![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 42> |
Author | ||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
1.
![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. ![]() 11. ![]() 12. ![]() Edited by jyvation - 13-Jul-2015 at 20:58 |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
13.
![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. ![]() 17. ![]() 18. ![]() 19. ![]() 20. ![]() 21. ![]() 22. ![]() 23. ![]() 24. ![]() 25. ![]() 26. ![]() 27. ![]() 28. ![]() 29. ![]() 30. ![]() 31. ![]() 32. ![]() 33. ![]() Edited by jyvation - 13-Jul-2015 at 21:04 |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
34.
![]() 35. ![]() 36. ![]() 37. ![]() 38. ![]() 39. ![]() 40. ![]() 41. ![]() 42. ![]() Edited by jyvation - 13-Jul-2015 at 21:04 |
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
ke bide dozivuvanje da se patuva po avtopatov...
|
||
![]() |
||
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Јас имам чувство или? тунеливе некако не ми личат дека се широки по три ленти. Ај некој што бил на лице место нека каже.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Jasno se gleda deka tunelite ke bidat po dve lenti.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Во текстот пишува дека тунелите и мостовите ќе имаат по две ленти. Текстот е на претходната страница од оваа тема.
Патем, честитки за репортажата. Фотографијата на мостот во изградба од далечина ми остави посебен, моќен впечаток. |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во тунелите ќе нема помошни ленти за застанување, тука се работи за две коловозни ленти со ширина од по 3 метри.
|
||
![]() |
||
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Ок, фала дечки. Иначе репортажа екстра
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Незнам зошто толку се стеснуваат тунеливе со лентиве на само 3м.Иначе импресивно изгледа целата траса.
|
||
![]() |
||
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Во Хрватска имаат многу проблеми со оваа работа на автопатот Загреб / Сплит, кога е сезона сигурно сум чекал еден саат- саат ипол на влез низ еден тунел мислам свети рок или така некако по 10/12 километри колона се прави само ради тоа што од 3 ленти низ тунелот се 2. Ама низ Мк не верувам таква гужва да има некогаш, па ова по мене е сосема доволно, и за сега и за во иднина.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
juvation, те молам ако можеш нумерирај ги фотките, би сакал да искоментирам и да дадам податоци за некои од нив, верувам ќе бидат интересни
![]()
Мислам дека и во тунелите и на мостовите ширината на сообраќајните ленти е 3,5 метри, а разликата е во отсуството на ленти за застанување. Ширина на лента од 3 метри за автопат би била навистина под сите стандарди и би ја опишал како брутална, ако е така. |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
И мене ми нема логика ова да се само 3 метри лентите во тунеливе. Нумерирани се пукај ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
12
локација: 41°24'28.11"N 22°15'36.14"E Ова е негде на средината на Т1 - јужна цевка. Се гледа Челевечка Клисура (тоа е истата клисура каде што е прекинот помеѓу двата стари тунели). Уживајте во глетката, бидејќи овој дел наскоро ќе биде затворен во тунелот и целосно недостапен освен за најхрабрите планинари и авантуристи ![]() 11 Иста локација, поглед кон северната цевка на тунелот. Таа е веќе затворена, всушност тој дел технички претставува и мост. Како што спомнав, истото ќе се случи и со јужната цевка. 13 и 14 Мостот Б1, преку Вардар, во самата клисура (ги премостува и стариот пат и железничката пруга) локација: 41°24'34.29"N 22°15'5.45"E Б1 лев = 130.88m Б1 десен = 131.99m 15 - 19 Мостот Б2, преку Вардар локација: 41°24'19.54"N 22°16'3.14"E Б2 лев = 446.01m Б2 десен = 351.00m 20 - 22 Мостот Б3, близу селото Клисура локација: 41°23'29.97"N 22°17'45.82"E Б3 = 475.00m 24 - 29 Мостот Б4 локација: 41°22'13.31"N 22°20'18.05"E Б4 = 395.00m Ова е највисокиот мост на делницата. Висината на највисокиот столб (прикажан на сликите 26, 28 и 29) изнесува 90m. 30 - 33 Мостот Б5 локација: 41°20'45.37"N 22°22'23.83"E Б5 = 500.00m Ова е најдолгиот мост на делницата и воедно го има најголемиот поединечен распон кој изнесува 150m. 23 Мостот Б6, преку Стара Река (Петрушка) локација: 41°17'34.91"N 22°26'3.72"E Б6 = 97.25m Ова е најкраткиот мост на делницата. 35 Клучка Миравци локација: 41°17'46.35"N 22°25'54.89"E 36 Не сум сосема сигурен, но мислам дека овде ќе биде големото стојалиште спомнато во репортажата. локација: 41°19'25.93"N 22°24'8.55"E 41 Ова е во еден од двата кампови на Актор. 42 Лево се гледа една од контролните соби за тунелите. Ќе биде доживување да се вози по непрекинатиот сегмент Б1-Т1-Б2 близу Демир Капија, а богами и по мостовите и засеците во планинскиот терен ![]() Edited by Cloverstack - 14-Jul-2015 at 02:34 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Да не се почна со асвалтирање на некои делови од трасата ,бидејќи имаше најави дека после септември ќе се почнело со поставување на првиот слој асвалт , знае ли некој нешто повеќе и и до каде се стигнати со работа ?
|
||
![]() |
||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
https://www.youtube.com/watch?v=l-s5e9K-M0w
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
По зборувањето кавадарчани , неготинци или демир капија одма се познават од каде се ![]() |
||
![]() |
||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |