build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 09-Sep-2008 at 22:20
Ја проаѓав од кај делот што фали кај радишани пред недела дена. Приметив дека подвозникот е офарбат темнозелено. Оној подвозник што е дел од преусмерувашето на патот за радишани. Инаку преусмерувањето е трасирано комплетно со рабници и е тампонирано. Незнам што се чека за асфалтирање, ама со месеци стои во оваква фаза. Како што кажав, приметив единствено дека е офарбан подвозникот. Инаку преусмерувањето ми изгледа далеку потесно од сегашниот пат. Незнам како тамо ќе се разминат две коли, или па камиони. Дали ова е само за едниот смер, незнам. Поназад го имам ова образложено. Во последно време нон-стоп е кал околу овој дел од земјата што паѓа од камионите кои работат на обиколница. Пред некој месец немаше никаква раздвиженост.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 11-Sep-2008 at 01:21
Се повозил ли некој по обиколницава во последно време? Ме интересира какво е нивото на сообраќајот... Претпоставувам мизерно... Сакам да направам фотки со посериозен сообраќај, ама изгледа ќе мора да се чека пуштање на целата обиколница за таква работа. (Ваљда ќе биде многу скоро)

Во секој случај ако се повозил некој во последно време, дај нека каже импресии.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 13-Sep-2008 at 15:07
Originally posted by Cloverstack

Се повозил ли некој по обиколницава во последно време? Ме интересира какво е нивото на сообраќајот... Претпоставувам мизерно... Сакам да направам фотки со посериозен сообраќај, ама изгледа ќе мора да се чека пуштање на целата обиколница за таква работа. (Ваљда ќе биде многу скоро)

Во секој случај ако се повозил некој во последно време, дај нека каже импресии.


Јас имам поминато неколку пати... Сообраќајот е ист како од пред 2 месеци... Непостоечки.

Останати импресии. Веќе почнува да "старее". Можеби на прв поглед изгледа ОК ама за изострено око како моево... Каналите за дренажа се веќе поднаполнети со земја и полека обраснуваат а веројатно никој нема да ги пипне во следниве ХХ години. Делницата сеуште не е заѓубрена како што треба но ваљда и тоа ќе си дојде на место кога ќе тргне асално сообраќајот, сепак одредена тенденција постои Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 30-Sep-2008 at 17:11
Некаде во некое интервју, незнам каде беше, прочитав дека рок за изградба е декември оваа година.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 30-Sep-2008 at 17:12
Наминав до делот на кој се работи - темпото е очајно Wallbash

Ако имотно-правните проблеми веќе не се пречка за градежните работи (како што изгледа на терен), тогаш не знам зошто вакво влечкање Bash


Edited by Cloverstack - 30-Sep-2008 at 17:15
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 07-Oct-2008 at 13:22
Momentalno nema nikakva potreba od obikolnicata vakva kakva e, polovicna, edinstveno dokolku bide pustena vo upotreba cela bi mozela da koristi. Vozacite ne se glupi da odat pravo otkaj raskrsnicata Momin potok (patem nema nikakva soobrakajna signalizacija koja bi nasocuvala nakaj obikolnicata) otkade im treba 5 minuti da se priklucat kon obikolnicata, a potoa 10 min da se izvozat do Kondovo i da se priklucat na avtopatot nakaj Tetovo. Hrom e pokratka varijanta koja im zasteduva najmalku 5 minuti.

Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 13:24
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 07-Oct-2008 at 14:41
Originally posted by evolutionary

Momentalno nema nikakva potreba od obikolnicata vakva kakva e, polovicna, edinstveno dokolku bide pustena vo upotreba cela bi mozela da koristi. Vozacite ne se glupi da odat pravo otkaj raskrsnicata Momin potok (patem nema nikakva soobrakajna signalizacija koja bi nasocuvala nakaj obikolnicata) otkade im treba 5 minuti da se priklucat kon obikolnicata, a potoa 10 min da se izvozat do Kondovo i da se priklucat na avtopatot nakaj Tetovo. Hrom e pokratka varijanta koja im zasteduva najmalku 5 minuti.


И за ова се сложувам. Неколку пати споредував што е попрактично и обиколницата е комплетно неупотреблива за граѓаните на Скопје од Карпош, Центар, Кисела Вода па можеби и Чаир. Значи нема никаква логика да се вози северно бидејќи за жал трасата ја избуткаа премногу далеку. Значи обиколницата би била корисна (исклучиво кога би била комплетна) за транзитниот сообраќај и евентуално за луѓето од Гази Баба кои транзитираат до Ѓорче Петров и vice versa. Оваа евентуална логична врска е хендикепирана бидејќи воопшто нема излез од Скопје кон обиколнициата на излезот кон Петровец/Миладиновци.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 07-Oct-2008 at 15:12
Se soglasuvam deka poradi dalecinata mnogu malku ke im koristi na samite Skopjani. Jas sum npr. vo Cair a devojka mi vo Cento i poisplatlivo mi e da odam standardno preku Zelezara do kaj nea otkolku da odam do Radisani pa do Hipodrom... sepak obikolnicite ne im se vsusnost nameneti na samite gragani tuku na patnicite\tranziterite okolu nego-zatoa i se gradeni od strana na Vladata, a ne od strana na Gradot.

Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 15:13
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 07-Oct-2008 at 15:16
Originally posted by evolutionary

Se soglasuvam deka poradi dalecinata mnogu malku ke im koristi na samite Skopjani. Jas sum npr. vo Cair a devojka mi vo Cento i poisplatlivo mi e da odam standardno preku Zelezara do kaj nea otkolku da odam do Radisani pa do Hipodrom... sepak obikolnicite ne im se vsusnost nameneti na samite gragani tuku na patnicite\tranziterite okolu nego-zatoa i se gradeni od strana na Vladata, a ne od strana na Gradot.


pa zavisi, obicno gradovite imaat povekje prsteni. Solunskata obikolnica e dobar primer kako moze da mu bide korisna i na gradot (mozebi edinstveniot dobar infrastrukturen proekt vo Solun). Veruvam deka dokolku ne ja izmestea trasata za gluposti obikolnicata kje bese dosta pokorisna i za Skopjani.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 07-Oct-2008 at 15:50
I Skopje bi mozelo da zaraboti uste eden POLUPRSTEN kako POLUOBIKOLNICAVA dokolku se prosiri Smile
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 07-Oct-2008 at 16:19
Прстените на Скопје се одамна разработени, треба само да се комплетираат. Постои таканаречен голем прстен, внатре во градот, но не игра голема улога затоа што е расцепкан и не функционира како една сообраќајница. Комплетно недостасуваат проектираните булевари „Хрватска“ и „Црна Гора“ како и сегменти од булеварите Србија и Словенија. Но тоа не е ништо ново, ни фалат многу сегменти од примарната сообраќајна мрежа... Зборот ми беше дека нема што да измислуваме топла вода - главните сообраќајни решенија во Скопје се испланирани (и тоа многу квалитетно) уште одамна. Сега конечно треба да се посветиме на нивна реализација, а не на крајно штетни измени во тој концепт какви што туркаат некои групи со сомнителни мотиви (како на пример бришење или преместување на булеварот Крушевска Република, или импровизации со Јужен Булевар, или загрозување на подземниот коридор под плоштадот).

Но без разлика на постоењето на план за таков голем прстен, мислам дека ќе беше подобро од многу аспекти обиколницава да не се поместуваше од оргиналната траса. Како и да е, тоа е веќе завршена работа и нема враќање назад. И ваква како што е, обиколницата ќе биде многу корисна кога ќе се комплетира. Единствено што останува е токму тоа - да се комплетира. Нека престанат да се влечкаат и заебаваат со вака важни работи!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 07-Oct-2008 at 17:15
Како што по ред го читам муабетот така сакав да ви пишам за внатрешниот прсен и гледам Кловер како последен пост ги објаснил работиве. Инаку пред некој ден сум се убедил цврто од потребата за бул Хрватска. Низ железара се создаде таква гужва поради си некоја блокада на бит-пазар. Автобусите за бутел идеа преку железара. Улиците тамо се максимално изронети, изкршени, не ги бива ич. Внатрешниот прстен доколку се докомплетриа може премногу да заврши работи. А за обиколницата еднаш постирав нето за тоа во чија служба треба да биде. Зборев околу тоа дека обиколницата е автопат кој случајно се погоди да биде обиколница на Скопје, затоа и така треба да ја третираме. Незнам зашто би се користел автопат за транфер од едно место во градот во друго, освен во ретки случаеви кога се патува од едниот крај на градот до другиот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 07-Oct-2008 at 17:33
Се сложувам дека обиколницата е пред за транзит-патниците и камионите и би било добро конечно да ја изградат, затоа што многу луѓе загинале од многубројните камиони кои поминуваат секојдневно, посебно низ Ѓорче Петров.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 07-Oct-2008 at 19:33
Originally posted by lslcrew

А за обиколницата еднаш постирав нето за тоа во чија служба треба да биде. Зборев околу тоа дека обиколницата е автопат кој случајно се погоди да биде обиколница на Скопје, затоа и така треба да ја третираме. Незнам зашто би се користел автопат за транфер од едно место во градот во друго, освен во ретки случаеви кога се патува од едниот крај на градот до другиот.

Па добро сеа, не е баш случајно што обиколницата се поклопува со коридорот 8. Никаде не се погодуваат така „случајно“ автопати да бидат обиколници... Нема град што има автопатска обиколница а таа да не е дел од „поголемата слика“. Секаде овие работи се поврзуваат и преклопуваат, па така и во Скопје. Факт е дека таа е обиколница и исто така е факт дека без разлика што е дел од некаква поголема слика, нема пречка да биде користена за потребите на внатрешниот сообраќај. Нема зошто да ја третираме теоретски вака или така, туку едноставно да оставиме на кого му одговара да ја користи на било каков начин. А дефинитивно може да биде од голема корист за крајните источни, северни и западни делови на градот, како и за доста приградски населби и села. За многу комбинации е најкратка опција, а дури и каде што е подолга опција, не треба да се потцени разликата помеѓу градска вожња и автопат. Дефинитивно може да прибере доста локален сообраќај кој инаку би поминувал низ градските сообраќајници. Но за тоа треба конечно да се комплетира, а не ќе е лошо и клучката Хиподром да се дооформи.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 07-Oct-2008 at 22:13
Се слагам во делот да ја оставиме секој да ја користи каква потреба има и во делот за докомплетирање на клучката Хиподром, иако сега таа комуникација се компензира со улици низ Стајковци.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 08-Oct-2008 at 22:09
Sto e so kluckata Hipodrom, se gradi li i ako e taka do kade e rabotata?
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 09-Oct-2008 at 02:39
Вчера поминав. Се гради со ужасно бавно темпо. При крај е, ама таква е уште одамна. Поминувам од таму во поголеми интервали и од поминување до поминување се гледа само минорен напредок.
Unhappy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 20-Oct-2008 at 17:37


Преусмерувањето е речиси целосно готово. Сега останува да се работи уште на спојките со постојниот пат. Моментално сообраќајот се одвива преусмерено по субстандардни сокаци.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 05-Nov-2008 at 23:15
Ова го извозев пред малку се враќав од Радишани. Готово е 99 посто само оставено е уште еден дел кај раскрсинацата од страна на Радишани да се доасфалтираат уште 10-тина метри гребен асфалт.

Edited by lslcrew - 05-Nov-2008 at 23:16
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 06-Nov-2008 at 16:15
Леле, уште се гради обиколницатаBashWallbash! Јас мислев дека е готова целосно! Нели имотните проблеми завршија, парите се обезбедени? Што се чека? Ние градиме обиколница колку што е потребно да се изгради нафтовод од неколку илјади километри, секој ден по 10 сантимиBig%20smile.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.