![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 84> |
Author | |
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() |
kolku sto znam na toj pat pogolem problem e Ohrid Bukovo, dali tuka nesto ke se raboti?
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Не најдов посебна нишка за делницата Старо Нагоричане-Пелинце-ГП „Прохор Пчински“, па еве тука да го опишам моето денешно искуство.
Ова е мислам дека најлошата делница од македонските патишта некогаш што сум ја возел било со велосипеди, било со автомобил, а самиот факт дека со велосипед ми беше мака (и тоа со планински велосипед) да ја извозам делницава, ќе ви ја долови сликата за тоа каков е патот, иако за жал не успеав да сликнам. Овој асфалт не е сменет сигурно од кога е поставен, со големи и огромни дупки, реално нема мазен дел на делница од 20 км, иако патот води до меѓународен граничен премин и до еден од најважните музеи во Македонија, Меморијалниот центар „АСНОМ“ во Пелинце. Просто бев и сум се уште запрепастен ![]() |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Никаде до сега не видов најава за реконструкција на тој пат , не сум го возел до сега ама од многу луѓе до сега ми рекле дека бил во катастрофална состојба , а и со ова што си го пишал можам да замислам каков е , незнам зошто сеуште никој не реагира за санирање ...
|
|
![]() |
|
ja_licno ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 110 |
![]() ![]() |
Тој патен правец одамна плаче за реконструкција..Има мал дел кој беше саниран околу Пелинце тој дел мислам,али се на се во катастрофална состојба е.А и башка води кон граничен премин,иако не многу фрекфентен,ама сепак заслужува реконструкција.И поврзува многу села и убава природа.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Обновениот дел за кој зборувап, завршува негде пред влезот на селото Старо Нагоричане, од каде започнува ужасот. И патот за Кокино не е во подобра положба, ама овој го „шие“ во секој поглед. Веќе реков, станува збор за пат кој води до граничен премин и до еден од најзначајните музеи во Македонија, а воедно и до манастирот „Св. Прохор Пчински“, кој нели се смета за темел на државава.
За преминот, исто така, не би сакал да коментирам. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
Патот за Свети Николе, кога се доаѓа откај Кадрифаково...
![]() ![]() ![]() ![]() Ова веќе ми се чини е надвор од Свети Николе, кон блиските села (кон село Преод и другите села во близина) ![]() ![]() По некое време патот се стеснува на само 3,5 метри. Асфалтот солиден, има и прописна нова вертикална сигнализација. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ова е на враќање од Преод кон Свети Николе... ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Патот за наши услови, освен Трстеник-Преод, особено по новиот автопатот е лош, но севкупно гледано патувањето до Свети Николе од Скопје преку Горно Коњаре е задоволитен.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
Патот Ресен-Охрид се обновува во еден дел, а еден дел е веќе обновен и во одлична состојба. Неколку фотки...
Овде е 2+1, само што не е обележан со хоризонтална сигнализација, иако има табла што укажува на тоа: ![]() ![]() Тука веќе мислам дека е 1+1: ![]() Овде пак е 2+1 (се гледа на таблата): ![]() ![]() ![]() Обележаниот дел (1+1): ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
На ваквите делници само уште осветлување фали и ќе биде супер , добро е и вака ,но осветлување ако не на цела делница барем на некои места да биде осветлено, ќе изгледа многу по удобно и по безбедно посебно вака за ноќна вожња ,како и да е одлично сработено
![]() Edited by WolfLeader - 20-Jun-2016 at 13:50 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Нема странични столпчиња ти зборуваш за осветлување. Како и да е обележувањето на патиштата ни е на најмизерно можно ниво. Незнам зошто не се воведе пракса на вакви патишта да краевите да се обележани со полна линија, тоа многу го помага возењето особено во вечерните часови, а за звучни бели линии или топена пластика да не зборувам, кога уште се белажат патиштата со ваљак и некаква си боја како за белење ѕидови која излегува за помалку од месец дена. Според мене пат колку и да се добро направен ако не е квалитетно хоризонтално и вертикално обележан „тури му пепел„ што би се рекло.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Тоа и сакав да го кажам , само не нагласив на странични столпчиња ,мора да биде пат обележан на било кој начин , и мора да се користи по квалитетен материјал , а не денеска фарбаат за 1 месец избледено е ништо не се познава , ваљда користат обичен поликолор штом толку брзо се губи ...Ако еден пат не е станично осветлен , хоризонтално и вертикално немаш никаква ориентација каде возиш , башка навечер или пак кога има магла линијата ти е единствено нешто по што треба да возиш .. Исто може и на нај фреквентните патишта да се постават ламбички на асвалтот , измеѓу секоја испрекината линија по една таква, тоа се ламбички кој што преку ден се полнат со сончева енергија а навечер светат , и се многу корисни и ефикасни , не се оштетуваат од газење на било какво возило , а се практикуваат во скоро секоја европска држава , ако најдам како се викаа ќе ги постирам.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Пред две години возевме од Хрватска преку Унгарија према Романија. Прв пат во Унгарија и тоа ноќно време, патиштата не беа навистина како што треба но затоа беа добро обележани и тоа многу помогна. Дури мислам дека квалитетот на асфалтот е помалку битен отколку доброто обележување. А за Романија што да кажам тип топ сигнализација особено онаа вертикалната. Да не зборувам за звучни ленти пред секој пешачки во градовите, осветлени и обележани пешачки, звучни ленти кои обележуваат зони 30 или пак светилки вградени во асфалтот пред пешачки а ние уште со поликолор и рачно обележуваме патишта.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
А пази една Романија не помина гледано во инфраструктура , а пред да влезат во европа беа поголеми цигани и од нас нас ...
![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
- Тесно, не знам дали е до 6 метри коловозот, негде и потесно. - непрегледно, остри кривини, блага угорница во правец Ресен и обратно удолница и несвесно забрзување со остри изненадни кривини во правец кон Охрид (многу возачи оставаа лер на тој дел) - непрегледно и поради бујната вегетација која Македонија Пат ја сечат еднаш пред почеток на летото и толку, некогаш и воопшто не - не постојат или се во голема мера оштетени безбедносните мрежи над патот, пред неполн месец возило удри во огромна карпа на патот, една жртва - слаба сигнализација, на дел од патот без хоризонтална, а на добар дел и страничните светлечки столпчиња и безбедносни браници фалат или оштетени се после сообраќајка, па необновени - Редовна појава е превртен албански шлепер на пат кон Ќафасан или некое возило (пред 6-7 години имаше страшна ообраќајка баш меѓу таков шлепер и патничко возило; загинаа двајца локални диџеи одејќи на настап,а третиот едвај преживеа.Поради тесниот коловоз шлеперот со задната приколка ја потфатил колата во левата страна, па возилото излетало во провалија). - во зима на секој поозбилен снег патот е во прекин или поради неодржување или поради блокирани тешки возила.Лично сум бил сведок како возачите на Македонија Пат од пунктот Буково велат немаме исправно возило, одите на сопствен ризик За некој кој прв пат е на патот е навидум нормално патување, ама со низа изненадувања. Единствена предност, ако така ја гледаме е асфалтот кој е баш одамна (според постари некаде 50-60 год. на минатиот век) ама квалитетно среден. Ако налеташ на автобус или уште полошо камион/трактор на Охридски Комуналец, бидејќи депонијата е точно на Буково, ќе се завлечите колона едно 40 мин. 25 км. зад него со многу малку шанси за престигнување, доживљај ![]() Edited by Тркало - 14-Jul-2016 at 20:05 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
Отворен реконструираниот пат за Ресен
![]() Патниците кои се упатуваат кон Ресен од денес повторно можат да сообраќаат по веќе реновираната делница, чија реконструкција започна минатото лето. Знаците кои беа поставени на патот кај Лук Оил беа отстранети, така што оние кои што ги забележаа се движеа по реконструираниот пат, а дел незнаејќи дека патот е пуштен во употреба, се се упатуваа по стариот пат. Градоначалникот на Ресен Ѓоко Стрезовски, ја потврди веста дека од денес првата реконструирана делница на патот Битола-Ресен до клучката кај Ротино е ставена во употреба. ![]() На другиот дел од патот по кој што се движат возилата, веќе се поставуваат знаци за предупредување, така што се очекува во наредиот период да се работи и на останататата делница од регионалниот пат Битола – Ресен. До крајот на годинава се очекува да завршат активностите за обнова на регионалниот патен правец Битола – Ресен, најави при увидот на градежните работи на лице место во месец мај министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски. Станува збор за инвестиција во вредност од шест милиони евра со која ќе бидат реконструирани 27 километри од патниот правец Битола – Ресен. http://www.pelanet.mk/bs/tekstovi.php?id=1894 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
![]() ![]() |
![]() битолскиот немоит та ресенскиот да ги израдува битолчани ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Edited by jyvation - 29-Jul-2016 at 08:03 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
![]() ![]() |
Кичево-гостивар
![]() ![]() Edited by my Macedonia - 31-Jul-2016 at 23:11 |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Лабаво правење на мостов веќе два месеци во екот на туристичката сезона, а не се ни до пола стигнати, просто без коментар сум
![]() Кој чекал барем еднаш на семафорите знае за што зборувам. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |