|
![]() |
|
Вардарска Долина |
|
Post Reply
|
Page 123 14> |
| Author | ||
волан
Senior Member
Joined: 09-Dec-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 192 |
Quote Reply
#1 Topic: Вардарска ДолинаPosted: 21-Jun-2008 at 14:02 |
|
|
Некојпат во мојата младост(пред 40 години ...) се спомнуваше дека Вардар ке биде пловен ... преку пчиња и Морава ...
- потоа пред дваеесетина години се спомнуваше дека ке се искористи сливот на Вардар - интегрално за наводнување и производство на струја ... - сега повторно се актуелизира сето тоа ... пишав еден пст на мојот блог Вардарска Долина ...Таму позајмив повеќе фотки од тука ... а тука само ке Ви аплодирам една презентација1. вардарска долина 1 сливот ![]() 2. вардарска долина 2 хидроцентралите ![]() 3. вардарска долина 3 висинска разлика ![]() 4. вардарска долина 4 пилот пројект ![]() 5. вардарска долина 5 пилот пројект капаците ![]() 6. вардарска долина 6 трошоци ![]() Edited by Cloverstack - 26-Jun-2008 at 16:27 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#2 Posted: 26-Jun-2008 at 16:29 |
|
|
Ужасно скап проект за наши можности, но долгорочно секако треба да се стремиме кон негова реализација, затоа што придобивките би биле уште поголеми и на бројни полиња.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#3 Posted: 14-Aug-2008 at 15:52 |
|
![]() "Improvement of the Management of Transboundary Water Resources". An EU-funded project managed by the European Agency for Reconstruction Specific Objectives and Outputs ![]() Geographics Related projects Pressures on Groundwater |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#4 Posted: 09-Oct-2008 at 23:37 |
|
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#5 Posted: 10-Oct-2008 at 22:17 |
|
|
Колку што јас се сеќавам, овој проект можеше да стане реалност со помош на французите. Многу ми се допаѓа идејата, но во реалноста тешко дека ќе собереме неколку милијарди евра за изградба на проектот Вардарска долина
. |
||
![]() |
||
Plugger
Senior Member
Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply
#6 Posted: 11-Oct-2008 at 07:41 |
|
|
Ova e dobra idea ali ke mora Vardarot da go napunat poveke so Voda, ete veke pocnuva da se prazni. Ke mora da se investira tuka zatoa shto ni treba da imame golema reka kako velicinata na Vardar. |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#7 Posted: 26-Oct-2008 at 14:28 |
|
|
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#8 Posted: 27-Oct-2008 at 01:00 |
|
|
||
![]() |
||
Raisinloaf
Senior Member
Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
Quote Reply
#9 Posted: 27-Oct-2008 at 16:53 |
|
|
[QUOTE=BOJAN]Колку што јас се сеќавам, овој проект можеше да стане реалност со помош на французите. Многу ми се допаѓа идејата, но во реалноста тешко дека ќе собереме неколку милијарди евра за изградба на проектот Вардарска долина
.[/QUOTE Да французите беа заентересирани да го градат ама нашиве к** ги б**и. Инаку така беше и кај нас во гевгелија пред едно 20 години со Смрдлива вода сакаа СЛовенци да ја градат целосно и они да си ги продаваат викендичките ама нашите не дадоа и сега кој каде нашол таму гради и е дива лига. |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#10 Posted: 28-Oct-2008 at 12:45 |
|
|
Убаво што е објавен тендер за изградба на хидроцентрали, ама господата ќе мора да објаснат од кај пари за преместување на железничката пруга и автопатот што поминуваат по течението на реката Вардар, ова посебно важи за железничката пруга. Овие прашања треба сега да се поставуваат, за да не добиеме „подводни возови“
!
|
||
![]() |
||
Raisinloaf
Senior Member
Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
Quote Reply
#11 Posted: 28-Oct-2008 at 13:40 |
|
|
Нормално е дека тоа ке оди на сметка на граѓаните и тоа со поскапи сметки за струја,вода,дрва,патарини........ а за пругата и автопатот е тоа дефенитивно не го замислиле и секако додека ова се изгради ке поминат 20 до 30 години.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#12 Posted: 28-Oct-2008 at 14:00 |
|
|
добра Поента, но нејверојатно ќе се најде лек, таман може комотно да се трасира нова пруга бидејќи доколку сакаме да видиме некогаш брзи возови на К10 нормално е да се менува старава инфраструктура, па поефтино ќе биде да пуштат нова траса отколку да ја обновуваат старата, навистина ова ќе потопи многу муабети попат... инаку ова со централите целосно ја вади од бункер идејата за моравско-вардарски канал од дунав до егејот, идеја стара 100 години, која единствено била разработена т.е. на која во ’60тите има докторирано во париз еден од деканите на ТБФ - Емилијан Вилос (татко на сегашниот Доц.Д-р Илиос Вилос). зошто ова го мислам може да се види од подолниот текст...
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#13 Posted: 28-Oct-2008 at 14:05 |
|
![]() Не сум стручен за ова и никогаш не сум читал повеќе за пловната врска Вардар-Морава... Но секогаш тој проект ми звучен утопистички. |
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#14 Posted: 28-Oct-2008 at 14:38 |
|
|
споредено со инвестицијата на хрватите за А1 автопатот покрај море ова навистина ми изгледа ефтино само 5-6 милијарди евра па и не дека не е изводливо, но се наметнуваат повеќе прашања како еколошкиот момент, инфраструктурата, како и неприродната поделба на Македонија одкрај-докрај, а плус ќе имаме и по некој залутан октопод
, него бек ту риалити, мислам дека со ова браните би имало катострофални последици по живиот свет во вардар, но екстра енергетски ефект по земјата, па и каде има сила нема правдина, иако сигурно ќе има канали преку браните каде би се движела рибата, но тоа ќе биде вештачки момент кој како со јагулите во охридско езеро нема никогаш да профункционира...
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#15 Posted: 28-Oct-2008 at 14:47 |
|
воопшто не зборував за финансиски параметри. Зборуваме за пловен канал кој врзува една река која е на ниво на поток во последниве ХХ години и една друга река која не се разликува многу во нејзиниот долен тек како и за една не воопшто мала дистанца помеѓу тие две реки која треба некако да се пополни. Вардар е можеби релативно долга река (5та во екс СФРЈ) но нејзиното сливно подрачје воопшто не е издашно и исфрла помалку вода од една Соча во Словенија. Хидролошките состојби од последните години пак воопшто не укажуваат на тоа дека состојбата ќе се подобри. Напротив. |
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#16 Posted: 28-Oct-2008 at 15:00 |
|
|
па мислам дека не е утопија поврзување на северното море со егејското сепак тука ќе се движи маса од вода па и нема многу да зависи тоа од капацитетот на вардар само треба мислам да се направи ново големо корито покрај постојново со хидроцентралите затоа и велам дека со вардарска долина проектот се отвораат врати и за проектот морава-вардар. значи реално без дунав ова се ќе биде навистина утопија... Edited by beTon - 28-Oct-2008 at 15:01 |
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#17 Posted: 28-Oct-2008 at 16:05 |
|
како што реков, лаик сум на темава така да можеби тресам и глупости. Затоа сеа само ќе ја следам како читач ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#18 Posted: 28-Oct-2008 at 18:10 |
|
|
@ пбанкс
Мислам количеството вода во сливот на Вардар е повеќе од доволно за таков канал да функционира најнормално. Јас проблемот го гледам токму во навистина огромната инвестиција. Дај боже да излезе нешто поконкретно од оваа работа - во таков случај Македонија сакала-нејќела ќе доживее вртоглав развој.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#19 Posted: 28-Oct-2008 at 18:53 |
|
|
на место си е прашањето кло, сепак ако се пробие дунав накај морава нормално е да навали накај врадар прилично количество вода, а вардар би служел како продолжена рака за регулирање на нивото на каналот - доколку и вардар се скрои по планот за вардарска долина... инаку пбанкс и јас не сум хидроинжинер па како и во повеќето случаи импровизирам со информациите што ги имам апсорбирано и ги ипсорбирам, абе саде термоелектрана |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#20 Posted: 28-Oct-2008 at 19:46 |
|
Воопшто не си е на место прашањето, туку ми звучи тотално без врска. Прво Дунав нема што да се „пробива“ накај Морава, Морава се влева во Дунав. Од друга страна колку што можам да видам на Google Earth, тоа устие се наоѓа на ~70м надморска височина, Пчиња се влева во Вардар на над 200м, а измеѓу овие точки каналот треба да помине предели од ~400м надморска височина. Не сум сигурен дека воопшто ја сваќаш функцијата на браните и преводниците: http://en.wikipedia.org/wiki/Canal_lock Никаква вода нема да навали од од Дунав накај Вардар ниту обратно... Со вакви наивни тези од ракав дефинитивно не бива добра дискусија. |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page 123 14> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |