build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2641 Posted: 16-Dec-2015 at 10:11


Какви скотови би биле да имаме политика против анимирани гиф-ови
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2642 Posted: 16-Dec-2015 at 10:12
Wizz ги има покачено цените на сите дополнителни услуги - вклучително и на дополнителен багаж(5-10е), резервација на седиште(2-5е)
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #2643 Posted: 22-Dec-2015 at 13:51
Turkish по трет пат се враќа во Истанбул поради маглата, мислам дека претеруваат... зошто не го преместат летот покасно кога нема многу магла например периодот помеѓу 12-17 часот? Ова што го кажав го прават например во Сарајево и Приштина но не и Скопје?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #2644 Posted: 23-Dec-2015 at 12:07
Викање, нервози, ја фати за гуша вработената во Туркиш – ВИДЕО од скандалот со македонски патници
Објавено: 23/12/2015 11:59


Нервозни уморни а ги третирале како да се „стока“ а не патници кои платиле скапа карта на една од најголемите авиокомпании во Европа. ГОЛЕМ СКАНДАЛ ПРЕДИЗВИКАН ОД Turkish Airlines.

СПОРЕД ПОСЛЕДНИТЕ ИНФОРМАЦИИ И УТРИНАВА 3 ДЕН ПО РЕД ЛЕТОТ Е ОТКАЖАН – ПАТНИЦИТЕ СЕ УШТЕ НЕ СЕ СТАСАНИ ДОМА…

Преполн авион (над 200 патници вкупно со се патниците од денес) кои уште НА21 требаше да си се стасани од Истанбул во Скопје се уште се на ничија земја заробени на терминалите во Истанбул. За иронијата да биде поголема и завчера и вчера авионот стаса до Скопје но не слета и ги врати патниците назад за Истанбул.ec2a706003d1657f60f79ef636c7c0bb1f71c3b3bab903542f0a4195629fd557

Кога слетале во Истанбул настанал СКАНДАЛ а дошло и до тепачка на нервозните патници со НЕЉУБЕЗНИТЕ ВРАБОТЕНИ. Како што ни изјавија патниците – ниту во транзит инфо центарот не сакале да им дадат информација. Ги натерале да си ги земат куферите да излезат надвор од транзит зоната и да се упатат кон шалтерот за продажба на карти за информација на влезот во аеродромот. Таму никој не сакал да им даде информација, ги шетале од шалтер на шалтер, ги терале да се ,,прошетаат,, па да се вратат за некое време зошто сега немале информација. Некои од патниците инсистирале на сместување до следниот лет но биле одбиени барем тоа не се случило до 15 часот кога со се куфери биле оставени на аеродромските клупи.

По неколку часовно чекање без информација патниците зовреле.. Ова е снимка што до MK news ја испратија патниците. Снимена е на преполниот шалтер на Туркиш во Истанбул. Жената патник после игнорирањето и третманот на вработените во компанијата буквално излезе од такт, влезе во просториите и ја фати за гуша вработената.



После карање и викање им било кажано дека за Скопје ќе можат да патуваат дури денес ИЗУТРИНА. Но ни тоа не се случи – ЛЕТОТ Е ОТКАЖАН…Не им биле дадени ниту ваучери за храна и вода, а оние патници кои одлучиле да го сменат летот и слетаат на друг аеродром не добиле вопшто ниту пари за превоз од аеродромот во странска земја до Скопје што им следува.

Патниците велат третманот на вработените бил ужасен, без никакво објаснување иако според сите европски закони за ваков скандал и два дена одложување на лет се плаќаат дебели пенали.

ПОВЕЌЕ ЗА ОВОЈ ИНЦИДЕНТ НА СЛЕДНИОТ ЛИНК

СКАНДАЛ со македонските патници на Turkish Airlines – 2 дена вртат над Скопје и никако да стигнат

Патниците најавуваат дека за ова ќе ги известат и надлежните служби и агенцијата за заштита на потрошувачи а и агенцијата за цивилна и воздушна пловидба која е задолжена да ги штити правата на патниците според европските закони.

Мknews се обиде да добие официјална информација и од преставништвото на Turkish, но на телефоните оставени на аеродромскиот сајт од 11 часот утринава никој не се јавува. За иронијата да е поголема семејствата на патниците кои ги чекаа своите блиски на аеродромот немаа како ни да проверат дали нивните блиски безбедно слетале во Истанбул бидејќи од 11 часот не функционираше ниту веб сајтот на аеродромот во Истанбул. Не знаеа дали да чекаат на аеродромот, дали да заминат дома и немаа каде да добијат информација каде се сега нивните блиски и кога и како ќе си дојдат во Скопје.

Ако летот е одложен барајте си ги парите – еве кои се вашите права
http://mkd-news.com/vikane-nervozi-ja-fati-za-gusha-vrabotenata-vo-turkish-video-od-skandalot-so-makedonski-patnitsi/
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #2645 Posted: 23-Dec-2015 at 13:07
TK5817 A321 моментално е на пат кон Скопје, значи им текна во овој период да го стават летот....оваа работа ми делува многу неискусно...
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2646 Posted: 23-Dec-2015 at 21:42
Туркиш е светска авиокомпанија која опслужува над 200, да над 200 авио врски од Истанбул и Скопје има среќа што има така добра и кратка конекција со Истанбул. Ако овие таканаречени заглавени патници се доволно паметни и свесни, начинот ќе си го бараат преку специјални агенции од Европа кои спремаат предмети врз основа на вашите карти и целата приказна и ги присилуваат агенциите да платат во спротивно според правните регулативи ќе одговараат. На крај тие агенции ќе си земат провизија од вас но вие сигурно ќе ги добиете 95% од средствата назад плус ќе бидете вратени во Скопје.
Такада не знам зошто со вакви медиумски помпи и неискуство, кога вакви работи се случуваат насекаде низ светот а обидот да се руга Туркиш е мал мозок.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2647 Posted: 24-Dec-2015 at 07:57
Од минатата недела.





Edited by Obedineta Makedonija - 24-Dec-2015 at 07:59
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2648 Posted: 24-Dec-2015 at 11:39
Originally posted by one1

Туркиш е светска авиокомпанија која опслужува над 200, да над 200 авио врски од Истанбул и Скопје има среќа што има така добра и кратка конекција со Истанбул. Ако овие таканаречени заглавени патници се доволно паметни и свесни, начинот ќе си го бараат преку специјални агенции од Европа кои спремаат предмети врз основа на вашите карти и целата приказна и ги присилуваат агенциите да платат во спротивно според правните регулативи ќе одговараат. На крај тие агенции ќе си земат провизија од вас но вие сигурно ќе ги добиете 95% од средствата назад плус ќе бидете вратени во Скопје.
Такада не знам зошто со вакви медиумски помпи и неискуство, кога вакви работи се случуваат насекаде низ светот а обидот да се руга Туркиш е мал мозок.


треба да сме благодарни дека комерцијална авиокомпанија лета до Скопје? Прв пат слушам за ваков концепт.

Туркиш има амбиција (и успешно ја реализира) да биде глобална авиолинија а Истанбул да биде хаб. Затоа, ваков однос е недозволив.

Сето она што го прочитав ми прави флешбек од моето искуство од пред неколку години. Не се работи само за објективен проблем, односно маглата во Скопје и неможноста да се реализираат летовите, се работи за односот на Туркиш и лошата организација на Ататурк во Истанбул. Огромни гужви на шалтери, крајна нељубезност, тотално немање стандардизирани процедури (секој вработен ќе ти даде различен одговор за исто прашање), сложени процедури (треба да поминеш по 3 шалтери често на различни краеви на аеродромот за да добиеш нешто што ти следува) итн....

Ако се профилираш како глобален авиопревозник, неможе да се однесуваш така со патниците туку треба да нудиш решенија. Барање (и добивање) обесштетување е само крајна инстанца, која воопшто нема да ми ги компензира загубите доколку имам на пример деловни обврски во Скопје.

Маглата во Скопје не е од вчера, Туркиш лета тука со години и до сега требаше да најде решение како да се однесува во ваква ситуација.

Пред неполн месец пишував тука дека со Виз ер слетав во Приштина поради јаки ветрови во Скопје. Иако од рутински лет искочи цела епопеја, се измрцварив и наместо да бидам дома во 1 после полноќ си дојдов во 7 сабајле, сепак Виз ме донесе до крајната дестинација. Поентата ми е дека сите други авиопревозници кои летааат до Скопје посоодветно ги менаџираат овие ситуации отколку Туркиш.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2649 Posted: 24-Dec-2015 at 14:03
"Маршрути" ???

#lostintranslation
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2650 Posted: 24-Dec-2015 at 14:23
Originally posted by gorazd

"Маршрути" ???#lostintranslation
Да, точно е напишано. Провери

#lost
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2651 Posted: 24-Dec-2015 at 14:47
Originally posted by Navigator

Originally posted by gorazd

"Маршрути" ???#lostintranslation
Да, точно е напишано. Провери

#lost


Rayan Air или минато е тоа ??
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2652 Posted: 24-Dec-2015 at 15:35
Originally posted by Navigator

Originally posted by gorazd

"Маршрути" ???#lostintranslation
Да, точно е напишано. Провери

#lost


lol,  idi fino lepo na Duden i proveri sto znaci Marschroute na germanski od kade sto poteknuva toj zbor (a i spored tvojot digitalen recnik).

"Маршрутa" kaj nas sosem retko (dali voopsto) go koristat pretprijatija koi vrsat kopnen prevoz (za razlika od Bugarija i Rusija) , pa upotrebata vo vozduhoplovstvo e "nevoobicaena" da se izrazam neutralno...



Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2653 Posted: 24-Dec-2015 at 23:01
Originally posted by pbanks


Originally posted by one1

Туркиш е светска авиокомпанија која опслужува над 200, да над 200 авио врски од Истанбул и Скопје има среќа што има така добра и кратка конекција со Истанбул. Ако овие таканаречени заглавени патници се доволно паметни и свесни, начинот ќе си го бараат преку специјални агенции од Европа кои спремаат предмети врз основа на вашите карти и целата приказна и ги присилуваат агенциите да платат во спротивно според правните регулативи ќе одговараат. На крај тие агенции ќе си земат провизија од вас но вие сигурно ќе ги добиете 95% од средствата назад плус ќе бидете вратени во Скопје.
Такада не знам зошто со вакви медиумски помпи и неискуство, кога вакви работи се случуваат насекаде низ светот а обидот да се руга Туркиш е мал мозок.
треба да сме благодарни дека комерцијална авиокомпанија лета до Скопје? Прв пат слушам за ваков концепт. Туркиш има амбиција (и успешно ја реализира) да биде глобална авиолинија а Истанбул да биде хаб. Затоа, ваков однос е недозволив. Сето она што го прочитав ми прави флешбек од моето искуство од пред неколку години. Не се работи само за објективен проблем, односно маглата во Скопје и неможноста да се реализираат летовите, се работи за односот на Туркиш и лошата организација на Ататурк во Истанбул. Огромни гужви на шалтери, крајна нељубезност, тотално немање стандардизирани процедури (секој вработен ќе ти даде различен одговор за исто прашање), сложени процедури (треба да поминеш по 3 шалтери често на различни краеви на аеродромот за да добиеш нешто што ти следува) итн....Ако се профилираш како глобален авиопревозник, неможе да се однесуваш така со патниците туку треба да нудиш решенија. Барање (и добивање) обесштетување е само крајна инстанца, која воопшто нема да ми ги компензира загубите доколку имам на пример деловни обврски во Скопје. Маглата во Скопје не е од вчера, Туркиш лета тука со години и до сега требаше да најде решение како да се однесува во ваква ситуација. Пред неполн месец пишував тука дека со Виз ер слетав во Приштина поради јаки ветрови во Скопје. Иако од рутински лет искочи цела епопеја, се измрцварив и наместо да бидам дома во 1 после полноќ си дојдов во 7 сабајле, сепак Виз ме донесе до крајната дестинација. Поентата ми е дека сите други авиопревозници кои летааат до Скопје посоодветно ги менаџираат овие ситуации отколку Туркиш.


Те разбирам меѓутоа би додал две работи. Прво проблемот со Ататурк колку што сум запознат е сериозен со оглед на големината е во топ 6-7 аеродроми во свет и во ранк на Лондон и Дубаи по големина но не и по функионалност и затоа турците од оваа година поставија камен-темелник на нов ултра модерен аеродром со капацитет од 150 милиони патници.
Второ што се однесува до твоето искуство сум имал и јас слично со друга компанија од европа меѓутоа бидејќи промашив конекција поради каснење на нивната авио линија тие ме префрлија преку друга авиокомпанија до Скопје плус парите си ги барав преку агенција од Холандија која ми ги исплати скоро сите средства и бев без пари вратен како што кажав на СКП. Значи проблемот конкретно со овие патници е што пола не се свесни оти си има регулативи кои самите треба да си ги знаат пред да купат карти, си има права што треба да ги знаат откако ќе се случи ова а не како мали деца да цмиздрат пред медиуми и да се ствара политичка(негативна) слика за целата авиокомпанија, бидејќи ова се изолирани случаи/летови.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2654 Posted: 25-Dec-2015 at 11:58


Не би рекол дека Ататурк кубури со капацитет, туку токму со проблемите кои ги посочив и кои веројатно ја донеле и жената на снимките до нервен слом. Тоа е нељубезност, неконзистентност во информациите кои се добиваат, непотребно големи времиња на чекање, неможност да се добијат информации на било кој шалтер... Јас сум прилично трпелив и смирен човек по природа, но се најдов во слична ситуација каде ако не се развикав и не ме ставија на лет за Софија, веројатно ќе утепав 5-6 дена на Ататурк.

Во врска со Туркиш конкретно. Временски неприлики можат да се случат било кога и можат да бидат непредвидливи но скопската магла е прилично предвидлива. После толку години летање во Скопје, за очекување е да се утврдат процедури со кои ќе се „хендлаат“ овие ситуации како што треба. Мислам дека се што бараат луѓето е во разумен рок да се даваат решенија а тоа решение може да се вика и слетување во друг термин или пренасочување кон Приштина или кон Охрид...

Знам дека поупатените на форумот имаат спомнато дека решението за сето ова не е „туку така“, но сепак не верувам дека е невозможно кога истиот проблем го имаме секоја година.




Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2655 Posted: 25-Dec-2015 at 12:57
Originally posted by gorazd


Originally posted by Navigator

Originally posted by gorazd

"Маршрути" ???#lostintranslation
Да, точно е напишано. Провери

#lost
lol,  idi fino lepo na Duden i proveri sto znaci Marschroute na germanski od kade sto poteknuva toj zbor (a i spored tvojot digitalen recnik)."Маршрутa" kaj nas sosem retko (dali voopsto) go koristat pretprijatija koi vrsat kopnen prevoz (za razlika od Bugarija i Rusija) , pa upotrebata vo vozduhoplovstvo e "nevoobicaena" da se izrazam neutralno...
Jasno e deka "Маршрутa" ne odgovara vo dadeniov kontest i uste pojasno e sto znaci toj zbor.
Back to Top
berc View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote berc Quote  Post ReplyReply #2656 Posted: 25-Dec-2015 at 15:57
Dali nekoj ima informacii zosto nitu eden od letovite na wizz gi nema na sajtot na skopskiot aerodrom? Vo prasanje e tehnicka greska ili letovite se otkazani?
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #2657 Posted: 25-Dec-2015 at 17:13
Originally posted by berc

Dali nekoj ima informacii zosto nitu eden od letovite na wizz gi nema na sajtot na skopskiot aerodrom? Vo prasanje e tehnicka greska ili letovite se otkazani?



Izgelde zaradi katolickite praznici deneska ne letat, za da mozat da bidat vrabotenite doma so familijata
Back to Top
berc View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote berc Quote  Post ReplyReply #2658 Posted: 26-Dec-2015 at 01:53
Originally posted by Phalanx

Originally posted by berc

Dali nekoj ima informacii zosto nitu eden od letovite na wizz gi nema na sajtot na skopskiot aerodrom? Vo prasanje e tehnicka greska ili letovite se otkazani?



Izgelde zaradi katolickite praznici deneska ne letat, za da mozat da bidat vrabotenite doma so familijata


Izgleda toa e pricinata, ama mene voopsto ne mi e logicna. Prvo kabinskiot personal e makedonski, a retko koj kaj nas slavi po gregorijanskiot kalendar. Drugo, smetam deka ova ne i prilega na bilo koja seriozna aviokompanija, Alitalia na primer, go odraboti svojot let od i kon Skopje. No, dokolku ne prodale ni edna karta za 25.12, togas pretpostavuvam deka nema prostor za nekoe poseriozno nezadovolstvo.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2659 Posted: 26-Dec-2015 at 12:01
Вчера кабинскиот персонал имаше предновогодишна прослава Нека се одморат заслужија
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #2660 Posted: 26-Dec-2015 at 14:54
Originally posted by alexsend

Вчера кабинскиот персонал имаше предновогодишна прослава Нека се одморат заслужија


Ова е интересно, да не кажам изненадувачки.За една компанија во денешно време, да подразмислат малку и на своите вработени, па макар и еден ден
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.793 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.