Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
Post Reply | Page <1 56789 12> |
Author | |
Gox
Groupie Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #121 Posted: 18-Oct-2015 at 21:59 |
https://www.youtube.com/watch?v=mN6qyv4QCqA
Prugata na granicniot premin kon Grcija |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #122 Posted: 19-Oct-2015 at 22:58 |
Ајде како па за некое време кај грекос секоа ден ќе се возиме ))) |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #123 Posted: 20-Mar-2016 at 21:56 |
Ајде мал update. Првите 2 слики се од 06.03.2016 (недела) кога што се работеше со полна пареа. Локација: 41°00'52.0"N 21°20'48.4"E
Поглед кон југ Поглед кон север Претходните десетина денови, па и денес, нема никакви активности и машините се запрени и паркирани (барем на овој дел). Следните слики се од денес на стандардната локација: 41°00'49.0"N 21°20'55.8"E Поглед кон југ Поглед кон север Патниот премин |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #124 Posted: 20-Mar-2016 at 22:00 |
А еве и нешто интересно што го најдов од локална телевизија во Битола. http://tvorbis.com.mk/?p=29869. Не знам дали се новите шини, но ќе се обидам да дознаам. Денес ги видов шините распослани низ колосеците на ЖС Битола, но немав можност да сликам. За ден-два ќе ставам слики и од нив.
|
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #125 Posted: 30-Mar-2016 at 20:53 |
Еве 2 слики од шините кои пристигнаа во Битола. Дали се стари или нови проценете сами.
[1] [2] На следните слики се бетонските прагови кои стигнаа пред некој ден. Композицијата се состои од 14 вагони, а во секој вагон има по 108 прагови, значи вкупно 1 512 прагови. [1] [2] |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #126 Posted: 30-Mar-2016 at 20:58 |
Дали сите тие 14 товарни вагони се на МЖ ?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #127 Posted: 30-Mar-2016 at 21:11 |
Не. На нив беше логото на Српски железници.
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #128 Posted: 30-Mar-2016 at 23:49 |
Околу корозијата на новите профили (шини). Целосно е нормално. Старите профили се правеа од леано железо, а новите од различни типови на поефтин челик. После нивното производство тие стојат во стовариште каде за одреден период поради климатските услови се креира површинска корозија. Овој слој корозија всушност е и заштита за профилите и нивна непотреба од фарбање. Со текот на времето и нивно искористување, горниот дел кој ќе биде во постојан контакт со метал (тркала) ќе го добие препознатливиот сјај на челик.
|
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #129 Posted: 01-Apr-2016 at 19:02 |
Браво бе перете втората инфра с Гърция здраво а на пругата кон Бугария майната и щоли ви влече оста север-юг че по оста изток -запад е страшната истина а истината на този свят не се казва
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #130 Posted: 01-Apr-2016 at 19:53 |
Значи, едно време имаше правила да се пишува на македонски на форумов. Не сум против странци на форумов, напротив добродојдени се. Но пишете да разбереме, подобро на англиски. Јас искрено слабо разбирам.
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #131 Posted: 01-Apr-2016 at 20:04 |
Пругата према Грција од секогаш постоела и ова е само реконструкција. Пруга кон Бугарија никогаш не постоела па треба допрва да се гради. Секоја споредба на овие две работи е непотребна и бесмислена. . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #132 Posted: 01-Apr-2016 at 20:08 |
Мисле че много добре разбирате какво ви говоря работите по оста север-юг за втора линия с Гърция и нехаете за линията към България тези които ви затварят Солунското пристанище -едно от 3-те най големи в Европа или мислите за всичко друго включително за споменици в Скопие и забравяте за оста изток-запад за отваряне на Македония към пристанищата Варна-Бургас и Дурас и Вльора или и на изток и на запад е по опасно от направлението север-юг
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #133 Posted: 01-Apr-2016 at 20:13 |
Солунското пристаниште или пристаништата во Албанија се многу поефективна и поисплатлива опција за Македонија
за разлика од некое од пристаништата во Бугарија. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #134 Posted: 30-May-2016 at 12:45 |
29.05.2016
Edited by Danielbtmk - 30-May-2016 at 12:49 |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #135 Posted: 30-May-2016 at 14:43 |
И јас вчера бев на истото место, ама некако работите стојат во место Еве една слика од пред една седмица. |
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #136 Posted: 30-May-2016 at 17:21 |
Я 55 серия дизел -механичен локомотив да не е на БДЖ това са румънски локомотиви на заводите 23-август скорост-100км за магистрален превоз и 60 км за товарен
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #137 Posted: 03-Jun-2016 at 12:21 |
Поздрав Гени,
Не дизел-механичен туку дизел-хидравличен 55-211 бил на БДЖ а сега е на ДП „ТСВ“ - Транспортно Строителство и Възстановяване, можеби ова претпријатие е ангажирано на обновата на пругата. |
|
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #138 Posted: 07-Jun-2016 at 08:46 |
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #139 Posted: 10-Jun-2016 at 17:50 |
Денес (10.06.2016)
Поглед кон југ Поглед кон север |
|
katani
Senior Member Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #140 Posted: 13-Jun-2016 at 11:52 |
Земното платно е готово. Скоро трябва да започнат да полагат железния път.
|
|
Post Reply | Page <1 56789 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |