|
![]() |
|
Авиокомпании и линии |
|
Post Reply
|
Page <1 9192939495 244> |
| Author | |||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#1841 Posted: 26-Nov-2014 at 23:38 |
||
|
Ova e edna od temite koga pisuvav za toa, deka subvenciite se sporni. Znaci edna od tockite e sozdavanje nelojalna konkurencija, odnosno neramnopraven natprevar pomegu firmite na pazarot. Jas ne sum pravnik, no kolku mi e poznato zasega pravno se e ok i Kosovarite tuzbata mozat da ja zakacat, kako sho vikat komsiite od gore, "Macku o rep".
Cela Evropa subvencionira niskobidzetni abiokompanii, no mora da se napomene, deka Unijata veke seriozno go otvori ovaa prasanje i navistina e znak prasalnik do koga ke funkcionira ovoj sistem na subvencioniranje!? Edited by Denko - 27-Nov-2014 at 14:14 |
|||
![]() |
|||
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#1842 Posted: 02-Dec-2014 at 00:21 |
||
|
http://www.dnevnik.mk/?ItemID=305C16507D8F2F4886C3109A0241ECEC
Само линк од веста за субвенциите - за повеќе одете на линкот бидејќи непостои начин да се ископира текстот - заштитен е од копирање... |
|||
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||
![]() |
|||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#1843 Posted: 02-Dec-2014 at 01:22 |
||
Дали ова значи дека само една компанија ќе биде избрана? |
|||
![]() |
|||
Obedineta Makedonija
Senior Member
Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
Quote Reply
#1844 Posted: 02-Dec-2014 at 07:19 |
||
Убаво ти пишува, прочитај ако не си прочитал. |
|||
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||
![]() |
|||
janevj
Newbiе
Joined: 25-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1845 Posted: 02-Dec-2014 at 07:48 |
||
|
http://vest.mk/default.asp?ItemID=75599875ABD55C45B6BE222AD98B7CA2
|
|||
![]() |
|||
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1846 Posted: 02-Dec-2014 at 10:10 |
||
|
Мислам дека тендерот е одлично составен. Сигурно ќе добиеме уште една авто компанија и уште еден авион на SKP како и најмалку 4 линии. Сепак и Охрид ќе добие барем една линија, а и тоа е одлично.
Со оглед на тоа дека при доставување идентични понуди од две или повеќе компании предност ќе има првата која доставила документи убеден сум дека уште од сега ќе се спремаат и нема воопшто да чекаат последен рок. Едвај чекам да видам што ќе се случи со оглед на тоа што WizzAir ја сметам за успешна приказна! Edited by alexsend - 02-Dec-2014 at 10:12 |
|||
![]() |
|||
gorazd
Senior Member
Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply
#1847 Posted: 02-Dec-2014 at 12:10 |
||
LOL! Good Luck vo naogjanje kompanija koja ke leta vo zimskiot period od SKP kon Spanija! (novata kompanija ke bide starata WIZZ) ne bi sakal da komentiram mnogu dodeka ne iskoci tenderot. Samiot naslov naslov na tekstot e kontradiktoren "Subvencii za novi linii kon kontinentalna Evropa, pirineite i Skandinavija" Alo, kontinentalna Evropa e cela Evropa so isklucok na UK. (verojatno se misli na Centralna Evropa) pocetokot na tekstot e inaku bombasticen: "DOMASNI i stranski aviokompanii koi vo2013 opsluzuvale poveke od 10mil. patnici...." |
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1848 Posted: 02-Dec-2014 at 13:00 |
||
|
Според сегашниот тендер т.е текст од тендер одма се вклопува описот на Визер however немора да значи. Ако е услов да се базира нов авион тогаш Визер можеби и нема да биде толку заинтересиран затоа што 3 авион за во Скопје за нив е можеби многу. Нив им е многу по исплатлив пазарот во Романија, Полска итн него ли Македонија. Причина за тоа е што самата исполнетост на летовите е каде каде поголема отколку кај нас. Не реков дека имаме ние лоши перформанси али сепак треба бројките уште нагоре да одат. Единствена причина поради која Визер можеби би аплицирал е фактот што се бара и некој од Охрид да лета. Tranquilis во постари постови имаше споменато дека тоа некогаш се провлекувало како дискусија така да можно е такво нешто да се случи. Како и да е колку и да изгледа едноставно сепак е малку посложено. Тој евентуален 3 авион на Визер или ќе биде базиран за новите линии и појачување на некој други фреквенции. Ваквиот тендер е мошне интересен за други страни како што се Easyjet, Ryanair и сл. Можеби Easyjet има шанси но незнам каков е нивниот интерес кон овој пазар.
|
|||
![]() |
|||
gorazd
Senior Member
Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply
#1849 Posted: 02-Dec-2014 at 15:15 |
||
mnogu brzo posle ova iskoci informacijata deka ke se pojavi nov tender. Slucajno? ![]()
ne voveduvanjeto na mnogu logicnite gastarbajterski linii Basel-SKP i Geneva-SKP od strana na EasyJet govori se za interesot na EasyJet za ovoj pazar za zal. (Easy Jet e odamna prisutna na pristinskiot aerodrom so ovie dve destinacii plus na belgradskiot so Geneva i Milano) mozebi SKP i PRN go smetaat za eden pazar pa go sluzat preku PRN no mozebi pricinata e i toa sto glaven sopstvenik na EasyJet e eden izvezen Stelios Haji-Ioannou (хаџи-јованов?). who knows ... Tesko da gi privleces EasyJet sega koga mnogu destinacii/regioni se veke zemeni od Wizz i gi uslovuvas so letovi do relativno rizicni destinacii kako Barcelona i Oslo plus Ohrid koj ne videl redovni linii so godini . (nesporno e deka od site lowcosteri EasyJet imaat ubedlivo najprimamlivi bazi: Berlin, Hamburg, Kopenhagen, Amsterdam, Milano Malpensa itn.) interesno subvenciite za ovie novi destinaciii ke bidat znacitelno povisoki , 13€ za patnik namesto 9€ za prvata godina. mozebi toa ke ja zgolemi zainteresiranosta... |
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1850 Posted: 02-Dec-2014 at 15:42 |
||
Тука си во право. Мислам дека 13 евра е пред се затоа што евентуалните линии кон Шпанија и таа линија од Охрид се релативно по ризични од останатите и ова е вид стимуланс повеќе. За Осло нема апсолутно никаков ризик затоа што натаму имаш гастрабајтери колку сакаш. И македонци, албанци а и тон косовари. Мене ми е кеф што Виз има кај нас база а нема во Приштина и се надевам дека во една рака Визер ќе добие дел од линиите за да станеме уште појаки затоа што од косовската страна има такви што мислат дека и тие имаат шанси а релано немаат. Бар во очите на Визер SKP и PRN ги опслужуваме ние. |
|||
![]() |
|||
Tranquilis
Senior Member
Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply
#1851 Posted: 02-Dec-2014 at 15:51 |
||
|
Мерак ми е кога читам позитивна дискусија. Во денешно време тоа е навистина реткост на македонски форуми.
Бидете така
|
|||
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1852 Posted: 02-Dec-2014 at 18:09 |
||
|
Единствено нешто што мене ме мачи е таа владина идеологија за домашен авиопревозник. Хипотетички ако се основа кои линии тие би ги опслужиле? Целата таа приказна според мене кафе договор меѓу владата и општо турски ТАВ кога се подготвуваше концесијата на аеродромите.Уште во самиот старт Turkish Airlines кој е BFF со ТАВ доби ексклузивни права од нашите аеродроми и многу повластици што вклучува флексибилност во линии, ресурси и слично. Тогаш на македонската јавност и беше гајле но тоа беше само битен чекор за настаните кои набрзо ќе се случат. Тоа е голема контрадикторност наспроти многу луѓе што мислат дека Визер е тој што прв ужива во поволностите. Напротив со ставањето потпис на договорот за концесија Turkish Airlines кон Скопје лета буквално за беспари само тоа го знаат 10 луѓе во државата. После тоа дојдоа Pegasus па Wizzair и другите отприлика знаеме како што беше. Не случајно ТАВ инсистира на национален превозник кај и Turkish Airlines би имал удел затоа што според мене и тоа е добар дел од нивната инвестиција. Глобално гледано сите аеродроми на ТАВ се под силно влијание на Turkish Airlines а тоа го покажуваат и инивните офицјани статистики каде што во посебни секции се бројките само од Turkish Airlines.Е сега бидејќи станува збор за навидум партнерство меѓу владата и ТАВ што тие би опслужиле?Исто во постовите погоре се зборува дека тој ентитет национален превозник би имал ексклузивно право на тие линии и гарантиран единствен пристап.Еве да речеме летаат Скопје-Цирих.Дали тоа значи дека Edelweiss, Helvetic па и Wizzair со Базел би биле исфрлени?И дали тој договор има последици врз претходните склучени договори со другите компании не само Визер туку и други.Тоа е многу нејасно и владата како да не прави разлика што и како се договара.Еден ден е едно друг ден друго. Визер во голема мера го покрива пазарот што нас ни е битен така да незнам стварно што би добиле со тоа.
|
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1853 Posted: 04-Dec-2014 at 00:56 |
||
|
Here we go again....
http://media.mk/article/53572/opstina-ohrid-ke-subvencionira-sezonski-i-redovni-letovi-do-sv-apostol-pavle Пак со тој Лутон..глупави |
|||
![]() |
|||
gorazd
Senior Member
Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply
#1854 Posted: 04-Dec-2014 at 12:03 |
||
Hm, zasto pa da ne? glupavi ili hrabri? Ako namerata im e "привлекување гости што важат за поголеми потрошувачи" plus "во наредните три години во Охрид да привлечеме најмалку 25 илјади англиски туристи" thats the only way to go! London e najbitniot pazar vo Evropa, u princip If you cant make London work, ne te biva za destinacija. Bitno e toa da ne bide amaterski i ad-hoc kako minatiot pat od denes za utre. interesno e sto sega eksplicitno go spomnuvaat "Luton" *hint* (vo kombinacija so Basel). Na kraj da ne zaboravime Wizz zapocna vo Skopje tokmu so Luton - na ogromno iznenaduvanje!. nego koga ke vidime Ohrid-Istanbul? (momentumot so turskite turisti treba da se iskoristi) Edited by gorazd - 04-Dec-2014 at 12:04 |
|||
![]() |
|||
Tranquilis
Senior Member
Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply
#1855 Posted: 04-Dec-2014 at 13:37 |
||
Потпис за се што напиша. Тоа со Лондон се покажа точно во 99% од ситуациите. Ако успее, ќе биде мнооогу добро за Охрид. А колку само го критикуваа Скопје-Лондон како избор.. ене го, пет пати неделно во лето, полни А320-ки. Мислам дека никој не го очекуваше тоа. We kicked ass. Edited by Tranquilis - 04-Dec-2014 at 13:40 |
|||
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1856 Posted: 04-Dec-2014 at 14:54 |
||
Скопје како главен град и делумно дел од Косово и Јужна Србија чат пат некој што доаѓа. Дали Охрид би можел истото да го издржи макар и на сезонска база? Според мене наместо да се фокусираат на Виена, Амстердам и Брисел од каде има чартери секоја година а и доста наши што патуваат они се загнале за Лондон за т туристи. Да не заборавиме дека и една евентуална линија кон Базел или Венеција ќе прибира еден куп гастрабајтери од тој регион. |
|||
![]() |
|||
gorazd
Senior Member
Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply
#1857 Posted: 06-Dec-2014 at 12:45 |
||
|
izleze javniot povik
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=4932 no comment: "Корисникот на финансиска поддршка треба најдоцна до 1. јули 2015 година да започне со оперирање на најмалку четири нови десринации помеѓу аеродромот „Александар Велики“ – Скоје и континтентална Европа, Пиринејскиот полуостров и Скандинавија, како и најмалку една нова дстинација помеѓу аеродромот „Св. Апостол Павле“ – Охрид и државите од континентална Европа..." "Skandinavija", znaci moze teoretski i Kopenhagen ![]() |
|||
![]() |
|||
avijacijamk
Senior Member
Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply
#1858 Posted: 06-Dec-2014 at 16:21 |
||
|
@Tranquilis сега resend на Wizz
|
|||
![]() |
|||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#1859 Posted: 06-Dec-2014 at 19:21 |
||
|
Картиве се повеќе за темата со мапи, но сепак... Преземени се од ЅЅС.
Lufthansa destinations KLM destinations (as of April 2014) Turkish Airlines destinations, as of December 2014: |
|||
|
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Tranquilis
Senior Member
Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply
#1860 Posted: 06-Dec-2014 at 22:01 |
||
Чек да сменам фирма па ќе ти раскажам една приказна
|
|||
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
![]() |
|||
Post Reply
|
Page <1 9192939495 244> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |