![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 53> |
Author | ||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Edited by Denko - 05-May-2016 at 23:01 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Патот како што е среден дефинитивно ќе си помислам дека не е кај нас снимкава
![]() |
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
"Во завршна фаза е изградбата на експресниот пат Велес - Штип (Кадрифаково). Овој патен правец е најважна алка за поврзување со Источна Македонија. Патот е долг 25,9 километри, а инвестицијата е вредна 14,6 милиони евра. Денеска започна асфалтирањето на одредени делници од овој пат. Очекуваме комплетно патот да биде завршен септември годинава."
Владо Мисајловски на ФБ |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Велес-Кадрифаково, вчера... Асфалтирани се околу 95% од делницата, прописно обележани се околу 50% (ова се груби проценки,, не ме држете за збор).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Да ги додадам и овие неколку фотки, од излезот на Велес па до речиси почетокот на новиот пат Велес-Кадрифаково.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() Ima uste bajagi rabota. Se raboti, ama nekako sporo odi. Minatata nedela pominav, po moja procenka 75% od delnicata e gotova... |
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
Велес - Кадрифаково од пред некој ден. Убаво напредуваат, останале само мали делови неасфалтирани, иако добар дел од асфалтираниот пат не е финално обележан или не се завршени страниците.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Сепак е пат со две ленти, а не 4 како што го најавуваа пред почетокот на реконструкцијата. Овие помошни ленти од страна вака од око не ми делуваат пошироки од 1.5 метри, а тоа е доволно само да се смести кола од калибарот на спарк, тико, југо.
Како и да е, подобро од претходно. |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
2+2 е исто како кога влегуваш во грција после некој километар, секое потешко возило кога ке наиде побрза кола полесно ке се помести во десно и тој брзиот ке го помине лесо, застојот е помал, ама безбедноста е со ова намалена ако го знаеш македонецот како карактер на возач, тука нема место за разминување на 4 возила туку на 3
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Да се помести е кавалерски но не и прописно. Оттука и разлика во мислења и забуни кај возачите.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Да, али пак широчината е таа. Еве на следнава слика, камионот е потргнат десно, и колите одспротива да се поместат во десната лента, пак е ризик да земеш да престигнуваш
Edited by FiLo - 15-Jul-2016 at 19:39 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Ајде вака да ги гледаме работите. Со пуштање во употреба на новиот автопат Миладиновци-Штип голем дел од возилата кои го користат експресниот Велес-Кадрифаково ќе се префрлат на новиот пат. Така да на овој експресен пат ќе се намали бројот на возила па постојниот профил ќе биде сосем доволен и возењето ќе биде многу побезбедно од моменталната состојба.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Ниту еден пат во Македонија не може да биде безбеден се додека нивото на сообраќајна култура ни е на ова ниво. Некако добивам впечаток дека со подобрувањето на патиштата се намалува безбедноста затоа што многу поневнимателно се вози. Најдобар пример е Скопје. Се проширија булевари, се направија кружни текови а се зголемија сообраќајките. |
||
![]() |
||
WhyNot ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
![]() ![]() |
|
последните 5 години бројот на регистрирани возила се зголеми за 70000, просечната моќ сигурно за 20+ коња, а патиштата останаа истите... да ја тргнеме свеста на страна, овие услови се доволни за зголемен број на сообраќајки
останува наредните 5 години да се изградат ветените експресни патишта и автопати, ама според мене и да се воведе драстично поскапо осигурување за помоќните коли, ако сакаме да имаме колку толку помирен и побезбеден сообраќај |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Културата во сообраќајот може да се подобри преку ноќ но тие што се на функција да одлучуваат за тоа не се заинтересирани за решение. Најлесно е да ја намалат брзината на движење.
Сум пишал кој знае колку пати на кој знае колку места. Не треба да се измислува ништо, само да се превземе од запад, пр.САД. Додека се казните само парични и додека се решенијата само со намалување брзина ништо не се менува. Нека воведат 24 часа притвор без можност за кауција за секој кој вози над 50 од дозволеното и тврдам дека доколку се почитува и важи за сите без исклучок работите ќе се сменат засекогаш. Паричните казни треба да се намалат и заменат со притвор, преполагање, обврска за гледање видеа без цензура од тешки несреќи во соодветни простории во полиција и сл. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
https://www.youtube.com/watch?v=D42ABnX80io Од каде идат возилата на видеото покрај тие двата sидови или што ли веќе се ? Дали е тоа дел од трасата на новиот автопат Миладиновци - штип или ?
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Не. Помеѓу двата ѕида поминуваат возилата што одат од Скопје кон Куманово. Над тие ѕидови ќе биде надвозникот на клучката во вид на перек како на сликава подолу: http://prostor.com.mk/cache/advportfoliopro/1_1449906364_jpg_e16e1b4c3dbb3a55087844c7528c29b4.jpg |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Аха , значи тоа ќе биде надвозникот од клучката од новата траса на автопатот Миладиновци-Штип така ? |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Veles-Kadrifakovo uste ne e gotov. Na delovi se vozi po zemjen pat a signalizacija skoro i da nema, zatoa vozete vnimatelno, osobeno navecer.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |