|
![]() |
|
Велосипедски патеки и пунктови |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 49> |
| Author | |
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#461 Posted: 26-Nov-2014 at 14:50 |
|
Според мене еден од најбитните аспекти за реализацијата е како да се заштитат велосипедските патеки од узурпација од страна на автомобилите дли како алтернативни патишта или како паркинг простор. Тоа може да биде или високи рабници, или не скапи и лесни за менување на стубчиња, или преместување на патеката од страната на тротоарот кај булеварите кои имаат зелен појас помеѓу тротоарот и коловозот.
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#462 Posted: 28-Nov-2014 at 14:07 |
|
ПОСТАВЕНИ НОВИ ПАРКИНЗИ ЗА ВЕЛОСИПЕДИ ВО ПОВЕЌЕ СРЕДНИ УЧИЛИШТА НА ГРАД СКОПЈЕ
Во рамките на проектот "Младите на велосипед” деновиве во повеќе средни училишта на Градот Скопје беа поставени нови паркинзи за велосипед. Станува збор за проект со кој во средните училишта "Раде Јовчевски – Корчагин”, "Орце Николов” и "Михајло Пупин” се поставија паркинзи за 10 велосипеди, вкупно 30 нови паркинг места. Во рамките на проектот "Младите на велосипед”, покрај поставувањето на новите паркинзи за велосипед, во СУГС "Орце Николов" учениците на ова средно училиште имаа можност да дискутираат со претставници на Координативното тело за велосипедска инфраструктура на Град Скопје и претставници од Републичкиот совет за безбедност во сообраќај и патишта. Целта на дискусијата беше да се подигне свеста на младите велосипедисти и останатите учесници во сообраќајот за нивната безбедност и да се воспостави соработка со соодветни институции и државни тела кои имаат влијание во креирање на законот за безбедност во сообраќајот. На средбата присутните беа информирани за новите и идните велосипедски патеки кои се дел од акциониот план на градот за 2014-2017 година. Проектот "Младите на велосипед” е реализиран од страна на здружението "Гоу Грин", а финансиски е поддржан од Град Скопје. Овој проект има за цел да поттикне што повеќе млади луѓе да го користат велосипедот како основно превозно средство, да ги подобри условите за велосипедистите како и да ја подобри сообраќајната култура. skopje.gov.mk |
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#463 Posted: 28-Nov-2014 at 14:17 |
|
Видете со какви шрафчиња се прицврстени. Ако некој поминува од таму би сакал да видам фотографија после 1 месец. Ова со велосипедските патеки , паркинзи и воопшто велосипедската инфраструктура е навистина мајтапење. Најголем проблем за тоа по мое цврсто убедување е што во графската администрација не постои човек кои имал можност барем еднаш во животот да вози велосипед во некој град надвор од Македонија со квалитетна велосипедска инфраструктура. Навистина неможам да се изначудам како можат толку пари да се фрлат во ветер во нефункционални и инстант проектчиња (ова не се однесува на овој смешен паркинг туку вооопшто) ај за паркингот може да се каже дека се играле некој дечиља и сакале по ОТП да направат МАКЕТА од паркинг а учителите им дозволиле дури и привреено да го монтират.
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#464 Posted: 28-Nov-2014 at 15:38 |
|
Овие вело-паркиралишта се победничко решение на конкурсот што го распиша Пелистерка (не се сеќавам дали беше годинава или лани). Затоа и имаат облик на шише. За начинот на кој се прицврстени можам да кажам само дека многу ќе им олеснат на препродавачите на старо железо што ќе дојдат да ги искорнат. За многу брзо време.
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#465 Posted: 02-Dec-2014 at 12:32 |
|
Пак нешто од Јади Бурек. Коце конечно рабрал дека бекатонот не е за велосипедски патеки и дека во иднина ќе има асфалт. Онаа што е многу бедно кај нас е што за се нешто се чека градоначалникот. Ако тој кажал бекатон тие веднаш редат бекатон се додека тој самиот не разбере дека е грешка. Што ќе рече во администрацијата само тој е мозокот другите „експерти„ се само извршувачи. Инаку т.н. стратегија за велосипедски патеки повторно му ја прават некој странци од Оксфорд. Ного јаките експерти всушност имат три патеки во должина покрај булеварите и шест патеки кои ги шетат. Страшна стратегија нема што.
|
|
![]() |
|
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#466 Posted: 02-Dec-2014 at 18:28 |
Ич не верувам во таа нивна стратегија за развој на велосипедизмот, не ни мислам, ни очекувам дека нешто ќе остварат. |
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#467 Posted: 02-Dec-2014 at 21:45 |
|
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Staki
Senior Member
Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply
#468 Posted: 02-Dec-2014 at 22:08 |
|
За стратегија да се направи за велосипедизмот во Скопје не требаат надворешни експерти, туку некој што возел низ овие улици. Извози неколку кругови низ градот и се ќе ти е јасно.
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#469 Posted: 04-Dec-2014 at 00:13 |
|
ИНИЦИЈАТИВА НА ЖИТЕЛИ ОД ОСУМ НАСЕЛБИ ДО ГРАД СKОПЈЕ
Сакаме со велосипед покрај Вардар да стасуваме до центар
Стотици жители на Kолонија, Идризово, Гоце Делчев, Трубарево, Хиподром, Маџари, Вардариште и Триангла ќе имаат повеќекратна корист ако надлежните изградат велосипедска патека на насипот на Вардар до нивните населени места. Нивниот иницијативен одбор деновиве поднесе предлог за изградба на патеката до Град Скопје и до градоначалникот Kоце Трајановски, а поддршка добиле од Републичкиот сојуз на велосипедисти, Атлетскиот сојуз и од Здружението на граѓани за заштита на околината „Екоскоп“. Велат дека пред неколку години истата иницијатива ја поднеле до општините Аеродром и Гази Баба, на чија територија би се градела патеката, но не добиле одговор. Граѓани веќе возат велосипеди по насипот Трајче Ѓеоргиевски од иницијативниот одбор вели дека патеката може да се изгради и во неколку фази, а како привремено решение предлагаат да се приспособи постојниот насип за велосипедска патека така што ќе се покрие со гребен асфалт. - Многу придобивки ќе имаме ако се изгради патеката. Нема да мора да одиме со автомобили, туку покрај реката со велосипед ќе можеме да стасаме до центарот. Ќе се зголеми бројот на корисници на велосипеди, ќе се подобрат физичката кондиција и здравјето на поголем број граѓани, а со тоа ќе има и помало оптоварување на здравствениот фонд. Ќе се намали опасното аерозагадување од моторните возила и ќе се даде придонес кон општата светска акција за забавување на глобалното затоплување. Ќе се создаде навика кај младите за штедење и за примена на алтернативните начини на живеење итн. - вели Ѓеоргиевски. Тој додава дека обезбедиле согласност од Градежниот факултет, кој ќе се вклучи со премер на теренот. Во дописот до градоначалникот Трајановски жителите на осумте населби навеле дека насипот е во релативно добра состојба, набиен е и рамен. „Има оштетувања кај мостот помеѓу Долно Лисиче и Јурумлери, кое треба да се санира. Kога времето е убаво, теренот е сув, па одредени граѓани веќе го користат насипот како велосипедска патека. Со изградба на патеката ќе се спречи и појавата на масовно фрлање шут и друг отпад покрај реката. Сега таму има диви депонии, импровизирани живеалишта и напуштени места од каде што некогаш се експлоатирал песок. Сите претставуваат потенцијална опасност од зарази и повреди“, пишува во иницијативата. Од Општината Аеродром велат дека на подносителите ќе им одговорат дека надлежен за изградбата на велопатека покрај кејот е Градот. - Тоа што граѓаните бараат привремено решение, односно приспособување на насипот со гребен асфалт, е неизводливо на територијата на Аеродром бидејќи тоа е пешачка патека. Велосипедската патека ќе се продолжува кон Долно Лисиче, но тоа ќе го прави Градот - изјави Маја Манчевска, портпарол во Аеродром. Градските власти, кои ветија дека за три години Скопје ќе стане велосипедски град, кусо одговорија дека иницијативата ќе биде внимателно разгледана, а на подносителите благовремено ќе им биде одговорено. Портпаролот на Гази Баба, Емилија Kипровска, изјави дека нивен приоритет е градењето патеки во населените места каде што има поголема фреквенција на сообраќај. - Сега се гради пешачката патека на регионалниот пат Р-103, во должина од 700 метри. За патеката покрај Вардар, доколку граѓаните преку месните заедници ја потенцираат за приоритет на средбите што ги организираме, Општината ќе ја стави во програмата за 2015 година - рече Kипровска. http://www.dnevnik.mk/?ItemID=4AEDBA97F9C94349BDF5769B4A810C2E |
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#470 Posted: 04-Dec-2014 at 00:39 |
Ја поздравувам иницијативава, и не само до Идризово, туку се до Таор кога би се направила патека, па одтаму накај Катланово би било супер.
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#471 Posted: 04-Dec-2014 at 00:42 |
|
Јас мислам се до Велес да иде патекава.Не си прајте филмови
Уствари како вика Коце.. "сега сме фокусирани само на капитални проекти" Edited by jyvation - 04-Dec-2014 at 00:42 |
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#472 Posted: 04-Dec-2014 at 00:58 |
|
Каде има да се потпишам за иницијативата. Се изградија 15 километри патека покрај кеј и се утепавме од фалење како на коњ да сме се качиле.
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#473 Posted: 05-Dec-2014 at 13:33 |
|
Еве нешто интересно од светот
Наменето за велосипедистите што мразат ридови: ескалатор за велосипеди
Возењето велосипед е добар начин за одење на работа. Прво е здраво, потоа не ја загадува околината, а не создава дополнителни трошоци. Но, доколку на патот од дома до работа и обратно треба да поминете огромна угорнина, тоа мошне лесно може да ве предомисли и наместо со велосипед да отидете со автобус.
Жителите на Брубакен Хил во градот Трондхајм во Норвешка го немаат овој проблем. Во 1993 тие го изградија Трампе, ескалаторот за велосипеди што ги турка велосипедистите нагоре по ридот без да има потреба да вртат на педалите. За да го користи ескалаторот, велосипедистот се качува на станицата на дното на ридот и го става стапалото на мал држач за стапало, поставен на платформата која минува до тротоарот. Платформата се движи нагоре и го крева велосипедистот заедно со неа. Има повеќе платформи, а истовремено со Трампе можат да се искачат и до 6 велосипедисти. Инаку засега ова е првиот и единствен ескалатор од овој тип. Во 2013 та година овој ескалатор беше реконструиран од страна на француската компанија SKIRAIL и беше преименувана како CycloCable. Компанијата вели дека е оптимист дека во иднина ќе се постават повеќе вакви ескалатори во градовите во Европа, САД, Канада и Источна Азија, но досега поради недостатокот на пари за развој на велосипедската инфраструктура ова не е направено. За изградба на ваков ескалатор потребни се околу 2 800 американски долари за еден метар. Инаку, тој може да биде поставен на ридови кои достигнуваат височина од 500 метри. netpress.com.mk |
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#474 Posted: 05-Dec-2014 at 13:40 |
|
Непрактично ми делува, можеле некое подобро решение да најдат. Во секој случај не е лоша идеата за градови кои се делумно во рамница а делумно на ридчиња. Во секој случај луѓето мислат, се трудат да го форсират велосипедот.
|
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#475 Posted: 05-Dec-2014 at 15:57 |
|
За споредба.
Велосипедкса инфраструктура Карлсрухе Германија (град од 300 илјади со околината 600 илјади жители)
Стратегија за развој на велосипедизмот нарачана од Оксфорт град Скопје.
Мислам ок е што градот колку толку се труди. Но трите патеки покрај булевари се СЕ само е СТРАТЕГИЈА а уште помалку ќе допринесат за развој на велосипедизмот. Точно е од 20 те велосипеди што се возат сега ќе се возат можеби 100 ама тоа неможе да се нарече стратегија |
|
![]() |
|
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#476 Posted: 05-Dec-2014 at 18:26 |
|
Не, култузин, и денес во овие мизерни услови за велосипедистите, се возат многу повеќе велосипеди отколку што замислуваш. Имаше и во една статија во Дневник, дека над 70% користат автомобили, јавен превоз околу 28%, а останатите 2% припаѓаат на велосипедите.
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#477 Posted: 18-Feb-2015 at 18:11 |
|
ВЕЛО-АКТИВИСТИ ВО АКЦИЈА!
Активисти – велосипедисти спроведоа акција за да означат дел од непрегледните и узурпирани велосипедски патеки низ градот. Урбаните вело-релации на многу места се сведени на ниво на импровизација, знаат да бидат опасен и екстремен предизвик. Иницијативата има за цел да понуди насоки и идеи за подобрување на велосипедската инфраструктура, но и културата на учесниците во сообраќајот. Ова е дел од заложбите да се тргне она социјално клише дека велосипедистите се алтернативна категорија возачи. Истовремено, да ги „подбуцнат“ надлежните структури поефикасно и поинтензивно да се фатат за работа за подолгорочни решенија за транспортните текови.
Акцијате се одвиваше долж булеварот „Партизански одреди“, но и делови од „Митрополит Теодосиј Гологанов“ и „Димитрија Чуповски“, каде многу често патеките се необележани, избледени, нерамни, испукани, споени се со пешачките зони. Со ваквата сигнализација активистите ги потенцираат и локациите каде „никнуваат“ билборди, знаци, контејнери или постојат несоодветни сообраќајни решенија со автобуските станици. Па, велосипедистите се принудени на акробации, скокови во воздух, нагли движења цик-цак или да го туркаат велосипедот низ река од луѓе. На некои локации се означени и т.н. „Зони 30“, со цел да се регулира брзината на сообраќајот околу станбените зони, училиштата и градинките. Со намалување на брзината и имплементација на оваа мерка не само што се зголемува безбедноста, туку и квалитетот на живот воопшто. Активистите во овие зони бараат предност на побавните учесници во сообраќајот – децата, пешаците и велосипедистите. http://inbox7.mk/archives/3902 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#478 Posted: 30-Mar-2015 at 14:25 |
|
Велосипедските патеки ќе се симнат и на улица
Градската власт размислува велосипедските патеки да ги спушти на сообраќајниците, на крајот од крајната десната лента, како што се практикува во многу европски градови. Поточно, патеките повеќе да не бидат дел од тротоарите, каде што се движат и стојат пешаците, напротив да се издвои лента за оваа категорија учесници со сообраќајот на самата улица, информира неодамна градоначалникот Kоце Трајановски на седницата на Советот на Скопје за советнички прашања, запрашан од советничката Верица Филиповска каква е шансата за метрополата да стане велосипедски град. повеќе на линкот: http://dnevnik.mk/?ItemID=949A54A94355414F89CCAC741141E54F |
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#479 Posted: 30-Mar-2015 at 16:24 |
|
Da ama ako se prosiruvaat ulicite za da imat mesto. Svajcarija praktikuva ,,velosipedi po ulici,, i e katastrofalno. Nerviraat a so kola kje ti treba 10min podolgo od velosiped. Evropskite zemji praktikuvaat posto se e gradeno i ne e skoro mozno da se prosiri ulica. Nie imame moznost da prosiruvame.. Istoto so pesackite zoni lupnat zgradi posto vo evropa bilo taka 😒
|
|
![]() |
|
Petar Skopje
Senior Member
Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply
#480 Posted: 30-Mar-2015 at 17:06 |
|
Да се очекува од оваа гарнитура дека нешто позитивно ќе направи за велосипедистите, треба да се биде будала. Па они кејот од Холидеј ин до Пошта го држат затворен со години без око да им трепне, ќе праеле велосипедски стази...Мижи асан да ти баам
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 49> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |