build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 22-Sep-2014 at 03:08


Во право си Ѓоко, поминав на делницава пред 2 недели и мене ми изгледа за сосема добра така што најверојатно тоа е некоја грешка на мапата
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 22-Sep-2014 at 09:12
Исто има и планирана реконструкција на Куманово-Миладиновци и Миладиновци-Куманово, а на мапата не е означена.
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 22-Sep-2014 at 09:30
Originally posted by gjoko

Зошто делницата од автопатот Неготино-Демир Капија е означена за реконструкција кога таа делница е најнова во цел автопат?Ја возев пред 2 години ама не се сеќавам дека беше во лоша состојба




По сеќавање од пред месец-два, во горе-долу добра состојба е можеби само левата (брзата) лента. Генерално мислам дека е во полоша состојба отколку делот од Смоквица до граница.

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 22-Sep-2014 at 11:07
За Неготино-Демир Капија некаде се споменуваше реконструкција, а за Куманово-Миладиновци сте во право.

Но морам да забележам дека пелагонискиот регион пред се Битола се целосно заборавени во плановите на владата. Баш Битола заедно со Прилеп како поголеми градови со соодветно доразвивање имаат најголем потенцијал да бидат каква-таква против тежа на Скопје.

Од друга страна, доколку сево ова се исполни грубо до 2020 мислам дека Македонија во поглед на патна инфраструктура ќе оди еден значителен чекор понапред и нема воопшто да заостанува во споредба со соседите.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 22-Sep-2014 at 16:18
Ексрпесен пат Битола-Прилеп и Прилеп-Велес според мене би бил и повеќе од одлична работа. Посебно меѓу Битола и Прилеп, каде што теренот е рамничарски и изградбата не би била многу скапа.
За сè има вторпат
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 22-Sep-2014 at 17:03
Зе согласувам. За почеток Прилеп-Велес преку Бабуна може да е и обичен пат, но бидејќи сме 21ви век не признавам нисто подолу од експресен. А за Битола-Прилеп да се реновира и подигни на ниво на експресен, нешто слично како Тетово-Гостивар со уште по една лента од двете страни, со оглед на теренот би се направило со релативно малку пари. Експропријацијата не би било проблем бидејќи околните ниви се главно на ЗК Пелагонија.

Неколку пати сум го спомнал и патот Ресен-Охрид. Него го користат Битола, Прилеп, Велес, Ресен и цела источна Македонија за да одат за Охрид т.е речиси пола Македонија. Од страната на Скопје (коридор8) се прави автопат, а од оваа страна ништо. Битно е да се напомене дека од овој пат е многу прометен особено во летен период каде луѓе од горе споменатите општини одат на по еден ден во Охрид.
Најтрагично е што се најавува негова реконструкција во пакет со реконструкција на Битола-Ресен. А не градење на нов пат или барем проширување со уште една, две ленти. Имено во 80-тие кога се градеше патот Прилеп-Битола-Ресен, предвидено било да се изгради до Охрид. Но поради недостик на пари на делницата Ресен-Охрид се направија само неколку км, не е направена ниту обиколница на Ресен, што значи мора да се движите низ самиот град. Кој го возел знае колку е лош патот каде се движите со брзина 40-50км и не дај боже да заглави пред вас некој камјон. Целата делница е 30тина км и сметам дека е приоритетен пат за изградба, а него го нема во програмата за градење на патишта до 2020.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 22-Sep-2014 at 19:14
Битола - Прилеп нема апсолутно никаква потреба од проширување. Протокот на возила воопшто не налага такво нешто, а постоењето на стариот пат Битола-Прилеп ги елиминира проблемите со земјоделски возила, така што патот е милина за возење, освен некои чудни тумби на една кратка делница.

Битола-Ресен, и особено во продолжение Ресен-Охрид е жив хорор, каде луѓе гинеле поради ширината на патот, каде камионски приколки, при нормални брзини, во кривини им кинеле глави. Shit happens. За жал, и тој пат со оглед на фреквенцијата на возила, и со оглед на цената на чинење на премостување на сите тие кривини покрај огромни карпи, и особено со тоталното запоставување на овој регион од страна на надлежните, нема никаква надеж да биде надограден во блиска иднина.

Прилеп-Велес, особено преку Бабуна, е нешто одамна ветено, и плачиме да биде исполнето. Делот после Плетвар е ужас за возење, особено со неосветлените трактори околу Градско и Росоман. Пристојно широк пат преку Бабуна би бил доволен, само да се заобиколат земјоделските села.

Edited by гитардемон - 22-Sep-2014 at 19:24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 22-Sep-2014 at 19:22
За Битола-Прилеп можеби би се сложил дека моментално не е потребно проширување но е потребна реконструкција. Поради тоа споменав дека доколку се прави реконструкција и нека се прошири на 4 ленти бидејќи теренот е добар.
Додека, Ресен-Охрид ако теренот е лош очајно треба нов пат. Колку би коштале 30тина км експресен пат (или барем 3 ленти) на лош терен? На толку глупости се исфрлија пари.

Edited by stratus - 22-Sep-2014 at 19:24
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 22-Sep-2014 at 19:25
Битола не е Штип. Ете ти го одговорот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 22-Sep-2014 at 20:54
Originally posted by stratus

За Битола-Прилеп можеби би се сложил дека моментално не е потребно проширување но е потребна реконструкција. Поради тоа споменав дека доколку се прави реконструкција и нека се прошири на 4 ленти бидејќи теренот е добар.
Додека, Ресен-Охрид ако теренот е лош очајно треба нов пат. Колку би коштале 30тина км експресен пат (или барем 3 ленти) на лош терен? На толку глупости се исфрлија пари.


Лага. За да се стигне до Битола со тоа и до Прилеп најпроблематичен дел е Градско-Прилеп! И тоа бидејќи се запостави кратењето преку нов пат од Велес за Прилеп сега од Градско до плетвар потребно е проширување на сообраќајницата за уште по една лента во една насока.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 23-Sep-2014 at 10:54
stratus не ја споменува делницата Градско-Прилеп никаде, не гледам која е лагата Во право си.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 23-Sep-2014 at 12:06
Originally posted by гитардемон

Битола - Прилеп нема апсолутно никаква потреба од проширување. Протокот на возила воопшто не налага такво нешто, а постоењето на стариот пат Битола-Прилеп ги елиминира проблемите со земјоделски возила, така што патот е милина за возење, освен некои чудни тумби на една кратка делница.

Битола-Ресен, и особено во продолжение Ресен-Охрид е жив хорор, каде луѓе гинеле поради ширината на патот, каде камионски приколки, при нормални брзини, во кривини им кинеле глави. Shit happens. За жал, и тој пат со оглед на фреквенцијата на возила, и со оглед на цената на чинење на премостување на сите тие кривини покрај огромни карпи, и особено со тоталното запоставување на овој регион од страна на надлежните, нема никаква надеж да биде надограден во блиска иднина.

Прилеп-Велес, особено преку Бабуна, е нешто одамна ветено, и плачиме да биде исполнето. Делот после Плетвар е ужас за возење, особено со неосветлените трактори околу Градско и Росоман. Пристојно широк пат преку Бабуна би бил доволен, само да се заобиколат земјоделските села.


   Гитар не знам од кога ја немаш поминато делницава, но според мене стасана е за реконструкција по целата должина, доста дупки се отворија во последно време а тумбите не се само околу Тополчани туку ги има скоро насекаде.
   За муабетов дали има потреба од проширување можеби си во право со овој проток за сега и нема некоја голема потреба, но да речам со релативно мало вложување во споредба со други делници со проширувањето би се добило едно на квалитет на сообраќајот друго на сигурност.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 23-Sep-2014 at 12:47
Кога сме кај протокот. Се дури немаме официјални податоци за протокот на возила на годишно ниво за сите магистрални патишта во Македониија, не можеме да коментираме. Правецот Битола-Прилеп на некој начин како дел одделницата Делчево-Охрид и Дел од коридорот 10Д е алтернативен пат и на К8 и К10. Е пат по кој се движат камиони. Единствена предност е тоа што е поле, е прегледно и лесно е претекнувањето.

Од друга страна, ситуацијата во РМ дојде да биде таква да најбитна врска е Скопје со секој град пооделно. Според пописот во 2002 (за жал и тој веќе не е точен но сепак е официјален) во источниот плански регион живеат ~200 илајди, а во пелагонискиот 230 илјади. Преку новиот автопат Штип-Миладиновци, центарот а со тоа и источниот регион се поврзува со Скопје. Додека пелагонискиот треба да продолжи да го користи патот кај Росоман, кој е тесен, полн со кривини, дупки, трактори, камјони и често има сообраќајки.
Полошкиот регион и претходно беше добро поврзан со автопат со Скопје исто како и југоисточнит (освен Струмица) преку К10. За поврзување на југозападниот се прави патот Кичево-Охрид. Додека Куманово како центар на североисточниот регион е поврзано со автопат со Ск, а се планира и експресен пат до К. Паланка. Низ вардарскиот поминува К10.
Да не бидам погрешно сватен мило ми е за се што би се градело во МК но единствено со тоа што е изградено и што се планира Пелагонискиот регион не добива ништо и останува слепо црево во Македонија. Со вакви планови ќе биде единствен од осумте региони во МК без километар автопат и/или експресен пат. Тоа значително допринесува за економско пропаганје и иселување од овој регион кој од секогаш важел за индустриски центар што единствено парирал на Скопје.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 26-Sep-2014 at 06:24
ЕУ НЕ ГИ ЗАБОРАВИЛА КОРИДОРИТЕ 8 И 10

Продолжува поддршката на проектите во рамките на програмите ИПА 1 и ИПА 2, во чии рамки спаѓаат Коридорот 10 и Коридорот 8, велат од ЕУ

Засега нема промена на политиката на Европската унија кон Коридорот 10, кој минува низ Македонија, јави денеска Дојче веле, повикувајќи се на извори во Европската комисија во Брисел. И од Делегацијата на ЕУ во Скопје, увериле дека продолжува поддршката на проектите во рамките на програмите ИПА 1 и ИПА 2, во чии рамки спаѓаат Коридорот 10 и Коридорот 8. Дојче веле го цитира и македонското Министерство за транспорт и врски, од каде што велат дека нема никаква причина за загриженост, бидејќи кај нив веќе се подготвуваат проектите за користење на фондовите на ЕУ се' до 2020 година.

Инаку, информации дека ЕУ крева раце од транспортниот коридор Север – Југ, кој е од исклучително значење за Македонија, но и за Србија, бидејќи овие две земји ги поврзува ЕУ, излегоа деновиве, по објавување на повикот на Брисел до земјите членки да предложат проекти со кои ќе се подобри транспортната инфраструктура. Овој повик беше упатен на 11 овој месец, а крајниот рок е 25 февруари идната година до кога таквите проекти ќе треба да бидат предложени. За таа цел, во буџетот на ЕУ се предвидени 11,9 милијарди евра, а како што пренесоа медиумите од регионот, во наредниот седумгодишен период (од 2014 до 2020 година) за транспортот ќе бидат наменети дури 26 милијарди евра, три пати повеќе отколку во изминатите седум години (од 2007 до 2013 година).

Освен што го зголеми за три пати износот на средства со кој ќе се кофинансира развојот на транспортот, Брисел одлучи парите цврсто да ги насочи кон девет главни транспортни коридори. Со тоа ЕУ спроведува најголема реформа на политиката кон транспортната инфраструктура од нејзиното формулирање во осумдесеттите години на минатиот век.

Тежиштето на транспортната политика, како што беше објавено, од поединечни проекти се префрла на изградба на основна мрежа на стратешки коридори, кои ќе го поврзуваат истокот и западот и сите делови на територијата на ЕУ, од Португалија до Финска, и од брегот на Шкотска до Црно Море.

Крајната цел на реформите на политиките во инфраструктурата и транаспортот е постојната расцепкана мрежа на европските патишта, железниците, воздушните пристаништа, морските и речните пристаништа и внатрешните пловни патишта, да се поврзат во единствена трансевропска мрежа ТЕН-Т (Trans-European Network – Transport).

http://www.utrinski.mk/?ItemID=C86A728DDDD40C4B84107E51279DC801
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 06-Oct-2014 at 08:11
КАКОВ ПАТ ТРЕБА ДА СЕ ГРАДИ ОД ШТИП ДО КОЧАНИ

Поделени се мислењата околу оправданоста од изградба на магистрален пат или автопат кој ќе ги поврзе двата града во Источна Македонија

Иван Боjаџиски

Каков пат треба да се гради од Штип до Кочани? Сегашниот, кој има статус на регионален пат, да се прошири и целосно осовремени и да прерасне во повисока категорија на магистрален пат, или, да се оди на изградба на сосема нов автопат по кој помеѓу овие два најголеми града во Источна Македонија ќе може да се вози надвор од селските населби и со брзина до 100 километри на час? Во моментов, за инвеститорот, Агенцијата за државни патишта, нема дилеми дека државата ќе инвестира во магистрален, а не во автопат. Проектот треба да биде готов на почетокот од идната година, а кога ќе се гради патот, засега не е познато.

Според идејниот проект, изградбата на магистралниот пат во должина од 26 километри, кој ќе почнува од клучката кај три чешми во близина на Штип и ќе завршува на влезот од Кочани, ќе чини околу 40 милиони евра. Со овој проект било предвидено магистралата да има две ленти за возење од по 3,5 метри широчина, по две ленти за застанување широки по 2,45 метри, а покрај нив, од двете страни да се истампонира пат широк по 3,5 метри кој ќе можат да го користат земјоделците од крајпатните села за да можат безбедно да стасаат до своите ниви.

На истокот од државата има поддржувачи и на едната и на другата идеја за современо поврзување на Штип и Кочани, како продолжеток на новиот автопат кој се гради од Миладиновци до Штип во должина од 47 километри и кој треба да биде готов во 2017 година. Оваа инвестиција од 206 милиони евра треба да придонесе за позабрзан економски и секаков друг развој на источниот дел на Македонија. Оние кои сметаат дека обновата и проширувањето на сегашниот регионален пат Штип – Кочани, по кој, според една студија од 2012 година дневно поминувале по 5.500 возила, е полоша варијанта од изградба на нов автопат имаат свои аргументи.

„Проширувањето на сегашниот регионален пат има повеќе негативни елементи отколку кога би се градел сосема нов автопат. Капацитетот на сегашниот пат е со проток од максимум 12.000 возила на ден, но ако остане ова решение, сериозно ќе бидат загрозени големи површини оризови ниви, ќе се јават еколошки проблеми на простор од 500 метри од двете страни на патот, а голем проблем ќе имаат и селаните за да стасаат до своите ниви, бидејќи ќе мора да возат по неколку километри за да можат да стигнат до првата раскрсница и да можат да дојдат до своите имоти. Мислиме дека селаните со трактори и друга земјоделска механизација и натаму ќе минуваат преку асфалтниот пат и на тој начин безбедноста ќе биде сериозно загрозена“, велат нашите соговорници кои побараа „привремена анонимност“.

Од идејниот проект може да се види дека за проширување на патот ќе бидат одземени околу 100 хектари од најплодните оризови ниви од кои, во просечно родна година се добива принос кој на пазарот „тежи“ 400.000 евра, што ќе значи директна загуба за земјоделците, преработувачите и трговците. Заговорниците на идејата за изградба на нов автопат, кој би минувал по левата страна покрај железничката линија од Штип до Кочани каде што нема плодни ниви и нема да минува низ населено место, велат дека од економски, еколошки и безбедносен аспект е стопати подобро решение од она кое е сега на маса. Бидејќи автопат се гради еднаш во 50 или 100 години, а оправдувањето дека тој ќе чини двапати повеќе од актуелното решение, односно околу 90 милиони евра, не држи многу, зашто на долг рок тој ќе биде поевтин, со помал број сообраќајни несреќи и изгубени човечки животи.

Како и да е, на почетокот од идната година ќе биде готов проектот за Штип и Кочани наместо со автопат да се поврзат со експресен пат. А, кој е во право, ќе покаже времето.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=3790545F4C6564449A495E76C94E0652
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 06-Oct-2014 at 16:38
Комплетно се слагам со поддржувачите за изградба на автопат наместо проширување. И во случај да се прошири повторно ќе треба да се вози низ најмалку 4-5 села каде ќе треба да се намали на 50км на час. Тоа е и сега проблем, а којзнае колку ќе влече брзината од кога би се проширил и осовременил. Со изградба на нов автопат селаните од овие населени места ќе имаат далеку посигурен и мирен живот, од друга страна оние кои би патувале накај Кочани би се движеле со 130км на час со оглед на рамниот и прав терен без ризик да им се попречи трактор или истрча дете.


А дали се исплати друго прашање. Може најголем дел од луѓето ќе изберат да возат по стариот пат како не би плаќале патарина.

Edited by alexsend - 06-Oct-2014 at 16:54
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 06-Oct-2014 at 17:43
Најдобро решение епроширување на ниво на експресен и тампонирање на пат за земјоделски машини. Со влегување во неколкуте не многу големи села просеќната брзина би била 90км/ч со што 25км од Штип до Кочани би се врвеле за 20тина минути. Во случај на автопат времето на патување би се скратило за занемарливи 5-10мин. Непотребно би се фрлиле дупло или тродупло пари за автопат кој што граѓаните на овие населени места би го избегнувале поради патарината. Со истите пари би се изградил и експресен до Делчево и границата со Бугарија.

Неколку пати сум спомнал во РМ само коридорите 8 и 10 треба да се изградат со оглед на меќународното значење на ниво на автопат а сите други населени места поголеми од 20 илјади да се поврзат меѓусебно со експресен или евентуално 3-лентен пат.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 06-Oct-2014 at 18:45
40 милиони евра за 26 км. магистрален пат?
Преку Пробиштип да не го вртат?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 06-Oct-2014 at 19:26
Stip-Kocani avtopat e totalna glupost. Ima tolku prioritetni delnici koi prirodno nudat golem ekonomski razvoj so izgradba na barem ekspresen pat.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 06-Oct-2014 at 23:24
Апсолутно сум ЗА подобрување на инфраструктурата во источна Македонија. Западна отиде јабана, Пелагонија ја газат полека, така да, треба да гледаме во иднината. Мора да ја подобриме инфраструктурата на исток , да вложиме во јавниот транспорт, за да не ја пцуеме државата додека патуваме некаде, и да го направиме попривлечен за инвестирање, тоа барем можеме да го направиме.

Првин треба да се направи автопат од Куманово-Крива Паланка-Бугарија за да имаме квалитетна врска со соседот, потоа се друго.
А јас сум за автопат Штип-Кочани, Штип-Радовиш, Штип-Кратово.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.551 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.