[А3] Охрид * - Делчево * |
Post Reply | Page <1 678910> |
Author | ||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #141 Posted: 25-Aug-2014 at 11:11 | |
M-5 Битола-Прилеп
Joe Crewe Edited by jyvation - 25-Aug-2014 at 11:12 |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #142 Posted: 30-Aug-2014 at 02:02 | |
Страбаг работи турбо на Велес-Кадрифаково, ќе биде убава делница ,само што моментално е лошо за возење, многу споро ,со 2-3 семафори.
Вчера и завчера (иако празник) се работеше турбо ,вчера дури и во 6 часот попладне они работеа на делницата. |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #143 Posted: 03-Jan-2015 at 18:30 | |
Делот од Охрид до Ресен - денешна
https://www.facebook.com/OhriganiCom/posts/10155117609340691 Edited by Тркало - 03-Jan-2015 at 18:31 |
||
duki08
Newbiе Joined: 02-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #144 Posted: 08-Jun-2015 at 22:12 | |
Не мислам дека е тоа делница од Р103 или по ново Р1102, затоа што има комплетно друг стар пат меѓу СК и ВЕ (Р1102), кој во северниот дел се наоѓа меѓу двете страни на автопатот. Делницата меѓу СК и ВЕ веројатно е понова од тој пат и можеби била првично, пред изградбата како автопат подобра алтернатива од стариот
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #145 Posted: 17-Jun-2015 at 15:07 | |
Велес-Кадрифаково
Слободан Медарски |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #146 Posted: 26-Aug-2015 at 17:09 | |
A-3 или А-5?
Поради реконструкција патот Битола – Макази затворен за сообраќај ВестиАктуелAug 26, 2015 0 0 Поради реконструкција на националниот пат А3, секција Битола – Макази, фаза I-ва од петљата бензинска пумпа на Лукоил до петљата за с. Ротино ќе биде затворен за сообраќај, а сообраќајот ќе биде пренасочен по стариот пат Битола – Ресен. Патниот правец ќе биде затворен од 10ч. до 16ч. And then... http://tera.mk/dali-patot-bitola-resen-deneska-beshe-zatvoren-za-soobrakaj/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Edited by Тркало - 26-Aug-2015 at 17:20 |
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #147 Posted: 26-Aug-2015 at 20:41 | |
Пред да ги преименуваат патиштата овој правец беше познат како М-5 (магистрален пат). По преименувањето го добива името А-3 (автопат, иако ни 1км не е автопатска делница)
ОТ: Повторно се користат немакедонски зборови во еден новинарски текст (петља). |
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #148 Posted: 27-Aug-2015 at 09:11 | |
ги искарав малку на страната на фб, одма го избришаа коментарот додека тешко им беше да го сменат петља, иако е истотака лесно, мамичето неписмено
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #149 Posted: 03-Sep-2015 at 20:20 | |
Искрено патот ни малку не наликува на 'автопат' незнам зошто е тоа така , кога е обичен регионален пат ништо повеќе , а иначе се почна ли со реконструкција или сеуште не ?
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #150 Posted: 03-Sep-2015 at 20:46 | |
Од денеска затворен.Пренасочено преку стариот пат...Штедете си пари за резервни делови во следниот период...
|
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #151 Posted: 03-Sep-2015 at 20:54 | |
Вредело карањето. Еве, денес се поправија
Не само што не наликува, туку и не е автопат. Само делницата на потегот од клучката Лукоил кај Прилеп се до влезот за Ресен е вистински магистрален пат. Останатиот дел (од Ресен до Охрид) иако се смета за магистрален, сепак е како регионален, со помала широчина на коловозните ленти. Инаку реконструкцијата започна денес. http://tera.mk/zatvoren-patot-bitola-resen/ |
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #152 Posted: 04-Sep-2015 at 19:21 | |
Добро е што почнале со работа редно беше со оглед на тоа дека одморите веќе завршија и освен тие стандардни движења ќе нема некои поголеми на тој патен правец , иначе во колку фази е предвидена реконструкцијата , и дали ќе има проширување на лентите или ќе си остане на истото ? и дали има најави за реконструкција на патот од прилеп до битола зошто е во катастрофална состојба на асвалтот кој под итно мора да се смени, башка тоа не е добро обележан а и патничката сигнализација е во многу лоша состојба ако некој знае нешто повеќе ...
Edited by WolfLeader - 04-Sep-2015 at 19:23 |
||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #153 Posted: 16-Sep-2015 at 16:23 | |
Во ноември почнува изградбата на патот Дреново-Плетвар
Во ноември ќе почне изградбата на патот Дреново-Плетвар, инвестиција од 42 милиони евра, најави денеска потпретстедателот на владата и министер за финансии Зоран Ставревски при престојот во Прилеп. - За околу два месеца, во ноември ќе почне изградбата на патот Дреново-Плетвар, онаа најлоша делница што е околу клисурата. Ќе биде изграден пат со по две ленти во двете насоки, инвестиција од 42 милиона евра што ја поддржува Европската банка за обнова и развој. Верувам дека тоа ќе помогне, во голем дел, да се подобрат условите за прилепските стопанственици, но и за граѓаните кои секојдневно го користат тој пат – рече Ставревски. Министерот за финансии нагласи дека владата останува посветена на поддршката на Прилеп. Не само со овој проект, туку и со други проекти, меѓу кои е и Пречистителната станица. http://republika.mk/?p=482198 |
||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #154 Posted: 16-Sep-2015 at 17:19 | |
Како сега Дреново-Плетвар? Ветувањето беше од Градско до Прилеп нов експресен пат, кој ќе ја скрати и вкупната километража до Прилеп. Се надевам ќе покажат и официјална мапа каде ќе поминува новиот пат, зашто претходната што ја гледав патот почнуваше веднаш после Градско.
|
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #155 Posted: 16-Sep-2015 at 22:56 | |
Да, и јас баш тоа се прашував. Друга работа, потполно нова траса или не? И најважно, ќе биде 2х2 или нешто како сега што го прадат Велес - Кадрифаково? Се надевам на вистински 2х2 со иста широчина на лентите, иако чисто се сомневам.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #156 Posted: 17-Sep-2015 at 22:55 | |
Да потполно е нова траса значи нема никаква врска со веќе постоечкиот пат ,во првата фаза првен ќе се работи од дреновско-фаришката клисура па се до плетвар каде и што ќе има проширување со трета лента ,поточно ќе заврши кај селото тројаци, ова е така бидејќи најтешкиот дел е баш кај клисурата и за тоа се почнува од тука ,потоа патот од градско ќе оди преку росоман па се до клучката за кавадарци и ќе се поврзе токму тука ,а од градско па се до дреново е по рамен теренот и работите ќе течат многу по лесно и по едноставно за разлика од делот кај клисурата каде што е мошне тежок , карпест а исто така најмногу се запазува животинскиот свет кој што го има таму да не се наштети , клисурава е нешто слично како онаа кај демир капија и кај кичево значи се работи за таков терен мошне конпликуван, а и бидејќи веќе постоечката патарина кај градско ќе се урива темелно и ќе биде поместена наназад во правец на велес некаде околу 200-300 метри и се уште не е одредена баш точно каде ќе биде тоа тек дури кога ќе почне Асалсан да ја гради и тогаш се очекуваат да почнат и другите работи околу патот , значи новиот пат треба да биде после новата патарина што ќе почни да се гради , така да полека полека ќе се средуваат работите и ќе си дојдат на свое место.
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #157 Posted: 22-Sep-2015 at 14:25 | |
(Дел од) Битола - Ресен
27 километри - 12 месеци .Aирлија.Лето 2016 за Пелагонија забранети Преспа и Охрид. Стариот асфалт е изгребан, на ред е асфалтот и?! |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #158 Posted: 22-Sep-2015 at 14:46 | |
Рекоа дека на некои места ќе се вади и тампонот најдолниот слој, но во секој случај се согласувам, предолги се овие рокови за вакви проекти.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #159 Posted: 22-Sep-2015 at 14:57 | |
Да ќе се вади на некои места и тампонот , а до сега се изгребани околу 2.5 километри ,а за нов асвалт кога ќе заврши комплетно гребење на цела делница , после наеднаш ќе се стави асвалтот а тоа ќе биде летниот период 2016 , како што знаеме асвалт нај убаво е да се става баш кога е жешко времето,а за периодот мислам дека 12 месеци им се сметани со оглед на тоа дека сега полека и времето ќе се растура и почесто ќе врни што значи нема да работат , а башка таму некаде за нова година секако ќе падне снег а и тоа ќе доведе до прекин на работата така да ....
|
||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #160 Posted: 22-Sep-2015 at 22:55 | |
Оваа делница ја имам возено безброј пати и можам да кажам дека во некои делови асфалтот е во бепрекорна состоба = нула дупки (посветло сиви делови на коловоз), а во некои делови катастрофално лоша состојба крпен по сто пати на несоодветен начин. Што значи кога е правен (рани 80-ти) е различно правен во одредени делови, а колку што знам ова е прва негова реконструкција. Како и да е ова е многу прометен пат и требаше раконструкција. Притоа имам неколку прашања:
Зошто не е предвидено проширување во деловите кај што се две ленти (доколку е исправете ме) што претставува околу една третина од вкупната должина, како и зошто не се размислува за дополнителна четврта лента? Доколку се прави да биде како што треба, цела должина да е експресен пат. Потсетете ме, колку пари беа земени кредит за реконструкција на овој пат (и неколку други помали) пред една година? Тогаш беа најавени многу повеќе пари од колку сега. Претпоставувам тука има некакви измени. Оваа делница што се реконструира е барем двојно подобра од делницата Ресен-Охрид, која е подеднакво важна и прометна. За разлика од овде таму уште се вози по најстариот пат каде максимална брзина е 40-50км/ч, што според мене после патот кај Росоман (Прилеп-Велес) е најлошиот пат во РМ, а никаде не е спомената негова резградба или барем реконструкција. Има ли во оваа држава приоритети? Како што ми кажувале постари луѓе во 80-ти бил направен проект за изградба на пат од Охрид до Велес (преку Битола, Прилеп и Ресен), кој е мошне важен за спојување на југот со северот и истокот со западот на Македонија, а не само за Пелагонискиот регион (да не мисли некој дека сум пристрасен ). Но со распадот на југославија тој пат за жал не се довршил. Негово довршување барем како некогаш што бил замислен, две ленти во рамничарски и трета лента на ридести делови, треба да е најголем приоритет за изградба на магистрални патишта што директно има корист македонското населени. Еве нека не е експресен (што е смешно доколку денес се гради нов пат да не е експресен или автопат). |
||
Post Reply | Page <1 678910> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |