Од соседството |
Post Reply | Page <1 3738394041 44> |
Author | ||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #761 Posted: 05-Mar-2016 at 21:59 | |
еве пример за тоа како треба ние да ја реконструираме скопската станица |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #762 Posted: 06-Mar-2016 at 00:20 | |
хубаво Галилиео а каде е внатре зенелилото ти, ошче това фали него како стои финансиската конструкција колку пари се од европски а колку од бигарски буџет кај нас ни со европски пари нема да ја дотераме вака, пошто во комунизмот ни она што ни следувало не сме го добиле во целост од централата за сега само да го испегламе ко што треба |
||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||
Kid_A
Senior Member Joined: 24-Nov-2014 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 452 |
Quote Reply #763 Posted: 06-Mar-2016 at 02:22 | |
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1375 |
Quote Reply #764 Posted: 06-Mar-2016 at 12:30 | |
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #765 Posted: 06-Mar-2016 at 12:37 | |
Супер изгледа! Каква била состојбата на зградава (која ми личи дека е од 1970тите) пред ремнотов?
Наместо и ние да потрошиме 31 милион евра за да ја унапредиме нашата станица, ние ги даваме за глупости. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1375 |
Quote Reply #766 Posted: 06-Mar-2016 at 13:37 | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15099 |
Quote Reply #767 Posted: 12-Mar-2016 at 16:45 | |
Уште неколку фотки од станицата во Софија, преземени од бугарскиот форум на ЅЅС:
|
||
За сè има вторпат
|
||
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #768 Posted: 12-Mar-2016 at 17:03 | |
Тоа е вистинско инвестирање на државни пари.
Инаку ме интересира какви се конекциите од Софија до останатите европски земји, значи конкретно еве да речеме има врска до Будимпешта и дали се одвива преку Романија? |
||
Плав, не црвен.
Масон, не комунист. Критичар, не поттрчко. |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #769 Posted: 12-Mar-2016 at 17:17 | |
Според официјалниот сајт на БДЖ, има директни врски со Будимпешта, Солун, Истанбул, Белград и Букурешт. Се надевам дека наскоро тука ќе го видиме и Скопје, нужна е железничка линија Софија-Скопје-Белград-Загреб и обратно.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #770 Posted: 27-Mar-2016 at 20:14 | |
Да, до Будимпешта се оди преку Романиja по новиот мост на Дунав каj Видин. Преди години се правеше врзка на Београд. Еве и неколко слики от внатре. Се уште не е наполно завршена. Горниот спрат
Реновирането чини 62 милиона лева или около 31-32 милиона евра. Во повекето проети по фондови на ЕУ, државава учествува со 20% от потребните пари. Edited by ink - 27-Mar-2016 at 20:30 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #771 Posted: 01-Apr-2016 at 10:39 | |
Во проектот не беше вклучен мозаикот, но поради неговата вредност,како отпечаток на времето беше оставен. Както сами можете да видите, тоj e со грбот на Софиja.
Во социалистичко време на грбот имаше петокрака, по царско е немало и днес нема. Затоа петокраката беше симната от гербот Првата платформа Фотоволтаиците врз платформите Таблата Внатре Дел от долниот спрат Edited by ink - 01-Apr-2016 at 10:42 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #772 Posted: 15-May-2016 at 12:50 | |
Националната железопатна компаниja на Бугариja направи тестови на новата пруга Пловдив-Септември LOT3 (тоа дел от правецот Пловдив-Софиja).
Беше достигната скорост от 226 км/ч., по правило както е потребно 10% повеке от проектираната скорост (200 км/ч) Еве и видео от настанот. Локомотивата е земена от австриjските железници за тестот. https://www.youtube.com/watch?v=qlXNiwRKwvE Вториот тест е бил веке со вакон. Edited by ink - 15-May-2016 at 12:55 |
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #773 Posted: 06-Jun-2016 at 17:09 | |
Извонредно!
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #774 Posted: 06-Jul-2016 at 14:14 | |
Nema više monopola na srpskim prugama: "Kombinovani prevoz" prvi zakupio železničku trasu i obavio prevoz od Kragujevca do Lapova
Sreda, 15. jun 2016. U Srbiji više ne postoji monopol na organizovanje železničkog saobraćaja na našim prugama, a zakonska mogućnost da i drugi železnički operateri mogu da pokreću svoje vozove potvrđena je i u praksi. Naime, do sada su organizaciju železničkog saobraćaja u Srbiji obaljale državne kompanije „Železnice Srbije“, odnosno nakon reforme novoformirane železničke kompanije za putnički i teretni saobraćaj „Srbija Voz“ i „Srbija Kargo“. „Kombinovani prevoz“ iz Beograda prva je firma u Srbiji koja je iskoristila zakonske mogućnosti i od „Infrastrukture železnica Srbije“ zakupila trasu i platila nadoknadu za pristup infrastrukturi, kako bi voz sastavljen od njihovih voznih sredstava saobraćao našim prugama. Železnička kompozicija „Kombinovanog prevoza“ sastavljena od dve dizel lokomotive serije 647, u nedelju 12. juna saobraćala je tridesetak kilometara dugom železničkom trasom od Kragujevca do Lapova. Na ovaj način uspešno je nastavljena reforma železničkog sektora u Srbiji, što je bio i jedan od zahteva Međunarodnog monetarnog fonda, ali i pretpostavka otvaranja novih poglavlja u pregovorima za pristupanje Evropskoj Uniji. -Na zakup železničke trase odlučili smo se kako bi u praksi proverili da li u administrativnom smislu sve funkcioniše kako treba i da li su sve procedure definisane. Uverili smo se da je sve u redu, a naša prva vožnja protekla je bez ikakvih problema. To je za nas izuzetno značajno, jer u narednom periodu planiramo da u saobraćaj uvodimo teretne vozove na komercijalnoj osnovi i naše transportne usluge ponudimo na domaćem tržištu. Aktivnosti smo već započeli, a nakon organizovane prve železničke vožnje intenzivnije ćemo krenuti u razgovore sa privrednim sistemima, pre svega u Vojvodini, - izjavio je Medija centru „Železnica Srbije“ ad Branko Petković, generalni direktor firme „Kombinovani prevoz“. Inače, „Kombinovani prevoz“ ima u svom vlasništvu trinaest dizel i električnih lokomotiva, a još 2007. godine postalo je prvo preduzeće u Srbiji koje je dobilo Licencu za prevoz robe u železničkom saobraćaju i Sertifikat o bezbednosti u železničkom saobraćaju. http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71357.html |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #775 Posted: 08-Sep-2016 at 09:06 | |
Станица Димитровград во jжна Бугариja по правецот Софиja-Истанбул после реновирането.
. Edited by ink - 08-Sep-2016 at 09:07 |
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #776 Posted: 08-Sep-2016 at 16:03 | |
Така трябва да бъде от ИСТАНБУЛ ДО СКОПИЕ И ДРАЧ -ама вие не пипате до Деве Баир много много та не знам!!!!!
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #777 Posted: 08-Sep-2016 at 20:17 | |
Бугарите не измислуваат топла вода. Одат до Германија учат како се прави железничка станица и истата ја пресликуваат во Бугарија. Филозофија нема.
|
||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #778 Posted: 09-Sep-2016 at 14:47 | |
Не бе батсе това е модернизация -навсякъде по света е така така ще бъде и у вас
|
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #779 Posted: 22-Dec-2016 at 19:57 | |
Овде е проектот за новата траса на пругата по правецот Софиja-Пловдив во делот на Елин Пелин - Септември
https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo Доста тежок проекот и со многу тунели, наjдолгиот от коjто ке треба да биде над 6 км. Edited by ink - 22-Dec-2016 at 19:57 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #780 Posted: 09-Mar-2017 at 16:30 | |
Кинезката CRRC, China Railway Rolling Stock Corporation понуди инвестиционен пакет на бугарската - БДЖ.
- Рефинансиране на старите долгове за 130 милиона евра и доставка на нови гарнитури за 170 милиона евра - Итна доставка на дополнителни гарнитури според бугарските и светските стандарти - Изградба на завод во Бугариja за асемблиране на дизелови и електрични гарнитури. http://stzagora.net/2017/03/09/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B3%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%BD/ Edited by ink - 09-Mar-2017 at 16:32 |
||
Post Reply | Page <1 3738394041 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |