Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун |
Post Reply | Page <1234 5> |
Author | ||||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #21 Posted: 18-Dec-2014 at 20:35 | |||||
Јас навистина не ве разбирам како мислите да се гради автопат до Дебар. Кој бил во тој крај ќе ви каже дека тоа е ужасно тежок (карпест) терен за градење и автопатот би чинел десетпати поскапо одошто автопат Прилеп-Битола-грчка граница, на пример. Зошто воопшто да градиме автопат за помалку од 1.000 возила дневно кога на автопатот Прилеп-Битола-грчка граница би имале најмалку 5-6.000 возила дневен сообраќаен промет? Зошто да влегуваме во некакви финансиски и кредитни авантури за нешто што не е од првенствено значење за стопанството на земјава?
|
||||||
За сè има вторпат
|
||||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #22 Posted: 19-Dec-2014 at 12:44 | |||||
|
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #23 Posted: 19-Dec-2014 at 13:01 | |||||
Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8. И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан. Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има. |
||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #24 Posted: 19-Dec-2014 at 13:08 | |||||
Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park
|
||||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #25 Posted: 19-Dec-2014 at 13:16 | |||||
|
||||||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #26 Posted: 19-Dec-2014 at 14:32 | |||||
Албанија може да гради автопатишта кај што сака, автопат кон Дебар е најголема глупост што може да биде. Каде ќе поминува тој пат, низ националниот парк? Сите знаеме каков е теренот таму, тоа не е исплатливо. Ако тие згрешиле или имаат нешто друго на ум, слободно нека си ги трошат парите и после 20 години нека прашуваат каде згрешивме. ЈАс не сум за автопат ни до Охрид, тоа одсекогаш сум го мислел, ама подобро таму отколку до Дебар.
|
||||||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #27 Posted: 19-Dec-2014 at 16:14 | |||||
Да и јас истото решение мислам дека е најприфатливо. Штом Албанија решила од таму да гради автопат, ние нема поента да градиме до Ќафасан. Голема е разликата во поминати километри. Откако Албанија ќе изгради автопат до Дебар, тогаш веќе сите кои се движат од Скопје, Тетово, Гостивар и Кичево ќе се движат по овој пат за Тирана. Дали сакале или не, така ќе биде. Овој пат може сега не се користи, ама има потенцијал во иднина да биде и тоа како користен. Голем дел од Албанците ќе можат слободно да се движат во Албанија, а и сигурно ќе се развијат трговските односи. |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #28 Posted: 19-Dec-2014 at 16:22 | |||||
Јас не бранам ничии интереси, само можам да кажам дека мора да се најде некакво решение на овој КРУЦИЈАЛЕН проблем. Оние политички раководства што со години не можат да решат каде ќе се поврзуваме е главен проблем тука. Ѓоко има едно издржано решение, но сега и за него ќе требаат финансии.
Затоа и претходно напишав дека овие кредити се прерано земени. Тие се прерани бидејќи не постои консензус помеѓу соседите за трасата од Коридорот 8. И не е битно кој е во право, а кој е крив, важно е дека постои проблем што треба да се надмине. |
||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #29 Posted: 19-Dec-2014 at 17:06 | |||||
Ај да се вратиме на главниот муабет, кој гледам и Србиве деновиве го форсираат преку нивниов император, а тоа е брза пруга. Каква брза пруга, какви бакрачи, брза пруга не е 160 км/час. У секоја нормално развиена земја обичните регионални возови идат и до 160 км/час, па не се у рангот на брзи. Оваа брзина може да ја достигнат и нашите вагони стари и по 30тина години, кои денес се возат и до 120 км/час. Реилџет кој не е класичен брз воз, дига по 160-170 км/час а со цени е сличен на обичните возови. Ова е само уште една од приказните пропаганда/перење мозок на нашата страна, поврзана заедно со унгарскиот диктатор и со новиот диктатор у зародиш, Вучиќ. Овде само ќе се зголеми брзината на пругата, ќе купиме сите ефтини кинески возови и вагони и ќе глумиме среќни весели. Не, брз воз е да зееме Пендолино, Дезиро, Алстом и сл. А до тогаш, барем мене, нема да ме залажуваат дека планираат брзи возови од Солун до Будимпешта...
|
||||||
23ka.wordpress.com
|
||||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #30 Posted: 19-Dec-2014 at 17:39 | |||||
Ако навистина максималната брзина а не просечната на тие пруги е 160 км на час тогаш ние буквално нема да мора да правиме ништо освен можеби корекција на некој делови. Јас колку што знам моменталната ревитализација на пругата и онака ќе овозможи брзина до 160 км на час. Проблемот лежи во Србија и мислам дека кај нив треба да се направат поголеми зафати. Што се однесува до нас можеби тоа ќе ни биде шанса да направиме пруга Куманово, Свети Николе, Штип према Гевгелија. Иако тука не сум сигурен каде точно би било погодно да се гради пруга. Не го познавам теренот но мислам дека добра опција би било Радовиш преку Конче и да излегува на Удово. Секако би било супер да се прати и крак до Струмица.
|
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #31 Posted: 24-Jan-2015 at 11:22 | |||||
без 300ка ништо не праиме, кога ги договарав кинезиве со француски превод - оквирно тоа беше цифрата, сега може да бараме и 500ка кој бара и ќе добие, но само ако за барањето има и компромис и волја од сите засегнати, логиката вели дека киезите имаат ем идеја ем потреба зошто би фиансирале ваква сензација колку смешно ми изгледа што скромен сум бил во проекциите, та ако тогаш анализата се потпирала на брза пруга негледам сега зошто утопистички не би се потпрела и на супер-брза, понекогаш сонот стаува јаве само кого истиот ќе почнеме искрено да го посакуваме јасно доколку има плодна почва за тоа
|
||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2663 |
Quote Reply #32 Posted: 24-Jan-2015 at 11:48 | |||||
Ќе закачат шипинки! Знаеш ли каква пруга треба за TGV? Еве ваква: A eве како изгледаат македонските пруги: Edited by phenomenon - 24-Jan-2015 at 11:49 |
||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2663 |
Quote Reply #33 Posted: 24-Jan-2015 at 12:10 | |||||
Што мислиш, @beTon, ако на времето имало железничка врска до Сопотница и до Бељаковце а сега нема, ако во 1983 до Кичево имало 8 воза, а сега има 2; ако во 1983 до Косово Поле имало 4 воза, а сега има 1; ако во 1983 до Куманово имало 12 воза, а сега има 6, со ваквата регресија колку воза ќе идат во 2030?
За Кочани 0, за Кичево 1, за Битола 2, за Куманово 3, за Велес 5? |
||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #34 Posted: 24-Jan-2015 at 20:05 | |||||
Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...
Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? Мене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи. Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини. Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 20:06 |
||||||
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #35 Posted: 24-Jan-2015 at 20:16 | |||||
Целосно не се согласувам со тебе. Според тоа што ти го пишуваш не треба да имаме и воопшто гранични премини со Грција, не треба да има железнички конекции со Грција просто треба да се изолираме. Брзата Железница е од особено значење за Македонија. Преку оваа железница ќе се зголемат интеракциите на македонските бизниси со земјите од регионот, а особено со Солунското пристаниште кое е од особена важност за Македонската економија. Со брзата железница ќе се зголеми и транзитот низ Македонија, а ќе внесе и конкуренција во меѓународниот превоз на патници. |
||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #36 Posted: 24-Jan-2015 at 20:34 | |||||
не е секој како мики и не сака да патува 5 саати на релација од 100 километри...
НО... брза железница е чист политичко-чаршиски муабет... на нас тоа што ни треба е реконструкција на пругите и „исправување“ на делници каде што е возможно, потоа нови гарнитури... и што е најважно, линии кои не застануваат во секое село со 10 жители (ако збориме за превоз на патници) за превоз на стока и тоа како е битно линијата да е што е можно побрз, можеби не со 300 километри на час, ама со солидна брзина која може да запази рокови и договори |
||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #37 Posted: 24-Jan-2015 at 22:02 | |||||
martind,
секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави. Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои. Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства. zabegan, денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет? **** Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките. Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 22:03 |
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #38 Posted: 25-Jan-2015 at 01:18 | |||||
aman be MIKI1 zar ima zijan ako sonuvame za balkaski kurshumlii, da nerecham posakuvame, realno na Kina i treba pole kade i da se dokazuva em da se troshi a toa dolgorochno i geostrateshki tuka na balkanov e idealno apropo evropa bitno kje imame nova pruga po k10a dali starata kje bide kargo ili lokalna, novata brza ili super brza toa i ne e tolku bitno, kvakata e vo toa shto balkanov kje stane so novava brza pruga edno malo selo vo koe i kje pochnat da posakuvaat lugje da zivejat a biznisite da funkcioniraat opushteno - javeto veke ne navjasa |
||||||
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #39 Posted: 25-Jan-2015 at 01:27 | |||||
А дали има авио линии со Белград и Солун? а и да воведат што во случај аеродромот во Скопје поради X причини да биде затворен подолго време? дали тогаш би имале алтернатива за брз транспорт!? И да транспортот од солунското пристаниште постои, но не е исто нешто од Солун да стигне за 4 и за 1 време. Времето е пари... |
||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #40 Posted: 25-Jan-2015 at 02:25 | |||||
јас ако треба да престојувам два дена во Кочани да речеме, не намеравам 10 саати од тие два дена да ми поминат во патување, затоа што е губење на драгоцено време, па макар и пејсажите од патувањето да ми се најголема дрога второ: има само две-три места во земјава каде што воз може да развие 100 километри на час... не е прашање колку е брз теретниот воз, туку колку има можност да се движи со својата максимална брзина, затоа што целта на секој транспорт на стоки е да се одвие за што е можно пократко, поевтино и побезбедно пруги од над 300 км/ч се ловечки приказни за нас, не дека е неизводливо и скапо, туку дека не е потребно, за што си во право... може и тука не се разбираме, затоа што јас ти зборам за значително забрзување на железницата кај нас, а не за TGV или Shinkansen П.С. ова со прехранувањето на населениево, звучи како цитат од книга на која во прва страна има портрет од Тито *just sayin'* ако беше целава работа за обработлива површина и аграр, тогаш ќе дискутиравме за се, освен за железници... Edited by zabegan - 25-Jan-2015 at 02:27 |
||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||||
Post Reply | Page <1234 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |