22:34 |
Еве нешто што мислам дека би било интересно за сите кои сакаат да се потсетат на некои други времиња на нашите железници. Првата епизода од серијата "Булки крај шините" Почетокот би бил интересен да се види:
http://mtvretro.blogspot.com/2013/06/bulki1.html |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #943 Posted: 11-Feb-2014 at 18:49 |
Преземено е од хрватскиот форум на ЅЅС, така што не знам колку е веродостојно, но сепак мислам дека е доволно интересно за споделување:
Првите 25 пруги (на подрачјето на поранешна Југославија) JŽ - Јужна железница StEG - Staats Eisenbahn Gesellschaft MDŽ - Унгарска државна железница ADŽ - Австриска државна железница CO - Турција 1 Šentilj - Celje Slo JŽ 1846 2 Celje - Ljubljana Slo JŽ 1849 3 Drž.granica - Jam - Jasenovo - Vračev gaj - DG Srb StEG 1856 4 Ljubljana - Sežana – Trst (DG) Slo JŽ 1857 5 DG – Banatsko Aranđelovo - Kikinda - Žombolj (DG) Srb StEG 1857 6 DG - Vatin - Vršac - Jasenovo Srb StEG 1858 7 Pragersko - Kotoriba - DG Slo/Hr JŽ 1860 8 Spojni kolosijek kod Pragerskog Slo JŽ 1860 9 Zidani most - Sisak Slo/Hr JŽ 1862 10 Maribor - Prevalje - DG Slo JŽ 1863 11 Spojni kolosijek kod Maribora Slo JŽ 1863 12 Zagreb - Karlovac Hr MDŽ 1865 13 Horgoš - Subotica - Sombor Srb MDŽ 1869 14 Đekenješ - Koprivnica - Zagreb Hr MDŽ 1870 15 Ljubljana - Jesenice - Rateče - DG Slo ADŽ 1870 16 Sombor - Dalj - Osijek Srb/Hr MDŽ 1870 17 Osijek - Beli Manastir - DG Hr MDŽ 1870 18 Bosanski Novi - Banja Luka BiH TDŽ 1872 19 Đevđelija - Skopje Mak CO 1873 20 Pivka - Rijeka Slo/Hr JŽ 1873 21 Karlovac - Rijeka Hr MDŽ 1873 22 Skoplje - Kosovska Mitrovica Mak/Srb CO 1874 23 Divača - Pula Slo/Hr ADŽ 1876 24 Kanfanar - Rovinj Hr ADŽ 1876 25 Split - Siverić Hr ADŽ 1877 __________________ |
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #944 Posted: 21-Mar-2014 at 19:36 |
Железничките проекти за 2014 година чекаат на реализација
Македонски железници – Инфраструктура со обемна програма за работа на проектите за натамошен развој на паневропските Коридори 8 и 10. Реконструкција на делницата Куманово – Бељаковци, довршување на ремонтот на пругата Ногаевци – Неготино, старт на долгонајавуваната санација на железничката станица во Скопје и на уште 10 други долж Коридорот 10 и рехабилитација на пругата Битола – Кременица се конкретните градежни зафати што треба да почнат да се спроведуваат или пак да се завршат до крајот на годинава. Реконструкцијата на пругата до Бељаковце во должина од 30,8 километри е најголемиот проект, кој веќе стартуваше со изведба и треба да се комплетира најдоцна до септември 2016 година. За овој зафат е ангажирана германската компанија „Вибе“.
Паралелно со германците, во моментов на обнова на македонската железничка инфраструктура работи и бугарската компанија „ЦК-13 Холдинг ЈСЦ“, која рехабилитацијата на пругата од Ногаевци до Неготино во должина од 31 километри треба да ја заврши до крајот на годинава. Во програмата на МЖ – Инфраструктура е наведено дека ремонтот на пругата од Битола до границата со Грција ќе почне во октомври, за што во текот на овој месец треба да се распише тендер за избор на изведувач. Првиот воз кон Грција е планирано да тргне во март 2016 година.
Истовремено, компанијата ќе работи и на санација на железничките станици во земјава. Скопската железничка станица ќе се реконструира во периодот од април 2014 до март 2015 година – проект вреден 2,9 милиони евра. Обновата на станиците во Велес, Прилеп, Битола, Неготино, Демир Капија, Гевгелија, Табановци, Чашка, Богомила и Градско треба да започне во октомври 2014 година и целиот проект да се заврши во рок од седум месеци. Тендерот за избор на градежна компанија за овој зафат ќе биде објавен во текот на овој месец.
Покрај конкретните изведбени активности, државната железница годинава ќе ја изготвува документацијата за неколку други крупни проекти. Австриската фирма „Обермаер“ ќе продолжи со изработката на основниот проект за пругата Бељаковци – Крива Паланка, кој треба да биде готов до август 2015 година. Најдоцна до јули треба да се избере консултант што ќе го подготви основниот проект за пругата од Кичево до албанскиот град Лин, документ што треба да се комплетира до крајот на 2016 година. Во текот на мај годинава ќе биде објавен и огласот за избор на консултанска куќа што ќе го изработи основниот проект за пругата од Крива Паланка до бугарската граница.
Македонски железници – Инфраструктура има планови за изготвување на реконструкција и рехабилитација на железничките делници од Ѓорче Петров до Кичево и од Велес до Битола, за кои во текот на оваа година ќе се публикуваат одделни тендери преку кои ќе се повикаат на учество компаниите заинтересирани за подготвување на физибилити студија, идеен проект, основен проект, тендерско досие и студија за влијание на животната средина. Паралелно со работењето на овие проекти, до јули 2014 година треба да биде готова идентична документација и за пругата Куманово – Дељадровци. По ова, државата ќе треба да побара финансиски средства од европските фондови за рехабилитација на оваа делница, во пакет со трасата од Драчево до Велес. Ме интересира зашто документација за Дељадровце - Куманово , што е поентата со оваа документација? Па делницата Миладиновци-Табановце беше завршена со реновирање лани а оваа делница (Дељадровце - Куманово) е еден дел од Миладиновци - Табановце. И нели за Скопје-Велес се разговараше за нова пруга наместо постоечката траса, зашто да се реконструира наместо да се почне уште одма со новата траса? |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #945 Posted: 24-Mar-2014 at 08:41 |
Интересен текст...
ПРУГАТА СКОПЈЕ – ВЕЛЕС – ГЕВГЕЛИЈА ДА СЕ ПРЕСЕЛИ НА ЛИНИЈАТА СКОПЈЕ – СВЕТИ НИКОЛЕ – ДОЈРАН Д-р Иван Минев, Скопје И покрај просторната ограниченост на овој вид излагања, овој пат, основните мисли околу освојувањето на Вардар ќе ги изнесам во пократки можни црти. За сите проекти од голем степен на државно и национално значење неопходно е да се зборува јавно и да се применуваат и прифаќаат поткрепените размислувања и анализи. Фокусирање кон една земја при вековниот гигантски наш зафат, без проучување на глобалниот пазар и без референдум, кој проект да се земе, е својство на диктатура, а не на демократија. Акцентот е по Вардар да добиеме бришан простор и максимално изведливи големи акумулации на бистра вода, еколошка езерска зона и рајска градина. Парола, во здравата вода е силата на Македонија! Новото е ИСТОЧНИОТ КОРИДОР: пруга и модерен автопат Скопје Св. Николе – Штип Радовиш Струмица тунел низ Беласица Николиќ (Дојран) Цариградска железница (Солун, Истанбул). Таа цел може безболно да се постигне ако се респектираат некои факти. Првиот чекор е на Грците да им се укаже дека за нас освојувањето на Вардар е животно важно, отколку натурената тривијална расправија околу името на нацијата и државата, нешто што е неменливо. Но, ако Грција затега со согласноста, без пречки можевме да го освојуваме Вардар од Велес до Вруток, а подоцна од Велес до Гевгелија. На пурификацијата на Вардарскиот слив северно од Велес требаше одамна да се работи, во тие рамки и „Скопје 2014“ со повеќе пречистителни станици („мали фабрики“), наместо спомениците. Освен еден висок споменик крај мостот до небо на врвот Карпош, сите други споменици се брзоплета работа. Најголем споменик ќе беше барем една ХЕ на Вардар, особено ХЕ „Велес“. Редоследот на работите треба да почне со изградба на кусата нова пруга Миладиновци - Свети Николе - село Милино (спој со штипска пруга), која може да се изгради за помалку од една година. Со таа есенцијална пресечка толку важна за државата, ќе ја направиме непотребна сегашната пруга Скопје Велес и ќе создадеме идеални услови да се работи на големата хидроелектрана „Велес“, при што пругата ќе ни служи за дотур до браната. Пред да се полни езерото, пругата се демонтира. Но, сообраќајот Скопје Св. Николе Велес не се прекинува ниту еден ден и без временски притисок се гради браната. Значи, само со една куса делница Миладиновци - Св. Николе - Милино сме постигнале релација: 1. Скопје Св. Николе Велес Битола (Солун); 2. Скопје Св. Николе Велес – Гевгелија; 3. Скопје Св. Николе Штип. Свети Николе е нов јазол. Но, и јазолот Велес останува. Според целта на проектот да се освои Вардар и можностите кои ги дава новата спојка малото оддалечување од Велес е наполно исплатливо. Важноста на Миладиновци Св. Николе Милино не е согледана од институциите, или ако е видена, малодушно е проценета. Ако беше согледана немаше да се гради вртоглаво на други релации и да се оставаше Вардар да тече попусто. Но како дел од ИСТОЧНИОТ КОРИДОР за кој пледирам со години, сега се гради автопат Миладиновци Св. Николе Штип, согласно со кампањското работење, наместо тука пруга алтернатива на Скопје Велес. За среќа, грешката е во приоритетот, инаку автопатот е дел од ИСТОЧНИОТ КОРИДОР. При готова брана и ХЕ „Велес“, понатамошната работа бара сукцесивно градење според планерите на 11 (?) брани од Гевгелија до Велес, почнувајќи од Гевгелија и користејќи ја делницата на пругата угоре од секоја брана до Велес за дотур и при готова брана, демонтажа и пренос на материјалот на линија Штип Радовиш Струмица тунел Беласица Николиќ (Дојран). Пругата Велес Гевгелија за време на градба на браните јужно од Велес ќе се замени со автобуси и тешки возила и со пругата Скопје Св. Николе Велес Прилеп Битола (Солун). За тунелот од 7 до 8 км меѓу Банско и Николиќ, ќе треба да се разговара со фирмата „Herrenknecht“ од Германија, една од врвните фабрики во светот за производство на гигантски тунелски дупчалки. Доколку е тоа многу скапо, препорачувам копање на тунелот со македонски градежни сили, и тоа да се почне под итно, чекор по чекор. Не паушално ами научно да се пресмета чинењето двоен колосек во висините по Вардар, Скопје Велес, како и преселба на оваа пруга на исток со додаден нов колосек. Ваквото истражување Владата треба искрено да го предочи пред македонската јавност и да се решава со референдум. Железнички станици добиваат Св. Николе, Радовиш, Струмица, Николиќ (Дојран). Алтернативни станици за подалечна иднина: Валандово, Богданци, Гевгелија и градовите покрај бугарската граница и струмичко Ново Село (врска BG, GR, TR). Неготино, Градско, Демир Капија ќе се лоцирани на дофат на акумулациски езера и непосредно ќе го уживаат благодатот од рајската градина. Гигантското дело ќе ја преобрази Македонија и „жртвата“ дека овие три населби ќе останат без пруга е наполно прифатлива. Е, па не бидува сите убавини да бидат собрани на едно место! На времето авторот на трудов беше зафатен поборник за спас на Дојранското Езеро. Прифаќањето на овој идеен проект дава идеална шанса во зимните месеци да се каптира еколошки чистата вода од северната страна на Беласица и цевоводот со пад да почне близу бугарската граница и да минува низ тунелот на дојранска страна. Со оглед на фактот дека во Вардарска Долина собираме максимално големи акумулации на речиси питка вода и градиме пруга со два колосека, паѓа во вода секоја авантуристичка идеја за некаков пловен канал Белград Скопје - Солун и кон тоа уште побесмислената идеја за нуклеарка. http://www.utrinski.mk/?ItemID=1AFDF02C31BAAE42BABFDF02A641D9AB |
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #946 Posted: 24-Mar-2014 at 10:56 |
Д-р Минев долго време ја зборува оваа идеја ,и идејата пругата да се пресели на нова линија и да се создаде уште еден јазол е лично негова и за тоа има издавано книги и многу предавања има на таа тема. Истата идеја за Вардарска долина и железницата ги дискутира и објаснува во шоуто на Миленко Неделковски од 30.09.2011 година. Ако има некој што го интересира може да го сослуша таму.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #947 Posted: 24-Mar-2014 at 17:22 |
За мене оваа идеја е лудост. Велес, Кавадарци и Гевгелија се важни стопански центри, крај оваа пруга е Демиркаписка клисура како потенцијално туристичко место и локалитетот Стоби, Вардарски рид како археолошки наоѓалишта за посета итн. итн. Навистина не знам што би добиле ако пругата се премести кон Свети Николе и Дојран. За кого? Каква индустрија, туристички локалитети има на оваа линија. Возовите што ќе доаѓаат од север кон Скопје ќе ги праќаме да речиси да кружат кон југ? Да направиме подолга километража железничка инфраструктура?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #948 Posted: 24-Mar-2014 at 19:17 |
Во текстот д-р Минев спомнува изградба на пречистителни станици на Вардар, како и на ХЕЦ Велес, па веројатно затоа предлага и преместување на пругата. Меѓутоа, лесно е да се напише на хартија, а потешко е да се спроведе на дело. Само кога ќе се земе предвид колку пруга се изгради за изминативе 10 години јасно ќе ни стане со какви „визионери“ на одговорни позиции во железницата и власта си имаме работа.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #949 Posted: 24-Mar-2014 at 20:52 |
Ова би му дошло нешто како моменталната пруга Прилеп - Велес преку Богомила, а колку пократко би било директно или ако веќе е подолга опција преку далеку понаселениот и индустриски посилен Тиквешки регион.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #950 Posted: 26-Mar-2014 at 10:14 |
Повторно јас. Сулудо е да се поместува цела пруга, а треба и дел од автопатот за да се изгради ЕДНА хидроелектрана. Нема никаква логика, ползата од овој проект би била минимална за целата држава, а она што ќе се уништи од економија и транспорт е преголем. Втората работа се пречистителните станици. Но ние не говориме за неколку, според она што јас го знам, една треба да се гради во Гевгелија за што работите се почнати и една е планирана во Скопје. Не говорам за проекти што некој досега ги подготвил, говорам за идеи што барем некој политичар ги споменал за изведба. И пак ќе дојдеме до тоа, помеѓу Скопје и Гевгелија би се изградила само уште една пречистителна станица. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #951 Posted: 26-Mar-2014 at 22:25 |
Преместувањето на целата пруга е неизводливо барем засега а и непотребно ,но поместувањето на пругата Скопје-Велес е неопходно за изградба на ХЕЦ Велес и за ова се зборува веќе долго време, исплатливоста на поместувањето на пругата не е брзо но е исплатливо на долг рок, а придобивките ни се најпрво економски а потоа еколошки.
Изградба на прочистителни станици на Вардар или оние каскади што ги зборувавме пред една година во темата за река Вардар се неопходни и треба да се изградат што поскоро ,тоа дека кај нас желбата за остварување на вакви проекти е ниска е лошо но мсилам дека тоа треба и ќе се смени скоро. Инаку Бојан мислам дека автопатот нема потреба да се поместува, за проектот Вардарска Долина пречка беше само делницата која сега се гради ако не се лажам. Патем офф: прочистителна или пречистителна станица? Ова би било прашање за лингивстите бидејќи во Македонскиот јазик ги има прочисти и пречисти постојат и означуваат сосема иста работа. Edited by daci92 - 26-Mar-2014 at 22:26 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #952 Posted: 26-Mar-2014 at 23:14 |
И јас како што знам автопатот нема никаква пречка за изградба на ХЕЦ „Велес“, додека железничката до Зелениково нема проблем, од Зелениково до Велес е критичниот дел, кога навлегува во клисурата и тука треба да почне да се издига. Доколку се направи, ние само би добиле од Вардарска долина, а во ништо не би изгубиле.
П.С. Па не означуваат баш исто, сега не знам стручно да ги објаснам, ама дефинитивно треба пречистителна. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #953 Posted: 08-May-2014 at 12:11 |
Ова нека биде увертира во однос на тоа кој ќе ги добие грчките пристаништа, податок што ќе биде познат претстојново лето. Железницата може да заживее по промената на сопствеништвото на пристаништата во Грција.
Prvi kontejnerski voz iz grčke luke Pirej zа Češku prošаo dаnаs srpskim prugаmа u rekordnom roku „Železnice Srbije“ prevezle su dаnаs prvi kontejnerski voz, koji je sаobrаćаo iz grčke Luke Pirej zа Češku, kroz nаšu zemlju u rekordnom roku, zа svegа 14 i po sаti. Nа tаj nаčin srpske železnice skrаtile su vreme putovаnjа ove teretne železničke kompozicije između Preševа i Subotice zа punih pet i po sаti nego što je to bilo predviđeno redom vožnje i čitаvih osаm sаti u odnosu nа prosečno putovаnje teretnih vozovа nа ovoj relаciji. Reč je o probnom teretnom vozu iz Pirejа, koji preko Mаkedonije, Srbije i Mаđаrske sаobrаćа zа Češku, а u čijoj orgаnizаciji sаobrаćаjа učestvuju i „Železnice Srbije“. Sаobrаćаj ovog vozа dogovorio je generаlni direktor srpskih železnicа Drаgoljub Simonović sа generаlnim direktorom Grčkih železnicа, а kontejnerskа kompozicijа prevozi robu zа potrebe kineske kompаnije KOSKO (Kineskа okeаnskа trаnsportnа kompаnijа), kojа je u grčku luku uložilа oko 750 milionа dolаrа, kаko bi onа postаlа glаvnа lukа južne Evrope. Prvi kontejnerski voz sа 38 kontejnerskih vаgonа stigаo je u železničku stаnicu Preševo dаnаs u 2.45 sаti, а u Suboticu je stigаo u 17.20 sаti, uz minimаlno zаdržаvаnje zbog grаničnih i cаrinskih formаlnosti od svegа 1 sаt. Nа tаj nаčin srpske železnice dokаzаle su dа izuzetno efikаsno i kvаlitetno mogu dа orgаnizuju sаobrаćаj kontejnerskih vozovа kroz Srbiju u mnogo krаćem roku nego što su do sаdа ovаkve kompozicije putovаle kroz nаšu zemlju i uz minimаlno zаdržаvаnje nа grаnici. U nаrednih mesec dаnа kontejnerski voz između Luke Pirej i Češke sаobrаćаće jednom nedeljno, pа su sledeći polаsci već plаnirаni zа 1. i 11. mаj. Kineskа kompаnijа trаnsportom robe železnicom preko Pirejske luke do severne Evrope štedi nekoliko dаnа plovidbe brodom i ogromnа finаnsijskа sredstvа, pа plаnirа izgrаdnju još jednog pristаništа, čime bi kаpаcitet luke bio povećаn sа sаdаšnjih 4 nа 7 milionа kontejnerа godišnje. Ukoliko u ovom probnom periodu vreme trаnsportа, kvаlitet usluge i konkurentnost prevozа budu nа visokom nivou, kineskа kompаnijа plаnirа dа u nаrednom periodu nа ovoj relаciji dnevno železnicom prevozi pet do šest kontejnerskih vozovа, odnosno oko 700 hiljаdа tonа robe godišnje. Nа tаj nаčin železnički sаobrаćаj nа ovoj relаciji preuzeće trаnsportni primаt, а „Železnice Srbije“ ostvаriće izuzetno znаčаjne prihode. http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/53263.html |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #954 Posted: 08-May-2014 at 13:36 |
a ova e verojatno video od "nastanot" : "First COSCO train arriving in Tabanovci station Republic of Macedonia operated by Macedonian Railways Transport JSC" |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #955 Posted: 22-May-2014 at 18:41 |
Железничка "инфраструктура"во Гостивар...
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #956 Posted: 24-Jun-2014 at 11:03 |
Македонски железници ќе купува патнички возови од Кина Во Министерството за транспорт и врски денеска е потпишан договорот за набавка на дизел-моторни гарнитури (ДМГ) и електро-моторни гарнитури (ЕМГ) за превоз на патници во рамките на Проектот за обнова на возниот парк на „МЖ Транспорт" АД – Скопје. Според договорот, предвидена е набавка на шест најсовремени гарнитури за патнички возови од кои четири дизел и две на електричен погон. http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/makedonski-zheleznici-kje-kupuva-patnichki-vozovi-od-kina |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #957 Posted: 24-Jun-2014 at 11:45 |
Orka sport vagoni
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #958 Posted: 24-Jun-2014 at 11:46 |
Наздравје Made in China возови и побрзо да ни се расипат како ЈСП автобусите
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #959 Posted: 24-Jun-2014 at 12:20 |
ехх будала работа.... Но донекаде разбирам ,нели условот за избор беше цената...
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #960 Posted: 24-Jun-2014 at 12:53 |
Лично сум разочаран од фактот дека е избрана кинеска фирма, бидејќи свесни сме дека транспортот ќе биде долг и скап, а несомнено и квалитетот ќе биде ставен под знак прашалник. Но кога сме кај автобусите на ЈСП Скопје, можеш ли да наброиш примери кога и каде се расипале двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ? Под расипување не се подразбира и вандализмот во автобусите, тоа е производ на културата и моралот на некои од патниците, а не на квалитетот на автобусите. Јас како што помнам, единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ се покажаа и докажаа како крш, додека двокатните градски автобуси од кинески Јутонг барем засега доста добро се држат низ скопските улици. |
|
Post Reply | Page <1 4647484950 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |