![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718> |
Author | ||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
На веста за Битола - Кременица на битолска ТВ Тера, излезе оваа слика
Според локомотививе, реално е да е тој дел, ама оставам на железничарите на форумов да потврдат.Маневарката серија 734, ја користеа еден период и до Бакарно Гумно. ![]() Барајќи да најдам дали е точно серија 734 или 732, налетав и на ова претходно на форумов - се осигурав ![]()
Сега железничарите нека потврдат/или не дали Шпанецот патувал до Кременица или мене ме лажеле старци со исушен ум ![]() Edited by Тркало - 06-Jul-2015 at 19:10 |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Од Скопје наутро тргнуваа закачени два шпанци за Битола и во Бакарно Гумно едниот се откачуваше и одеше за Сопотница а другиот шпанец продолжуваше до Кременица...И вечерта на враќање повторно се спојуваа се закачуваа во Бакарно Гумно и продолжуваа за Скопје... |
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Фотографиите од Кременица со маневарката ЈЖ 734 се направени во времето на Југославија.
Не ми се верува дека денес оваа локомотива е во употреблива состојба така да сообраќањето на Шпанецот на таа релација денес е можеби единствената опција. |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
Daniel11222 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 07-Jul-2015 Location: Veles Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Возот за Кичево 97 година
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
таа година редовно патував на оваа релација и композицијата се состоеше од два патнички вагони и две ``дилижанси``. Тие вагони беа како од каубојското време со дрвени клупи , и како во шпанците све на едно место.
незнам од каде беа набавени, но ни пред ни после тој период тие вагони не ги сретнав |
||
![]() |
||
Daniel11222 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 07-Jul-2015 Location: Veles Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
При поминување крај депо Лисиче со воз видов вагон на кој пишуваше Optima Еxpress. Која била релацијата на овој воз ?
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Optima Еxpress е композиција во приватен аранжман која била замислена како авто-воз кој ги поврзувал Турција и Грција со централниот дел на Европа (Германија). Повеќе пати ги менувал составите (вагоните) во зависност од моменталните потреби. Вагоните WL на Македонските железници влегувале во состав на дел од композицијата кој одел до Грција па најверојатно вагонот во Лисиче и натписите ОЕ на него потекнуваат од тоа време. За жал немам податок кога за последен пат ОЕ вагни на МЖ биле во состав на овој воз. . |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
И јас ги имам сретнато тие Ѓоко, се сеќавам онака ко дете баш на тој дел Кичево - Гостивар и назад, 97-ма или можда и покасно 99-2000. Никогаш не ги сретнав на Битолската пруга на пример. |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Фотографии од изградбата на најдолгиот македонски тунел, Буковиќ (7062м) во 1967
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Растојанија на железничките линии Истанбул-Едрине-Александрополис и Солун-Скопје-Митровица
![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Војници во ЖС Скопје за време на Првата светска војна
![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
БРАВО за материјаливе Старо Скопје ! Од каде е превземена оваа табела? Дали е има во поголем, почитлив формат? ![]() |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Извор. Еве ја поголема. Според записот на Uskub на оваа слика, ми личи дека Скопје е 9то во најгорниот ред
![]() Edited by Staro Skopje - 17-Oct-2015 at 20:55 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Нешто од бившата држава Ваков деловен воз од 1982 се обраќал на линија Сараево-Белград, а од 1984 на линија Сараево-Загреб 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() |
||
![]() |
||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Ova bilo nekogas, a sega i da se renovirani vagonite, i novite vozovi ke gi vidime so grafiti, a posle drugi se krivi
![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
И да имаат графити ,ама нека не се оштетуваат внатре да се зачува внатрешноста би било супер , а графитите не се некој тежок проблем .... ![]() |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Железница во Европа 1850
![]() 1913 ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Скопје
![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |