Сончев Град |
Post Reply | Page <1 1112131415> |
Author | ||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #241 Posted: 04-Nov-2014 at 22:46 | |
А јас ќе им го предложам оваа патека на тркачите со фризирани коли да си ја заменат со стазата од Водно.Понов асфалт ,без грпки и нормално повозбудлив
|
||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #242 Posted: 04-Nov-2014 at 23:04 | |
Дека нема да скрати патот многу нема, а и вистина е дека дополнително го загадува Водно. Предноста во овој пат е што побрзо ќе се движат возилата, бидејќи нели нема семафори. Малку и незначително би се растеретил сообраќајот низ центарот и Кисела вода. Се на се многу фрлени пари, а мал ефект. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #243 Posted: 04-Nov-2014 at 23:35 | |
Не сум сигурен ниту колку движењето ќе биде побрзо.
Моментално, на постоечката траса која ја спомнав погоре не постојат вистински тесни грла. Гужва има на подвозникот кај Љуц но тоа е поради околните градежни работи. Семафор има само уште на Народни Херои/Сава Ковачевиќ и тука реално воопшто не се чека (гужвата на овој семафор се јавува во правецот кон центар). Потоа следува никаквиот пат низ Припор каде еден каминот или автобус може да направат застој. Каква е ситуацијата на новата траса. Нема ниеден семафор, но мислам дека има потенцијал да се формира тесно грло околу новоизградената луксузна фавела под ИЗИС а потоа следуваат 4-5 серпентини кои секако не дозволуваат (по)брзо возење. Нов пат кон овој дел навистина беше потребен но тешко е човек да каже која е најдобрата варијанта. Постоечкиот пат не само што е скоро невозможно да се шири, туку и неговиот наклон е вон сите стандарди. Мислам дека најдобра варијанта ќе беше квалитетна траса преку Тефериџ. Освен краток дел на крајот на Димо Хаџи Димов, тука трасата е чиста и можеше да се направи еден убав пат. Мислам дека и ефектот ќе беше подобар а и немаше да има упад во парк шумата. Опасноста дека новиот пат ќе биде катализатор за понатамошна градба и уништување на парк шумата е исто така реална. |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #244 Posted: 04-Nov-2014 at 23:59 | |
А семафор нема да има на раскрсницана?
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #245 Posted: 03-Dec-2014 at 02:44 | |
ФЕКАЛНА КАНАЛИЗАЦИЈА ВО НАСЕЛЕНО МЕСТО СОПИШТЕ И ЛОКАЛИТЕТ „СОНЧЕВ ГРАД“
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #246 Posted: 03-Dec-2014 at 11:56 | |
????????????
ова е во Аеродром.кај ќе врви канализацијата овде за Сопиште? |
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #247 Posted: 03-Dec-2014 at 15:51 | |
gjoko,
канализацијата се води покрај бул. „Србија„ и ќе се влее во Вардар, кај мостот „Близнаци„ во Ново Лисиче. Има и друга „теорија„: дека ќе се пренасочи кон препумпната станица во Горно Лисиче. Проектот е менуван неколку пати па кој знае каде точно ќе истекува... Edited by MIKI1 - 03-Dec-2014 at 15:52 |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #248 Posted: 12-Dec-2014 at 16:06 | |
|
||
kruno
Newbiе Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #249 Posted: 14-Dec-2014 at 20:47 | |
Одлично, само што ги асфалтираа станбените улици и паркиралишта, и свечено ги пуштија, сега им текна да копаат и дополнително се оштетуваат тротоарите и станбените улици (пропагаат од тежина на булдожерите...)
, 100000евра во воздух, никаква координација мегу службите во градов
|
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #250 Posted: 15-Dec-2014 at 18:05 | |
Тоа секогаш отвара простор за крадење парички, се' е искоoрдинирано и пресметано |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #251 Posted: 15-Dec-2014 at 22:29 | |
После пак ќе ја асфалтираат, а догодина повторно ќе ја раскопаат за да стават шини за трамвај.
Се отвораат широки можности за вградување. Edited by phenomenon - 15-Dec-2014 at 22:30 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #252 Posted: 21-Dec-2014 at 16:35 | |
Патот на Водно што се дели за населбата Сончев Град...
DSC06714 by george k. 1981, on Flickr DSC06715 by george k. 1981, on Flickr DSC06716 by george k. 1981, on Flickr DSC06718 by george k. 1981, on Flickr DSC06719 by george k. 1981, on Flickr |
||
За сè има вторпат
|
||
Gazibaba-Cair
Newbie Joined: 03-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #253 Posted: 04-Mar-2015 at 21:39 | |
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #254 Posted: 05-Mar-2015 at 16:46 | |
Населеното место се вика "Сончев град" исто како што и има села кои се викаат "Ново село". Сите знаат дека е село ама не се вика "Ново" туку "Ново Село". Исто е и со единственото острово во Македонија кое се вика "Голем град" иако не само што не е град туку е и ненаселено Никој не рече дека прават нов град.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #255 Posted: 06-Mar-2015 at 23:30 | |
Џоле, дали мене очиве ме лажат или асфалтот е со лош квалитет? И зошто првин не се направиле рабници, па потоа да се асфалтира? Вака гледам асфалтот почнал веќе да се рони по рабовите.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #256 Posted: 06-Mar-2015 at 23:58 | |
многу нормално се си изгледа со време ќе се унифицира бојата, а ова за тротоарите си во право, но може каснат со атмосферската канализација та затоа да го оставиле за отпосле, како и да е нема зијан |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #257 Posted: 06-Mar-2015 at 23:58 | |
Што знам, сега не се сеќавам баш најдобро, но тогаш асфалтот ми се чинеше во ред.
|
||
За сè има вторпат
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #258 Posted: 16-Apr-2015 at 17:49 | |
Се асфалтира патот од Скопје до Сончев град
Градежните работи на регионалниот пат од Скопје до населбата Сончев град се во фаза на асфалтирање во должина од 4.400 метри. Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Владо Мисајловски, денеска на терен се запозна со текот на градежните работи. Покрај асфалтирање се работи и на насип на патот, тампонирање, како и на санација на појавеното свлечиште во тек на градба. Со доизградбата на овој патен правец ќе се овозможи директно поврзување на централното градско подрачје на Скопје со планираната населба Сончев град. Средствата за изградба на патот се обезбедени од буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта. http://vistina.mk/2015/04/16/se-asfaltira-patot-od-skopje-do-sonchev-grad/ |
||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #259 Posted: 21-Apr-2015 at 09:50 | |
ВОЗЕВМЕ ПО НОВИОТ ПАТ НА ВОДНО: Асфалтирањето е при крај
Новиот пат почнува пред Сопиште, каде што се гради кружен тек, а ќе завршува кај Средно Водно. Со тоа жителите од тој реон нема да имаат потреба до Скопје да патуваат преку Припор и Кисела Вода. Населбата Сончев град со градот ќе биде поврзана преку модерен регионален пат по кој до центарот на Скопје ќе се пристигнува за дваесетина минути. Екипата на Телеграф.мк имаше можност да вози по трасата на новиот пат од кој најголема корист ќе имаат жителите на Сопиште, но и на елитниот комплекс Сончев град, кој допрва треба да се гради. Со тоа, тие немаат да имаат потреба да поминуваат низ Припор и Кисела Вода, туку преку североисточниот дел на Водно ќе се спуштат до Скопје. Новиот пат почнува пред Сопиште, каде што се гради кружен тек од каде што се продолжува по пробиениот пат, кој во најголема мера е асфалтиран со еден слој, а во следниот период ќе се поставува уште еден, завршен слој. Од надзорот на патот велат дека се работи за сложен потфат за кој се внимава да биде изграден по сите стандарди и затоа не би сакале да шпекулираат кога ќе биде завршен. Велат дека временските услови последниве неколку месеци не им оделе во прилог, но дека во следниот период градежните работи ќе се интензивираат. Патот ќе биде широк околу седум метри и ќе има две коловозни ленти со ширина од 2,95 метри. Вкупната должина на патот ќе биде 4.400 метри, со неколку исклучувања што ќе водат до населбата. Покрај асфалтирање, се работи и на насип на патот, тампонирање, како и на санација на појавеното свлечиште во текот на градбата. Паралелно со напредувањето на работите на патот ќе се гради и водоводната и канализациската мрежа до населбата. Луѓето што работат на патот велат дека не биле оправдани критиките што доаѓале од еколошките организации, кои тврдеа дека со пробивањето на патот се уништувале дрвјата од парк-шумата Водно. При изградбата е внимавано на животната средина и на зелениот појас на планината. Изведувач на работите е фирмата „Гранит“, а парите за изградба на патот се обезбедени од буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта. Изградбата на овој регионален пат беше еден вид услов турската компанија „Џевахир холдинг“ да ја добие населбата Сончев град. „Џевахир холдинг“, кој ги гради и висококатниците во населбата Аеродром, пред околу две години на електронска лицитација ја доби локацијата со површина од 835.619 квадратни метри, на која ќе се гради комплексот Сончев град. Проектот предвидува преку 60 отсто од градбите во комплексот да бидат наменети за домување, и тоа индивидуални куќи и згради. Останатиот дел од комплексот ќе бидат зелени површини, објекти за спорт и за рекреација, трговски центри, болница, бензински пумпи и училишта. http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/264452-vozevme-po-noviot-pat-na-vodno-asfaltiranjeto-e-pri-kraj-galerija |
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #260 Posted: 22-Apr-2015 at 00:31 | |
Нема потреба да патуваат преку Припор и Кисела Вода, али затоа ќе го уништуваат и загадуваат Водно.
ОДЛИЧНО ! |
||
Post Reply | Page <1 1112131415> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |