![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 42> |
Author | |||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За ова веќе зборувавме во некој предходни постови - со два збора за набавка на лок нема пари, и не се приоритет. И ја би сакал но .... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Јас, а мислам и Андреј зборувавме малку вон сегашнава поставеност на работите. Значи за поврзување на аеродромот треба прво да се изгради пругата, а возовите се наметнуваат сами по себе. Поентата е дека сега со изградба на новиот терминал е вистински (а и краен) момент да се случи тоа. Пари мора да се најдат - дали ќе интервенира државата, дали кредит, дали ќе се препушти на приватен инвеститор под концесија, во крајна линија е второстепено. Се работи за логично и профитабилно поврзување кое многу фали и кое не мора да го врзуваме за финансиската состојба на фирмите кои произлегоа од трансформацијата на МЖ. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:06 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Во тој дел во потполност се сложува, лесен правец за трасирање, тој дел треба да се инвестира, и што е важно како велиш - профитабилен, кој ќе ги врати инвестицијата на изградбата. А за превоз, еден „шпанец“ да се пушти или постојните или од рестоврираните кој се зацртани во планот на МЗ-Транспорт Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:54 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
И ја би реагирал така, кога некој ми ја чапка МК, но во овој случај го знам изворот и .... знам дека имаат право, за што стварно ми е криво, ама тоа е. ![]() Кога би постирал фотоси со нашето .... сепак неможам. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Железничкото поврзување со Аеродромот е најреално доколку железници преговараат со турските сопственици да се вметне во планот за доградба на аеродромот и една железничка станица, разговори што треба сега да се прават, а не откога ќе се заврши со реконструкцијата. Што се однесува до локомитивите што ни ги средуваат во Кончар, џабе ќе биде СЕ доколку пералната во МЖ не профункционира, за два-три месеци и тие возови ќе изгледаат како останатите.
П.С. ВО транспортот приоритет на Железници треба да им биде купувањето на дизел и електромоторни возови, бидејќи не може со само два Шпанци и два Горчачов возови да ја покриваме целата мрежа на железнички линии во земјата!!! |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За набавка на дизел и електромоторни возови не е во буџетот и реално нема МК пари за таква голема инвестиција. Ние да скрпиме некоја маневарка и неколку ел. локомотива да донесат пари од транспортот на стока, а после може да уследи купување патнички вагони па на крај возови Мислеше три „шпанци“, МЖ 712-103, 716-103, 712-103 МЖ 712-105, 716-105, 712-106 МЖ 712-107, 716-107, 712-108 а иначе уште двата треба да бидат направени-поправени од ГП Велес Еве еден пример во каква состојба ни е вониот парк во оделот за маневра во Гевгелија каде работи една маневарка германска V60 164 - МЖ 734-016 со година на производство од 1957 година и само со залагањата на лугето уште вози ![]() П.С. Сега носев еден германец - возољубител до Гевгелија да ја услика ко реалитет Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 20:52 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Шпанците се најдоброто што го имаме според мене, но замислете си доаѓа странец од Холандија и првата слика за Македонија би бил возот што ќе го пренесе до Скопје. Советски Сојуз 1980 година
![]() ![]() Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:50 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Кога сме кај Холандија еве усте еден фан на МК, Фабијан, вреди да се погледа http://www.fabian-vendrig.eu/balkan/mk/trains/mk-stations/mk-stations.html |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Се слагам - за аеродромот би било идеално две нови електрични гарнитури. Претпоставувам дека Desiro е прикладен избор. А дали парите ќе дојдат директно од владата или од друг извор е второстепено. Важно ова да се реши. Мада vis-a-vis она што го кажува Владимир, ист толкав приоритет е и зајакнувањето на карго капацитетите на железницата, така да и таму не е лошо некаква инекција (кога веќе владата се расфрла со толку големи пари насекаде, нека оддели нешто и за вистинските приоритети кои ќе дадат брз поврат на средствата) Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:51 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Desiro ML кошта отприлике ~ 4.4 мил ЕУР
![]() Прекрасно но ... плус обука делови ... |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
МЖ ТРАНСПОРТ ЌЕ СЕ РАЗДОЛЖУВА КОН УНГАРСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ - Унгарските железници се согласија да се откажат од каматите од 1 јануари 1996 до 31 март 2003 година, како и од казнените камати до 31 март 2003 година. Каматата од 1 април 2003 до 31 декември 2007 година ќе бидат регулирани со посебен договор - велат од Министерството за финансии. Изнаоѓањето начини за трајно регулирање на обврските на Македонски
железници - Транспорт е задача која произлегува од Акциониот план за
трансформација на железничкото претпријатие. Како што појаснуваат од
транспортното претпријатие, Унгарските железници го условиле договорот
за враќање на долгот само доколку е гарантиран од страна на
македонската држава. Поради тоа, Владата достави до Собранието предлог
за донесување на закон за гаранција на обврските од Договорот за
регулирање на долгот. http://vecer.com.mk/?ItemID=6AF3E615EA95704196F31DE218A9249A |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Искрено речено, владата се пофали дека многу работела за транспортот, но железницата никаде не ја спомена. Не е толку скапо да се купат нови дизел и електомоторни возови, во споредба со тоа како владата се расфрла пари за двокатни автобуси(120 милиони евра!). Најскапите гарнитури се до 5 милиони евра, а на Македонија би и биле доволни уште 2 електромоторни возови и 2 дизел моторни возови или во сума најмногу 20 милиони евра, што би го олесниле сегашното искористување на Шпанците и Горбачов. Воопшто не се многу пари, во споредба со другите скапи проекти на владата
![]() Инаку Владимир пријатно ме изненади фактот дека се спремаш да направиш сајт за МЖ, тоа би било супер, посебно што официјалниот сајт на Македонски железници е целосно неупотреблив. |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
![]() Па мерцедесот што трифка го шеташе низ скопје е 100.000 евра поевтин од двокатните така да ете ти 30 милиони евра разлика и тоа со скапите мерцедеси (има и поевтини модели). Значи доколку сакале можеле а сега зошто нејкат е друга работа.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Desiro Classic е доста поевтин отприлике ~ 3.3 мил ЕУР
![]() Но, тој е дводелен и со 128 седишта, малку на граница за таа намена, но во секој случај одличен. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Да и мене повеќе ми се допаѓаат Desiro Classic. Обично се спојуваат две вакви гарнитури и се добива поголем капацитет. Плус Дезиро не се воопшто редок случај на Балканов. Во Словенија и Бугарија имаат по 50 гарнитури, а Романија уште повеќе. Срамно е што сме толку позади овие земји.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Супер се и Siemens i Desiro, ама имам и друг предлог. Ако веќе немаме пари за нови возови(а имаме) тогаш би можело клириншкиот долг со Русија да го порамниме со неколку нови дизел и електромоторни гарнитури. Последниве години русите имаат нови модели кои воопшто не се лоши. Да напоменам дека цената на овие гарнитури сигурно е поевтина од оние на Сименс
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Проблемот е тоа што и таму новите возови се Siemens – Velaro RUS ![]() ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
![]() ![]() |
||
заклучок, почекајте да земат воздух и владата, а и новоформираните претпријатија, па после тоа фрлајте со дрва и камења. најверојатно К10 ќе го дадат под концесија, а ако го дадат, во догледно време ќе имаме и авиони по пругите. најбитно е што србија сега вложува во К10, а ние сакале нејќеле ќе го фатиме редот дали преку државни или приватни интервенции, и во инфраструктурата и во транспортниот дел... Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 02:41 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
beTon
![]() Па сега мислам се е по јасно за секого, дека стварно ни треба малку време и доста орук да може МЖ да дигне глава и да почне некој наши добронамерни критики да ги остварува, за кој верувам дека и теие се многу свесни. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |