![]() |
![]() |
![]() |
Велосипедски патеки и пунктови |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 49> |
Author | ||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Па тоа е и поентата моја Македонија . На западот се стеснуваат улиците на сметка на велосипедистите патеки. Возењето на автомобил намерно е ставено во втор план и токму тоа ги анимира луѓето од автомобил да поминат на велосипед, токму тоа ја намалува гужвата во сообраќајот и токму тоа покрај другото овозможува во центарот на овие градови да имаме чист воздух скоро како на планина. Јас многу одамна сум за тоа сите улици во голем ринг да се направат велосипедски и пешачки со ограничена брзина од 20 км на час. Во тој случај моторниот сообраќај би ги користил овие улици само како сервисни или колку да се дојде до место за паркирање. |
||
![]() |
||
Petar Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
![]() ![]() |
|
Кутузин апсолутно се сложувам со Вас. Главен проблем според мене е немањето вистинска свест и разбирање за предностите на алтернативните типови на превоз пред автомобилите. Се што се прави се сведува на бедна шминка и залудно се трошат средства.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Еве ќе потпишам дека сум за оваа иницијатива. Јас страстен возач на велосипед. И сметам дека потесното градско подрачје да се ограничи движењето на автомобили. Ама треба да се решат неколку работи. Кој може да влезе, а кој не со автомобил во централното градско подрачје? Што ќе прават граѓаните од оние делови на Скопје (Сарај, Драчево, Радишани, Хиподром и сл.) кои немаат никакви услови за да стигнат до центарот со велосипед? Едноставно, во овие делови на градот нема никакви велосипедски патеки. Ако се паркираат автомобилите надвор од центарот на Скопје, тогаш треба да се воведе системот "Park & Ride" и десетици пунктови за изнајмување велосипеди на граничниот појас меѓу општина Центар и општините Чаир, Кисела Вода, Аеродром и Карпош. Сакам да кажам, треба да се подготвиме за инвестиција од неколку милиони евра, пред да се реализира ваков проект. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
кај нас единствено место каде што имаше вакво решение, беше булеварот Гологанов, а сега и тоа ќе се упропасти за да се направи некој тротоар од пола метар полн со бандери и билборди |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Нема потреба за ограничување кој да влегува кој не во централното градско подрачје едноставно улиците треба да се стеснат и да се направат за велосипеди и пешаци а автомобилите можат да ги користат за да дојдат до паркиралиштата. Со самото стеснување и движење на пешаци и велосипеди до толку ќе се забави сообраќајот што на никој нема да му е дојдено со такво темпо да ги користи улиците за транзит. Ова се однесува најмногу на улиците Димитрија Чупевски и Даме Груев. Но на терен за жал дури се спремат Даме Груев да ја прават булевар со што дефакто ќе ја запечатат судбината мотивацијата да се седне на велосипед. Инаку во западна Европа и другите развиени држави во светот повеќето граѓани користат велосипеди не од што до толку имат совест туку затоа што градот и законите успеале да го направат возењето со велосипед како најпрактично и во најмногу случаи и најбрзо решение. За правците што ги спомна апсолутно се согласувам дека оваа инфраструктура за велосипеди што ја имаме во моментов е во најмала рака смешна. Најмногу затоа што за да се каже дека имаш велосипдски патеки во најмала рака тие треба да се споени едни со други. И руга работа што не ми се допаѓа е тоа што сите велосипедски патеки се форсират и градат покрај булевари. Според мене треба да се барат можности и за интегрирање на улиците каде што е дозволено возее до 30 километри на част во велосипедската мрежа. Предност е тоа што во овие улици нема потреба за оцртување на посебни велосипедски патеки. |
||
![]() |
||
shrink ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
Точно дека најмногу треба да се работи на свеста на луѓето да не палат кола за секакви дестинации, ама дали велосипедските патеки ќе се долу на улицата или горе на тротоарите е сеедно доколку има доволно простор на самите улици, туку под улици мислам збирно на сообраќајницата и тротоарот. На некои места мислам дека и треба намерно да се земе дел од тротоарот и велосипедската патека да се симне долу, така барем нема да лутаат пешаци по велосипедските патеки како што е тоа случај сега.
Ама џабе е ако се симната белосипедските патеки долу ако не се заградени од патот со конуси барем и ако на улиците каде што ќе бидат патеките се дозволи паркирање по тротоари. Кај тие улици каде што моментално дозволуваат паркирање по тротоари подобор нека ја прошират сообраќајницата па нека остават трета лента за паркирање а остатокот од тротоарот доколку е можно нека го поделат за велосипеди и пешаци. Се додека имаме ситуација на тротоарите, улица па слободно место од тротоарот па паркирано возило, тој слободен дел од тротоарот никогаш не е функционален бидејќи секогаш може да треба да се чека една кола да го премине тој дел за да се паркира или за да излезе на улица. Особено пример на тесно место каде што не смее во никој случај да се дозволи паркирање на тротоар, делот околу Вили на Партизанска наспорти Градежен. Дел каде што може да се направи лента на нивото на улицата за пракирање, делот пред самиот трговски Буњаковец, има доволно простор за таа лента и за комотен тротоар и велосипедска патека. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Оваа решение си го замислувам на раскрсницата кај Универзитетот и Судот помеѓу Булеварот Крсте Петков Мисирков и Булеварот Гоце Делчев
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто од Копенхаген. И покрај тоа што е една од најбогатите држави и покрај тоа што имаат време за никаде велосипедот е број еден транспортно средство во градот.
Тоа е иднината. Во светот се стеснуваат булевари за да се прошират велосипедски патеки кај нас црвени линии со 50 центиметри ширина ги наречуват вело патеки. Место да се затвори центарот Коце упорно ја бутка идеата Даме Груев да го направи булевар и со тоа да го ЗАКОПА Скопје во смислам на велосипедски превоз. Треба да се разбере дека на запад луѓето не возат велосипеди од што се многу свесни или совесни туку од практични причини како што се НАЈБРЗИ, НАЈЕФТИНО и НАЈФЛЕКСИБИЛНО. Башка ДВИЖЕЊЕ. U#ivajte |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
решението што си го спомнал горе ќе биде добро да се изведе и за моторниот сообраќај... функционира како класична клучка, ама кружниот тек зафаќа помалку простор и создава удобна кривина, наспроти на пример, клучката кај битпазар кај што треба кривината под ручна да ја фаќаш [
![]() Edited by zabegan - 02-Apr-2015 at 22:05 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Не го фатив ова преку ден, па го сликав навечер.
Пешачките и велосипедските патеки долж булевар Александар Македонски од Континентал до надвозникот во Автокоманда беа неодамна асфалтирани од страната кај ПМФ и студентските домови. Вечерва кога го фотографирав Континентал, забележав дека изгребани се пешачките и велосипедските патеки и од другата страна на булевар Александар Македонски, од Континентал до семафорите кај раскрсницата во Автокоманда. Ако добро помнам, тука застануваа таксисти, а сега е предвидено продолжување на пешачките и велосипедските патеки на оваа локација со оглед на тоа дека е раскопан стариот влез до Континентал, кој и онака е неупотреблив и нефункционален уште од кога клучката Континентал беше изградена и пуштена во употреба. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Леле, конечно
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 23-Apr-2015 at 07:03 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Фала богу што конечно им текна со асфалт да ги прават.
![]() За колкав потег се работи? |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
По целата должина на бул. Александар Македонски во нас. Автокоманда, почнувајќи од надвозникот Естекада, па до хотел Континентал (од десната страна кога одиш во правец на Центар), додека од левата страна некои делови се асфалтирани, а некои уште не.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека сликава е од истата делница.
![]() vecer.mk Edited by jyvation - 23-Apr-2015 at 09:35 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
E vaka treba da izgleda velosipedska pateka. A ne onie mizerii sto gi napravija na Bulevar Treta Makedonska Brigada. Tuku sto se odnesuva do velosipedskite pateki ocekuvam da vidam od gradot strategija za kompletno pokrivanje na Skopje i okolinata so pateki za veloispedi, zosto djabe e sto napravile 500 metri pateka ako taa ne e del od velosipedska mreza koja go opfaka celiot grad. Treba da izlezeme od MATRICATA deka velosipedskite pateki se za REKREACIJA. Velosipedot odamna vo moderniot svet e sredstvo za Transport a vo nekoj gradovi kako Kopenhagen, Amsterdam i drugi velosipedot e primarno i najbrzo prevozno sredtsvo. Kon toa treba da se stremime a ne kon beskonecno sirenje na bulevari koi kolku i da se sirat sekogas ke bidat polni zatoa sto kana uste poveke luge da izlezat i da gi koristat. Veke Imam kazano svetskite trendovi odat tokmu vo sprotivna nasoka stesnuvanje na bulevarite i svesno oteznuvanje na dvizenjeto so avtomobil na smetka na javniot Transport i velosipedite.
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
АЛЕЛУЈА!
Денес видов дека се конечно санирани „вековните“ оштетувања на вело-патеката покрај Вардар, а конкретно мислам на двата расцепи во близина на амфитеатарот спроти вливот на Лепенец. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Za podobruvanje na patekite kako i na svesta za koristenje na velosiped najmnogu treba da sme im blagodarni na grupata NA TOCAK. Edinstveno dvizenje vo Makedonija koe ne e so politicka pozadina i se zanimava konkretno so toa za sto e osnovano i toa go raboti dosta kvalitetno. Gi pratam dosta vreme i mozam samo da im cestitam. Se nadevam deka i vo idnina ke ostanat takvi kakvi sto se i nema da dozvolat da im se zalepat politicki KRLEZI.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 49> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |