Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 8990919293 158> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1801 Posted: 07-Aug-2014 at 20:08 |
Се санира автобуското стојалиште кај Комплекс банки
Прво ќе се санира стојалиштето кај Комплекс банки во должина од 200 метри, а потоа стојалиштето пред Веро Центар со должина од 100 метри, работите треба да завршат за 30 дена Град Скопје ја започна санацијата на автобуското стојалиште на булеварот "Кузман Јосифовски-Питу" кај Комплекс банки и пред Веро Центар. Како што информира градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски кој вчера беше во обиколка на градилиштето, прво ќе се санира стојалиштето кај Комплекс банки во должина од 200 метри, а потоа стојалиштето пред Веро Центар со должина од 100 метри. За таа намена Градот ќе одвои 7 милиони денари. Изведувач е фирмата Бауер БГ", а работите треба да завршат за 30 дена. - Оваа улица беше целосно санирана во 2010 година, но веднаш пропадна поради што изведувачот еднаш веќе го санира стојалиштето кај Комплекс банки на свој трошок, но тоа повторно пропадна. Затоа Град Скопје направи дополнителни испитувања и мерења и констатира дека подлогата под стојалиштето не е квалитетна. Се направи нов проект кој предвидува да се вади тампонот во должина од 200 метри и длабочина од 1,1 метар и потоа добро да се набие. Со тоа ќе се добие добра тврдост, а дополнително како и на останатите автобуски стојалишта кои се санираат ќе биде употребен и друг вид асфалт, изјави Трајановски. Тој посочи дека покрај овие две стојалишта веќе се санирани автобуските стојалишта спроти МАНУ и спроти Рекорд, наскоро ќе се реновира и стојалиштето пред МАНУ кое ќе чини 2 милиони денари. - На овој начин сметаме дека ќе придонесеме за подобра безбедност во сообраќајот и за подобар изглед на булеварите во Градот Скопје, потенцира Трајановски. Прашан зошто не биле направени дополнителни испитувања и мерења уште при првичното санирање на улицата за да се избегнат дополнителните трошоци, Трајановски рече дека и тогаш доколку се направеле испитувања исто би чинеле градежните работи на стојалиштето. - Претходно не сме го ваделе тампонот на длабочина од 1,1 метар, туку сега го правиме, што значи дека вредноста на инвестицијата би била зголемена ако сме го направиле. Како причина за попуштање на коловозите на кои се движат двокатните автобуси и потешките возила ги посочи високите температури во летниот период што ги имаше градот во последните пет-шест години. - Досега во праксата никаде не ни беше укажано дека е потребно да се направи ваков тип на санација. Имав неколку состаноци со Градежен факултет и со компаниите и фирмите кои работат за Град Скопје да видиме што е причината што пропаѓа асфалтот. На предлог на Градежен факултет се доби констатација дека е потребно длабоко да се санира тампонскиот слој за да се избегне пропаѓање на асфалтот, нагласи Трајановски. http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=C8DEE3FCC785E649B1DBAA66DB7EC9D1 Тоа е момци после 3 илјади години постоење на Скопје нашите генијални стручни лица и изведувачите открија дека во Скопје во лето е топло и дека автобусите се тешки и дојдоа до гениален заклучок дека асфалтот пропаѓа од тие причини. А експертите од градежен дошле до заклучок дека тампонираниот слој треба да биде подебел за да не пропаѓа асфалтот и во иднина. И после плукаме по Коце па неможе Коце да е и градежен експерт и изведувач и уште милион други работи. Факт е дека кубуриме со стручен кадар во некој области. И нај нај лошо од се ние не сме менталитет кој учи од грешките и до толку сме генијални што една иста грешка може милион пати да ја повториме и око да не ни трепне. Edited by kultuzin - 07-Aug-2014 at 20:13 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1802 Posted: 07-Aug-2014 at 22:20 |
ТРЕТПАТ ЗА ТРИ ГОДИНИ СЕ РЕКОНСТРУИРА КОЛОВОЗОТ КАЈ НАРОДНА БАНКА
http://dnevnik.mk/?ItemID=05E2B29EF2FD884DBCC640798A564A2C Човек ќе помисли Дубаи сме вриеме од пари Edited by jyvation - 07-Aug-2014 at 22:20 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1803 Posted: 09-Aug-2014 at 20:37 |
ај остај што еден асфалт го менуваат веќе сто пати крајно фушерајски, остај тоа што го најавуваат како да е изградба на нов автопат... зошто, човеку, за 20 метри асфалт во една лента, потребни се месец дена?
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #1804 Posted: 10-Aug-2014 at 03:20 |
Затоа што сакаме да бидеме први во одолговлекување на завршување на работите во се и сешто, едноставно уникатни |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1805 Posted: 11-Aug-2014 at 12:15 |
Реконструкција на дел од булеварот „Крсте Мисирков“
Деновиве екипите на Градот Скопје вршат реконструкција на крајната сообраќајна лента на булеварот „Крсте Мисирков“, пред автобуското стојалиште кај објектот на МАНУ. Планот е оваа сообраќајна лента да се реконструира во должина од 115 метри, пред и по автобуското стојалиште. Оштетениот и вдлабнат површински асфалтен слој ќе се изгребе, доколку се јави потреба ќе се санира и потповршинскиот слој и ќе се асфалтира со асфалт-бетон 22С со полимер. Во текот на реконструкцијата на сообраќајната лента ќе се нивелираат и постојните шахти и сливници. На реконструкција на крајната сообраќајна лента на булеварот „Крсте Мисирков“, пред автобуското стојалиште кај објектот на МАНУ ќе работат екипите на градежната компанија „Пелагонија“ од Гостивар. Градежните работи се очекува да завршат за 15 дена, а Градот Скопје за овој зафат ќе потроши 2,9 милиони денари со ДДВ. Во текот на градежните работи на булеварот „Крсте Мисирков“ ќе се воведе привремен сообраќаен режим. Автобусите од јавниот превоз како привремено стојалиште ќе ја користат крајната сообраќајна лента на булеварот „Крсте Мисирков“, пред Судска палата. http://www.porta3.mk/rekonstrukcija-na-del-od-bulevarot-krste-misirkov/ Иначе и кај автобуската карши Ким се прави нешто.Далеку бев и не видов дали беше коловозот пред стојалиштето или пешачката патека. Edited by jyvation - 11-Aug-2014 at 12:17 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1806 Posted: 12-Aug-2014 at 12:33 |
извор:Град Скопје |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1807 Posted: 13-Aug-2014 at 18:35 |
Бул. Александар Македонски со нова лента кај Автокоманда
Екипите на Градот Скопје деновиве прошируваат дел од крстосницата на булеварот Александар Македонски со улицата 16. Македонска бригада. Во текот на градежните работи коловозот на булеварот Александар Македонски ќе се прошири за една сообраќајна лента со ширина од 3,5 метри, во делот пред и по свртувањето во десно кон улицата 16. Македонска бригада, кон базата на Противпожарната бригада. Коловозот на булеварот Александар Македонски ќе се прошири во должина од 150 метри. На терен деновиве се прави ископ, се преместуваат рабниците, сливниците и столбовите за улично осветлување. На новата сообраќајна лента потоа ќе се нанесе тампонски слој и ќе се асфалтира. http://vecer.mk/skopska/bul-aleksandar-makedonski-so-nova-lenta-kaj-avtokomanda Edited by jyvation - 13-Aug-2014 at 18:36 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1808 Posted: 16-Aug-2014 at 09:20 |
СЕ ОБНОВУВА КОЛОВОЗОТ ПРЕД „РЕКОРД“
Екипи на градежната компанија „Бетон“ од денеска ќе почнат со реконструкцијата и на крајната сообраќајна лента на улицата Димитрие Чуповски пред автобуската станица „Рекорд“ спроти Театарот за деца и младинци. Од Градот информираат дека оваа сообраќајна лента ќе се санира во должина од 60 метри пред и по автобуското стојалиште. Во текот на градежните работи стариот вдлабнат и оштетен асфалт ќе се изгребе и ќе се нанесат три асфалтни слоја. Kако привремено автобуско стојалиште ќе се користи крајната сообраќајната лента пред пешачките семафори, односно старата позиција на постојката. Градските власти апелираат до сите учесници во сообраќајот да се придржуваат на привремено воведениот режим и да ја почитуваат поставената сообраќајна сигнализација. За овој градежен зафат Градот ќе потроши околу милион денари. http://www.dnevnik.mk/?ItemID=4402A63E62F94C42AF2E8948528A6CF7 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1809 Posted: 16-Aug-2014 at 15:49 |
си рекле ај да правиме нешто, нека гледаат луѓево како правиме, па се решиле да додадат една лента во автокоманда, нешто тотално ирелевантно за сообраќајот во моментов.... исто така, ќе доживееме уште еден период на промена на асфалт на рекорд, кој ќе трае колку една индиска серија... ах оваа чудесна земја
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1810 Posted: 16-Aug-2014 at 16:13 |
И како последица на таквиот идиотизам, од Водовод и канализација Скопје, тазе известување кое воопшто не стигнало ниту до месните заедници, ниту до куќните совети во Автокоманда, Ченто и Маџари, за прекин на водоснабдувањето буквално во текот на целиот ден. Бидејќи познавам многу луѓе од Автокоманда и Ченто, ги контактирав и велат дека воопшто не им пристигнало никакво известување за прекин на водоснабдувањето, за разлика од вообичаено, кога при било каков дефект секогаш се објавуваат отпечатени известувања кои ги поставуваат пред влезовите на зградите и пред влезовите на продавниците. Но денес тоа не бил случајот, па нека му ја мислат жителите на Автокоманда, Ченто и Маџари за водоснабдување до 20:00 часот. И сето тоа само бидејќи на некого му текнало да фрла пари на вакви тотално непотребни глупости. http://www.vodovod-skopje.com.mk/
Edited by Dexter26 - 16-Aug-2014 at 16:30 |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1811 Posted: 16-Aug-2014 at 17:08 |
Дали се планира додавање на по уште една лента помеѓу Ченто и Автокоманда? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1812 Posted: 16-Aug-2014 at 17:27 |
Не се додава лента, туку се проширува лентата пред раскрсницата кај воената кула во Автокоманда (спроти Земјоделски факултет, ако не се лажам). Во должина од 150 м (ја имаш погоре веста).
|
|
За сè има вторпат
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #1813 Posted: 17-Aug-2014 at 00:28 |
А има ли потреба од проширувањево воопшто? Каква е ситуацијата кога е шпиц?
Неодамна возев точак од Континентал до АСУЦ, ужас невиден е патеката, а и тротоарите општо. Кога ли ќе им текне нешто на тој план да направат, наместо само улиците да ги прошируваат. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1814 Posted: 17-Aug-2014 at 12:38 |
Проширувањето е повеќе од потребно зашто кога се врти десно (во правец кон Ченто) лентата е многу кратка. Многу често се случува една кола да чека на семафор за право, а зад неа да има други коли што чекаат да свртат десно.
За состојбата на пешачките и велосипедските патеки нема што да се додаде, тие се во ужасна состојба и сигурно не се обновени уште од изградбата на булеварот. Edited by Џоле - 17-Aug-2014 at 12:38 |
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1815 Posted: 17-Aug-2014 at 14:22 |
A zosto velosipedistite so Skopje vo slucaj da nema obelezana velosipedska pateka vozat po trotoarot? Trotoarot e za pesaci a ne za velosipedi, vespi i slicni prevozni sredstva, koi frcat po skopskite trotoari (osobeno na partizanska) i seriozno ja zagrozuvaat bezbednosta na pesacite!
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1816 Posted: 17-Aug-2014 at 14:30 |
Денко дали серизоно мислиш дека ако на улиците има обележано велосипедска патека истата нема да се користи како нормална лента за автомобили. Ако така мислиш тогаш не го разбираш менталниот склоп на нашиот возач, за кој не постојат линии, правила или знаци единствено што може да не спречи се физички бариери. Убаво е тоа што го зборуваш но за тоа треба многу ептен многу да се работи за да дојдеме до таков степен на развиток, треба да се сменат законите со кој загрозувањето на пешак или велосипед ќе се казнува како обид за убиство и слични работи за кои треба многу време да помине. Па ти види каде се паркираат само и јасно ќе ти стане до каде сме со УМОТ.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1817 Posted: 17-Aug-2014 at 14:48 |
Na ulica (na kolovozot) ne se obelezuva velosipedska pateka. Taa se obelezuva na poseben prostor pomegu kolovozov i trotoarot i dokolku nema takva velosipedite vozat po desnata kolovozna lenta (za vespite voopsto i da ne zboruvam). Taka veli soobrakajnoto pravilo i jas pojduvam od taa gledna tocka. Kakov i da e mentalitetot mora da se pocituvaat normite koi se pravilo vo normalniot svet. Problem vo Makedonija e toa sto nema sluzbi (npr. sluzba na red vo soobrakajot vo nadlesznost na opstinata) koi toa ke go kontroliraat, policijata ednostavno ne moze da stigne sekade...
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1818 Posted: 17-Aug-2014 at 15:00 |
Денко ти во Македонија ли живееш??? Какви правила какви чуда. Се работи за СТОКА (секоја чест за исклучоците). Велосипедски патеки се обележуваат на коловозот и тоа е правило барем што се однесува за Германија. Што се однесува до службата на ред во сообраќајот, јас незнам колку луѓе треба да се вработат во таа служба барем малку ред да се стави. Единствен спас се камери и ненормални казни. Јас како што реков според мене да возиш автомобил на велосипедска патека треба да се казнува како обид за убиство. А за паркирање на велосипедска патека 3 месеци зимање возачка и 300 евра.
Значи за да се средат работите во тој дел. Треба од една страна да се направи генерален план на ниво на СКопје за велосипедски сообраќај, паралелно со тоа де се дефинират законите и да се информират учесниците во сообраќајот. Исто така да се решат паркинзите во некој критични делови. Потоа да се изградат и реновират велосипедските патеки. И од кога тоа ќе се случи редовно да се чистат од непрописно паркирани возила и возила кои се движат по истите. Значи за велосипедски сообраќај не е доволно само инцидентно правње на патеки од по 200 метра должина туку потребен е сеопфатен мастер план. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1819 Posted: 17-Aug-2014 at 15:17 |
Оди справи се после со илјадници вакви дебили.
Мерцедес се паркирал на сред зелена површина во паркчето до градинката во Карпош. За овој скопјанец како да не важат законите..
ФОТО: ЗАСЕ:МК |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1820 Posted: 17-Aug-2014 at 15:55 |
Тротоарите на главните булевари во Скопје се доволно широки за да можат по нив да одат пешаци и да возат велосипедисти. Јас знам дека тротоарот веднаш до улицата е наменет за велосипеди, а оној што е малку поодалечен е за пешаци. Зборувам за главните булевари во Скопје кои се правени по некои стандарди. А дали тоа е така во реалноста е друго прашање.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 8990919293 158> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |