Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 4647484950 84> |
Author | ||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #941 Posted: 02-Nov-2014 at 21:08 | |||
Баш денес ја поминав оваа делница.Па овие ни до пола не се а уствари делницава е живи комедии.
На едно место е само со 3-та лента а на друго некаков си експресен пат со 2X2. Незнам стварно што ќе испадне од патов и така мислам дека кога ќе го изградат Миладиновци-Штип, автоматски делницава станува неупотреблива освен за по некоја механизација да помине по неа. Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 21:23 |
||||
pfc
Groupie Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
Quote Reply #942 Posted: 02-Nov-2014 at 21:46 | |||
Делницава ќе биде неупотреблива ако одиш од Скопје кон Штип или некаде понатаму, за остатокот од Мк за движење кон источна Мк и обратно е од голем интерес. Така да во секој случај ќе се намали фрекфенцијата на возила затоа што најголем дел од нив сообраќаат кон Ск и обратно, меѓутоа ќе биде супер за некој например од Битола што оди до Штип......
|
||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #943 Posted: 02-Nov-2014 at 23:22 | |||
Од Битола,Прилеп ако идеш за Струмица,Радовиш ќе идеш преку Велес-Штип?
Нема логика нели..Единствено ако идат до Штип,Кочани би вршел работа за све друго делницава станува неупотреблива. Иначе делницава според зацртаниот план на ЈПДП требаше да биде готова за 1 година ама магично ја продолжија на две Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 23:26 |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #944 Posted: 03-Nov-2014 at 00:07 | |||
Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?
|
||||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #945 Posted: 03-Nov-2014 at 14:01 | |||
Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје. |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #946 Posted: 03-Nov-2014 at 16:49 | |||
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #947 Posted: 03-Nov-2014 at 18:56 | |||
|
||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #948 Posted: 03-Nov-2014 at 22:34 | |||
Edited by Denko - 03-Nov-2014 at 22:41 |
||||
Superman
Senior Member Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
Quote Reply #949 Posted: 06-Nov-2014 at 18:59 | |||
Алфа ексклузивно – како треба да изгледа автопатот од Гостивар до Кичево
Долгите колони и возењето 30 до 40 километри на час зад некој камион да станат минато. Превојот Стража целосно да се заобиколи. Ова го предвидува проектот за автопат од Гостивар до Кичево кој ексклузивно го открива Алфа. Новата делница ќе биде долга 42 километри, 5 помалку од стариот пат, но ограничувањата на брзината ќе бидат 100 до 120 километри на час со што времето на патување ќе се преполови. Автопатот нема да се качува на превоите туку ќе остане во понискиот дел, ќе го следи поранешниот пат за Охрид кој веќе не се користи, но ќе оди во многу поправа линија. На трасата ќе има еден двоцевен тунел долг 380 метри, на седмиот километар по Гостивар, а предвидени се над 30 мостови, натпатници и потпаници од кои најдолгиот ќе има 544 метри. Гостивар и Кичево ќе добијат обиколници и по една клучка, а уште три населени места ќе бидат поврзани со излези на автопатот. Новиот автопат треба да биде широк од 25,5 до 27,5 метри – да има по две ленти за возење и по една за запирање во секоја насока, како и централно зеленило. Според проектот, изградбата би траела најмалку 3 години. Сегашниот пат би останал незасегнат и би се користел како регионален и алтернативен правец. Планот на Владата е изградбата на делницата да ја финансира концесионер кој би управувал со неа односно би наплаќал патарини во наредните 20 до 35 години, во зависност од договорот, а потоа сопственоста да би ја префрлил на државата. „Кога ќе излезе јавниот повик ќе ги соопштиме сите детали. Во моментов правиме пакет кој мислиме дека ќе биде интересен за потенцијален јавен – приватен партнер“ изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски. Пакетот предвидува приватниот партнер освен со новата да управува и со уште неколку делници. Една од опциите е да ја добие целата должина од Скопје до Охрид, заедно со постоечкиот автопат Скопје – Тетово – Гостивар, но и со Кичево – Охрид кој веќе се гради со кинески кредит. Меѓународната финансиска корпорација (IFC) веќе ги подготви потребните студии и анализи за исплатливоста на проектот. Од Министерството за транспорт и врски веќе информираа дека има интерес за инвестирање од неколку италијански и австриски компании. Ова би бил втор обид на Владата за концесионирање на патишта, првиот пропадна најмногу поради европската криза. Никола Крстиќ Video Edited by Superman - 06-Nov-2014 at 21:25 |
||||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #950 Posted: 06-Nov-2014 at 20:51 | |||
ова е линијата на стариот пат Охрид-Скопје и лесно можи да се прати трасата на гуглов
https://www.google.mk/maps/place/41%C2%B037'51.1%22N+20%C2%B056'13.2%22E/@41.6316108,20.9436606,2800m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=en |
||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #951 Posted: 06-Nov-2014 at 22:56 | |||
06.11.2014 Маврово-Маврови Анови
|
||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #952 Posted: 07-Nov-2014 at 16:45 | |||
ФОТО: Нов кружен тек во Велес во чест на 70 години од ослободувањето на градот
Петок, 07 Ноември 2014 16:17 Празничната програма по повод 9-ти Ноември Денот на Општина Велес започна на самиот влез во Велес, од најстариот пат познат меѓу велешани како Штипско џаде. На оваа регионална сообраќајница која што е директна и најфрекфентна врска со северна и источна Македонија, денес во употреба беше пуштен новиот кружен тек за регулирање на сообраќајот со значително проширување на просторот и зголемување на безбедноста. 2veles500 На настанот присуствуваа и пратениците во Собранието на Република Македонија Илија Димовски и Ѓорѓи Коџабашиев, заменик-министер за здравство Јовица Андовски, претседателот на Советот Александар Колев и членови на истиот, раководители на инстутиции од градот и останати граѓани, а кружниот тек во употреба свечено го пушти градоначалникот на Велес Славчо Чадиев. Во своето обраќање градоначалникот Чадиев истакна дека чувствува големо задоволство што токму денес се реализира еден од неговиоте приоритети и ветувања за современо регулирање на влезот во Велес од север и исток на Македонија. 1veles500 -Со големо задоволсто и гордост стојам на ова место каде пред само 4 месеци отпочнаа работите на трокрака раскрсница регулирана само со вертикална сигнализација. Оваа патна инфраструктура одамна ги беше надминала стандардите за кои е градена пред повеќе од половина век. Како што гледате сега имаме кружна раскрсница што ги прифаќа возилата од сите три насоки, урбано уреден простор и променета слика на овој најрекфентен влез во градот што го користат и теретни и лесни возила, но и автобускиот превоз на патници, истакна Чадиев. Овој инфраструктурен проект чини околу 7.000.000 денари, средства обезбедени од Буџетот на Општина Велес. Многу е значајно што оваа кружна раскрсница е всушност продолжение или почеток на патниот правец Велес-Штип до Кадрифаково, познат како експресен пат со ознака А3. Оваа инвестиција на Владата на Република Македонија и инвестицијата на Општина Велес на кружниот тек заедно ги исполнуваат условите на модерна и безбедна сообраќајница. 4veles500 Во пресрет на Денот на Општината во Велес денес беше промовиран и уште еден нов проект наменет за граѓаните-парк кој функционално и естетски ќе ги задоволи потребите на велешани. Новиот парк се наоѓа во дворното место на некогашниот офицерски дом, на левата страна од централната сообраќајна артерија, најфрервентната улица „Благој Ѓорев“. Овој дел на градот кој дефинитивно по изградбата на црквата Св. Кирил и Методиј и театарот е центарот на Велес е центарот на сите случувања, но и место што и географски се наоѓа во средината на градот. 5veles500 -Советот на Општина Велес во април годинава ја заврши постапката за уредување на јавната површина која заедно со објектот поранешен Офицерски дом од Владата на Република Македонија ни беше дадена во сопственост. Оваа паркова површина зафаќа 2.354 квадратни метри. Пред нас денес е уреден простор за одмор на граѓаните што заедно со театарската зграда, Младинскиот парк и Соборниот храм Св. Кирил и Методиј е една целина што го формира центрајното подрачје на Велес – центарот на сите културни збиднувања. Со изградбата на новата улица овој простор станува достапен од страната на Градскиот парк, додаде Чадиев. Покрај современата урбана опрема, фонтаната за вода за пиење, хортикултурното уредување и овозможената лесна комуникација со околните објекти, овој парк ќе биде место за презентирање на општината. Оградниот ѕид се планира да биде простор каде на посебни паноа ќе се прикаже архитектонското богатство на Велес, а по проект на Локалната библиотека и Народниот музеј ќе се постави голем екран на кој ќе се инсталира видео презентација на општина. http://www.kurir.mk/republika/opstini/177851-FOTO-Nov-kruzen-tek-vo-Veles-vo-cest-na-70-godini-od-osloboduvanjeto-na-gradot?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%29 |
||||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #953 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02 | |||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #954 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02 | |||
дечки ќе ве замолам да ми појасните зошто служи тунелов?
да беше за одрони ке изградеа галерија, вака не знам |
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #955 Posted: 08-Nov-2014 at 16:15 | |||
А кај се наоѓа ова?
|
||||
За сè има вторпат
|
||||
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #956 Posted: 08-Nov-2014 at 16:40 | |||
Во Македонија 100% не е
|
||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #957 Posted: 08-Nov-2014 at 17:08 | |||
Исланд или Норвешка сигурно..
Прво тунелот го прават после и планината Edited by jyvation - 08-Nov-2014 at 17:08 |
||||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #958 Posted: 08-Nov-2014 at 18:59 | |||
ми кажаа дека е премин за животни, врз тунел ке стават земја и ке го облагородат
|
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #959 Posted: 08-Nov-2014 at 20:37 | |||
на вакви места обично кај нас се прават масакри врз животните.хидроелектраните имаат слични решенија за премин на рибите,ама тука обично се прават најголемите ловокрадства.
шта је рекао другар Тито-ко ќе чувати наше чуваре |
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #960 Posted: 10-Nov-2014 at 00:06 | |||
Пуштен во употреба патот Негорци – Серменин
09/11/2014 | Економија | 0 Коментари Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески денеска, во придружба на градоначалникот на општина Гевгелија Иван Франгов, ги пушти во употреба локалниот пат Негорци – Серменин и фекалната канализациска мрежа за населбата Мрзенци. D79A4368D3B76349874A3AA0F503A554 Како што рече министерот Ивановски, патот од Негорци до Серменин долг околу седум километри и инвестиција вредна 800 илјади евра, ќе ја олесни комуникацијата на повеќе од 2.000 жители од двете населени места и ќе овозможи побезбеден и побрз пристап до општината. Со канализациската мрежа, пак, во населбата Мрзенци, долга пет километри и инвестиција вредна 270 илјади евра, се реши долгогодишниот проблем на 500 жители на Мрзенци. Проектот беше нивно барање, но и ветување на градоначалникот, а овозможи уредно и контролирано третирање на отпадните води во постоечкиот колектор на Гевгелија. – Со реализацијата на сите проекти, Владата заедно со општините како крајни корисници, максимално работи на подобрување на квалитетот на животниот стандард на граѓаните, вклучително и општина Гевгелија, која во изминатите неколку години го доби ликот на една современа и модерна општина, имајќи го предвид нејзиниот економски развој и географска положба, истакна Ивановски. http://vesti.mk/read/news/3689365/1328438/pushten-vo-upotreba-patot-negorci-sermenin |
||||
Post Reply | Page <1 4647484950 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |