Реконструкција на А1 / Е75 |
Post Reply | Page <1 89101112 29> |
Author | |
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #181 Posted: 25-Sep-2014 at 15:43 |
11.
12. 13. 14. 15. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #182 Posted: 25-Sep-2014 at 15:47 |
16.
17. 18. 19. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #183 Posted: 25-Sep-2014 at 16:48 |
и ти како мене-возиш и сликаш
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #184 Posted: 26-Sep-2014 at 01:19 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #185 Posted: 26-Sep-2014 at 06:54 |
40 се вози тука бе не е опасно
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #186 Posted: 03-Oct-2014 at 14:07 |
Санација на мостови на M1/E-75 Велес-Скопје
GD Granit AD Skopje |
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #187 Posted: 03-Oct-2014 at 16:35 |
Дали со евентуално градење на Вардарска долина, поточно една од поголемите акомулации близу Велес би се потопиле овие мостови? Знам дека тој дел од пругата би бил под вода, но одали и автопатот?
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #188 Posted: 03-Oct-2014 at 19:25 |
Не би требало.Браните се прават на начин што почетната точка на езерото да е на нулто ниво на самиот влез на котлината.Така да ако катланово е на 220 м (по гугл),а кај велес на околу 170-175 м,имаме разлика од 50 м висока брана(т,е. на висока кота на брана).Мостовите мислам дека се на повисоко ниво и нема да ги фати водата
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #189 Posted: 05-Oct-2014 at 08:53 |
https://www.youtube.com/watch?v=Krp4vceTNic
eve vidi |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #190 Posted: 05-Oct-2014 at 18:13 |
Колку е тешко да се добие струја од мала река како Вардар-сите електрани ќе произведуваат колку две ТЕЦ Осломеј,која се смета за мала термоелектрана
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #191 Posted: 06-Oct-2014 at 11:46 |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #192 Posted: 06-Oct-2014 at 12:11 |
На делницата 10 ина километри пред Стоби па се до Стоби во средината има чемпреси според мене многу допадливо решение и би требало почесто да се применува па дури и да стане некој заштитен знак на нашите автопатишта. Незнам дали има негативни ефекти од пошумувањето на средишниот дел со чемпреси кои мислам дека немат длабоки корењаа со што би го оштетувале автопатот, со кроење може многу лесно да се контролира висината и да се обликуваат, прават сенка на автопатот со што штитат од одблесок, исто така веројатно добро апсорбираат дождови. Еве неколку форографии од споменатата делница.
Edited by kultuzin - 06-Oct-2014 at 12:11 |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #193 Posted: 06-Oct-2014 at 12:15 |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #194 Posted: 06-Oct-2014 at 12:21 |
Дебелината на асфалтната подлога ми делуваше прилично солидна. Сепак се плашам дека и на оваа делница како и на онаа во обратен правец од Катланово кон Велес споевите со мостевите ќе се изведе криминално лошо. Гобално гледано имам впечаток дека нашите градежни фирми ги имат истите проблеми кои ги имале и пред 20 и повеќе години а тоа е нивелацијата дали на шахта, дали на мост сеедно, исто така и сигналзацијата како и обележувањето на патот скоро секогаш се екстремно лоши и со застарена техника. На пример сеуште немаме машина за обележување на белата линија со рапав слој , кој според мене е многу елегантно и корисно решение кое со мала инвестиција може да допринесе за многу безбедност.Исто така мора да се потруди државата да направи систем за вреднување и квалитетот на автопатиштата зошто најчесто се гради неквалитетно и за многу кратко време се јавува потреба за повторна реконструкција.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #195 Posted: 06-Oct-2014 at 16:08 |
мене не ми се допадна и израмнетоста на новиот слој.таму каде што се вози по новиот слој прилично добро се осеќаат неравнините и на споевите
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #196 Posted: 06-Oct-2014 at 17:04 |
Точно е тоа со нерамнините. Има уште многу ситници кои можат да се критикуват како одводот на вода решенијата покрај патот, заштитната мрежа и уште многу многу други работи. За жал не само во Македонија туку и на европско ниво единствен критериум на тендерите е најниската понуда. За наша несреќа додека во некој држави сепак колку и да евтина понудата мора да исполни многу норми кои се пропишани. За жал кај нас очигледно е дека и нормите и конролата на изведувачите е на многу ниско ниво.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #197 Posted: 06-Oct-2014 at 17:05 |
Реконструкција на M1/Е-75 Велес-Скопје
Еве слики и од мене од вчера.На некои места на другата лента а и на првиот мост има нанесено нов слој асфалт и се вози по неа.Прилично мазно делува и дали е конечен тој слој асфалт незнам. 1. 2. 3. 4. 5. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #198 Posted: 06-Oct-2014 at 17:06 |
6.
7. 8. 9. 10. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #199 Posted: 06-Oct-2014 at 17:06 |
11.
12. 13. 14. 15. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #200 Posted: 06-Oct-2014 at 17:07 |
16.
17. 18. 19. 20. |
|
Post Reply | Page <1 89101112 29> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |