build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 08-Jun-2014 at 16:31
Еве неколко слики от изградбата на новата пруга от правецот турска граница-Софиja,коja се гради за 160/200 км/ч
Ова е делот после Пловдив






















Edited by ink - 08-Jun-2014 at 16:32
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 09-Jun-2014 at 14:03
ne znaev vo koja tema da go smestam ova ali  Deutsche Bahn (!) voveduva avtobuska (!) linija Minhen-Ljubljana-Zagreb dva pati dnevno (cenata za LJU e 19€, ZAG cini 29€)


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 09-Jun-2014 at 16:39
Originally posted by gorazd

ne znaev vo koja tema da go smestam ova ali  Deutsche Bahn (!) voveduva avtobuska (!) linija Minhen-Ljubljana-Zagreb dva pati dnevno (cenata za LJU e 19€, ZAG cini 29€)


Ова се вика пораз на железницата на ниво на цела Европа. Германската државна железница планира и има веќе воведени автобуски линии до оние дестинации каде што се смета дека возот според возното време што го минува е вон конкуренција во споредба со автобусот, сопствено возило или авион. Едноставно, возовите од Загреб до австриска граница се движат од 80 до 120 километри на час,а соодветна инфраструктура за движење на брзи возови нема до Минхен од страна на Австрија.

Приватни автобуски компании и комби линии веќе нашироко одржуваат линии со овие градови, така што веројатно Дојче Бан сака да заштити барем дел од овој сообраќај.

Edited by BOJAN - 09-Jun-2014 at 16:39
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 21-Jul-2014 at 21:42
Доjче бан побара да менаджира со БДЖ и НКЖИ.
Ке се плакja на Доjче бан со европеjско финансире.
http://novinite.bg/articles/74562/Dojche-ban-poiska-da-e-menidjar-na-BDJ

Edited by ink - 21-Jul-2014 at 21:43
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 12-Aug-2014 at 13:17
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 25-Aug-2014 at 10:15
441-038 на релација Белград-Скопје


Dusan Dodic
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 31-Aug-2014 at 22:05
Годинава во Грција на годишен одмор патував со воз. Ако се тргнат настрана ѓубрето од македонски и српски вагони, одењето на море со воз е одлична работа. Грчките вагони и железници се милји напред во споредба со нас, а превозот е идентичен на оној што ќе ви го побараат од туристичка агенција со автобус.Во продолжение следуваат фотографии од железницата на Грција:

























Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 31-Aug-2014 at 22:07
Секако дека е одлично со воз, плус не мора да маскираш таблички. Доволно е само да се концентрираш кога ќе те прашат од каде си да не ти излета Македонија.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 04-Sep-2014 at 22:48
21 гарнитура од швајцарскиот производител Stadler од октомври би требало да почнат со испорака во ЖС.Вредноста на договорот - 99 милиони евра или 4,71 по гарнитура.

Дали не им се погодија руските гарнитури или само си работат со ред





Edited by Тркало - 04-Sep-2014 at 22:50
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 05-Sep-2014 at 03:48


Е ова веќе се вика набавка на нови гарнитури, а не нашите со мизерни 6 комада возови

Edited by mr bombastic - 05-Sep-2014 at 03:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 05-Sep-2014 at 09:16
Останавме како „дну дна“ во делот на железница во Европа. Србија најпрво од русите набави дизел моторни гарнитури со кои го замени застарениот возен парк на неелектрифицираните пруги, а при крај им се во моментов и електромоторните гарнитури, со кои целосно ќе се осовремени сообраќајот на главните железнички правци. Да не заборавиме дека србите е планирано да купат и нови дизел моторни возови од русите во наредните години.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 05-Sep-2014 at 17:06
Originally posted by BOJAN

Останавме како „дну дна“ во делот на железница во Европа. Србија најпрво од русите набави дизел моторни гарнитури со кои го замени застарениот возен парк на неелектрифицираните пруги, а при крај им се во моментов и електромоторните гарнитури, со кои целосно ќе се осовремени сообраќајот на главните железнички правци. Да не заборавиме дека србите е планирано да купат и нови дизел моторни возови од русите во наредните години.
не бе, не сме дно дна, има и полошо од нас - Албанија...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 05-Sep-2014 at 18:18
На форумите пак србите нас не фалат за вложувањето во инфраструктурата,каде тие стојат многу лошо.кога ќе се набават кај нас моторните гарнитури,фактички ќе бидиме во предност
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 06-Sep-2014 at 03:33
Ѓоко, во која смисла мислиш дека ние би биле во предност, јас никако не гледам дека можеме да бидеме во предност со набавка на само 6 моторни гарнитури...
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 07-Sep-2014 at 23:35
Един брз апдейт на ремонтот на централна железничка станица во Софиja












Перонот мегу 12 и 13 колосек почти реновиран веке








Започнала е работата и по перонот мегу 10 и 11 колосек, демонтират се старите ескалатори




Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 08-Sep-2014 at 10:51
Браво!

Originally posted by ink

Един брз апдейт на ремонтот на централна железничка станица во Софиja












Перонот мегу 12 и 13 колосек почти реновиран веке








Започнала е работата и по перонот мегу 10 и 11 колосек, демонтират се старите ескалатори






Edited by Џоле - 08-Sep-2014 at 10:52
За сè има вторпат
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 20-Sep-2014 at 01:44

Први "Штадлеров" воз стигао у Србију

Први електромоторни воз који је швајцарски произвођач "Штадлер" направио за "Железнице Србије" допремљен је овог поподнева на суботичку железничку станицу. Очекује се да ће бити укључен у домаћи саобраћај у децембру ове године.

Воз швајцарског произвођача у потпуности је завршен и предат срским железничарима на даља испитивања у Земуну и полигону у Румунији, јавља дописник РТС-а.

Први електромоторни воз у Србији

Како РТС сазнаје, Швајцарци су завршили и другу елетромоторну гарнитуру рађену за српске железнице која ће крајем овог месеца бити представљена на међународном сајму транспорта у Берлину.

Са "Штадлером" је уговорена набавка 21 електромоторног путничких воза, укупне вредности 99 милиона евра, које су српске железнице купиле захваљујући кредиту Европске банке за обнову и развој.

Нови возови ће на електрифицираним регионалим пругама Србије заменити старе гарнитуре за превоз путика. Возови су четвороделни који могу ићи брзином од 160 километара на сат.

Капацитет "Штадлеровог" воза је 465 путника са 12 седишта првог разреда, 224 фиксна и 11 помоћних седишта, као и 230 места за стајање.

http://www.rts.rs/page/tv/ci/broadcast/18/%D0%A0%D0%A2%D0%A1+2.html?month=9&year=2014&day=25&


23ka.wordpress.com
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 20-Sep-2014 at 04:07
Впечатлива е разликата помеѓу најавеното и испорачаното.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 20-Sep-2014 at 21:30

mon,


слична е состојбата и со новите руски возови, кои Србија скоро ги набави: од фотографиите на српскиот возољубителски форум, очигледно е дека русите направиле извозна верзија за возовите за Србија во однос на рускиот оригинален воз, со просто отсекување на кабинскиот дел од оригиналниот воз и преобликување на кабината за машиновозачот во извозна варијанта. Значи, руските возови не се потполно нови модели, туку варијанта на постојни.


Тоа што најавеното и испорачаното има разлика, не е ништо трагично: проектот и неговата реализација, во секоја професија, имаат разлики. Трагедијата е што овде, во Македонија, ќе се возикаме во кинеско ѓубре, кое наликува на трамвај а не на воз...


Србија барем ќе може да се пофали со возови изработени по традиционална швајцарска технологија,  а ние со што?...



Edited by MIKI1 - 20-Sep-2014 at 21:33
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 23-Sep-2014 at 22:09
Neka i' e cestito na sosedite i so zdravje da si se vozat.

http://www.beobuild.rs/read.php/692.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.