Од светот |
Post Reply | Page <12345> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #41 Posted: 09-Oct-2015 at 23:00 |
кога ги фрлаа точаците што мислеа
|
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Online Posts: 736 |
Quote Reply #42 Posted: 10-Oct-2015 at 09:25 |
ova fotomotaza li e ili vistina?
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #43 Posted: 10-Oct-2015 at 13:19 |
Е тука стварно ова ќе ти биде тест за нервите колку се издржливи |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #44 Posted: 10-Oct-2015 at 13:42 |
Вистина е, и ова се случува пред секој државен (национален) празник. Тога Кинезите земаат по една-две недели одмор за да патуваат до дома и назад.
|
|
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #45 Posted: 13-Oct-2015 at 18:59 |
А1 автопатот во Босна.Сликите се превземени од SSC.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #46 Posted: 13-Oct-2015 at 22:08 |
Каков напредок направи Босна во инфраструктурата тоа е за големо браво, имаа да не кажам нај лоша можна патна мрежа на балканов до некаде 2010 година беа по лоши од нас и тоа многу , од 2010 од тогаш па натаму драстично почнаа да градат нови автопатишта и еве во рок од 5 години впечатокот е повеќе од задоволувачки , направија голем бум гледано во инфраскруктурно поле ,вложија многу во изградбата што е за пофалба , и кај нас за едно 2-3 години ќе имаме автопатишта слични на овие , единствена разлика е тоа што на босанците многу порано им текна да инвестираат во патната мрежа за разлика од кај нас , ние сме зад нив едно 3 години и за тоа ќе почекаме уште некое време да за добиеме ваква слика на патиштата кај нас , како и да е предобри фотографии , и како во права смисла на значење треба да изгледа современ автопат.
|
|
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #47 Posted: 04-Nov-2015 at 08:36 |
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #48 Posted: 04-Nov-2015 at 13:51 |
Па самиот збор кажува Кинези
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #49 Posted: 05-Nov-2015 at 19:38 |
isto i vo demir kapija se gradi taka
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #50 Posted: 05-Nov-2015 at 20:05 |
мислам дека веќе поприлично е застапена машинава во светот, а вакви вијадукти обично се прават баш вака, со претходно обработени бетонски парчиња
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #51 Posted: 16-Nov-2015 at 14:01 |
http://www.fakulteti.mk/news/15-11-15/turskiot_golden_gejt_-_chudo_na_modernata_arhitektura.aspx На линкот имате и галерија од неколку слики ,чисто да видете како изгледа градба на едно вакво грандиозно дело ,за кој што верувам дека нема држава во светот која што не би посакувала да поседува нешто вакво
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #52 Posted: 05-Jan-2016 at 19:27 |
Состојбата на автопатската мрежа во Романија
зелено - во употреба жолто - во изградба сиво - планирано Edited by Џоле - 05-Jan-2016 at 19:28 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #53 Posted: 25-Jan-2016 at 21:41 |
Интересен пример кој би можел да се примени и кај нас:
Circular bridge in Uruguay lets drivers slow down and enjoy the view A new circular bridge in Uruguay represents "a lagoon within a lagoon" according to the architect Rafael Viñoly. The bridge, which stretches across Laguna Garzón between the cities of Rocha and Maldonado on the southern coast of Uruguay, replaces a traditional raft crossing. The circular structure encourages traffic to slow down and allows drivers and pedestrians to take in the view as they cross. “The concept of the Puente Laguna Garzon was to transform a traditional vehicular crossing into an event that reduces the speed of the cars, to provide an opportunity to enjoy panoramic views to an amazing landscape, and at the same time create a pedestrian place in the centre,” says Viñoly, the New York-based Uruguayan architect. The two lanes of traffic split as they enter the circular portion of the bridge and are expected to carry 1,000 cars per day across the lagoon. Pedestrian walkways are located on both sides of the traffic lanes, encouraging tourists to use the bridge for recreational purposes. The bridge project was funded by Eduardo Constantini, a developer who is responsible for a tourist development on the Rocha side of the bridge. “It is an iconic architectural piece that will be a catalytic factor in driving the development of Rocha’s coastline, especially protected to preserve direct contact with nature. Just 35 percent of the stretch between the two lagoons can be developed and 50 percent must be devoted to green areas,” said Costantini. Despite these environmental safeguards, according to La Nacion, the construction was met with resistance by local and environmental groups. http://inhabitat.com/circular-bridge-in-uruguay-encourages-drivers-to-slow-down-and-enjoy-the-view/ |
|
За сè има вторпат
|
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Online Posts: 736 |
Quote Reply #54 Posted: 26-Jan-2016 at 09:14 |
trosenje pari, mozele da napravat nekoj vidikovec pokraj patot a ne vaka da si igraat.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #55 Posted: 26-Jan-2016 at 22:05 |
дури и не е практично решение и е малку бесмислено... повеќе можеш да вртиш поглед кога се движиш во права линија отколку во кривина
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #56 Posted: 26-Jan-2016 at 22:18 |
Интересно, но нефункционално решение. Ако сакаш да уживаш во погледот ќе застанеш на страна, нема да возиш. Плус во случајов возачот треба да се фокусира на кривината, а не на погледот околу себе.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #57 Posted: 18-Feb-2016 at 18:40 |
Држави со најдолга мрежа автопати:
|
|
За сè има вторпат
|
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #58 Posted: 18-Feb-2016 at 21:46 |
Колку неразвиена и заостаната земја е Русија говори овој податок. Ако Франција е помала од Русија околу 1000 пати сепак има дваипол пати поголема мрежа. Кина 112.000 импресивно.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #59 Posted: 18-Feb-2016 at 21:54 |
Многу параметри треба да се земат предвид, зашто твоето тврдење е доста површно. На пример, големината на Русија е и една од причините зошто огромни делови немаат потреба од автопат. Второ, на долги дестинации во Русија се патува со авион, зашто е лудост од Москва да тргнеш со кола до Владивосток, на пример. Помалите земји имаат подобри шанси за погуста мрежа, во зависност од своите финансиски можности и од реалните потреби. Да, факт е дека Русија инфраструктурно заостанува во одредени области, но во скоро време се работи и на тоа. Од друга страна, една понеразвиена Шпанија има поголема мрежа од Франција и од Италија, па и од Германија. За САД не ме чуди, таму градат автопатишта уште од 1950-те години. Јужна Кореја претставува пријатно изненадување. Бројките за Кина се импресивни, нема што.
|
|
За сè има вторпат
|
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #60 Posted: 18-Feb-2016 at 22:08 |
Моето видување е дека Русија се обидува да биде политичка светска сила а ништо не им пружа на своите 140 милиони жители бидејќи со инфраструктурата е сеуште во времето на Сталин слободно ке кажам. Знам дека на тие големи дистанци се користи авионски превоз но Европскиот дел на Русија ако го земеш сепак многу многу сериозно заостанува зад светот не само со патишта и со железницата исто. А како се трансформира држава во светска сила пример е Кина што се има од инфраструктура таму.
|
|
Post Reply | Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |